Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:
ville, 8.3.2010 15:07:
Kun järjestelytkin näyttävät toimivat about 100%, en kyllä itse ymmärrä sitä porukkaa, joka jättää nämä bileet väliin koska "tää vaan on nähty". Tätä konseptia ei vaan voi nähdä liikaa...
Mulla on jäänyt muutama kerta Paceja väliin, koska jossain vaiheessa rupes jotenkin pelottamaan. Viime lauantain jälkeen saatan mahdollisuuksien mukaan eksyä paikalle jatkossakin, koska oli varsin kivaa.
Musta tuntuu, että jos osuu väärässä mielentilassa, väärään aikaan ja väärään paikkaan, saattaa tulla ahdistus. Tamppasin vedessä alkuillasta, kun oli tilaa ja sen jälkeen tajusin olla menemättä ihmismassan keskelle, koska tiesin että "veden"/rojun/kyynärpäiden saaminen päin näköä ei tee mua iloiseksi. Sen sijaan keskityin tarkkailemaan tilannetta kauempaa porealtaasta ja lopussa hengailemaan väljemmissä vesissä ison altaan syvässä päässä eli paikoissa, joissa oli rauhallisempaa. Anniskelualueen kiersin kaukaa. Kokemukset ovat siis opettaneet!
Jos on tosi isot odotukset, niin pienikin "virhe" saatta viedä fiiliksen. Mulle tulee äkkiä paha mieli ja iskee tarve olla järkkärin apukäsi, jos törmään bileissä esim. tappeluihin, ilkivaltaan, ördäykseen... Joo, kaipa niihin pitääkin puuttua, mutta vähän pistää potuttamaan jos on maksanu lipusta x euroa ja jonkun mäntin takia menee oma fiilis täysin. Jos oisin useemmin kännissä liikenteessä, ei tulis varmaankaan oltua niin tikkana erilaisten järjestyshäiriöiden suhteen. Onneks tällä kertaa oli sen verran loistokasta seuraa, etten hirveesti ehtiny kiinnittää huomiota ylimääräsiin lieveilmiöihin. :)
Niin ja kavereiden kadottaminen väkimassaan voi myös viedä fiiliksiä, jos on kovin laumasieluinen ihminen ja lähtenyt porukalla liikenteeseen. Ei oo muuten kovin helppoa etsiä yhtä henkilöä altaasta, jossa on x sataa puolialastonta ihmistä (jolloin esmes vaatteista tunnistaminen on suht mahdotonta) eikä jengi pahemmin kanna kännyköitä mukanaan.
Nimim. Bongaamiseen meni noin 20 min ;)