Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun...

171 posts, 9 pages, 86,396 views

murrinalle

Posts: 463

#142 • • murrinalle Transfixion Recordings, STOMP ,Vatican UG
..kun kesän alkaessa suunnittelee ostavansa murtomaasukset ja aloittaa hiihtämisen talven saapuessa.
Kolera

Posts: 4,256

#143 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ku poliisit rupee jo epäilee sun ajokortin kuvaa ja pitää tulla toinen poliisisetä kattomaan kans sitä naamaa ja kuvaa *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Laskeuma

Posts: 240

#144 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
Huomaa että veljenpoika ei ole enään 5v vaan 15v

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

Mai

Posts: 374

#145 • • Mai Villikisu

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

wiwi, 1.6.2010 22:59:
---
Mai, 28.5.2010 12:05:
..Kun n. 17v. pojat tulee pelleillen jollain ostoskärryllä vastaan (toinen kyydissä) ja sanoo leikkisästi että "hehee, ajetaan tota naista päin." (vaikkeivat ajaneetkaan)

Naista.....toi särähti mun korvaan...pidin itseäni vielä tyttönä vaikka 21 oonkin.*justjoo*

---

Ai sä et oo vielä ees päässyt tädiksi.



No en onneks ainakaan yleisesti, tosin kummitäti mä kyllä jo olen.. *nauru*
epicuros

Posts: 7,734

#146 • • epicuros
...herää (lähes aina) 10 minuttia, ellei jopa muutaman sekunnin ennen herätyskelloa virkeenä :)

--
Valid criticism does you a favor.

kinderi

Posts: 1,783

#148 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

astaroth, 21.11.2009 00:45:
minulla kuitenkin on sisimmässäni polttava tunne, että hienoimmat ja villeimmät asiat elämässäni ovat vasta edessäpäin, enkä nyt puhu ollenkaan mistään omien lapsien vahtimisesta hiekkalaatikolla.



Siis väitätkö sä, ettei hiekkalaatikolla istuminen ole muka kaikista villeintä mahdollista aktiviteettia? :o

Mä oon kyllä aika vanha, tavalla ja toisella.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#149 • • -Equalizer- Guest
alkaa tajuta että elämässä on myös tärkeimpiä asioita kuin kemuttelut
Worin

Posts: 526

#150 • • Worin
- Vastuun kantaminen ja ottaminen ei tunnu enää niin ihmeelliseltä asialta.
- ne duunit mitkä tuntu 10v sitten kauheilta ja ylivoimasilta alkaa olla jo ihan tehtävissä.
- Ymmärtää paljon paremmin muiden ihmisten ja omia virheitä.
- Ymmärtää maailmaa aina vaan paremmin ja kaikkee mitä siinä tapahtuu.
- Säästäminenkin on ihan hyvä tapa käyttää rahoja.
- Ei jaksa enää tressata mistään turhasta
- tyhjä (suunnitelematon) viikonloppu on paras viikonloppu millon ei ole pakko tehdä mitään.

Sit mitä en allekirjota tässä iässä (28v):

- darra ei ole pahentunut 10 vuodessa päin vastoin. Toleranssi viinan kans ja darra on kumpikin parempia.
- Fyysisyydestä. Jos 10 vuotta sitten meni spakaati, leuanveto onnistu yhellä kädellä ja kahella 50 kertaa ja oli 10 kiloo vähemmän painoo kun nyt, mut silti enemmän voimaa. Se kertoo vaan urheilusta, joka lukion ja intin jälkeen suorastaan romahti eikä ole noussu enää samalle tasolle. Mitä muuta voi odottaa, en ole koskaan urheillu niin vähän kun mitä viimesen 10v aikana.
- Bilettää jaksaa ihan samalla lailla kun ensin muutaman kerran harjottelee, tosin aikanaan en voinu juoda kun vettä, mut nykyään voi juoda kaljaa tahtia hidastamatta veden sijasta.
- Krapula morkkikset on pienentyny, kun on oppinu siihen et menneisyydessä on ihan turha elää, meni hyvin tai huonosti.

Ehkä tärkein sanoma ois se, et voi kun olisin 10v sitten tienny sen mitä tiedän nyt.
laitine_

Posts: 25

#153 • • Edited laitine_
Kyllä se on helvetin surullista että just ja just 20 vuotta täyttäneet kirjoittelee tälläsiin "tunnen itseni vanhaksi" juttuihin.

