676 posts, 34 pages, 137,092 views
♠DesPe♠:
kyllä uskon jumalaan .. ainakin olen sen verran uskonnollinen että harrastan jopa rukoilua joskus iltaisin ennen nukkumaan menoa .. ettei äidille ja isille käy mitään pahaa
INFIANA, 1.4.2005 12:13:
monet pikkuset riparilla tuli avautuu et ne on tullu uskoon mun takia. Ehkä oli väärin pettää ihmisiä, mutta en mä usko et mä ketään haavoitin siinä prosessissa.
INFIANA, 1.4.2005 12:13:
Pidin hartauksia, kerroin tarinoita siitä kuinka tulin uskoon, ja muutenki kusetin ihan törkeesti. Se loppu niin että sain töitä seurakunnalta. Mä oikeen nautin siitä ku sain höynäyttää kaikkia, ja monet pikkuset riparilla tuli avautuu et ne on tullu uskoon mun takia. Ehkä oli väärin pettää ihmisiä, mutta en mä usko et mä ketään haavoitin siinä prosessissa.
Nim. tyttö jolla on sairaat viihdykkeet
hardikaveri, 12.5.2003 16:57:
tällaista aihetta en vielä löytänyt
ja kiinnostais onko täällä uskonnollisia ihmisiä?
en tarkoita mitään kiihkoilua vaan onko täällä ihmisiä jotka vähäisestikkään uskoo toivoo tai haluaisi uskoa johonkin suurempaan ja jos niin ei tarvitse nyt alkaa kertoo ryhmittymää mutta kertokaa sellaisia pieniä asioita
ee102, 1.4.2005 14:24:
Muuten, onhan ateismikin uskomista johonkin, eikö vaan? Sehän on uskomista siihen, ettei jumalaa ole. Itse olen agnostikko eli en usko siihenkään - epäily on jatkuvaa eikä varmuutta ole mistään minun käsitykseni mukaan. En tiedä, mutten tiedä myöskään, haluaisinko tietääkään.
Niin ja agnostikko uskoo siihen ettei jumalan olemassaoloa tai olemattomuutta voida todistaa.
ee102, 1.4.2005 15:15:
---
Niin ja agnostikko uskoo siihen ettei jumalan olemassaoloa tai olemattomuutta voida todistaa.
---
Ai niinkö se sit menikin? No en mä siinä tapauksessa oo agnostikkokaan. En mää usko mihinkään. En mä vaan tiedä. Mikähän mä sillon oon sit? Tai sit en oo mikään / mitään? Tai jotain? Vai oonko mä sit vaan ihan uskomaton?
mutta sittenkin uskoo. vaikka uskookin siihen ettei jumalan olemassaoloa tai olemattomuutta voida todistaa.
ee102, 1.4.2005 15:29:
---
mutta sittenkin uskoo. vaikka uskookin siihen ettei jumalan olemassaoloa tai olemattomuutta voida todistaa.
---
Mutta ku mää en usko - en mää usko siihenkään, etteikö sitä voitas todistaa. Mistä mää voisin tietää, voiko sitä todistaa vai ei? Mää siis [iso]EN[/iso] vaan [iso]TIIÄ[/iso] Eli kai mun kohdalle pitäs piirtää vaan kysymysmerkki, tai jotain?