Sikaflunssa

109 posts, 6 pages, 30,974 views

Avatar
#41 • • Reivaaja Guest

Replying to Sikaflunssa:

Chantola, 21.8.2009 08:55:
Moni suhtautuu tähän silleen et " älkää viitsikä panikoida asenteella"..Ei tarvitsekkaan panikoida mutta tuossa taudissa on mahdollista esim. keuhkojen lamaantuminen..sitä ei koskaan tiedä tuleeko se juuri itselle sellaisena..jotain tietynlainen varovaisuus on musta ihan sallittua..se viimitteeks nauraa joka on hengityskoneessa, eikä sekään välttämättä auta ?! =/


Kaikki on mahdollista. Parilla on nyt possunuha ollut ja itsellä pari yötä lämpöä. Ei haitannut normaalia arkirutiinia yhtään. Keuhkoista en tiedä kun astmaatikkona nyt aina nuhassa on vaikeeta hengittää. Varsinkin kun en jaksa vetää kortikosteroideja=steroideja.
Jusna666

Posts: 1,447

#42 • • Jusna666 Diablo

Replying to Sikaflunssa:

plink, 15.8.2009 19:41:


tää alkaa olemaan jo niin diippiä kamaa, etten tähän viitsi kommentoida muuta kuin että kenellehän tämä suomen julkinen systeemi on ilmainen? julkisyhteisöjen varoista menee jotain luokkaa 15% terveydenhuoltoon ja mistähän julkisyhteisöt saa suurimman osan varoistaan..?



Nih.. mua ainakin vituttaa maksaa julkisesta terveydenhuollosta, kun ainoa syy miks siellä tarvis käydä on se et hakee kerran pariin vuoteen sairaslomatodistusta, mut senki saa työterveyslääkäriltä. Terveyskeskus on vaan lähempänä ni käytän sitä.

Vakuutusmeininki ois ihan hyvä imo.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Avatar
#43 • • Reivaaja Guest
Teoriassa.
Fakiiri

Posts: 462

#44 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Varmaan tullu sairastettua jo kun oli lentsua useampi viikko.
Ja täältä taudin nappaa suht varmasti. Eipä jaksanut edes lääkäriin vaivautua.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Avatar
#45 • • gnomex Guest
Kenttäsikakuume päättyy tänään.
Avatar
#46 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Sikaflunssa:

plink, 15.8.2009 19:34:

jos aihe kiinnostaa enemmänkin, niin suosittelen kirjan "who killed health care" lukemista. sen on kirjoittanut regina e. herzlinger, jonka olen useasta lähteestä lukenut olevan luultavasti kaikkein parhaiten perillä yhdysvaltain terveydenhuoltojärjestelmästä.

usa:n kansalaisista melkein 85 prosentilla on vakuutus, jonka avulla saa hoitoa tarvittaessa.

jäljelle jäävästä osuudesta noin puolet tienaavat niin paljon, että heillä vallan mainiosti olisi varaa ottaa omat sairauskuluvakuutukset, mutta he eivät halua sitä ottaa ja mun mielestä ihmisillä kuuluu siihen olla oikeuskin. toisesta puoliskostakin suurin osa pääsee julkisilla varoilla hoitoon (esim. medicaid ja schip-ohjelmat), joten terveydenhuollon ulkopuolelle jää oikeastaan hyvin vähäinen määrä porukkaa (n. 2-5%). järjestelmä toimii, sillä usa:ssa esimerkiksi leikkausjonot ovat lyhimpien joukossa maailmassa.

mitä tämä lysti sitten maksaa? vakuutukset maksavat keskimäärin vähemmän kuin mitä suomessa maksetaan terveydenhuollon veroja. mutta tämä nyt tuskin ketään yllättikään.

googlekin varmaan tarjoaa hyviä tutkimuksia ja vertailuja aiheen tiimoilta.



Kyllä. Laitan tän nyt sullekkin.

Terveydenhoito on
ennen kaikkea bisnestä


Terveydenhoidossa pyörii 1,2 biljoonaa dollaria rahaa, jonka jakavat keskenään sairaaloita pyörittävät pörssiyhtiöt, vakuutusyhtiöt, lakiasiaintoimistot ja kiinteistöfirmat ja kymmenet muut "terveysbisneksessä" mukana olevat tahot. Yhdysvalloissa terveydenhoito on ennen kaikkea liiketoimi. Sen päätarkoitus on tehdä rahaa eikä niinkään parantaa ihmisiä.

