P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark

485 posts, 25 pages, 209,992 views

aiccu

Posts: 155

#461 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
Ei kyllä ollut Finally, valitettavasti :/ . Harmittaa kun ko. biisistä ei tosiaan soi kuin yksi kohta päässä jatkuvalla syötöllä ettei parempia tuntomerkkejä karussa olevasta biisistä ole antaa. Täytyy toivoa että se tulisi piakkoin jossain vastaan.

tiidiidii didii...

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

Minnalilla

Posts: 418

#463 • • Minnalilla
peeekele. Kaverikuvaa odotellessa *hymy* joku miekkonen ne otti...

--
tilulileii!

Banda

Posts: 121

#464 • • Banda suloinen rääväsuu
Ja mä omakuvaa n_n joku parrakas setä nappas luolassa :p

--
*jiihaa*

aiccu

Posts: 155

#465 • • aiccu poksuva sydänilmapallo

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

Caro², 12.3.2010 13:24:
---
aiccu, 12.3.2010 12:10:
Ei kyllä ollut Finally, valitettavasti :/

---

Kyseessä ei siis ole Ce Ce Penistonin Finally, vaan Kings Of Tomorrown orginaalista tehty, ilmeisesti ainakin?



eipä ollut Kunkkujenkaan..vokalisti oli mies.

on vähän hankala asiakas-fiilis ja alan epäilemään että olen nähnyt unta (kännin piikkiin ei voi mennä kun tuli nautittua vain pullovettä ja redbullia)

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

Saipher

Posts: 44

#466 • • Saipher
Täytyy sanoa että oli kyllä aivan mahtavat pirskeet, ensimmäistä kertaa pääsin itse paikalle, viime vuonna piti jo tulla mutta päätin sitten sairastua juuri ennen tapahtumaa.

Musiikin suhteen ei itselläni ole mitään moitittavaa, pääaltaalla ei hirveän paljoa tullut chillailtua, mutta silloin kun siellä olin, niin heti kyllä alkoi jalkaa vipattamaan. Suurin osa ajasta tulikin vietettyä luolan puolella ja siellä tajunta räjähti viimeistään siinä vaiheessa kun Proteus & Neon astui levyjä pyörittämään, varsinkin Feuer Frei oli erittäin hieno yllätys pojilta *jiihaa*

Muita positiivisia asioita ei viitsi alkaa listaamaan sillä siihen kuluisi loppuyö, niinpä listaankin vaan ne pari negatiivista asiaa jotka hieman vaivasivat.

Missä siellä oli kello? Itse en nähnyt yhtään kelloa koko alueella ja jouduinkin käymään narikan tytöiltä utelemassa aikaa että tiesi edes vähän, missä vaiheessa iltaa eletään. Ainakin edes aikataulujen välittömässä läheisyydessä olisi sellainen voinut olla.

Toiseksi, alueiden sijaintia olisi voinut merkitä hieman paremmin, itse en löytänyt kuin pääaltaan ja luolan, tosin enpä kyllä luolavisiitin jälkeen jaksanutkaan enää lähteä muita paikkoja etsimään.

Siinäpä ne negatiiviset asiat sitten olikin, nyt vain lasketaan päiviä seuraaviin Paceihin *vink*
Amma

Posts: 2,383

#467 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

Saipher, 13.3.2010 04:43:
Missä siellä oli kello?


Taisin bongata yhden ja se oli pääaltaan takana, korkealla tolpassa. Aikataulutetussa tapahtumassa kelloja voisi olla muutama ylimääräinen. :)

Toiseksi, alueiden sijaintia olisi voinut merkitä hieman paremmin, itse en löytänyt kuin pääaltaan ja luolan, tosin enpä kyllä luolavisiitin jälkeen jaksanutkaan enää lähteä muita paikkoja etsimään.


