423 posts, 22 pages, 182,230 views
Replying to Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki:
myssy, 3.1.2010 01:44:
---
Syntse, 1.1.2010 07:28:
Oli kyllä sellaiset kemut ettei heti osannut odottaa, järjestelyt oli tehty erinomaisesti ja stageihinkin panostettu. Kaikille jotain. Kyllä kelpas vaihtaa vuotta näissä puitteissa.
KIITOS!
---
Järjestelyt oli tehty ihan päi helvettiä. Huonosti suunniteltu tilan käyttö, huono valikoima laillisia juomia jne jne. On olemassa parempiakin tapoja käyttää Telakka studiota bile alueena.
Mutta musiikkihan oli hyvää :)
Individual, 3.1.2010 12:27:
En kyllä noista kemuista saa päin helvettiä järjestettyjä mitenkään. Kyseessä oli nyt kuitenkin hallibileet, että ihan kaikkia hienouksia ei varmastikaan ollut paikalla. Parempia tapoja on varmasti aina tehdä asioita, mutta kyllä tuo aattoinen veto oli varsin jees suoritus.
Riku, 3.1.2010 14:45:
Otteita bilejärjestäjän päiväkirjasta, UV 2009 / 2010, osa 1:
Aloitetaan tilan käytöstä. Alunperin pääsali oli tarkoitus jakaa seinillä kahteen osaan: main stage ja oldschool stage. Olimme vuokranneet tilan sitä välittävältä yritykseltä. Jossain vaiheessa
...
saimme hommattua, seiniä sillä aikataululla enää emme. Joten ainoa vaihtoehto oli siirtää oldschool-sali siihen pieneen huoneeseen.
mitään katastrofaalista ja uskoaksemme ihmiset lähtivät pois kuitenkin hyvillä mielin ja onnellisin fiiliksin, eivätkä pettyneinä. Se on se asia, joka meille jää tästä käteen, ja se on niitä juttuja joita
Riku, 3.1.2010 14:45:
Otteita bilejärjestäjän päiväkirjasta, UV 2009 / 2010, osa 1:
Älkää sitten vetäkö liian hätäisiä johtopäätöksiä tosta "Jonkun" henkilöllisyydestä. Se, joka saattaa ainakin joillekin tulla ensimmäisenä mieleen, on väärä veikkaus. Mä luulen tietäväni kehen sä viittaat, ja se ei ole se.homppa, 3.1.2010 15:14:
we want names...(tosin ei kyllä tuu mieleen kun yks ainoo tyyppi mistä on aina kuullu jotain vastaavaa ihme paskaa)
Tohon mä en voi vastata paljastamatta liikaa, voin ainoastaan sanoa että sä ajattelet asiaa väärältä näkökannalta. Sorry. Mä en tule paljastamaan niitä nimiä. Kuten sanoin, nyt niitä on varotettu, ja mun puolelta tää jää siihen. Tällä kertaa.Reivaaja, 3.1.2010 15:34:
Mitäs paskaa sille jonkun:lle oli tehty et se suuttuu noin ala-arvoisen pahasti?
Voi elämä. Mulla on tiedossa joitain faktoja, joista mä en voi julkisesti puhua tiettyjä ihmisiä suojellakseni, mutta ennen kun rupeet aukomaan päätäs noin, tajua että mä tiedän FAKTANA että se mitä oon sanonu, on totta. Mä en vaan voi julkisesti kertoa mistä mä sen tiedän. Ikävä kyllä, tässä asiassa sä joudut vaan luottamaan mun sanaan.Mumuli, 3.1.2010 15:36:
Hienoa Riku, sinä kaikkien huumehörhöjen sankari!
Poliisit ei varmaan mitenkää muuten koskaan tarkastele paikkoja tai kysele kuin sillä että "joku"on vasikoinut? :D
Okei okei...minä syytän sinua että poliisit on joskus pysäyttäny mut ku oon ajanu autoa!! Eihän ne muuten pysäyttelisi ellet ois soittanu ja käskeny pysäyttää mua.
Riku, 3.1.2010 15:37:
Tohon mä en voi vastata paljastamatta liikaa, voin ainoastaan sanoa että sä ajattelet asiaa väärältä näkökannalta. Sorry. Mä en tule paljastamaan niitä nimiä. Kuten sanoin, nyt niitä on varotettu, ja mun puolelta tää jää siihen. Tällä kertaa.