P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark

485 posts, 25 pages, 210,167 views

mardis

Posts: 334

#341 • • mardis Humppa-Hannele

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

KooKie, 7.3.2010 22:01:
---
mardis, 7.3.2010 19:38:
---
jokke_, 7.3.2010 19:24:
---
MIUH, 7.3.2010 19:22:
---
jokke_, 7.3.2010 18:51:
---
MIUH, 7.3.2010 18:23:
etsintäkuulutus:D
joku mies jonka kanssa hengailin. ostit mulle pari juomaa ja tanssittiin siellä edessä. sulla oli aurinkolasit. t. milla

---

äh, tää on taas näitä... *toktok**eiei*

---

:D äläs nyt. mitä vikaa. taisit itse jäädä seuratta tuolla asenteella *joo**vink*

---

mut mä en meekää bileisiin naisten takii vaan musiikin. *vink*

---

loistava vastaus :) näinhän se on :)

---


Mun mielestä vastaus on ihan arcsta, näin ehkä teillä, mutta miksei konemusan kuuntelija voi yhtä lailla olla silmät auki bileissä ja haku päällä, kuin joku "popparikin" on Onnelassa? Jokke_:n ensimmäisestä vastauksesta heitin itsekin ilmoille, notta "happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista". Miksi teitä haittaisi, että ihminen löytää kiinnostavaa seuraa bileistä ja huutelee sen perään täällä, ei se kait teiltä mitään pois ole? Naurettavaa ja yksisilmäistä nokittelua.



äh... kukas nyt on happamana *lmao*

Mulle on ihan yks ja sama jos joku löytää itselleen bileisä seuraa tai etsii seuraa täältä. Olen itsekin löytänyt bileistä seuraa ja vielä poikaystävänkin. Luojan kiitos suurin osa ihmisistä käy bileissä musiikin takia eikä niissä ole samanlainen herutusmeininki kun joissain baareissa saattaa olla. Tuossa kommentissa nyt hassua sinänsä oli että siinä vähän niin kuin leikkimielisesti vihjattiin että toisen ilta meni mönkään kun ei seuraa saanut, ihan kuin se olisi ollut bileiden päätarkoitus.

ps. miks pitää tarttuu pikkujuttuun.. hymynaamoja lenteli kommenteissa sinne sun tänne enkä usko että kenenkään mieli pahoittui..

--
~Dancers have happy feet~

Trix

Posts: 21

#342 • • Trix taustapööpöilijä
Siis kyllähän tuolla nyt silmänruokaa oli! Eikä tod. tarkota sellasta että tarvis omistaa 8-packiä ja nostaa penkistä norsuja ;) Ainaki uussinkkuna oli kiva kattella tarjontaa. Silti ehkä bileissä en kuitenkaan lähtis ketään iskemään ellei tyyppi todellakin veis jalkoja alta niin ettei niitä kuukausiin löytäis takasin. Jaloista puhuen, vielä yksi miinus nousi mieleen tossa reippaan 8 tunnin bussimatkan aikana, nimittäin ne kivat veriläiskät lattialla =/ näin kengätöntä tallaajaa pisti vähän ällöttämään kun niiden siivous kesti vähän turhan kauan..

Nyt onki sit viikko aikaa kerätä energiaa kun Vaasassakin kerran tapahtuu jotain.. Silti olen jo kahden vaiheilla jaksaako kiinnostaa tällä kertaa, niin kamalalta kun se kuulostaaki. Oli vaan niin huippubileet että pitää varmaan varata hotellia jo ens vuodelle :D

--
Jokaisessa meissä asuu pieni pässi

C-Hill

Posts: 1,141

#343 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
KLF, Orbital, Aphex Twin @ Sauna *sydän*
Kaverit, tutut *sydän*
Ei jonoja kummemmin mihinkään *sydän*
Hyvä fiilis kaikilla ketä vastaan tuli *sydän*

Loistavaa taas kerran. Jotenkin edellisinä vuosina päälavan musa on iskenyt kovempaa, en tiä miksei tällä kertaa. Keskityinkin sit enemmän tunnelmasta nauttimiseen, toki musakin oli ihan bueno, mut mitään ihq-fiiliksiä ei tullut samaan tyyliin kuin muina vuosina...