Mä olisin kaivannut karttaa, koska meni tovi paikkojen hahmottamiseen. Pääaltaan ja luolan lisäksi yksi alue oli tietääkseni pääaltaan ja luolan välissä, kohdassa missä oli sisääntulo, ruokaa myyvä baari, pöydät ja penkit. Soittajat oli aika hyvässä piilossa baarin katolla. Se oli sen verran läpikulkupaikka, ettei sitä ehkä noteerannut varsinaiseksi soittoalueeksi.
Neljäs paikka oli saunaosastolla, pääaltaan takana ylhäällä kallion sisässä.

--
*etsiskel*

Saipher

Posts: 44

#468 • • Saipher

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

Amma, 13.3.2010 11:13:
---
Saipher, 13.3.2010 04:43:
Missä siellä oli kello?

---

Taisin bongata yhden ja se oli pääaltaan takana, korkealla tolpassa. Aikataulutetussa tapahtumassa kelloja voisi olla muutama ylimääräinen. :)


---
Toiseksi, alueiden sijaintia olisi voinut merkitä hieman paremmin, itse en löytänyt kuin pääaltaan ja luolan, tosin enpä kyllä luolavisiitin jälkeen jaksanutkaan enää lähteä muita paikkoja etsimään.

---

Mä olisin kaivannut karttaa, koska meni tovi paikkojen hahmottamiseen. Pääaltaan ja luolan lisäksi yksi alue oli tietääkseni pääaltaan ja luolan välissä, kohdassa missä oli sisääntulo, ruokaa myyvä baari, pöydät ja penkit. Soittajat oli aika hyvässä piilossa baarin katolla. Se oli sen verran läpikulkupaikka, ettei sitä ehkä noteerannut varsinaiseksi soittoalueeksi.
Neljäs paikka oli saunaosastolla, pääaltaan takana ylhäällä kallion sisässä.



Tjoo pitääpä ensi vuonna muistaa ottaa jonki sortin kello ite mukaan niin pysyy ainaki kärryillä ajan suhteen. Tosin lähetin kyllä jo järjestäjillekkin palautetta ko. asiasta :)
Ja noista alueista "konkari"kaveri (jo toista kertaa Paceissa!) kerto et missä ne suunnilleen sijaitsi, ens vuonna pitää itekki koittaa löytää joka paikka *iloinen*
Amma

Posts: 2,383

#469 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

Saipher, 13.3.2010 11:38:
Tjoo pitääpä ensi vuonna muistaa ottaa jonki sortin kello ite mukaan niin pysyy ainaki kärryillä ajan suhteen.


Mä päätin lopettaa stressaamisen (ei kameraa tai kännykkää eikä pahemmin kelloakaan - sitä yhtä tolpassa ollutta lukuun ottamatta) ja nautiskella vaan pääareenalla hyvässä seurassa. Ei hussumpi vaihtoehto sekään. ;)
Todettava kuitenkin on, että 7h kului kuin siivillä ja aika loppui kesken, kun oli niin kivaa. ^_^

--
*etsiskel*

Saipher

Posts: 44

#470 • • Saipher

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

Amma, 13.3.2010 11:51:

Mä päätin lopettaa stressaamisen (ei kameraa tai kännykkää eikä pahemmin kelloakaan - sitä yhtä tolpassa ollutta lukuun ottamatta) ja nautiskella vaan pääareenalla hyvässä seurassa. Ei hussumpi vaihtoehto sekään. ;)
Todettava kuitenkin on, että 7h kului kuin siivillä ja aika loppui kesken, kun oli niin kivaa. ^_^



Toi ei oo kyl ollenkaa huono vaihtoehto, harmitti vaan vähä ku jäi pari esiintyjää näkemättä jotka olis ollu kiva nähdä. Kännykättömyys oli kyllä todella hieno elämys ku ei puhelin soinu 5min päästä ku oli ite eksyny kavereista. Sai ihan rauhassa kuunnella musiikkia ja jutustella muille ihmisille.
Ja toi aika todellakin kului ihan liian nopeesti, proteuksen & neonin jälkeen oikeen kolahti et nyt äkkiä pääaltaalle kuunteleen grande finale.
SESSIONS2

Posts: 532

#471 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
Most likely one of the biggest event galleries (if not the biggest) in Finnish clubbing history is now online @ SESSIONS2

F*CK YEAH

After last year, I kinda kept thinking that I might skip Pacifique, then the call came and I got in line to do what was asked. I WONT REGRET IT!!!

