Replying to Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki:
Lil Tony, 24.3.2010 09:50:
---
dj upi, 23.3.2010 12:18:
---
Lil Tony, 23.3.2010 10:57:
---
samlainio, 22.3.2010 09:02:
Pitääks Tony tää mysteeri deejii sitte itte tunnistaa kasvoiltaan paikan päällä vai onko mestoilla tiedot illan artistista? Vai soittaako mysteeri deejii kenties verhon takana tai maski naamalla?
Noh, sinäänsä iha sama.. Mestoille joka tapauksessa!
---
Ei oo tietoa paikan päällä illan artistista missään, kyllä se sit selviää kun pilkku tulee viimeistään, jos sillä on mitään väliä, ainut millä on merkitystä on että musa on hyvää ja jengi viihtyy. Hienoa olisi jos ei klubbarissa mainittaisi edes keikan jälkeen kuka soitti ja mitä soitti. Tärkeää on olla paikan päällä.
Ennen ysiä kahvaan kiinni niin mahtuu hyvin sisään.
---
Hmm... Jos tulee helvetin kova setti niin eiks se sillon ole ihan oikeutettua artistille et sitä hehkutetaan? Ainaki musta olis kiva et jos oon tehny työni hyvin/huonosti niin siitä sais asianmukaista palautetta :P
---
Kyl se kiitos riittää illalla. Mutta saahan sitä hehkuttaa tai haukkua missä vaan toki, mun pointti on lähinnä se että kantsii tulla mestoille eikä ihmetellä klubbarissa että oliko hyvät kemut...
Point understood. Oon koputtelemas ovella riippuen sumplimisista arviolta 21:31 :)
EDIT: Tulee muuten pitkästä aikaa täysin selvät bileet mun kohdallani, kiitos antibioottikuurien mut just siks nää bileet rocks kun sitä kaljaa ei oikeestaan haluiskaan ku focus menee niin 110% musan kuunteluun :P
EDIT2: Hirviölause ownage!