Kuulostaako yhtään tutulta? Minusta näyttää siltä, että Suomi on menossa siihen suuntaan, josta Yhdysvallat nyt pyrkii pois. Suomessa yksityinen terveydenhoito, sairausvakuutukset ja sairaalat vahvistavat asemiaan ja nakertavat maata julkisen terveydenhoiton alta. Kun kerroin tämän amerikkalaiselle tuttavalleni, hän kysyi:

– Oletteko te hulluja?

Voisi päätellä, että lääkärit ryöstävät potilaitaan, mutta siitä ei ole useinkaan kysymys. Princetownin yliopiston terveyspolitiikan ja talouden professori Uwe E. Rheinhardt laskee, että lääkärit saavat palkkoina ja palkkioina 10 prosenttia kaikesta siitä rahasta, joka terveydenhoitoon annetaan.


http://www.taloussanomat.fi/.../145

Suomalaista propagandaa todella. Tässä Amerikkalaista:
http://www.imdb.com/title/tt0386032/

Ja brittiläistä:
http://www.medicalnewstoday.com/articles/161580.php

Pahoittelen että propaganda jää vain muutamalle sivustolle, mutten osaa kuin Englantia :(

Regina sanoo:


Meanwhile, academic medical journals routinely publish studies that supposedly document the cupidity and ignorance of practicing physicians while lauding the virtues of single-payer health-care systems, such as those in Canada or Britain, in which the physician is paid only by the government. German physicians unhappy with their salaries and work hours under this kind of system had no recourse against their monopolistic bosses but to go on strike last year.


http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2007/07/24/AR2007072401850.html

Tuohan ei ole propagandaa, ei.. Only... In my ass. More like: rapid decreasing only..

Äippä odotti 2 timmaa ambulanssia 20min matkalla (aika mitattu BUSSISSA) Reklamoin ja Jorvin ylilääkäri otti yhteyttä kertoakseen ettei heidän valtansa riitä yksityistettyyn sairaankuljetukseen ja kysyi lähettääkö terveiset eteenpäin? Whats the use, mietin kuten suuret naapurimme rapakon takana.

Aye, hyvin pyyhkii yhtiöistyvällä Suomella Lisää lakimiehiä ja alihankkijoita, niin ettei tiedä kuka kuuluu kellekkin ja minnekkin milloinkin. (kts. aka. KVG Legalismi: http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&hs=Ywz&ei=YYeWStOPG5ie_ga305TGDA&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=legalismi&spell=1

ja: medikalismi: http://www.google.fi/search?q=medikalismi&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a

Vaihtoehdoksi esitän opetussuunnitelmaan tehokkuutta tehokkaasti lisäävää opetusta joka vähentää hysteriaa tehokkaasti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Koro_(paniikki)
Räikeänä esimerkkinä.

Artikulointi kusee, rahalla saat parempaa.

E: piti esikatsella.
Avatar
#47 • • Edited Reivaaja Guest

plink, 27.8.2009 16:29:
mark hamilton salanimellä? en tajunnut yhtään mitään koko postauksesta.



Vika lause ennen E::tä avittaa. Ihan Reivaaja. Joillekkin jo käsite..


mulla varmistu eilen nasuflunssa ja on kyllä sellanen tauti, että tän kyllä huomaa jos itselleen jostain kautta onnistuu saamaan. sunnuntai-iltana alkoi aivan jumalattomalla kurkkukivulla ja maanantaina oli jo helvetti valloillaan. siitä saakka käytännössä vain maannut sängyssä, koska mitään muuta ei pysty tekemään. joka paikkaan sattuu ja kaks kylkiluutakin tullut yskittyä poikki. "karanteenissa" joutuu olemaan viikonlopun yli, mut sitä pyyntöä kunnioitan ihan mielelläni, koska en haluu kenellekään tällasta helvetinpersettä tartuttaa. joskus mulla on aiemmin ollut tavallinen influenssa, mut ei se kyllä oo mitään tän rinnalla.


:'(

Mulla tulee joka flunssan jälkeen viikon kahden keuhkoputken tulehdus ja on nytkin ilmeisen possunuhan jäljiltä. Olen astmaatikko ja tupakoitsija.