Tällä kertaa huomion varasti käytännön järjestelyjen huikea sujuvuus. Baareissa työntekijät nopeita, ei jonoja sisään eikä poleteille / narikkaan (ainakaan silloin kun itse osuin paikalle), järkkäreitä paljon ja asiallisia.

Moni kaipailee tota luolan musaa päälavalle, mutta omasta mielestäni jako toimii just hyvin näin. Rankempi ja / tai nopeampi kama sopii luolaan, ja siellä reivataankin sit kunnolla, päälavalla on kivempi vaan nauttia kokonaisuudesta leppoisamman musan tahtiin.

Saunassa tuli kuitenkin näiden aluksi mainitsemieni huippuartistien biisejä, niistä jäi parhaat fiilarit. Ehkä muuten olisi voinut olla hieman "beatimpaa" chilliä siellä saunassa, osittain tuli liiankin rauhallista kamaa. Halcyon+on+on -tyyppinen matsku toimi sinne parhaiten IMO.

Katotaas jos taas ensi kerralla?
ZenTTeri

Posts: 16

#344 • • ZenTTeri
Noniiin, nyt alkaa ensimmäisten pacien jälkimainingit hieman hellittämään, niin ajatuskin alkoi kulkemaan. Ensi kertalaisena en voi muihin vuosiin verrata, eli eikai tässä voi muutakun kiittää järjestäjiä ja soittajia, elämäni tähän menessä parhaat bileet *jiihaa*
KooKie

Posts: 4,338

#345 • • KooKie aka. Petress Pan

mardis, 7.3.2010 22:27:
ps. miks pitää tarttuu pikkujuttuun.. hymynaamoja lenteli kommenteissa sinne sun tänne enkä usko että kenenkään mieli pahoittui..



Ai mä tartuin pikkujuttuun?

MIUH, 7.3.2010 18:23:
siis voiko makeempaa tapahtumaa ollakkaan ! ihan parasta oli. pääsisimpä takaisin eiliseen..

etsintäkuulutus:D
joku mies jonka kanssa hengailin. ostit mulle pari juomaa ja tanssittiin siellä edessä. sulla oli aurinkolasit. t. milla



Tästä bileitä kommentoivasta postauksesta jokke_ tarttui tällä tyylillä postauksen selkeään pääpointtiin:

jokke_, 7.3.2010 18:51:
---
MIUH, 7.3.2010 18:23:
etsintäkuulutus:D
joku mies jonka kanssa hengailin. ostit mulle pari juomaa ja tanssittiin siellä edessä. sulla oli aurinkolasit. t. milla

---

äh, tää on taas näitä... *toktok**eiei*



...Joten sori, korjaan toki viestini sisällön vastaamaan vaadittua hymiökiintiötä:

KooKie, 7.3.2010 22:01:


Mun mielestä vastaus on ihan arcsta, näin ehkä teillä, mutta miksei konemusan kuuntelija voi yhtä lailla olla silmät auki bileissä ja haku päällä, kuin joku "popparikin" on Onnelassa? Jokke_:n ensimmäisestä vastauksesta heitin itsekin ilmoille, notta "happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista". Miksi teitä haittaisi, että ihminen löytää kiinnostavaa seuraa bileistä ja huutelee sen perään täällä, ei se kait teiltä mitään pois ole? Naurettavaa ja yksisilmäistä nokittelua. *toktok**eiei*



Ps. Kyl on vähän hapan fiilis päällä, hullu TDA -meininki makean illan jälkeen ja AA:ta pitäis seurata vielä myöhään aamuyöhön. Ja hymiöitä selkeyttämään postauksen pointtia, joka nyt on lähinnä tikusta asian vääntö, ja sen esilletuonti, ettei ketään pitäisi haitata toisten ensi- tai toissijaiset intressit bileissä, kun ne ei itseään vahingoita mitenkään (enkä sua viimeisenä quotaamalla oikeastaan tarkoittanut, että sua haittaiskaan, viestiketjun päätteeksi omat senttini vaan purjosin): *hih**vink**känni**possu**jeesus**lukko*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

nenna

Posts: 1,916

#346 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
Mukava reissu! ..taas, eihän Pacit koskaan oo huonoa fiilistä jättäneet. *hihu*

