Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun...

171 posts, 9 pages, 86,524 views

alphamagic

Posts: 3,628

#23 • • alphamagic
...kastelee viherkasveja, pyyhkii niistä pölyjä ja juttelee niille. ja häärää kämpässä ympyrää rätti kädessä. täti-ihminen :D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Miltzu

Posts: 188

#24 • • Miltzu
... alkaa kärsiä liskojen öistä (oikeesti, ne alkoi sinä päivänä kun täytin 25).
... tajuaa että on 10 vuotta vanhempi kuin ne, jotka pääsee tänä vuonna baariin.
... katselee niitä 10 vuotta nuorempia tanssimassa baarissa biisejä, jotka oli kovia hittejä kun olin itse yläasteella.
... tulee perjantai-iltana "pohjilta" kotiin palauttamaan autoa talliin iltakymmeneltä ja sen sijaan että lähtisi bileisiin päättääkin mennä nukkumaan (mulle kävi näin viime perjantaina, ja sinne perkeleen bileisiin oli ennakkolippukin hankittu)
... vaikeat mutta halvat yhteydet halpalentoyhtiöillä ei enää kiinnosta, mielummin maksaa vähän enemmän siitä että pääsee suoralla lennolla perille.

Olishan näitä ;)

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

remotion

Posts: 5,283

#25 • • remotion nostatus guru

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

Miltzu, 17.11.2009 20:23:
... alkaa kärsiä liskojen öistä (oikeesti, ne alkoi sinä päivänä kun täytin 25).
... tajuaa että on 10 vuotta vanhempi kuin ne, jotka pääsee tänä vuonna baariin.
... katselee niitä 10 vuotta nuorempia tanssimassa baarissa biisejä, jotka oli kovia hittejä kun olin itse yläasteella.
... tulee perjantai-iltana "pohjilta" kotiin palauttamaan autoa talliin iltakymmeneltä ja sen sijaan että lähtisi bileisiin päättääkin mennä nukkumaan (mulle kävi näin viime perjantaina, ja sinne perkeleen bileisiin oli ennakkolippukin hankittu)
... vaikeat mutta halvat yhteydet halpalentoyhtiöillä ei enää kiinnosta, mielummin maksaa vähän enemmän siitä että pääsee suoralla lennolla perille.

Olishan näitä ;)



Allekirjoita ihan jokaisen kohdan, mutta ei mikään ihme kun maku noissa nelipyöräisissäkin on niin samanlainen. ;)
Mark

Posts: 7,311

#26 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

Super-Kerttu, 17.11.2009 14:21:
..ystävien kanssa sauvakävelylenkillä puhuu marjastamisesta ja sienestämisestä.. Lapsena ja nuorena en voinut sietää kyseistä toimintaa! *nauru*



ianna ei anna!, 17.11.2009 14:26:
... herää viikonloppuaamuisin klo 7 leipomaan, käyttää tuulipukua kaupungilla, vesijuoksee, käy hydrobicissä, käy naapurissa valittamassa metelistä perjantai-iltana klo 20 jne...



*ding* srsly?! Mä oon sit ilmeisesti edelleen teinix, kun en mä oo huomannu moisia ambitioita ja harrasteita itelläni *nauru* Varokaa, ulkona on liukasta taas talvella!

http://www.inva-apuvaline.fi/tuoteluettelo/liikkuminen/Rollaattorit/fi_FI/Ideal/

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#27 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

Mark, 18.11.2009 11:27:
---
Super-Kerttu, 17.11.2009 14:21:
..ystävien kanssa sauvakävelylenkillä puhuu marjastamisesta ja sienestämisestä.. Lapsena ja nuorena en voinut sietää kyseistä toimintaa! *nauru*

---



---
ianna ei anna!, 17.11.2009 14:26:
... herää viikonloppuaamuisin klo 7 leipomaan, käyttää tuulipukua kaupungilla, vesijuoksee, käy hydrobicissä, käy naapurissa valittamassa metelistä perjantai-iltana klo 20 jne...

