Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun...

171 posts, 9 pages, 86,525 views

Roope Ankka

Posts: 343

#122 • • Roope Ankka
Nyt kun on tiedossa putkeen 11 iltaa putkeen joitain tapahtumia välissä ollen vain yksi tyhjä ilta, niin joo tunnen itseni jos en nyt vanhaksi, niin väsyneeksi, vaikka on vasta yksi ilta takana. Tosin tämä olisi pitänyt huomata jo siitä, koska en lähtenyt tänä syksynä Ibizalle, kun oli vain 2 tapahtumaa, joihin olisin ehtinyt sen sijaan, että Ibizalla olisi ollut jopa kaksi tapahtumaa, jonne ehtisin. Saa nähdä miten jaksan 1.1.10 vetää sen 23 tuntia (aika nynnyä lähteä nukkumaan välillä, jos DJ:kään ei lähde).

Ja vähän kyllä näyttää siltä, että kuukauden Interrail nukkuen joka yö junassa ja käyden asemien suihkuissa (useimmilta nämä mahdollisuudet ovat tosin jo poistuneet) hostellien sijaan on menneiden talvien lumia. En vain tiedä kumpi on pahempaa mukavuudenhaluisuus vai vanheneminen.

Howdy sanoikin kavereiden läskiintymisestä sohvalla. Minulla on eri teoria; kaverit ovat tulleet vanhoiksi, minä en. Tosin kalja ja urheilua televisiosta ei ole koskaan kiinnostanut, toivottavasti en kasva koskaan niin vanhaksi.
inneah

Posts: 704

#123 • • inneah ...Trust no one...
... katsoo linnanjuhlia *ding* (no pukujen takia lähinnä )

--
nahkalakanat

turquoise

Posts: 732

#124 • • turquoise e-ra2co

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

inneah, 6.12.2009 20:05:
... katsoo linnanjuhlia *ding* (no pukujen takia lähinnä )



... katsoo linnanjuhlia ja miettii, onko mitään pinnalisempaa keksitty.
Katsosin kyllä missikisat, jos ulkoisten ominaisuuksien arvostelu kiinnostais. Hanna Sarén kommentoimassa asuja. Hohhoijaa.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Cloud

Posts: 2,162

#126 • • Cloud Game Freak
Kun nuorena oli Y:n mallinen kroppa ja nyt on A:n mallinen.. Pitäisköhän ottaa rasvaimu :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

hane

Posts: 242

#127 • • hane
..on lähtenyt olevinaan bilettää ja siihen aikaan ku ennen vanhaan oli kannat vasta katossa ni nykyään tuleekin jo samaan aikaan krapula eikä ilta oo ees finaalissa!

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

Laskeuma

Posts: 240

#128 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
Paikat alkaa lahoon?

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

Roope Ankka

Posts: 343

#129 • • Roope Ankka
Siitä, että Pacifiquessa miettii montako kertaa voi laskea vesiliukumäkiä ennen kuin polvet menevät rikki eikä montako kertaa ehtii ennen kuin syntyy jonoja. Muutenkin vauhti tuntui ensimmäisillä kerroilla kovalta.

Ja siitä, ettei haaveile enää kahdesta ehyestä kaudesta jalkapalloa ennen lopettamista eikä edes yhdestä kaudesta vaan miettii pitäisikö ihan suosiolla mennä jo maalille seisomaan. Nimimerkillä 2 nilkkaa, yksi polvi ja toinen puoli niskaa rikki/kipeytynyt enemmän tai vähemmän, tunnen itseni Litmaseksi. Kaikki parin viikon sisään.
bubbelgum

Posts: 2,477

#130 • • bubbelgum ~sylikissa~
... on mielummin kokonaan juomatta alkoholia, kun ottaa edes sen pari.
... lähtee bileisiin heti kympiltä ja kotiin vikalla ratikalla.
... kuuntelee vierestä kauhuissaan kun toiset suunnittelee vielä aamubileisiin lähtöä illan päätteeksi.
... kysyttäessä joutuu hetken aikaa oikeesti miettimään että minkäs ikänen mä olinkaan.
... joutuu tosissaan pohtimaan että tuleeko nyt tänävuonna täyteen 3 vai 4 vuotta seurustelua?!
... kuuntelee kotona mielummin chillia tai jazzia kun kiksua tai polkkaa.
... ei jaksa enää panostaa bilepukeutumiseen. Uv-hohtavat vaatteet ja härpäkkeet sekä kiksukarvat lojuu kaappien pohjalla ja bileisiin lähtee mielummin farkkuhameessa ja tennareissa.

