Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki

207 posts, 11 pages, 83,148 views

-Casper-

Posts: 1,363

#161 • • Edited -Casper- FADE / React^ resident DJ
23.30 pääsin vast duunista :/ arvasin ettei kandee enää tulla jonottaa (vi##taa) don´t let this be the last one of a kind ok T ?

Edit: Ja jatkoahan seuraskin # 4. Great!
Timce

Posts: 5,381

#162 • • Edited Timce
Eipä pitänyt lähteä, mutta pienen taivuttelun (;D) jälkeen löysin itseni mestoilta. Eipä haittaa ½ tunnin jonotus, koska musiikki oli läpi illan perkeleen hyvää, vaikka odotin kuulevani jossain kohtaa kunnon full-on meininkiä, ehkä sitte ens kerralla. Baari veti hyvin ja jengi oli kaikenkaikkiaan leppoisella tuulella, hyvä te.

Iso vitutushan tältäkin reissulta kuitenkin on kotiintuomisina. Hukkasin narikkalappuni ja jätin pokelle takkini tuntomerkit, sekä puhelinnumeron, johon voi soittaa, kun narikka tyhjentyy.
Sitä soittoa tässä edelleen odotetaan... :(

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

J.Kusti

Posts: 1,018

#163 • • J.Kusti Deep Space Helsinki
joku kirjotti täällä ennakkoon että dj:n nimessä ois a-kirjain ja se hämäsi mua ensimmäisen tunnin ajan kun mietin että kukahan se sitten voisi olla koska se ei voi olla se ketä epäilen. joka tapauksessa hyvää musaa ja hyvä yleistunnelma.
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#164 • • kuilu ja kummitus

Replying to Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki:

raveIt, 27.3.2010 09:18:
kiitsa, joku sentään tajusi mun pointin =)


=? "Joku sentään"... No mitä tarkotit sillä, et "lampaat ei oo sun juttu"?

samlainio, 27.3.2010 09:30:
En ole kyllä moista todistanut Suomen bilehistoriassa ehkä ikinä. Kuitenkin itelläkin jo se 20 vuoden kokemus bileistä.


Ohoh, jos oli pidemmät jonot ku uudenvuoden Illuihin aikoinaan... Pisin jono, jonka itse olen nähnyt, oli kyl Tresorin päättäjäisbileis, massaa riitti Potsdamerplatzile asti.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

ValaX

Posts: 3,891

#165 • • ValaX
Pienen seikkailun, suunnistuksen ja kyselyn jälkeen paikka löytyi ja ovella n. 20:50 joilloin jonossa tais olla entuudestaan maximissaan 5 henkilöä. Musa oli aluks mulle enemmänkin kuuntelumusaa, josta tosin tykkäsin. Reilun kahden ja puolen tunnin fiilistelyn jälkeen rupes jo jalkaa vipattaa, mutta niin näytti tapahtuvan muillakin, joten oli pakko nousta sinne korokkeelle/lavalle, kun lattialla ei mahtunut enää tanssimaan. Seuralaiseni oli tosin kerenyt vetää itsensä tässä ajassa jo siihen kuntoon, että oli paras lähteä hyvin äkkiä pois.
Lil Tony

Posts: 775

#166 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki:

Aurinkoneiti, 27.3.2010 00:32:
Ei ollu mun bileet ollenkaan! En tykänny musasta ollenkaan. Kauhean melankolisen leijailevaa ja pelkistettyä. Ja äänen voimakkuus oli kakofonista. Elämäni ekan kerran lähdin bileistä vähän jälkeen 11. Tulipahan sekin koettua.



Senkin hätähousu :) Sut tietäen seuraavat 5 tuntia ois mennyt ilman kenkiä silmät kiinni kädet tanssien

--
Jazz Is a Teacher

Lil Tony

Posts: 775

#168 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki:

kuilun partaalla, 27.3.2010 10:31:
---
raveIt, 27.3.2010 09:18:
kiitsa, joku sentään tajusi mun pointin =)
---

=? "Joku sentään"... No mitä tarkotit sillä, et "lampaat ei oo sun juttu"?


---
samlainio, 27.3.2010 09:30:
En ole kyllä moista todistanut Suomen bilehistoriassa ehkä ikinä. Kuitenkin itelläkin jo se 20 vuoden kokemus bileistä.
---

Ohoh, jos oli pidemmät jonot ku uudenvuoden Illuihin aikoinaan... Pisin jono, jonka itse olen nähnyt, oli kyl Tresorin päättäjäisbileis, massaa riitti Potsdamerplatzile asti.