Varsinkin toi "ku joku räkänokka sano kaupassa naiseksi" - kommetti ihmetytti suuresti.
UkeUke

Posts: 394

#154 • • UkeUke

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

laitine, 5.7.2010 17:18:
Kyllä se on helvetin surullista että just ja just 20 vuotta täyttäneet kirjoittelee tälläsiin "tunnen itseni vanhaksi" juttuihin.

Varsinkin toi "ku joku räkänokka sano kaupassa naiseksi" - kommetti ihmetytti suuresti.


No mutta... missä vaiheessa sitä sitten aletaan siis ihan niinQ oigeesti tuntemaan itteensä vanhaks? Sit kun on muutama metri multaa päällä jne.? 10-vuotiaasta 5-vuotias tuntuu nuorelle, 20-vuotiaasta 15-vuotias tuntuu pennulle, 30-vuotiaasta tuntuu helvetin vanhalle kun kattoo reilu 20-vuotiaitten menoa jne jne jne. aina löytyy itestään nuorempaa ja vanhempaa lihaa, riippuu ihan mistä vinkkelistä sitä asiaa kattoo, että tunteeko sitä tässä nyt ihtesä vanhaks vai ei. Kyllä mä tunnen itteni vanhaks kun kattelen McDonaldsin pallomerta ja mietin että muutama vuos sitten tuli vielä leikittyä siellä, oma veli taas kattoo mua ja miettii että voi helvatta kun olis vielä 18-vuotias.. Eikai tässä topikissa ollut tarkotus dissauttaa toisia että "hehee, ethän sinä vielä SAA tuntea itseäsi vanhaksi, koska minä olen se vasta vanha olenkin!"

Että mitä vittua. jeah, mä olen siis tosiaan nuori..eiku vanha..vai joko puhuin itteni pussiin..
Caro²

Posts: 5,301

#155 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Mä tunnen itseni sitten vanhaksi, kun tunnen itseni vanhaksi *hihu*

Vielä en tunne itteäni vanhaksi, vaikka varmaan kaikki itteäni nuoremmat pitääkin allekirjoittanutta jo muinaisjäänteenä *iloinen*
aikkis

Posts: 102

#157 • • aikkis
Kun istuu teini-ikäisten mopopoikien seassa autokoulussa (teki mieli saarnata niille lippisten päässä pitämisestä sisällä, tällä kertaa jätin väliin :D).

Vanhemmiten tuo nuorisolle saarnaaminen alkaa luonnistua vuosi vuodelta paremmin. *pahis*
UkeUke

Posts: 394

#158 • • UkeUke
Ei kyllä tässä nyt oikeesti tuli vanha ja yksinäinen olo :D Neljä eri kaveria menee tai on menny tässä ihan muutaman viikon sisään kihloihin tai naimisiin. En mä vaan tunne tarvetta vielä vakiintua..phyi..
Ergilion

Posts: 751

#159 • • Ergilion

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

UkeUke, 7.7.2010 00:22:
Ei kyllä tässä nyt oikeesti tuli vanha ja yksinäinen olo :D Neljä eri kaveria menee tai on menny tässä ihan muutaman viikon sisään kihloihin tai naimisiin. En mä vaan tunne tarvetta vielä vakiintua..phyi..



Ikinä en mee naimisiin tai hankia lapsia, vai miten se meni *nauru*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Avatar
#160 • • astaroth Guest

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

UkeUke, 7.7.2010 00:22:
Neljä eri kaveria menee tai on menny tässä ihan muutaman viikon sisään kihloihin tai naimisiin. En mä vaan tunne tarvetta vielä vakiintua..phyi..


mulla ois tossa viikonloppuna lähtö risteilylle inttikaverien kanssa. edellisestä jälleennäkemisestä on noin kolme vuotta ja tuli vähän outo fiilis huomatessaan, että olen käsittääkseni lähtijöistä ainoa sinkku. yksi on kihloissa, loput on naimisissa ja puolella taitaa olla lapsia

noh, kunhan palvelusaikojen juomatavat on edes etäisesti tallella, niin eiköhän tuolla viihdy