Joo, oishan näitä enemmänkin... mut parempi ettei mieti liikaa tai iskee kohta epätoivo. :D

Ai niin joo, ja se, että edelleenkin kauhistuttaa ja ei voi vieläkään mitenkään uskoa todeksi, ei sitten millään, että 90 luvulla syntyneitä käy jo baareissa, harrastaa seksiä yms... Ei se voi olla niin! Nehän on ihan lapsia vielä!

--
Hullu ku pullosta tullu.

remotion

Posts: 5,283

#131 • • remotion nostatus guru

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

bubbelgum, 10.3.2010 18:04:
Ai niin joo, ja se, että edelleenkin kauhistuttaa ja ei voi vieläkään mitenkään uskoa todeksi, ei sitten millään, että 90 luvulla syntyneitä käy jo baareissa, harrastaa seksiä yms... Ei se voi olla niin! Nehän on ihan lapsia vielä!



Totta mutta myös se että 90 luvulla syntyneiden kanssa voi käydä jo baareissa, harrastaa seksiä yms... :D
Takyon

Posts: 2,945

#132 • • Takyon Möwkö

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

bubbelgum, 10.3.2010 18:04:
Ai niin joo, ja se, että edelleenkin kauhistuttaa ja ei voi vieläkään mitenkään uskoa todeksi, ei sitten millään, että 90 luvulla syntyneitä käy jo baareissa, harrastaa seksiä yms... Ei se voi olla niin! Nehän on ihan lapsia vielä!



Siis mitä sä oikein puhut, onks ne muka päässy jo ala-asteelta pois? *whaat*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Freja

Posts: 8,774

#133 • • Edited Freja Sihteeri
Bubbelin juttujen lisäks oon huomannu itessäni sen, että ikä ei oo mulle enää niin tärkeä kuin nuorempana - jos joku kysyy minkä ikänen oon, mä joudun oikeesti miettiin hetken :D

Ja voi jeesus niin, bubbelgum kyl kirjoittikin sen minkä mä muka LISÄSIN. nolo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jokke L

Posts: 1,203

#134 • • Jokke L [GoodMusic]
lähtee hakemaan kaupasta maitoa, tuo kassillisen tavaraa, mutta unohtaa juuri sen maidon.... x/

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

kinderi

Posts: 1,783

#136 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

Freja, 10.3.2010 18:56:
Bubbelin juttujen lisäks oon huomannu itessäni sen, että ikä ei oo mulle enää niin tärkeä kuin nuorempana - jos joku kysyy minkä ikänen oon, mä joudun oikeesti miettiin hetken :D



Mä olen aina 22v. Ja vuosi on 2007.
Onko tää jotain dementiaa vai mistähän mahtaa johtua?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

SamHard

Posts: 2,098

#137 • • SamHard
On tollanen kohtuullinen kaljamaha ja kaikki extempore
exteme jutut tuntuu vaaaaararalliselta.. ennen tehtiin nyt
nyt harkitaan=/ Eikä se rullalautakaan nouse enää kovin korkealle..
Mikäs olis hyvä extreme laji vanhuksille? Oliskohan sauvakävely väärinpän
silmät kiinni tarpeeksi extremeä?*pepsodent*
Mai

Posts: 374

#138 • • Mai Villikisu
..Kun n. 17v. pojat tulee pelleillen jollain ostoskärryllä vastaan (toinen kyydissä) ja sanoo leikkisästi että "hehee, ajetaan tota naista päin." (vaikkeivat ajaneetkaan)

Naista.....toi särähti mun korvaan...pidin itseäni vielä tyttönä vaikka 21 oonkin.*justjoo*
wiwi

Posts: 1,575

#139 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

Mai, 28.5.2010 12:05:
..Kun n. 17v. pojat tulee pelleillen jollain ostoskärryllä vastaan (toinen kyydissä) ja sanoo leikkisästi että "hehee, ajetaan tota naista päin." (vaikkeivat ajaneetkaan)

Naista.....toi särähti mun korvaan...pidin itseäni vielä tyttönä vaikka 21 oonkin.*justjoo*


Ai sä et oo vielä ees päässyt tädiksi.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

aada

Posts: 736

#140 • • aada
Kun joutuu olemaan 18-vuotiaiden ympäröimänä päivästä toiseen.