171 posts, 9 pages, 111,119 views
Tätä topikkia on kyllä silti tosi kiva lukea. :)Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :
Vampyrella, 21.11.2009 00:08:
- Näinkin nuorena voin kertoa lapsille, kuinka omassa lapsuudessa ei ollut tietokonetta tai kännykkää - kehitys kehittyy älyttömän nopeasti.
Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :
Annikki, 21.11.2009 00:08:
- Näinkin nuorena voin kertoa lapsille, kuinka omassa lapsuudessa ei ollut tietokonetta tai kännykkää - kehitys kehittyy älyttömän nopeasti.
Annikki, 21.11.2009 00:08:
Tää on hauska topikki, mutta myös höpsö, kun ottaa huomioon klubbarilaisten keski-iän:
11790 rekisteröityneen keski-ikä on 25.86v. Eli aika vähän.Tätä topikkia on kyllä silti tosi kiva lukea. :)
Caro², 21.11.2009 11:06:
Keski-ikähän tarkoittaa, että puolet on nuorempia ja se toinen puoli on vanhempia. Tämän päivän synttärisankareista 11kpl oli yli 30vuotiaita
Kaikki on niin suhteellista, ja toki subjektiivinen kokemushan se on, että milloin kukin tuntee itsensä vanhaksi, vai tunteeko koskaan. :)Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :
Vampyrella, 21.11.2009 14:06:
---
Caro², 21.11.2009 11:06:
Keski-ikähän tarkoittaa, että puolet on nuorempia ja se toinen puoli on vanhempia. Tämän päivän synttärisankareista 11kpl oli yli 30vuotiaita
---
Kyllä, mutta onko reilu kolmikymppinenkään sitten vanha?Kaikki on niin suhteellista, ja toki subjektiivinen kokemushan se on, että milloin kukin tuntee itsensä vanhaksi, vai tunteeko koskaan. :)
Niin, että siinä mielessä tää onkin vallan mainio topikki. :)
wiwi, 21.11.2009 20:22:
---
Mä oon ainakin ajatellut tän topikin sillee että "hetkiä, jolloin tajuaa että jotain on muuttunut". Tuskin kukaan tänne kirjoittanut ajattelee oikeasti olevansa vanha. :)
Mä oon ainakin ajatellut tän topikin sillee että "hetkiä, jolloin tajuaa että jotain on muuttunut". Tuskin kukaan tänne kirjoittanut ajattelee oikeasti olevansa vanha. :)
Caro², 21.11.2009 20:16:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi
Netissä joutuu satsaamaan enemmän kirjoitusasuun, jos haluaa saada viestinsä menemään perille.
ezzy, 21.11.2009 20:34:
---
---
---
Kyllä ajattelee :)
Vampyrella, 22.11.2009 05:10:
edit: Turhat löpinät veks, let's stick in da business! Straight talk is how I like it!Netissä joutuu satsaamaan enemmän kirjoitusasuun, jos haluaa saada viestinsä menemään perille.
Vampyrella, 21.11.2009 14:06:
Kyllä, mutta onko reilu kolmikymppinenkään sitten vanha?Kaikki on niin suhteellista, ja toki subjektiivinen kokemushan se on, että milloin kukin tuntee itsensä vanhaksi, vai tunteeko koskaan. :)

Skipi, 17.11.2009 14:26:
-- lattialta tavaraa nostaessa kuuluu ynähdys! VITTU