Ilmeisesti kävit lääkärissä. Minä en, koska tiedän tilanteen, enkä edes tunge kortikosteroideja kehooni niiden immuunipuolustusta lamauttavien ominausuuksien vuoksi vaikka ne ilmaiseksi saisinkin.
(En toki suosittele kenellekkään lääkärin neuvojen ohittamista..)
Sinä taas ilmeisesti päätit ulkoistaa kehosi monitoroinnin ihan itsesi vuoksi. Itseäsi kun tunnut kovin arvostavan. Se ei ole väärin, mutta halveksuva alkukaneettisi viittaa epäterveeseen asenteesen. KVG: Egoismi + Narsismi +psykopatia + sosiopatia. Ei olla musta, eikä valkonen tämä juttu, kuten en minä. Harmaata olla monen monta.

Moni-osaaminenkin vähentää lääkärilaskuja valtiolle hyvin tehokkaasti.
Itse ylitin taudin yli 200% Suomen päiväsuosituksen sinkillä. Ihan liiallisella C-vitamiinilla, valkosipulilla, seleenillä ja monella muulla nappulan mukana tulleella hivenaineella ja vitamiinilla.
Kaksi yötä kuumetta, eikä päivisin mitei mitään oireita. Poltin tupakkaakin miltei normaalisti (ja mulla normaali on paljon).

Suosittelen Berokkaa ja nesteitä sullekkin ja paljon, siihen ei kuole millään, eikä tarvitse valtiontaloutta rasittavaa respaa, vai onko Tamiflu resepti 'tehokkaampi' kun tuo KELA:kin on olemassa? Onhan ne jo hysteeriselle kansalle ostettukkin ja omasta pussista pitää maksaa..

Artikulointi kusee jällen, koska en nää oikeen järkeä kirjoittaa kuin itseäni varten sulle, ja mulla ei ole ongelmia ymmärtää tekstiä.
Pienoinen altruismin ja sympatian boostaus muuttaisi tilannetta kovastikkin.
Rahalla saat myös kauemmin mietittyjä 'artikkeleita'
YV:llä saat tilinumeron ja roppakaupalla linkkejä.
Avatar
#48 • • Edited Reivaaja Guest
Varmaan pitäis laittaa E::n perään, mutta laitan tämän nyt ihan yleisesti:

Ei sitten kannata alkaa yhdistää kortisolin ja astman lääkityksessä käytetyn kortisolin yhteyttä sikainfluenssan kuolleisuuteen. Sitä ei ole todistettu nyt, eikä ehkäpä edes viiden vuoden päästä, joten se ei pidä lääketieteellisesti paikkaansa. Vaikka se 5-10 vuoden kuluttua todistettaisiinkin, niin se silloinkin saattaa olla käytännön kannalta olematon ero. Astmaatikoilla kun on taipumus kehittää limaa keuhkoihin jo muutenkin vittumaisia/tappavia määriä kipeänä.

Se taasen pitää paikkaansa, että kortisolia käytetään täsmälääkkeenä keuhkoihin, jossa (A)H1N1 jne. tykkää asua. Kortisoli taannuttaa/lamauttaa immuunipuolustusta kehossa, ja täsmälääkityksen muodossa ventiloidessa varsinkin siis keuhkoissa.

Mene ja tiedä. Sekin pitää paikkansa, ettei yli yhdeksän sanan lauseista saa moni selvää, ja lopuillekkin se on vaikeata.


/end of speculation ejaculation show off. :/
plink

Posts: 1,405

#49 • • Edited plink team paska

Replying to Sikaflunssa:

Reivaaja, 27.8.2009 16:50:
---
plink, 27.8.2009 16:29:
mark hamilton salanimellä? en tajunnut yhtään mitään koko postauksesta.

---


Vika lause ennen E::tä avittaa. Ihan Reivaaja. Joillekkin jo käsite..


---

mulla varmistu eilen nasuflunssa ja on kyllä sellanen tauti, että tän kyllä huomaa jos itselleen jostain kautta onnistuu saamaan. sunnuntai-iltana alkoi aivan jumalattomalla kurkkukivulla ja maanantaina oli jo helvetti valloillaan. siitä saakka käytännössä vain maannut sängyssä, koska mitään muuta ei pysty tekemään. joka paikkaan sattuu ja kaks kylkiluutakin tullut yskittyä poikki. "karanteenissa" joutuu olemaan viikonlopun yli, mut sitä pyyntöä kunnioitan ihan mielelläni, koska en haluu kenellekään tällasta helvetinpersettä tartuttaa. joskus mulla on aiemmin ollut tavallinen influenssa, mut ei se kyllä oo mitään tän rinnalla.

