Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:
Garo, 10.3.2010 08:45:
---
Damien, 10.3.2010 06:46:
-Kuka öyskäs ja teki susta konemusa-Jumalan? Huumeet on kuulunu ja tulee aina kuulumaan kuvioihin.
---
En kyllä ymmärrä tätä asennetta. En ole koskaan nähnyt mitään tarvetta kuosata ja hyvin on ollut hauskaa, usein myös ilman alkoholia (kuten nyt Pacifiquessa).
Liian liberaalia kenties, että ihmiset pitäis kivaa yhdessä, niinku kaikki saman katon alla toisensa hyväksyen? Koska sulla ei oo tarvetta, et näe tarvetta muidenkaan kohdalta. Hmm, jotenkin toi ei toimi, vähän liian ahdasmielistä mun makuun.
Garo,
Pacifique on suuren profiilin konemusatapahtuma ja takuunvarma vierailukohde huumepoliisille. Ei ne koiran ulkoiluttajat olleet siellä vahingossa. Kaikki tämä pitäisi olla tiedossa ennakkoon ja silti jengi yrittää tuoda huumeita sisälle. Miksi oi miksi?
- Garo
No siksi että ne vois pitää hauskaa, ihan just samalla tavalla kuin sinä, miksi oi miksi me vielä isolla rahalla jahdataan käyttäjiä? Ymmärrän että laki on tällä hetkellä laki, mut kuten Lauri sanoi haastiksessa, vois ne ratsiat tehdä vaikka Fenniaan. Miksi Oi MiKSi Poliisi ei tee Suomessa näin tehokkaita yö-kerho ratsioita, josta sitten otsikoitaisiin samalla periaatteella (olihan se tulos tosi huikea -olihan)? Ai nii meillä on tää yleinen kulttuuri, et konemusa on profiloitunu nuorten-huumebileiksi.
Itse olen nyt käynyt bileissä vuodesta -97, vaikka tälläkin forumilla on minuakin pidempiä naavapartoja, niin tää aihe koskettaa aina mua niin läheltä. Oon bilettäny monta alkuvuotta täysin selvinpäin - autolla kun näet piti lähteä juhlimaan, ettei edes budia uskaltanut nuorena poltella - sittemmin, sitä ollaan oltu selvänä, paukuissa, naksuissa, hapoissa, sienissä ja jopa vauhdeissa, niin bileissä kuin kodin sohvalla - hyvin harvoin kännissä (lopetin dokaamisen 21v). Koko skaala käytiin tuossa kokeilu vaiheessa läpi, sillä halusin kokeilla rajojani -> lopputuloksena ainoastaan sienet ja pilvi on jäänyt satunaiseen päihdekäyttöön. Tiedän siis osaltani mistä puhun, kun puhun asenteista ja aineista, sekä molempien vaikutuksista.
Olen aina puhunut PLUR:n puolesta, hyväksynnän ja ymmärtämisen voimasta. Suurinta rakkautta minulle edustaa se toisen kulttuurin ja tapojen sellaisenaan hyväksyminen ja jos rakkaus ei riitä, jos PLUR ei riitä, niin sitten minä en enää tiedä mitä täällä oikein tapahtuu - käshmöney puhuu, konservatiivi preservoi kulttuuria hengiltä? Avoimuus sotkeentuu avoimeen fasismiin, sorretaan niitä jotka koetaan heikoiksi, kun "ne käyttävät" ja samaan aikaan jatketaan paskanitkupaskateknopopin tahtiin hymäilyä.
Vitun sokeat-pellet!
Veljet ja siskot, mitä meille oikein on tapahtumassa, kuka kaappasi rakkauden, ei se Sedu ollut - taidettiin ite myydä persettä eikä edes äänestetty jaloilla.. .