P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark

485 posts, 25 pages, 209,483 views

Jokke L

Posts: 1,203

#321 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

MIUH, 7.3.2010 19:22:
---
jokke_, 7.3.2010 18:51:
---
MIUH, 7.3.2010 18:23:
etsintäkuulutus:D
joku mies jonka kanssa hengailin. ostit mulle pari juomaa ja tanssittiin siellä edessä. sulla oli aurinkolasit. t. milla

---


äh, tää on taas näitä... *toktok**eiei*

---



:D äläs nyt. mitä vikaa. taisit itse jäädä seuratta tuolla asenteella *joo**vink*



mut mä en meekää bileisiin naisten takii vaan musiikin. *vink*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Ergilion

Posts: 751

#322 • • Edited Ergilion
en tuu tänne ennenku mul on vähintää 8-pack ja penkistä nousee ainaki 150kg

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

MIUH

Posts: 33

#324 • • MIUH

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

jokke_, 7.3.2010 19:24:
---
MIUH, 7.3.2010 19:22:
---
jokke_, 7.3.2010 18:51:
---
MIUH, 7.3.2010 18:23:
etsintäkuulutus:D
joku mies jonka kanssa hengailin. ostit mulle pari juomaa ja tanssittiin siellä edessä. sulla oli aurinkolasit. t. milla

---


äh, tää on taas näitä... *toktok**eiei*

---



:D äläs nyt. mitä vikaa. taisit itse jäädä seuratta tuolla asenteella *joo**vink*

---


mut mä en meekää bileisiin naisten takii vaan musiikin. *vink*





nojooo samoin. hävis vaa kaveri sinne ihmisjoukkoon ni piti ettii uus seuralainen :D

--
Hei beibit mis on reivit ?

Jokke L

Posts: 1,203

#325 • • Edited Jokke L [GoodMusic]

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

MIUH, 7.3.2010 19:32:
---
jokke_, 7.3.2010 19:24:
---
MIUH, 7.3.2010 19:22:
---
jokke_, 7.3.2010 18:51:
---
MIUH, 7.3.2010 18:23:
etsintäkuulutus:D
joku mies jonka kanssa hengailin. ostit mulle pari juomaa ja tanssittiin siellä edessä. sulla oli aurinkolasit. t. milla

---


äh, tää on taas näitä... *toktok**eiei*

---



:D äläs nyt. mitä vikaa. taisit itse jäädä seuratta tuolla asenteella *joo**vink*

---


mut mä en meekää bileisiin naisten takii vaan musiikin. *vink*

---




nojooo samoin. hävis vaa kaveri sinne ihmisjoukkoon ni piti ettii uus seuralainen :D



edit: mut joo, toivottavasti hänet löydät... ;)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Ergilion

Posts: 751

#326 • • Ergilion
flambeerauslasit silmille

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

mardis

Posts: 334

#328 • • mardis Humppa-Hannele

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

jokke_, 7.3.2010 19:24:
---
MIUH, 7.3.2010 19:22:
---
jokke_, 7.3.2010 18:51:
---
MIUH, 7.3.2010 18:23:
etsintäkuulutus:D
joku mies jonka kanssa hengailin. ostit mulle pari juomaa ja tanssittiin siellä edessä. sulla oli aurinkolasit. t. milla

---


äh, tää on taas näitä... *toktok**eiei*

---



:D äläs nyt. mitä vikaa. taisit itse jäädä seuratta tuolla asenteella *joo**vink*


---


mut mä en meekää bileisiin naisten takii vaan musiikin. *vink*



loistava vastaus :) näinhän se on :)

--
~Dancers have happy feet~

Velttov

Posts: 216

#331 • • Velttov
VoE MaHotOnTa...