---

:'(

Mulla tulee joka flunssan jälkeen viikon kahden keuhkoputken tulehdus ja on nytkin ilmeisen possunuhan jäljiltä. Olen astmaatikko ja tupakoitsija.

Ilmeisesti kävit lääkärissä. Minä en, koska tiedän tilanteen, enkä edes tunge kortikosteroideja kehooni niiden immuunipuolustusta lamauttavien ominausuuksien vuoksi vaikka ne ilmaiseksi saisinkin.
(En toki suosittele kenellekkään lääkärin neuvojen ohittamista..)
Sinä taas ilmeisesti päätit ulkoistaa kehosi monitoroinnin ihan itsesi vuoksi. Itseäsi kun tunnut kovin arvostavan. Se ei ole väärin, mutta halveksuva alkukaneettisi viittaa epäterveeseen asenteesen. KVG: Egoismi + Narsismi +psykopatia + sosiopatia. Ei olla musta, eikä valkonen tämä juttu, kuten en minä. Harmaata olla monen monta.

Moni-osaaminenkin vähentää lääkärilaskuja valtiolle hyvin tehokkaasti.
Itse ylitin taudin yli 200% Suomen päiväsuosituksen sinkillä. Ihan liiallisella C-vitamiinilla, valkosipulilla, seleenillä ja monella muulla nappulan mukana tulleella hivenaineella ja vitamiinilla.
Kaksi yötä kuumetta, eikä päivisin mitei mitään oireita. Poltin tupakkaakin miltei normaalisti (ja mulla normaali on paljon).

Suosittelen Berokkaa ja nesteitä sullekkin ja paljon, siihen ei kuole millään, eikä tarvitse valtiontaloutta rasittavaa respaa, vai onko Tamiflu resepti 'tehokkaampi' kun tuo KELA:kin on olemassa? Onhan ne jo hysteeriselle kansalle ostettukkin ja omasta pussista pitää maksaa..



siis mitä helvettiä sä oikein ajat takaa tässä? siis narsismia, egoismia jne on kun aiemmin postasin, että a) usa:n terveydenhuolto ei ole niin huono kuin mediassa yleensä sanotaan ja b) suomen terveydenhuolto ei ole ilmainen, niinkuin täällä väitettiin? right.

mä kävin lekurissa, koska soitin ensin firman työterveyshoitajalle ja kysyin häneltä voinko olla koko viikon pois ilman todistusta, joka pyysi kuitenkin käymään lääkärissä. lääkäri määräsi yskään ja keuhkoputkien tulehdukseen auttavia lääkkeitä sekä jotain ihan normaaleja flunssalääkkeitä, eikä mitään kortisoleja tms. ja esim. tamifluta määrätään käsittääkseni ainoastaan riskiryhmiin kuuluville, joihin minä en lukeudu.

mulla ei ole ongelmia ymmärtää tekstiä.



sulla tuntuu olevan todella suuria ongelmia ymmärtää tekstiä.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Avatar
#50 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Sikaflunssa:

plink, 27.8.2009 23:03:
siis mitä helvettiä sä oikein ajat takaa tässä? siis narsismia, egoismia jne on kun aiemmin postasin, että a) usa:n terveydenhuolto ei ole niin huono kuin mediassa yleensä sanotaan ja b) suomen terveydenhuolto ei ole ilmainen, niinkuin täällä väitettiin? right.



Samaa ihmettelin.


mä kävin lekurissa, koska soitin ensin firman työterveyshoitajalle ja kysyin häneltä voinko olla koko viikon pois ilman todistusta, joka pyysi kuitenkin käymään lääkärissä.



Kävit siis lääkärissä työterveyslääkärin neuvosta, vaikka yleinen määräys on ettei kannata eikä tarvitse. Tosin en sitten tiedä kuinka paljon sulle tulee niitä darr.. flunssapäiviä vuodessa, niintotanoinniinku sillei et onko uskottavuus kohdillaan.

Taisit sit sairastuttaa riskiryhmiin kuuluvia matkalla ja perillä :( Tulee aikamoinen miinus bruttokansantuotteeseen :( SIKA! (:P)


lääkäri määräsi yskään ja keuhkoputkien tulehdukseen auttavia lääkkeitä sekä jotain ihan normaaleja flunssalääkkeitä, eikä mitään kortisoleja tms. ja esim. tamifluta määrätään käsittääkseni ainoastaan riskiryhmiin kuuluville, joihin minä en lukeudu.