Musiikki oli jees, house toimi..Mainilla eritoten Danny Rampling & Pacifique Allstars. Luolassa mitä ehti käymään niin Sergei ja Jussi tietty! *hali*

Tkun Bussimatkalaisille vielä Kiitokset omasta puolestani! ..reissu sujui hienosti..nää on aina kivoja! *joo*
asdf

Posts: 3,155

#347 • • asdf
Jeah, good times! Loistobileet, kiitti seuralle ja kanssapärskijöille.
turrb

Posts: 32

#348 • • turrb
Mjaa-a. Ois varmasti ollu ihan loistokekkerit JOS en ois hukannu kaikkia kavereita ekan tunnin aikana.. Sen jälkeen keskityinki sitte vaihtamaan niitä poletteja lonkeroon ja ottamaan kunnon kännin päälle anniskelualueella. (ja en ainakaan omasta mielestäni ollut kenellekkään häiriöksi tai kaatuillut tai muuta, ni ei tarvii jeesustella :) Ja erään nimeltämainitsemattoman henkilön narikkalapun hukkuminen aiheutti mullekkin ihan liikaa päänvaivaa. Hukkasin myös aurinkolasit ja tupakat kastu, ne oli kyllä ihan omaa vikaa, mutta kuitenki. :D

Eli jos ens vuonna kerkeis vaikka ehkä hyvällä fiiliksellä ja ilman stressiä erinäisistä asioista jopa keskittymään siihen itseensä, eli musiikin kuunteluun ja hauskanpitoon kavereitten kanssa. Nää partyt meni omalta osaltani penkin alle.

Plussaa kuitenki järjestäjille! Hommat toimi sulavasti niin sisäänjonottamisessa kuin juomatiskeilläki!
akiapina

Posts: 2,729

#349 • • akiapina apinaki
Saamarin hyvät ja hyvin järkätyt hipat, kaikki toimi ja ihmisillä näytti olevan hauskaa :) Tässä mun soittamat biisit Lagoon Spa-alueella klo 21-22:

01 Way Out West feat. The Badongo Tribe: Evelina [Kensaltown]
02 Bliss: Right Here [Music For Dreams]
03 Chicane: Arizona (Part 2) [Modena]
04 Underworld: Capa Meets The Sun (To Heal) [Fox Music]
05 The Timewriter: So Fragile (On My Own) [Plastic City]
06 The Beloved: Spacemen [EastWest]
07 Manuel Tur: Fade Away [Freerange]
08 Paavoharju: Ursulan Uni [Fonal]
09 Jon Hopkins: Luna Moth [Just Music]
10 Robert Miles: Leaving Behind.. [Deconstruction]
11 Schiller: Wehmut [Universal]
12 Tom Middleton: Yearning [Big Chill]
13 Helios: Soft Collared Neck [Type]
14 Grouper: Heavy Water/I'd Rather Be Sleeping [Type]
15 The Unbending Trees feat. Tracey Thorn: Overture [Buzzin' Fly]
16 Trespassers William: Different Stars [Bella Union]
17 Freezepop: Swimming Pool [Cordless]
Jussi Soro

Posts: 6,385

#350 • • Jussi Soro choon!
Uujeah! Oli mukavaa soitella pitkästä aikaa taas liveä. Jengiäkin oikein kivasti luolassa tuolloin :) Koitan vääntää uusintana setin nauhalle ja heittää jakoon tänne jossain vaiheessa.

