Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki

423 posts, 22 pages, 169,602 views

Liquid Skies

Posts: 30

#121 • • Liquid Skies
Siltä varalta että jotkut ovat jättäneet lukematta infon...

Pelkällä lipulla ei pääse sisään. Kutsuilla hyväksytään 2 ihmistä. Jos toinen omistaa lipun ja toinen ei, se toinen voi ostaa lipun sisääntullessaan. Jokaisessa kutsussa on mukana avec, joten sillä pääsee sisään sinä + 1 ystäväsi pääsylipun (vaikkapa ovelta) lunastettuaan. Mutta ILMAN KUTSUA edes ennakkolippu ei auta. Olemme toistaneet tätä moneen kertaan, ja olemme pahoillamme jos se on joiltain mennyt ohi, mutta tässä se on jälleen kerran. Jos olet ilman kutsua, hanki sellainen pian. Keinot ovat monet. Käytä mielikuvitustasi, ja mielellään pian. Ymmärrätte varmaan moneltakin kannalta syyn moiseen.
Claquesous

Posts: 3,206

#123 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa

Replying to Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki:

Individual, 22.12.2009 20:07:
Lähestyy, lähestyy... odotukset ovat suuret.



Ai jai, haistan antikliimaksin tuottaman pettymyksen.

Edit: Mulle on jäänyt nyt hämäränpeittoon monta asiaa. Mistä saa näitä kutsuja ja mistä sitten näitä lippuja? Missä nää edes on? Pääseekö sisään vaikka ei ole kutsua entäpä onko edes lippua pakko ostaa? Enkö pääsisi sisään ilman rahallista kontribuutiota?

Edit2: Jälkikäteen katson tärkeäksi mainita, ettei ole tarkoitus sanoa, että luvassa olisi kehnot festit. Ei sinne päinkään, omatkin odotukset ovat korkealla. Odottaa sopii hyviä kinkereitä, mutta sen olen oppinut, ettei saa odottaa liikoja. Kuten varmasti Individualkin, onhan sekin pyörinyt konemusiikini piireissä jo hyvän tovin, luultavasti kauemmin kuin minä. Paikalle avoimin mielin ilman hypetyksen huumaa. Kirjoitin ehkä hivenen liian kärkkäästi aluksi ja viesti taas kerran voidaan ymmärtää väärin. Jätän alkuperäisen viestin paikalleen kuitenkin varoitukseksi kaikille, uusille ja vanhoille. Mulle ja muille.

--
32. of December

tomii

Posts: 3,594

#124 • • tomii kallion herttua

Replying to Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki:

Liquid Skies, 22.12.2009 19:29:
Siltä varalta että jotkut ovat jättäneet lukematta infon...

Pelkällä lipulla ei pääse sisään. Kutsuilla hyväksytään 2 ihmistä. Jos toinen omistaa lipun ja toinen ei, se toinen voi ostaa lipun sisääntullessaan. Jokaisessa kutsussa on mukana avec, joten sillä pääsee sisään sinä + 1 ystäväsi pääsylipun (vaikkapa ovelta) lunastettuaan. Mutta ILMAN KUTSUA edes ennakkolippu ei auta. Olemme toistaneet tätä moneen kertaan, ja olemme pahoillamme jos se on joiltain mennyt ohi, mutta tässä se on jälleen kerran. Jos olet ilman kutsua, hanki sellainen pian. Keinot ovat monet. Käytä mielikuvitustasi, ja mielellään pian. Ymmärrätte varmaan moneltakin kannalta syyn moiseen.



Siis hetkinen... mä oon ollut kokoajan siinä uskossa, että ovelta ostetaan liput (kutsua vastaan tietenkin). Mutta siis: onko jostaan saatavissa ennakkolippujakin (tarkoitan siis tätä lausetta: "Mutta ILMAN KUTSUA edes ennakkolippu ei auta.")? Vai oliko toi vain painotus, että ilman kutsua ei pääse, vaikka olisi mikä? :) Sori, pakko varmistella, ettei tule sitten pettymyksiä sen takia, että jotakin männyt ohi. Kutsut on hallussa, mutta tämä "ennakkolippu"-heitto vähän pisti hämmentämään (koska olen ollut ns. ug-bileissä, joihin on ollut ennakoita saatavilla).

--
reivaan kunnes kuolen

polly

Posts: 1,259

#125 • • polly Herra

Replying to Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki:

tomii, 22.12.2009 20:28:

Siis hetkinen... mä oon ollut kokoajan siinä uskossa, että ovelta ostetaan liput (kutsua vastaan tietenkin). Mutta siis: onko jostaan saatavissa ennakkolippujakin (tarkoitan siis tätä lausetta: "Mutta ILMAN KUTSUA edes ennakkolippu ei auta.")? Vai oliko toi vain painotus, että ilman kutsua ei pääse, vaikka olisi mikä? :) Sori, pakko varmistella, ettei tule sitten pettymyksiä sen takia, että jotakin männyt ohi. Kutsut on hallussa, mutta tämä "ennakkolippu"-heitto vähän pisti hämmentämään (koska olen ollut ns. ug-bileissä, joihin on ollut ennakoita saatavilla).



ennakoita myydään mutta ei ole pakko ostaa sissänpäästäkseen, kutsu on pakko olla tai ainakin tuntea joku jolla on kutsu mutta vain yksi henkilö voi tuntea kutsullisen henkilön toisen on tunnettava toinen kutsullinen henkilö jne... eli kuuden porukassa pitää olla kolme kutsua tai yhdeksän porukassa viisi kutsua :D
Riku

Posts: 3,187

#127 • • Edited Riku The Little Prince
Ja kukaan ei sit tästä lähtien edes vihjaa mitään bileiden pitopaikkaan, tai mä vihaan niitä ikuisesti. Capiche?

