Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki

207 posts, 11 pages, 83,137 views

tiberiuz

Posts: 302

#121 • • tiberiuz Afecto // Rex Terrazza // Baleric Sunset

Replying to Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki:

mr.a, 26.3.2010 14:01:
---

esim Angello & Ingrosso tosin budjetti taitaa karata käsistä siinä vaiheessa :D, mut ite olisin kyllä valmis maksamaan sisään ton kokoluokan karkeloista enemmänkin..

---


Tenaglia, angelo ja ingrosso samana iltana samoissa bileissä, jep. noilla ruotsinpojilla on tenaglian kanssa about yhtäpalon yhteistä kun tiestolla ja sven väthillä.

no mutta joo, ehkä joku päivä. ehkä.




no ehkä ei oo niin paljo yhteistä muuta kuin että saarella soittavat, mutta pointti oli se et sen kokone venue mihi taneli sopis tarviis muitaki isoja nimiä...

ehkä jokupäivä, hope so...
Lil Tony

Posts: 775

#122 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Kohta se alkaa, Eagle has landed. Tenaglian kuullut viimeksi Ibizalla, ei ollut kyllä mikään erikoinen suoraan sanottuna. Tyhjensi aika hyvin Sapcen tanssilattian, mut joo. Ei se mitään radio poppia ole, ja mulle yksi suurimmista inspiraatioista alkuvuosina, mutta niin oli myös Armand Van Helden ja Junior Vasquez, ajat muuttuu. Noi ukot ikävä kyllä ei ole ihan sitä mitä ne olivat joskus. Keikkapaikat on tehnyt tehtävänsä. Iso respecti noille. Toisin Tenaglian mielellään joku päivä, ja varmaan tuonkin, kyllähän se soittaa mitä siltä pyytää, toivottavasti. ja Ana lämpää etkoilla ja jatkoilla....

--
Jazz Is a Teacher

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#124 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Ai hitto, en muista milloin olisin viimeksi spennanut näin paljon. Tästä pitäis tehdä vakiokonsepti, että esiintyjää ei paljasteta :D Kynnet on syöty ja keikkakalentereita koluttu. Joku kirjoitti aiemmin, että Villalapanen olis tänään Lontoossa. Itse en sellaista dataa löytänyt, huomenna Mannheimissa, mut tänään ei mitään?!? *iloinen*
dj upi

Posts: 1,835

#125 • • dj upi

Replying to Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki:

De Souza, 26.3.2010 18:20:
Ai hitto, en muista milloin olisin viimeksi spennanut näin paljon. Tästä pitäis tehdä vakiokonsepti, että esiintyjää ei paljasteta :D Kynnet on syöty ja keikkakalentereita koluttu. Joku kirjoitti aiemmin, että Villalapanen olis tänään Lontoossa. Itse en sellaista dataa löytänyt, huomenna Mannheimissa, mut tänään ei mitään?!? *iloinen*



Mun kassit on tulessa, Ellen Allien pauhaa himassa ja jajajajajaja JEEEE!
dolphin dos

Posts: 174

#126 • • dolphin dos

Replying to Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki:

De Souza, 26.3.2010 18:20:
Ai hitto, en muista milloin olisin viimeksi spennanut näin paljon. Tästä pitäis tehdä vakiokonsepti, että esiintyjää ei paljasteta :D Kynnet on syöty ja keikkakalentereita koluttu. Joku kirjoitti aiemmin, että Villalapanen olis tänään Lontoossa. Itse en sellaista dataa löytänyt, huomenna Mannheimissa, mut tänään ei mitään?!? *iloinen*



Mä katoin sen päivämäärän väärin. Mut Fuse-klubin sivuilla lukee et Villalapanen soittaa siellä tänään, lukee myös RA:ssa jne. Ihmeitä saa tapahtua jos tuo yli-ihminen levyjä veivaa Kutosella tänään :D

Jokatapauksessa tänään saattaa olla vuoden bileet. Kuka tahansa siellä sitten soittaakaan paperipussi päässä. Jättäkää reput kotiin btw.
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#128 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Replying to Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki:

phAntominE, 26.3.2010 18:47:
---
De Souza, 26.3.2010 18:20:
Mä katoin sen päivämäärän väärin. Mut Fuse-klubin sivuilla lukee et Villalapanen soittaa siellä tänään, lukee myös RA:ssa jne. Ihmeitä saa tapahtua jos tuo yli-ihminen levyjä veivaa Kutosella tänään :D



Jep, oikeassa olet, siellähän se lapanen on tänään... katsoin itsekin RA:sta ja ilmeisesti niin täpinöissä, että näkökin alkaa pettää :D
jallu

Posts: 1

#129 • • jallu
Omat veikkaukset, Move D, Dixon tai Prins Thomas.
Kaikilla kalenterissa vapaata tämän illan osalta ja Prins Thomas on tunnettu pitkistä seteistään. Hmmmm.... kenties. Oli Redrumissa aikaan pirun kova.
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#132 • • kuilu ja kummitus
80713393.jpg

Ei tartte pimeydessä nostaa polvea, eikä pelätä laukkoja, totisesti totisesti.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Toykio

Posts: 294

#134 • • Toykio
Huhhuh ei oo harmittanut pitkään aikaan näin paljon, kun missaa jotkut bileet...monen kuukauden jännäily nyt sitten jää pimeyteen...:(
a!ex

Posts: 27

#135 • • a!ex
markkinointi backfires, oon niin myöhää töis etten ees yritä tulla :D
Avatar
#136 • • niomic Guest

Replying to Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki:

a!ex, 26.3.2010 21:21:
markkinointi backfires, oon niin myöhää töis etten ees yritä tulla :D



Mahdollisesti ihan järkevää, tosin kyllähän sieltä on yleensä jengiä jonkin verran poistunut illan mittaan tyyliin 23-> ja uusia päässyt sisään. En kyllä näe markkinoinnin feilanneen, jos siellä on jo hetki sitten ollut 50m+ pitkä jono ja paikka on salettiin koko illan aika täynnä. Se on nähdäkseni osa konseptia.
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#137 • • kuilu ja kummitus

Replying to Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki:

niomic, 26.3.2010 21:42:
En kyllä näe markkinoinnin feilanneen, jos siellä on jo hetki sitten ollut 50m+ pitkä jono ja paikka on salettiin koko illan aika täynnä. Se on nähdäkseni osa konseptia.


"Hei, tehää sellaset bileet, et klubi on täynnä alusta asti ja jonoa ulkona!"
"Loistava konsepti!"

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#139 • • kuilu ja kummitus
Kaada ittelles vaa.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

wiwi

Posts: 1,575

#140 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
No no no, olin ihan varma että joku ois jo paikan päältä raportoinut kuka se on. :) Ite oon ihan tyytyväinen ettei tullut lähdettyä, kaveri soitti ennen kymmentä ja sanoi että jonoa niin paljon ettei tiedä kannattaako yrittää. En ees uskalla kuvitella kuinka tukossa kutonen on.

Hienot bileet silti epäilemättä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.