Biisit:
1. Robbie Williams - Let Me Entertain You (Intro)
2. Beach X - Routa (Jussi Soro Remix)
3. Allan O'Marshall - Time Bandit (Jussi Soro Remix)
4. Bushi - 23 Kisses (Jussi Soro Remix)
5. Aerium - Rainlight (Jussi Soro Remix) + Prodigy - No Good (Mash-up)
6. Miikka & Jussi - Reginella (Fabio Stein Remix / Jussi Soro Samba Edit)
7. Bushi - 23 Kisses (Piano Outro)
Wolverine

Posts: 1,860

#352 • • Wolverine

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

Trix, 7.3.2010 22:36:
Siis kyllähän tuolla nyt silmänruokaa oli! Eikä tod. tarkota sellasta että tarvis omistaa 8-packiä ja nostaa penkistä norsuja ;) Ainaki uussinkkuna oli kiva kattella tarjontaa. Silti ehkä bileissä en kuitenkaan lähtis ketään iskemään ellei tyyppi todellakin veis jalkoja alta niin ettei niitä kuukausiin löytäis takasin. Jaloista puhuen, vielä yksi miinus nousi mieleen tossa reippaan 8 tunnin bussimatkan aikana, nimittäin ne kivat veriläiskät lattialla =/ näin kengätöntä tallaajaa pisti vähän ällöttämään kun niiden siivous kesti vähän turhan kauan..

Nyt onki sit viikko aikaa kerätä energiaa kun Vaasassakin kerran tapahtuu jotain.. Silti olen jo kahden vaiheilla jaksaako kiinnostaa tällä kertaa, niin kamalalta kun se kuulostaaki. Oli vaan niin huippubileet että pitää varmaan varata hotellia jo ens vuodelle :D



eihän niitä veriläiskiä edes yritetty siivota pois, annettiin vaan ihmisten hoitaa asia kun siitä oli jatkuvasti niin iso trafiikki. tanssin ite siinä päälavan oikealla puolella ja siinä oli kivat verijäljet ainakin tunnin ajan. oli muuten aika pahan näkönen haava sillä kundilla joka aiheutti ne jäljet, jäin miettimään että missä saa semmosen ventin aikaiseks *ding*
Jokke L

Posts: 1,203

#353 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

Josssu, 7.3.2010 22:27:
---
jokke_, 7.3.2010 19:24:
mut mä en meekää bileisiin naisten takii vaan musiikin. *vink*

---


Pakko sanoo, et kyllä mä kävisin paljon enemmän bileissä jos siellä näkyis silmää mielyttäviä miehiä *nauru*


Ei näin... X)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

RAVE4EVER

Posts: 39

#355 • • RAVE4EVER ALL I WANNA DO IS DANCE

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

Wolverine, 8.3.2010 08:50:
---
Trix, 7.3.2010 22:36:
Siis kyllähän tuolla nyt silmänruokaa oli! Eikä tod. tarkota sellasta että tarvis omistaa 8-packiä ja nostaa penkistä norsuja ;) Ainaki uussinkkuna oli kiva kattella tarjontaa. Silti ehkä bileissä en kuitenkaan lähtis ketään iskemään ellei tyyppi todellakin veis jalkoja alta niin ettei niitä kuukausiin löytäis takasin. Jaloista puhuen, vielä yksi miinus nousi mieleen tossa reippaan 8 tunnin bussimatkan aikana, nimittäin ne kivat veriläiskät lattialla =/ näin kengätöntä tallaajaa pisti vähän ällöttämään kun niiden siivous kesti vähän turhan kauan..

Nyt onki sit viikko aikaa kerätä energiaa kun Vaasassakin kerran tapahtuu jotain.. Silti olen jo kahden vaiheilla jaksaako kiinnostaa tällä kertaa, niin kamalalta kun se kuulostaaki. Oli vaan niin huippubileet että pitää varmaan varata hotellia jo ens vuodelle :D

---


eihän niitä veriläiskiä edes yritetty siivota pois, annettiin vaan ihmisten hoitaa asia kun siitä oli jatkuvasti niin iso trafiikki. tanssin ite siinä päälavan oikealla puolella ja siinä oli kivat verijäljet ainakin tunnin ajan. oli muuten aika pahan näkönen haava sillä kundilla joka aiheutti ne jäljet, jäin miettimään että missä saa semmosen ventin aikaiseks *ding*