---


*ding* srsly?! Mä oon sit ilmeisesti edelleen teinix, kun en mä oo huomannu moisia ambitioita ja harrasteita itelläni *nauru* Varokaa, ulkona on liukasta taas talvella!




http://www.inva-apuvaline.fi/tuoteluettelo/liikkuminen/Rollaattorit/fi_FI/Ideal/

-M




Pöh mulla on niin hyvä keskivartalonhallinta että tämä täti ei vedä lipoja, kiitos aktiivisen liikuntaharrastuksen *pepsodent*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Mark

Posts: 7,311

#28 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

ianna ei anna!, 18.11.2009 11:37:
Pöh mulla on niin hyvä keskivartalonhallinta että tämä täti ei vedä lipoja, kiitos aktiivisen liikuntaharrastuksen *pepsodent*



Laita sit ees kypärä, jos käy kuitenki vahinko *pepsodent* Ei se ainakaan lookkia pahenna jos on tuulipuku ja kypärä siihen päälle *iloinen*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#29 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

Mark, 18.11.2009 11:38:
---
ianna ei anna!, 18.11.2009 11:37:
Pöh mulla on niin hyvä keskivartalonhallinta että tämä täti ei vedä lipoja, kiitos aktiivisen liikuntaharrastuksen *pepsodent*

---


Laita sit ees kypärä, jos käy kuitenki vahinko *pepsodent* Ei se ainakaan lookkia pahenna jos on tuulipuku ja kypärä siihen päälle *iloinen*

-M



Joo kyl mä käytän pyöräilykypärää ihan muutenkin, sehän kruunaa sen tuulipuvusteen :P

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

kinderi

Posts: 1,783

#30 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

Miltzu, 17.11.2009 20:23:
... alkaa kärsiä liskojen öistä (oikeesti, ne alkoi sinä päivänä kun täytin 25).



..äläs viitti pelotella!

Pitäskö mun sanoa et oon selkeesti vanha, kun mulla oli viikonloppuna darra jo TOISTA kertaa tänä vuonna? o.O

..mutta vanha mä varmaan olen, saatan vahingossa jäädä kassatätien kanssa juttelemaan jotain ihan täyttä huuhaata, tai niinkuin eilen, jonkun vartiotornin jakajan kanssa *ding*
I'm old and lonely :(

Enkä meinaa jaksaa kahta päivää putkeen, konemetsäkin oli aikamoista suoriutumista ekan yön jälkeen..

Lonkat poksuu ja täytyy jatkuvasti olla fleeceaamutakki päällä koska muuten on kylymä!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

epicuros

Posts: 7,734

#31 • • epicuros
kun aletaan suosittelee ryppyvoiteita ja botoxia saatana :D

--
Valid criticism does you a favor.

Miltzu

Posts: 188

#32 • • Miltzu

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

kinderi, 18.11.2009 11:51:
---
Miltzu, 17.11.2009 20:23:
... alkaa kärsiä liskojen öistä (oikeesti, ne alkoi sinä päivänä kun täytin 25).

---

..äläs viitti pelotella!



Tää on kuule empiirisellä tutkimuksella todistettu fakta. Liskodiskot alkaa kun täyttää 25. Käytännössä tarkottaa sitä että krapulapäivän iltana kun menee nukkumaan niin saa kauheita sätkyjä, hikoilee tuskanhikeä, pumppu hakkaa 200, pelottaa niin paljon että on nukuttava valot päällä ja lopulta jos nukahtaa niin näkee mitä oudoimpia painajaisia.

Toki kaikki yöt ei ole ihan noin pahoja, joskus toteutuu vain 2-3 noista listatuista asioista...

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

josbe

Posts: 1,982

#33 • • josbe suomalainen juhlakinkku
...huomaa miettivänsä, pitäisikö muuttaa Roban kaksiosta rivitaloneliöön, jotta voisi järjestää puutarhajuhlia.

...alkaa tuntua siltä, että kaikilla muilla paitsi itsellä on lapsia.

...alkaa miettiä, pitäisikö suorittaa toinenkin korkeakoulututkinto, jotta pääsisi elämässä eteenpäin. :o

...suunnittelee viettävänsä mökillä enemmän kuin pari viikonloppua kesässä.

Siinä ne sit tais ollakin. Ihan yhtä helposti "yksi bisse" muuttuu pidemmäksi juhlinnaksi ja ihan yhtä vähän mietin viikonloppuna, minkälainen olo on töissä viikolla, kun tarpeeksi on mukavaa. Niin, ja ihan yhtä paljon tarvitsen unta vieläkin.
$

Posts: 1,802

#34 • • $ Destination weekend!
...tulee kyyniseksi.
....ei jaksa "tampata".
.....ei jaksa innostua asioista yhtä syvällisesti kuin ennen.
...... oma luovuus muuttuu.
.......tajuaa, ettei ole ainutlaatuinen yksilö ihmiskunnan säilymisen kannalta.
........alkaa arvostamaan liikuntaa.
.........ei enää pelkää isäksi tuloa (en ole tulossa isäksi mutta se ei enää olisi katastrofi).

