676 posts, 34 pages, 136,565 views
ee102, 1.4.2005 15:35:
---
Niin, et sie TIIÄ vaan USKOT.
---
Mutta ku en mää usko, tietääkseni, vai millä perusteella loppujen lopuksi uskon?
Mie tiiän mutta panttaan vastausta
ee102, 1.4.2005 16:08:
Vielä yksi kysymys: Olenko sekaisin? *hahjust*
toma, 1.4.2005 13:24:
---
INFIANA, 1.4.2005 12:13:
Pidin hartauksia, kerroin tarinoita siitä kuinka tulin uskoon, ja muutenki kusetin ihan törkeesti. Se loppu niin että sain töitä seurakunnalta. Mä oikeen nautin siitä ku sain höynäyttää kaikkia, ja monet pikkuset riparilla tuli avautuu et ne on tullu uskoon mun takia. Ehkä oli väärin pettää ihmisiä, mutta en mä usko et mä ketään haavoitin siinä prosessissa.
Nim. tyttö jolla on sairaat viihdykkeet
---
Huhhuh. Mun mielestä toi on aika törkeästi tehty. Mutta osoittanee juuri sen mikä uskonnossa kusee...
sts, 1.4.2005 16:41:
---
toma, 1.4.2005 13:24:
---
INFIANA, 1.4.2005 12:13:
Pidin hartauksia, kerroin tarinoita siitä kuinka tulin uskoon, ja muutenki kusetin ihan törkeesti. Se loppu niin että sain töitä seurakunnalta. Mä oikeen nautin siitä ku sain höynäyttää kaikkia, ja monet pikkuset riparilla tuli avautuu et ne on tullu uskoon mun takia. Ehkä oli väärin pettää ihmisiä, mutta en mä usko et mä ketään haavoitin siinä prosessissa.
Nim. tyttö jolla on sairaat viihdykkeet
---
Huhhuh. Mun mielestä toi on aika törkeästi tehty. Mutta osoittanee juuri sen mikä uskonnossa kusee...
---
Rahaahan siitä saa. Niin kirkko kuin tuo isonen joka pikkuisille tota paskaa jauhaa.
ee102, 1.4.2005 16:40:
No joo. Mutta en mä silti ymmärrä, miten toinen ihminen voi todeta mun uskovan.
Ehkä en usko, vaan teen kaiken ihan summassa, uskomatta valintoihini.
Epailija, 4.4.2005 17:15:
If atheism is a religion, then "bald" is a hair colour.
mekaanikko,
No jaa, niin kauan kuin joku sitovasti osoittaa ettei jumalaa/jumalia ole olemassa (mikä lienee mahdotonta), ateismi on uskon asia sekin.
Jahman, 4.4.2005 19:31:
Paljon löytyy väitteitä puolesta ja vastaan,mut ei varmaan kannataisi lukea sitä raamattua kokonaan ja sitten puhua?
Jahman, 4.4.2005 19:31:
Paljon löytyy väitteitä puolesta ja vastaan,mut ei varmaan kannataisi lukea sitä raamattua kokonaan ja sitten puhua?
Epailija, 5.4.2005 13:39:
2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."