No ite ehdin olla noin 15min ja joku nais ihminen tönäisi takaapäin tuolla villivirrassa:( päähän tuli haava.... "onnex" ei tullu paha vekki vaan saatiin heti teipatuksi! ois voinu käydä kohtuu pahastikkin, meinaan noinkin pienestä haavasta alko verta valumaan ihan kiitettävästi! Onneksi pääsin kuitenkin kipuamaan heti ylös altaasta ja "hirveätä veri määrää ei valunu mihinkään"

Siinäkohdassa ea-tyypit siivoili veret pois heti:) Mutta jollain ilmeisesti käynyt vielä pahemmin:/ ? Muutenki tuntu että monella oli paikat auki! Ei vaan voi tajuta miks pilata jonkun ilta tönimällä, tappelemalla tms... tarvii varmaan ottaa kypärä päähän ens vuonna:)) ei sillä ite pääsin heti jatkamaan, kiitos hyvän ja nopean ensiavun!

--
ALL I WANNA DO IS DANCE

anis

Posts: 2,451

#356 • • anis
Joka vuos näissä tullu oltua kun ovat järjestetty. Tällä kertaa ei itsellä ollut niin kovaa känniä päällä tullessa kuin aiemmin että nyt hieman ahdisti se väenpaljous. Mutta Proteus ja Neon pelastivat loppupuolella, tuli väkisinkin hymy huulille*pepsodent*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

toadstool

Posts: 10

#357 • • Edited toadstool

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

lohikarme, 7.3.2010 22:20:
Valokuvaaminen tapahtumassa oli kielletty ilman asianmukaista lupaa. Eli ilmoitus järkkärille luvattomista kameroista poistaa ongelman :)



kyllä järkkärit niihin puuttuikin, mutta ei nekään kaikkialle ehdi. ja jos joka paikassa on ilmoituksia, jotka kieltää kamerat niin hieman lähinnä ärsytti ihmiset jotka silti sössöttää järkkäreille "et ai en mä tienny" ja taas minuutin päästä ottaa lisää kuvia.

mutta eipä tuo seikka mun iltaa saanut pilattua! vieläkin hymy korvissa ku fiilistelee. ja oispa kiva nähdä niitä luvan kanssa otettuja kuvia jo :D
fiilistyttö

Posts: 95

#358 • • fiilistyttö *ihan pärähtäny*
Itse tykkäsin hirmuisesti! *sydän*
Pääaltaalla jäi vähän heikoks roiskiminen viimevuoteen verrattuna.. toisaalta ihan hyvä..
Luolassa oli kova meno kokoajan.. *jiihaa* ...MUTTA musiikki oli tilaa nähden liian kovalla..
Kiitos järjestajille... ens vuonna varmasti uudestaan... :)

--
*ihan pärähtäny*

ville

Posts: 3,780

#360 • • ville olen oikeasti ujo
Olipahan taas <3

Pacifique paranee kerta kerralta, tälle vuodelle selkeän parannuksen toi päälavan onnistuneet soittajat sekä erityisesti asteen melodisempi soundi. Jay Mellinistä eteenpäin tuli suht tarkkaan kuunneltua ja imo Mellistä alkaen kuullut setit olivat selkeästi parasta, mitä pacifiqueissa on koskaan kuultu. Osansa näistä kehuista varmasti ansaitsee myös päälavan äänentoisto, joka oli ensimmäistä kertaa saatu toimimaan suht hyvin sekä onnistunut valaistus, jonka ansioista pääareena oli vielä asteen enemmän "bile" kuin viimevuonna.

Muita arenoita tuli suht vähän fiilisteltyä, mutta Jussin liveä voisi kehaista, oli varsin menevää soundia ja kivaa fiilistelyä menon välissä :)

Kun järjestelytkin näyttävät toimivat about 100%, en kyllä itse ymmärrä sitä porukkaa, joka jättää nämä bileet väliin koska "tää vaan on nähty". Tätä konseptia ei vaan voi nähdä liikaa...

Pitäisi varmaan alkaa laskea taas päiviä ensivuoteen :)