Sen sijaan idea "rauhallisesta koti-illasta" puistattaa vieläkin. Sille on oma paikka tulevaisuudessani, mutta ei vielä pitkään aikaan. Sosialisoida voi muutenkin kun vetämällä kauheat taulut, mutta se ei tarkoita, että pitäisi vartavasten kaivaa mummon mehut kellarista ja vuokrata kotivideo lauantaita varten - jotta olisi rauhallinen koti-ilta. Leffoja katsonkin mieluiten sunnuntaisin!

Liskodiskot loppuivat siihen, kun lopetin röökaamisen, eli 27-vuotiaana. Darraakaan ei enää tarvitse varsinaisesti "kärsiä" vaikkei opiskelu varsinaisesti maistu siinä väsyneessä olotilassa.

Ystäväpiirini nuoreni melkoisesti kun muutin ulkomaille. Tällä hetkellä suurin osa koulutovereistani on 7-10 vuotta nuorempia. Monella on vieläkin sellainen käsitys, että olen about saman ikäinen heidän kanssaan. (Vanhat ystäväni kutsuvatkin minua joskus rumaksi 22-vuotiaaksi!)

Mutta joo: Opintojen vuoksi tuntuu, että nuoruus lähti toiselle kierrokselle ja tällä kertaa jaksaa ja ymmärtääkin nähdä opintojen eteen vaivaa.
Lois Tava

Posts: 84

#35 • • Lois Tava
kun 19 vee tytskyt kattelee baarissa vaan niitä nuoria jalkapalloilijoita eikä mua.
Miltzu

Posts: 188

#36 • • Miltzu

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

$, 18.11.2009 12:47:

Liskodiskot loppuivat siihen, kun lopetin röökaamisen, eli 27-vuotiaana.



Hmm, oliskohan tässä syytä ensin aloittaa ja sitten lopettaa tupakointi? *slurps*

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

AnderS

Posts: 470

#37 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
...ei pysty juoda kolmea päivää enää putkeen.
...yhden päivän juomisesta saa kolmen päivän darran.
...istuu paikallisessa kapakassa ja joka kera tulee "paha setä" fiilis
...rakas pikkusisko, perheen vauvasta on tullut aikuinen nainen!!
...rakas kummityttö täyttää 14vee, jumalauta!
...rakkaasta pikkuveljestä tulee kuukauden päästä isä!

uuh...

Mutta! Mieli huutaa Vamos! Mua huvittais kirmata sinkkuna, lähtä ulkomaille töihin, bilettää ja kuosata. Haistattaa velvoitteille ja töille pitkän paskan! Mun mieli ei vanhene, päinvastoin!
ezzy

Posts: 8,060

#38 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

AnderS, 18.11.2009 14:04:
...ei pysty juoda kolmea päivää enää putkeen.
...yhden päivän juomisesta saa kolmen päivän darran.
...istuu paikallisessa kapakassa ja joka kera tulee "paha setä" fiilis
...rakas pikkusisko, perheen vauvasta on tullut aikuinen nainen!!
...rakas kummityttö täyttää 14vee, jumalauta!
...rakkaasta pikkuveljestä tulee kuukauden päästä isä!

uuh...

Mutta! Mieli huutaa Vamos! Mua huvittais kirmata sinkkuna, lähtä ulkomaille töihin, bilettää ja kuosata. Haistattaa velvoitteille ja töille pitkän paskan! Mun mieli ei vanhene, päinvastoin!



Tohon listaan pitää kans listata, että systeri on jo 27v ja sillä on 2 kersaa (joka on kyl ihan absurdia). ja mä deittailen sitä nuorempia *igor* Kummasti tulee vanha olo...

epicuros, 18.11.2009 11:52:
kun aletaan suosittelee ryppyvoiteita ja botoxia saatana :D



Joka päivä tulee naamaa ja roppaa rasvattua, eipä o tosin kauniimmaks tullu muututtua *pepsodent*
Lyylikki

Posts: 2,975

#39 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

ezzy, 18.11.2009 14:24:
Joka päivä tulee naamaa ja roppaa rasvattua, eipä o tosin kauniimmaks tullu muututtua *pepsodent*



Kämppikselle oli joku vanhempi rouvashenkilö todennut Stockan ryppyvoidehyllyllä, että:
"Ole onnellinen, mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän voiteisiin menee rahaa ja sen vähemmän niistä on näkyviä vaikutuksia."

Aika hyvin järkeilty *hymy*
AnderS

Posts: 470

#40 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

ezzy, 18.11.2009 14:24:

Tohon listaan pitää kans listata, että systeri on jo 27v ja sillä on 2 kersaa (joka on kyl ihan absurdia). ja mä deittailen sitä nuorempia *igor* Kummasti tulee vanha olo...



Mutta eikös just nuoret mimmit pidä miehetkin nuorina?*vink*