Ne, jotka saa kutsun, on kutsuttuja. Jos et täs uuteen vuoteen mennessä saa kutsua, sä et edes puhu tapahtumasta julkisesti, tajuuko kaikki tän?

Jos et saa kutsua, oota hetki. Sun aikas tulee vielä. Mut kiirehtimällä sä voit pilata kaikkien muiden hauskan.

Tää ei oo vittuilua, tää on pakko. Meistä kutsutuista jokainen on ollut tossa tilanteessa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Lupu

Posts: 317

#129 • • Lupu Supersaha
Mulla olis vielä kutsuja, nyi hihasta perjantaina Playgroundissa (Hypercube) tai lauantaina Redrumissa (Cosmic City) jos vielä vailla.
Tom

Posts: 203

#130 • • Tom Tom
Multa löytyy myös kutsuja...
Liquid Skies

Posts: 30

#131 • • Edited Liquid Skies

Replying to Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki:

tomii,
Siis hetkinen... mä oon ollut kokoajan siinä uskossa, että ovelta ostetaan liput (kutsua vastaan tietenkin). Mutta siis: onko jostaan saatavissa ennakkolippujakin (tarkoitan siis tätä lausetta: "Mutta ILMAN KUTSUA edes ennakkolippu ei auta.")? Vai oliko toi vain painotus, että ilman kutsua ei pääse, vaikka olisi mikä? :) Sori, pakko varmistella, ettei tule sitten pettymyksiä sen takia, että jotakin männyt ohi. Kutsut on hallussa, mutta tämä "ennakkolippu"-heitto vähän pisti hämmentämään (koska olen ollut ns. ug-bileissä, joihin on ollut ennakoita saatavilla).

Kutsulla saa ostaa sisäänpääsyn ovella. Jos olet ollut mukana ryhmäviestissä, tiedät paikan mistä ostaa ennakkolippuja. Mutta ilman kutsua, ennakkolippu on hyödytön. Ilman kutsua, olemme pahoillamme, mutta et pääse sisään.

Tehdään tämä nyt mahdollisimman selväksi:

Jos sinulla on kutsu, olet voiton puolella. Kutsun omaavat henkilöt ovat kutsuttuja, ja voivat ostaa lippunsa ovelta. Tapahtuman järjestäjä varaa silti oikeuden itselleen oikeuden valita osallistujat, mutta... Ovelta tuskin käännytetään sen enempää ihmisiä kuin normaalissa ravintolassakaan.

Käyttäytykää, ja kaikki on hyvin.

Kutsu riittää, ei ole pakko ostaa ennakkoa.
Tapi

Posts: 1,437

#132 • • Tapi Dreamstate
UG-bileitä pitäis järkätä useimmin jo ihan siks ettei jengi ois näin pihalla meininkiin liittyvistä toimintatavoista. :D
kovas

Posts: 1,522

#135 • • kovas Kristo

Replying to Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki:

kuilun partaalla, 23.12.2009 08:17:
"Sain kutsun yheltä pojalta bileissä ja laitoin sen takataskuuni. Voinko nyt olla raskaana?"


mulla oli kyllä pitkähihainen paita päällä!


huhtis, 25.12.2009 13:42:
---
thomas, 25.12.2009 11:30:
---
Tapi, 25.12.2009 11:27:
UG-bileitä pitäis järkätä useimmin jo ihan siks ettei jengi ois näin pihalla meininkiin liittyvistä toimintatavoista. :D

---


päivän paras

---


Nomut toi on ihan totta. Entropyn menneissä tekno/junkka ug-bailuissa sekä stadin yöbileissä kävijät ovat vallan hyvin koulututettuja jo <3



täs ois varmaan joku pieni opas/lehtinen paikallaan.
Avatar
#136 • • Reivaaja Guest

Replying to Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki:

kovas, 25.12.2009 14:57:

huhtis, 25.12.2009 13:42:
---
thomas, 25.12.2009 11:30:
---
Tapi, 25.12.2009 11:27:
UG-bileitä pitäis järkätä useimmin jo ihan siks ettei jengi ois näin pihalla meininkiin liittyvistä toimintatavoista. :D

---


päivän paras

---


Nomut toi on ihan totta. Entropyn menneissä tekno/junkka ug-bailuissa sekä stadin yöbileissä kävijät ovat vallan hyvin koulututettuja jo <3

---


täs ois varmaan joku pieni opas/lehtinen paikallaan.



Miten ois pääsykokeet?
sapeli

Posts: 11,768

#138 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki:

freddy, 25.12.2009 15:50:
---
sapeli, 22.12.2009 10:22:
---
freddy, 22.12.2009 10:20:
ei mulle ainakaan ole ilmotettu mitään paikka, ku hain lippuja :/
---
Käsittääkseni paikka ilmoitetaan kutsun yhteydessä, ei lipun.
---
tarkotin niitä kutsuja...



Kannattaa koittaa saada kiinni henkilö, jolta kutsun sait - muutoinhan bileiden sijainti on hys hys. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tomii

Posts: 3,594

#139 • • tomii kallion herttua
Pitänee tulla ajoissa sit mestoille, että pääsee varmasti sisään (kun en tosiaan ollut noista ennokoista tietoinen). :P

--
reivaan kunnes kuolen

aivomassa

Posts: 230

#140 • • aivomassa are you ready to lose control ?
näitä kekkereitä odotellessa , sais jo tulla äkkii uv et pääsis irrottelee ja tää on mikä mainioin tapahtuma siihen ;) *jiihaa*

--
Dont expect us to be quiet !