Aerosmithin ja Run DMCn konserttiin oli 6 kilometrin jono kaatosateessa mutaisella kentällä Costa Ricalla vuonna 1992, kun konsertti oli ohi jono oli edellen 4 kilsaa, olin siinä puolessa välissä lipun ostateena, onneksi kuuli aidan yli musat

--
Jazz Is a Teacher

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#169 • • Aurinkoneiti

Replying to Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki:

Lil Tony, 27.3.2010 10:46:
---
Aurinkoneiti, 27.3.2010 00:32:
Ei ollu mun bileet ollenkaan! En tykänny musasta ollenkaan. Kauhean melankolisen leijailevaa ja pelkistettyä. Ja äänen voimakkuus oli kakofonista. Elämäni ekan kerran lähdin bileistä vähän jälkeen 11. Tulipahan sekin koettua.

---


Senkin hätähousu :) Sut tietäen seuraavat 5 tuntia ois mennyt ilman kenkiä silmät kiinni kädet tanssien



En usko! Tosin alkuvaiheessa mietin heitänkö kengät jonnekin piiloon. *tirsk*
samlainio

Posts: 1,264

#170 • • samlainio

Replying to Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki:

Lil Tony, 27.3.2010 10:47:
---
J.Kusti, 27.3.2010 10:27:
joku kirjotti täällä ennakkoon että dj:n nimessä ois a-kirjain ja se hämäsi mua ensimmäisen tunnin ajan kun mietin että kukahan se sitten voisi olla koska se ei voi olla se ketä epäilen. joka tapauksessa hyvää musaa ja hyvä yleistunnelma.

---


Sen Djn nimessä on edelleen a kirjain :)



DJ nimessä vai oikeessa nimessä? :)
J.Kusti

Posts: 1,018

#171 • • J.Kusti Deep Space Helsinki

Replying to Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki:

Lil Tony, 27.3.2010 10:47:
---
J.Kusti, 27.3.2010 10:27:
joku kirjotti täällä ennakkoon että dj:n nimessä ois a-kirjain ja se hämäsi mua ensimmäisen tunnin ajan kun mietin että kukahan se sitten voisi olla koska se ei voi olla se ketä epäilen. joka tapauksessa hyvää musaa ja hyvä yleistunnelma.

---


Sen Djn nimessä on edelleen a kirjain :)



muttei dj-nimessä. :)
miksa

Posts: 84

#174 • • miksa michael k
Oli kyl siisti ilta!
Jonoon tultiin about 22.00 ja sisäl oltiin 22.55, hyvässä seurassa jaksoi jonotella ja olihan se jo etukäteen tiedossa että jonoa on.

Dj soitti läpi illan omaan makuun todella hyviä, tanssittavia ralleja. Pari kertaa vissii levyt tahi soittimet jumitteli mutta eipä tuo menoa haitannut.

Sitte biisibongailua: n. 03.15-03.20 tuli biisi jossa miesvoksut (joiden kulkua en tietenkään muista), mutta biisissä oli semmoinen härö "kupliva" melodia. Heti kyseisen kipaleen jälkeen taisi tulla "acid groove"-biisi.

Tosiaan yksi parhaimmista bile-konsepteista tällä hetkellä, eiköhän se ole pakko tulla #4 myös *nauru*
dj upi

Posts: 1,835

#175 • • dj upi

Replying to Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki:

samlainio, 27.3.2010 09:30:
Oltiin frendin kanssa jonossa noin 21.30 ja jonoa oli sillon joku 100m, mutta puskettiin siihen kuitenkin. 5min myöhemmin se jono olikin jo tuplaantunut, mutta sisälle päästiin. En ole kyllä moista todistanut Suomen bilehistoriassa ehkä ikinä. Kuitenkin itelläkin jo se 20 vuoden kokemus bileistä.

Itse musiikista ja deejiistä, aluks olin ehkä hieman pettyny, ett ei ollukaan mikään tosi iso deejii, mut hetken mietittyäni, kyseinen heppu on kyllä tuottanu sen verran kovaa matskua, ett mietin, ett täähän vois ollakin kova. Ja kovahan se oli! Helvetin hyvää soundia alusta asti, hyvää diippii soundii, alle 120bpm:n. Sopis alkuiltaan ihan helvetin hyvin. Ja siitä se sitten lähti nouseen ja siinä yhentoista maissa itelläni oli ainakin sellanen fiilis, ett ois voinu käydä spottailees jok ikisen biisin, mitä hra soitti :) Vittumainen puoli on se, kun porukkaa on noin paljon, että kaikki puskee sinne tanttilattialle, vaikka se on ihan täynnä jo. Ois voinu tostakin määrästä jättää ihan hyvin 50 ihmistä pois, niin ois ollu jo hyvät juhlat.

Mutta joo, Darkroom on omasta mielestäni ehdottomasti paras klubi konsepti piiiitkään aikaan! Kaikki kolme kertaa ollu mestoilla ja joka kerta helvetin hyvä meno. Tonille iso hatunnosto, ett on taas kerran luonut Helsinkiin jotain todella spessua.



