Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:
KooKie, 7.3.2010 22:01:
---
mardis, 7.3.2010 19:38:
---
jokke_, 7.3.2010 19:24:
---
MIUH, 7.3.2010 19:22:
---
jokke_, 7.3.2010 18:51:
---
MIUH, 7.3.2010 18:23:
etsintäkuulutus:D
joku mies jonka kanssa hengailin. ostit mulle pari juomaa ja tanssittiin siellä edessä. sulla oli aurinkolasit. t. milla
---
äh, tää on taas näitä...
---
:D äläs nyt. mitä vikaa. taisit itse jäädä seuratta tuolla asenteella
---
mut mä en meekää bileisiin naisten takii vaan musiikin.
---
loistava vastaus :) näinhän se on :)
---
Mun mielestä vastaus on ihan arcsta, näin ehkä teillä, mutta miksei konemusan kuuntelija voi yhtä lailla olla silmät auki bileissä ja haku päällä, kuin joku "popparikin" on Onnelassa? Jokke_:n ensimmäisestä vastauksesta heitin itsekin ilmoille, notta "happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista". Miksi teitä haittaisi, että ihminen löytää kiinnostavaa seuraa bileistä ja huutelee sen perään täällä, ei se kait teiltä mitään pois ole? Naurettavaa ja yksisilmäistä nokittelua.
äh... kukas nyt on happamana
Mulle on ihan yks ja sama jos joku löytää itselleen bileisä seuraa tai etsii seuraa täältä. Olen itsekin löytänyt bileistä seuraa ja vielä poikaystävänkin. Luojan kiitos suurin osa ihmisistä käy bileissä musiikin takia eikä niissä ole samanlainen herutusmeininki kun joissain baareissa saattaa olla. Tuossa kommentissa nyt hassua sinänsä oli että siinä vähän niin kuin leikkimielisesti vihjattiin että toisen ilta meni mönkään kun ei seuraa saanut, ihan kuin se olisi ollut bileiden päätarkoitus.
ps. miks pitää tarttuu pikkujuttuun.. hymynaamoja lenteli kommenteissa sinne sun tänne enkä usko että kenenkään mieli pahoittui..