Ei kannata vetää kortikosteroideja. Saattaa WADA (Se on ADA:akin pahempi mörkö) tulla koputtelemaan ja sit on parempi kusta lahkeeseen..
Tamifluta saa ihan jokainen sikaa sairastava, se vaan maksaa ja se on jo maksettu verorahoilla, joten teet meille palveluksen kun tykität hihaas ne. Kiitän jo etukäteen solidaarisuudesta. :)

Lääkäri ei määrää flunssalääkkeitä. Lääkäri suosittelee. Nekin on ihan vaan tulehduskipulääkkeitä, kofeiinia ja C-vitamiinia. niitä saa ilman lääkäriä.
Itse asiassa lääkäriä ei varsinaisesti edes tarvittu. Sairaanhoitaja olisi voinut tehdä kaiken saman.
Tosin reseptiä ei heiltä heru, joten kaipa se sinulle hieman kalliimmaksi tuli.
Toivottavasti kävit sentään yksityisellä, niin sentään oikeat ihmiset sai tautisi. No tietenkin. Onhan teillä työterveyslääkäri!


Halvalla pääsit. Amerikassa olisit menettänyt puolen kuukauden palkkasi :)

Lääkkeitälääkkeitälääkkeitädiibidaabablaablaablaa...

Vittu sä tuut meille kalliix. Mä en edes astmaatikkona oo yhtä kallis. Itse asiassa mun astma ei maksa penniäkään, vaikka lääkärin mielestä sen pitäisi maksaa. Onneksi lääkäri ei minua määrää.
Osaan mennä lääkäriin ihan itsekkin.

sulla tuntuu olevan todella suuria ongelmia ymmärtää tekstiä.



Et tajunnut ees sen vertaa. Ei ihme että olet niin täynnä itseäsi :) Syytön mä sun korkeaan oppimiskynnykseen olen.
Avatar
#51 • • Edited Reivaaja Guest
En halunnut mainita asiasta, mutta nyt se tuntuu ihan hyvältä ajatukselta.

Miten tästä:

(P-Amerikan terveydenhuolto) niin, se toimii ihan helvetin paljon hienommin. (kuin Suomen kom.. demokraattihallituksen) ;) jännä, että jotkut jaksavat vielä uskoa suomalaiseen propagandaan, että rannikon toisella puolella ei pääsisi hoitoon tai että se olisi huonoa.


(Suluissa allekirjoittaneen kommentit lukua ymmärtämisen helpottamiseksi.)
Tuli tämä:


a) usa:n terveydenhuolto ei ole niin huono kuin mediassa yleensä sanotaan ja b) suomen terveydenhuolto ei ole ilmainen, niinkuin täällä väitettiin? right.



(BTW: Tarkoitettiin varmaan, että se on tarpeen tullen ilmainen. Kyllä vituttais maksaa veroja, jos ne katois ku tuhka tuuleen.)

Ootko varma ettet ole ''aikaisemmin'' sairastanut 'sikainfluenssaa'? Se on aika vanha tauti.. Siis ei toi uudempi.

Ei siinä mitään. Oisin mäkin rebublikaani, jos olisi lait ihmisten yläpuolella. Ne ei vaan ole. Ne on ihmisten kirjoittamia. Joko enemmistön, tai vähemmistön. enemmistö on typeriä. Vähemmistö sisäsiittoisia. Noin yleisesti..

Where is God when i need him?
plink

Posts: 1,405

#52 • • Edited plink team paska

Replying to Sikaflunssa:

Reivaaja, 27.8.2009 23:57:
käsittämätöntä ajatuslentoa



sun kanssa on aika mahdotonta koittaa käydä keskustelua. sä ite lisäät mun juttuihin sen sisällön, jota sitten itse vasta-argumentoit. eiköhän tämä riitä tästä "dialogista".

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Avatar
#53 • • Reivaaja Guest

Replying to Sikaflunssa:

plink, 28.8.2009 01:42:
sun kanssa on aika mahdotonta koittaa käydä keskustelua. sä ite lisäät mun juttuihin sen sisällön, jota sitten itse vasta-argumentoit. eiköhän tämä riitä tästä "dialogista".


