P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark

485 posts, 25 pages, 224,222 views

Yallu

#421 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

ezzy, 10.3.2010 08:36:
---
Damien, 10.3.2010 06:46:
---
YalluSitä päviää saa ilmeisesti odottaa, sillä aina löytyy joku pelle, jonka on pakko nappinsa paikalle tuoda.

---

Kuka öyskäs ja teki susta konemusa-Jumalan? Huumeet on kuulunu ja tulee aina kuulumaan kuvioihin.

---

Tulee aina kuulumaan? Miksi?

Tämän mäkin haluan kuulla..

Etkös sä tiedä (en tarkoita sua Ezzy) että laittomat huumeet ovat TODELLA vanhanaikaisia.. Tän päivän juttu on reseptilääkkeet, etkö sä seuraa mitä maailmalla tapahtuu?
Amnesia

#422 • • Amnesia
Jaahas, oli toi näköjään Metro-lehdessä "ykkösuutisena" *toktok*
Taitavasti on tuossa Vartin/Metron jutussa kyllä vääristelty:
"Keskivertotapahtumaan nähden meillä on huumekäryjä melko vähän, tapahtuman vastaava tuottaja Lauri Halonen kertoo."

Olen tuosta jossain lukenut pitemmän version, eli mitä Lauri tarkoittaa:
"mistä tahansa tapahtumasta, baarista tms. missä on ihmisiä, saa halutessaan vastaavat käryt aikaiseksi"

Ja näin sen lukee Metron tavislukija:
"joo yleensä näissä meidän HUUMEBILEISSÄ on paljon enemmän käryjä ja huumeiden käyttäjiä"
Arsk4_

#423 • • Arsk4_ Lihis
Katkerat lestaatiolaistoimittajat kirjottaa paskaa *lmao*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Air

#424 • • Air
Upeat bileet jälleen kerran!

Järjestelyt hoidettu loistavasti ja kaikki ok. Toivoisin edelleen pääareenalle edes yhden hieman trancemman esiintyjän, taitaa tosin jäädä toiveeksi...

Chase the sun*sydän*
Damien

#428 • • Damien [tr3ox]

ezzy, 10.3.2010 08:36:
---
---
YalluSitä päviää saa ilmeisesti odottaa, sillä aina löytyy joku pelle, jonka on pakko nappinsa paikalle tuoda.

---

Kuka öyskäs ja teki susta konemusa-Jumalan? Huumeet on kuulunu ja tulee aina kuulumaan kuvioihin.

---

Tulee aina kuulumaan? Miksi?

Syynä tähän lienee dualistinen maailmankaikkeus. Universumilla on ollut tapana balanssoida itsensä.

Ja miksi ei? Ei huumeissa ole mitään pahaa, mikäli niitä käytetään tietoisesti yksilön osalta ja hänen valintansa perusteella.
Damien

#429 • • Damien [tr3ox]

Garo, 10.3.2010 08:45:
---
-Kuka öyskäs ja teki susta konemusa-Jumalan? Huumeet on kuulunu ja tulee aina kuulumaan kuvioihin.

---

En kyllä ymmärrä tätä asennetta. En ole koskaan nähnyt mitään tarvetta kuosata ja hyvin on ollut hauskaa, usein myös ilman alkoholia (kuten nyt Pacifiquessa).

Liian liberaalia kenties, että ihmiset pitäis kivaa yhdessä, niinku kaikki saman katon alla toisensa hyväksyen? Koska sulla ei oo tarvetta, et näe tarvetta muidenkaan kohdalta. Hmm, jotenkin toi ei toimi, vähän liian ahdasmielistä mun makuun.

Garo,
Pacifique on suuren profiilin konemusatapahtuma ja takuunvarma vierailukohde huumepoliisille. Ei ne koiran ulkoiluttajat olleet siellä vahingossa. Kaikki tämä pitäisi olla tiedossa ennakkoon ja silti jengi yrittää tuoda huumeita sisälle. Miksi oi miksi?

- Garo

No siksi että ne vois pitää hauskaa, ihan just samalla tavalla kuin sinä, miksi oi miksi me vielä isolla rahalla jahdataan käyttäjiä? Ymmärrän että laki on tällä hetkellä laki, mut kuten Lauri sanoi haastiksessa, vois ne ratsiat tehdä vaikka Fenniaan. Miksi Oi MiKSi Poliisi ei tee Suomessa näin tehokkaita yö-kerho ratsioita, josta sitten otsikoitaisiin samalla periaatteella (olihan se tulos tosi huikea -olihan)? Ai nii meillä on tää yleinen kulttuuri, et konemusa on profiloitunu nuorten-huumebileiksi.

Itse olen nyt käynyt bileissä vuodesta -97, vaikka tälläkin forumilla on minuakin pidempiä naavapartoja, niin tää aihe koskettaa aina mua niin läheltä. Oon bilettäny monta alkuvuotta täysin selvinpäin - autolla kun näet piti lähteä juhlimaan, ettei edes budia uskaltanut nuorena poltella - sittemmin, sitä ollaan oltu selvänä, paukuissa, naksuissa, hapoissa, sienissä ja jopa vauhdeissa, niin bileissä kuin kodin sohvalla - hyvin harvoin kännissä (lopetin dokaamisen 21v). Koko skaala käytiin tuossa kokeilu vaiheessa läpi, sillä halusin kokeilla rajojani -> lopputuloksena ainoastaan sienet ja pilvi on jäänyt satunaiseen päihdekäyttöön. Tiedän siis osaltani mistä puhun, kun puhun asenteista ja aineista, sekä molempien vaikutuksista.

