171 posts, 9 pages, 92,371 views
Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :
wiwi, 1.6.2010 22:59:
---
Mai, 28.5.2010 12:05:
..Kun n. 17v. pojat tulee pelleillen jollain ostoskärryllä vastaan (toinen kyydissä) ja sanoo leikkisästi että "hehee, ajetaan tota naista päin." (vaikkeivat ajaneetkaan)
Naista.....toi särähti mun korvaan...pidin itseäni vielä tyttönä vaikka 21 oonkin.
---
Ai sä et oo vielä ees päässyt tädiksi.
astaroth, 21.11.2009 00:45:
minulla kuitenkin on sisimmässäni polttava tunne, että hienoimmat ja villeimmät asiat elämässäni ovat vasta edessäpäin, enkä nyt puhu ollenkaan mistään omien lapsien vahtimisesta hiekkalaatikolla.
laitine, 5.7.2010 17:18:
Kyllä se on helvetin surullista että just ja just 20 vuotta täyttäneet kirjoittelee tälläsiin "tunnen itseni vanhaksi" juttuihin.
Varsinkin toi "ku joku räkänokka sano kaupassa naiseksi" - kommetti ihmetytti suuresti.
UkeUke, 7.7.2010 00:22:
Ei kyllä tässä nyt oikeesti tuli vanha ja yksinäinen olo :D Neljä eri kaveria menee tai on menny tässä ihan muutaman viikon sisään kihloihin tai naimisiin. En mä vaan tunne tarvetta vielä vakiintua..phyi..
UkeUke, 7.7.2010 00:22:
Neljä eri kaveria menee tai on menny tässä ihan muutaman viikon sisään kihloihin tai naimisiin. En mä vaan tunne tarvetta vielä vakiintua..phyi..