Mun mielestä tässä on aika hyvin tiivistettynä tää ilta.

Oltiin jonossa 21:45 ja epätoivo iski aika pahasti. Vitutus iski: "Eikö me nyt päästäkään tonne sisään :("

Tunnin päästä oltiin sisällä, valot oli oikeesti poissa joka paikasta (oliks nyt jotenki pimeempää ku viime kerralla?) ja soundi tosiaan tollasta kivaa 120bpm groovea. En vaan voinut olla tuijottamatta niitä visuaaleja *slurps*

Montaa tuttua ja muutamaa tanssilattiatuntia myöhemmin tuli kuitenkin sellanen fiilis että täs oli nyt tää ilta. Oli rankka viikko mulla ja seuralaisella; pahat demonit piti saada tampattua ulos ja tiedän että Darkroomit on siihen se paras paikka. Stressin lauettua teki mieli pizzaa ja kotisohvaa, jotka jaksoi vielä oikein hyvin kun bileisiin oli tullut lähdettyä ajoissa ja sen takia poistuttua reilusti ennen pilkkua.

Pakko kommentoida tohon että mäkin huomasin tuolla aika paljon "turisteja" vs. viime kerta. Yhdeltä sain juomatkin niskaan. (Se toisaalta tuntu aika hyvältä ku oli niin kuuma. :D) Paras kommentti oli eräältä klubista aikaisin ulos tulevalta, erittäin tuohtuneelta naiselta: "Siis tuol on vittu ihan pimeetä ja paljon ihmisiä!" Ehkä ne ens kerralla jättää tulematta :)

Oli miten oli, nyt on valoisa olo. Kiitos siitä Tonylle, DJ:lle (I know who you are!), seuralaiselle, tutuille, VJ:lle,.... Ainut mitä jäi kaipaamaan olis ehkä ollu pikkasen rohkeempi intensiteettitason nosto DJ:ltä :P

Ens kerral taas toivottavasti mukana!
tobey t

Posts: 29

#176 • • tobey t
Huh! autolla tulin ja autolla lähin, ja setti oli niin mahtavaa että jakso selvinpäinki mainiosti jorailla ja välillä vaa chillailla sohvilla =)
Iso kiitos taas lil tonylle näiden järkkäämisestä ja tälle huippuvieraalle joka kyllä tunnistettiin heti alussa.
Tultiin paikalle n. klo 21.50 ja jono oli sillon about 120 ihmistä, mutta kyllä näihi bileisiin jonottaa ihan mielellään useemminkin. Ja joo, kyllähän noita turistejaki näytti sielä olevan, hyvä ettei ykski kaveri lentäny sylii ku oli niin päissään :D
Muaki jäi mietityttämää muutamat biisit, varsinki siinä just ennen puolta neljää. mutta toivotaan että jostai jotai tracklistin tynkää sais. :)
Näitä lisää!

--
Club Balearic Sunset

serotonot

Posts: 3,137

#177 • • serotonot Paul Easy
Oli kyllä härkäset kestit. Enpä muista milloin ois viimeks viihtyny yhtä tiiviisti tanssilattialla hymyillen leveästi sitä kuinka dj onnistuu "kusettamaan" diggaamaan sellasista biiseistä mitä ei irti kontekstista ois ikinä bailannu. That's what it's all about.
Panzer

Posts: 30

#178 • • Panzer uuUUUuu

Replying to Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki:

dj upi, 27.3.2010 12:01:
---
samlainio, 27.3.2010 09:30:


---


Paras kommentti oli eräältä klubista aikaisin ulos tulevalta, erittäin tuohtuneelta naiselta: "Siis tuol on vittu ihan pimeetä ja paljon ihmisiä!" Ehkä ne ens kerralla jättää tulematta :)





Olikohan sama mimmi(jota muute näkyy aikaste usein bileis;) joka ilmoitti lujaan ääneen että sisällä oli jo silloin ahdistavan paljon porukkaa etenkin niin pimeäksi tilaksi(ettei bileistä voinut nauttia).
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#179 • • Aurinkoneiti

Replying to Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki:

Lil Tony, 27.3.2010 10:46:
---
Aurinkoneiti, 27.3.2010 00:32:
Ei ollu mun bileet ollenkaan! En tykänny musasta ollenkaan. Kauhean melankolisen leijailevaa ja pelkistettyä. Ja äänen voimakkuus oli kakofonista. Elämäni ekan kerran lähdin bileistä vähän jälkeen 11. Tulipahan sekin koettua.

---


Senkin hätähousu :) Sut tietäen seuraavat 5 tuntia ois mennyt ilman kenkiä silmät kiinni kädet tanssien



Ihanasti ajattelit käsien tanssivan. *sydän*
Cib

Posts: 187

#180 • • Cib the mind, body and soul
Kiitos musiikista.