Olen aina puhunut PLUR:n puolesta, hyväksynnän ja ymmärtämisen voimasta. Suurinta rakkautta minulle edustaa se toisen kulttuurin ja tapojen sellaisenaan hyväksyminen ja jos rakkaus ei riitä, jos PLUR ei riitä, niin sitten minä en enää tiedä mitä täällä oikein tapahtuu - käshmöney puhuu, konservatiivi preservoi kulttuuria hengiltä? Avoimuus sotkeentuu avoimeen fasismiin, sorretaan niitä jotka koetaan heikoiksi, kun "ne käyttävät" ja samaan aikaan jatketaan paskanitkupaskateknopopin tahtiin hymäilyä.
Vitun sokeat-pellet!

*sydän* *plur*

Veljet ja siskot, mitä meille oikein on tapahtumassa, kuka kaappasi rakkauden, ei se Sedu ollut - taidettiin ite myydä persettä eikä edes äänestetty jaloilla.. .
kosmo

#430 • • kosmo TJH87
Ketään ei kiinnosta jonkun paikallislehden otsikko huumebileistä, ainoa syy miksi noita kirjotetaan on se että takuuvarmasti parituhatta klubbailijaa vetää herneet nenään ja linkkaa ja levittää niitä niin perkeleesti. Sama itku&poru joka ikisen isomman bileen kohdalla, mut mikään ei muutu, bileet ei katoa, eikä sen enempää huumeetkaan, joten chill. *kuohahtel*
Roope Ankka

#431 • • Roope Ankka
Kaikki meni jo rutiinilla ja oikeastaan ihan samalla tavalla kuin aiempinakin vuosina. Tosin laittaessani tavaroita kaappiin yksi ”ystävällinen” naapurikaapittaja neuvoi lärvit olevaa tyyppiä laittamaan tavarat tyhjään kaappiin (sisällä takkini ja kassini). Keskustelu kokoiseni, mutta kuntosalilla hauiksiin oleellisia tuloksia minuun verrattuna saaneen Herra Lärvitin ja minun kanssani.

Minä: ”Siinä on minun tavarat”
Herra Lärvit: ” Tuo sanoi, että siihen voi laittaa”
Minä:”Älä usko kaikkia satuja, mitä sinulle kerrotaan”
Herra Lärvit:”Mutta kun minä haluan laittaa nämä tuohon kaappiin”
Minä:”Tuossa viiden metrin päässä on vapaita kaappeja, mene sinne”
Herra Lärvit: ”Mutta kun minä haluan laittaa nämä sinun kanssa samaan kaappiin” (tarttuu kädestä)
Minä: ~ajatuskupla~”Äitiiiiiiiiii!”

Lopulta lähti, mutta 5 minuuttia myöhemmin tyyppi souti ohi (onneksi), ilmeisesti huomasi, ettei kaappi mene kiinni pyhällä hengellä vaan kahdella eurolla tai sitten ei löytynyt sopivaa tyyppiä, jonka kanssa laittaa tavarat samaan narikkaan.

Muuten oli ihan kiva reissu taas ja alkuun harmiteltuani DJ-kopin puuttumista liukumäkien alkupäästä muistin kuinka älyttömän kovalla musiikkia siellä aina soitettiin ja miten oli ärsyttänyt odottaa vuoroa mäkeen siinä melussa. Hyvä, ettei ketään ollut innostanut raahata sinne rojuja. Pääareenalla musiikki oli mukavan hiljaisella aina Mellinin loppuun asti, jonka jälkeen piti hakea korvatulpat. Yllättävän miedolla voluumilla oli myös luolassa.

Ensi vuonna taas uudestaan.
aada

#432 • • aada

Damien, 10.3.2010 13:16:

Liian liberaalia kenties, että ihmiset pitäis kivaa yhdessä, niinku kaikki saman katon alla toisensa hyväksyen? Koska sulla ei oo tarvetta, et näe tarvetta muidenkaan kohdalta. Hmm, jotenkin toi ei toimi, vähän liian ahdasmielistä mun makuun.

Voihan sen hyväksyä, että joku tykkää käyttää huumeita, mutta ei siitä tarvitse pitää.
Damien

#433 • • Damien [tr3ox]

aada, 10.3.2010 15:03:
---
Damien, 10.3.2010 13:16:

---

Voihan sen hyväksyä, että joku tykkää käyttää huumeita, mutta ei siitä tarvitse pitää.

No siis pakko ei oo ku kuolla.
Cloud

#434 • • Edited Cloud Game Freak

Damien, 10.3.2010 15:43:

No ei oo sitäkään, sillä jos et synny et voi kuolla. Ja toisaalta jos synnyt jolloin on pakko kuolla niin silloin on myös "pakko" ensin syntyä jotta voi edes kuolla. Joten on joko 2 pakkoa syntyminen ja kuoleminen tai ei ollenkaan pakkoa.

:)

Itse asiaan.
Mainstagen musatyyliä ei itseni vuoksi ainakaan tarvitse vaihtaa seuraavissakaan bileissä kyllä se house vaan sopii sinne altailla niin hyvin. Tosin tulisin bileisiin varmasti ensivuonnakin vaikka mainstagen musiikki jotain muuta olisi.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Damien

#435 • • Damien [tr3ox]

Cloud, 10.3.2010 15:47:
---
Damien, 10.3.2010 15:43:

---

No ei oo sitäkään, sillä jos et synny et voi kuolla. Ja toisaalta jos synnyt jolloin on pakko kuolla niin silloin on myös "pakko" ensin syntyä jotta voi edes kuolla. Joten on joko 2 pakkoa syntyminen ja kuoleminen tai ei ollenkaan pakkoa.

:)

Dualismi FTW! True, jos siis puhutaan pakoista.
Duukkis

#437 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Jos ei Klubitus riitä, niin tässä on lisää ihmeteltävää.