The party was terrific, lots of people, lots of smiles, hot humid movement of bodies. How can you NOT enjoy yourself in that? Then I just kept pressing the button and at some point I noticed that the bigger card is almost full. This is how it's supposed to go down!

Before you jump in the gallery, I'll apologize for the similarities in some photos: there just were so many of them :)

- Tuomas


IMG_6868.jpg
Duukkis

Posts: 627

#473 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

Amma, 13.3.2010 11:51:
---
Saipher, 13.3.2010 11:38:
Tjoo pitääpä ensi vuonna muistaa ottaa jonki sortin kello ite mukaan niin pysyy ainaki kärryillä ajan suhteen.
---

Mä päätin lopettaa stressaamisen (ei kameraa tai kännykkää eikä pahemmin kelloakaan - sitä yhtä tolpassa ollutta lukuun ottamatta) ja nautiskella vaan pääareenalla hyvässä seurassa. Ei hussumpi vaihtoehto sekään. ;)
Todettava kuitenkin on, että 7h kului kuin siivillä ja aika loppui kesken, kun oli niin kivaa. ^_^


Vaikka oon käynyt varmaan 10 kertaa Serenassa, se kello tolpassa pysyy aina piilossa. En välillä meinannut millään huomata sitä. Toisekseen, nää polskimiset olis voineet kestää tuplasti pidempään.
Janisa

Posts: 2,226

#474 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

joha, 14.3.2010 01:43:
---
Banda, 12.3.2010 21:02:
Ja mä omakuvaa n_n joku parrakas setä nappas luolassa :p

---


hahah täältä löytyy parrakkaan sedän kuvia :-)

http://www.damicon.fi/~joha/photo/pacifique2010/

jos oma löytyy joukosta niin ottakaa yhteyttä. mailaan paremmalla tarkkuudella ja mahdollisesti muita versioita perään.



Kai parrakas setä myöskin tiedostaa sen, että siellä valokuvaaminen ilman asianmukaista lupaa oli kielletty...? *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Minnalilla

Posts: 418

#475 • • Minnalilla
puuttuukoha joltain viel kuvii, harmittaa ku itestä ei oo vielkä tullu sitä yhtä kuvaa mikä otettiin *poks*

--
tilulileii!

Banda

Posts: 121

#477 • • Banda suloinen rääväsuu

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

joha, 14.3.2010 01:43:
---
Banda, 12.3.2010 21:02:
Ja mä omakuvaa n_n joku parrakas setä nappas luolassa :p

---

hahah täältä löytyy parrakkaan sedän kuvia :-)

http://www.damicon.fi/~joha/photo/pacifique2010/

jos oma löytyy joukosta niin ottakaa yhteyttä. mailaan paremmalla tarkkuudella ja mahdollisesti muita versioita perään.



Ei ollu sitä mun kuvaa tuolla ;_;

--
*jiihaa*

ninuska

Posts: 15

#479 • • ninuska
eipä taida munkaan kuva tulla *täh*
Caro²

Posts: 5,301

#480 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

Minnalilla, 14.3.2010 15:55:
puuttuukoha joltain viel kuvii, harmittaa ku itestä ei oo vielkä tullu sitä yhtä kuvaa mikä otettiin *poks*


Eikä välttämättä tulekkaan: Illan aikana otetaan kuvia paljon ja niitä karsitaan sitäkin enemmän. Epäonnistuneet tai muuten laadullisesti huonot ruudut jätetään julkaisematta tai heitetään suoraan roskakoriin - osa poistetaan jo tapahtumapaikalla kamerasta tilaa viemästä. Näin se vaan valitettavasti menee.

SESSIONS2:lta on vielä yksi setti julkaisematta - joka on puoliksi jo tehty. Siihen raavitaan tällähetkellä hieman lisää kuvia ja pistetään se julkaisuun.