Kyllä tällä tämän ryhmän kanssa on vaan niin kiva tehä ja peuhaa...
Kiitos kaikille raatajille...
laaseria odotellessa.
toadstool

Posts: 10

#335 • • toadstool
parhaat bileet ikinä! millon pääsee uudestaa? yhtä hymyä koko viikonloppu ku tollasiin bileisiin pääsee.

henkilökunta ystävällistä. ei jonoja vaikka peruslipulla menin. aika kauan meni ennen ku tajusin kysyy mistä löytyy muut lavat, mutta heti kyl ystävällisesti neuvottiin. samoin kun henkilökunta jakso kertoo kelloaikaa moneen kertaan :D
vaikka en oo ennen housesta tykännytkään niin tonnehan se sopi aivan loistavasti. mikä parempaa ku lillua jälat vedessä ja tanssahdella iisisti. luolassa sai sit ne haluamansa krampit jalkoihin. neon&proteus oli helmi.

jos on pakko ruikuttaa niin ärsytti tappelevat/toisiaan tönivät känniset ihmiset sekä ne, jotka ei suostuneet olemaan valokuvaamatta (monet otti kuvia mm pukuhuoneissa, joissa osa tyypeistä alasti taustalla :D )

kiitos kaikille ihanille ihmisille jotka teitte ton mahdolliseksi!
KooKie

Posts: 4,338

#338 • • KooKie aka. Petress Pan

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

mardis, 7.3.2010 19:38:
---
jokke_, 7.3.2010 19:24:
---
MIUH, 7.3.2010 19:22:
---
jokke_, 7.3.2010 18:51:
---
MIUH, 7.3.2010 18:23:
etsintäkuulutus:D
joku mies jonka kanssa hengailin. ostit mulle pari juomaa ja tanssittiin siellä edessä. sulla oli aurinkolasit. t. milla

---

äh, tää on taas näitä... *toktok**eiei*

---

:D äläs nyt. mitä vikaa. taisit itse jäädä seuratta tuolla asenteella *joo**vink*

---

mut mä en meekää bileisiin naisten takii vaan musiikin. *vink*

---

loistava vastaus :) näinhän se on :)



Mun mielestä vastaus on ihan arcsta, näin ehkä teillä, mutta miksei konemusan kuuntelija voi yhtä lailla olla silmät auki bileissä ja haku päällä, kuin joku "popparikin" on Onnelassa? Jokke_:n ensimmäisestä vastauksesta heitin itsekin ilmoille, notta "happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista". Miksi teitä haittaisi, että ihminen löytää kiinnostavaa seuraa bileistä ja huutelee sen perään täällä, ei se kait teiltä mitään pois ole? Naurettavaa ja yksisilmäistä nokittelua.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

lohikarme

Posts: 1,730

#339 • • lohikarme RitariVittupää

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

toadstool, 7.3.2010 21:02:
parhaat bileet ikinä! millon pääsee uudestaa? yhtä hymyä koko viikonloppu ku tollasiin bileisiin pääsee.

henkilökunta ystävällistä. ei jonoja vaikka peruslipulla menin. aika kauan meni ennen ku tajusin kysyy mistä löytyy muut lavat, mutta heti kyl ystävällisesti neuvottiin. samoin kun henkilökunta jakso kertoo kelloaikaa moneen kertaan :D
vaikka en oo ennen housesta tykännytkään niin tonnehan se sopi aivan loistavasti. mikä parempaa ku lillua jälat vedessä ja tanssahdella iisisti. luolassa sai sit ne haluamansa krampit jalkoihin. neon&proteus oli helmi.

jos on pakko ruikuttaa niin ärsytti tappelevat/toisiaan tönivät känniset ihmiset sekä ne, jotka ei suostuneet olemaan valokuvaamatta (monet otti kuvia mm pukuhuoneissa, joissa osa tyypeistä alasti taustalla :D )

kiitos kaikille ihanille ihmisille jotka teitte ton mahdolliseksi!



Valokuvaaminen tapahtumassa oli kielletty ilman asianmukaista lupaa. Eli ilmoitus järkkärille luvattomista kameroista poistaa ongelman :)

--
Qualis artifex pereo