Et oo tosissas. (tietenkin oot) :D Kyllä noi on ihan sun omaa tekstiäs.

Mee lääkäriin.
aform

Posts: 291

#54 • • aform
Rokoite vaikuttaisi olevan paljon vaarallisempi ihmiselle kuin virus.

Kannattaa ehdottamasti käydä tutustumassa seuraavaan suomalaiseen sivustoon:
http://www.rokotusinfo.fi/



ongelmallisia aineita ovat rokotuksista löytyvät skvaleenit / adjuvantit ,

A warning that the new swine flu jab is linked to a deadly nerve disease has been sent by the Government to senior neurologists in a confidential letter.

The letter from the Health Protection Agency, the official body that oversees public health, has been leaked to The Mail on Sunday, leading to demands to know why the information has not been given to the public before the vaccination of millions of people, including children, begins.

It tells the neurologists that they must be alert for an increase in a brain disorder called Guillain-Barre Syndrome (GBS), which could be triggered by the vaccine.

GBS attacks the lining of the nerves, causing paralysis and inability to breathe, and can be fatal.
The letter, sent to about 600 neurologists on July 29, is the first sign that there is concern at the highest levels that the vaccine itself could cause serious complications.

It refers to the use of a similar swine flu vaccine in the United States in 1976 when:

* More people died from the vaccination than from swine flu.
* 500 cases of GBS were detected.
* The vaccine may have increased the risk of contracting GBS by eight times.
* The vaccine was withdrawn after just ten weeks when the link with GBS became clear.
* The US Government was forced to pay out millions of dollars to those affected.




Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1206807/Swine-flu-jab-link-killer-nerve-disease-Leaked-letter-reveals-concern-neurologists-25-deaths-America.html#ixzz0PZvoGZPO
Caro²

Posts: 5,301

#55 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Replying to Sikaflunssa:

plink, 28.8.2009 01:42:
---
Reivaaja, 27.8.2009 23:57:
käsittämätöntä ajatuslentoa

---


sun kanssa on aika mahdotonta koittaa käydä keskustelua. sä ite lisäät mun juttuihin sen sisällön, jota sitten itse vasta-argumentoit. eiköhän tämä riitä tästä "dialogista".


Hehheh. Toihan on vähän samanlainen juttu kun henkilöt jotka juttelee itsekseen kaivatessaan älykästä juttuseuraa; Täytyy argumentoida itseään vastaan kun ei toisesta ole muuten vastusta, nii *iloinen*
Viltsu

Posts: 2,010

#56 • • Viltsu noname

Replying to Sikaflunssa:

Jusna666, 21.8.2009 12:01:

Nih.. mua ainakin vituttaa maksaa julkisesta terveydenhuollosta, kun ainoa syy miks siellä tarvis käydä on se et hakee kerran pariin vuoteen sairaslomatodistusta, mut senki saa työterveyslääkäriltä. Terveyskeskus on vaan lähempänä ni käytän sitä.

Vakuutusmeininki ois ihan hyvä imo.



Oma napa, mikä ihana tekosyy

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

ezzy

Posts: 8,060

#57 • • ezzy Droid-pappa
Tiedä sit mitä täällä kärsitään, mutta itse heräsin perjantaina siihen, että molemmat pohkeet kramppaili samaan aikaan ja sitä seuraskin päivä saamarin ärsyttäviä kramppeja ja magnesiuminpopsimista.
Tänään iski muijalle flunssan täysillä, kurkkukipua, särkyä, räkää jne. Itsellä ei o oikeen mitään flunssan oireita, paitsi pari tuntia sitten tullut kurkkukipu ja pari päivää jatkunnut lihassärky ja jäykkyys. Ärsyttävää hedaria nyt on ollu jo pari viikkoa

Kaipa tää pitää kärsiä pois päiväjärjestyksestä. Toivotaan ettei pahene.
Avatar
#58 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Sikaflunssa:

Caro², 29.8.2009 20:46:
---
plink, 28.8.2009 01:42:
---
Reivaaja, 27.8.2009 23:57:
käsittämätöntä ajatuslentoa

---


sun kanssa on aika mahdotonta koittaa käydä keskustelua. sä ite lisäät mun juttuihin sen sisällön, jota sitten itse vasta-argumentoit. eiköhän tämä riitä tästä "dialogista".

---

Hehheh. Toihan on vähän samanlainen juttu kun henkilöt jotka juttelee itsekseen kaivatessaan älykästä juttuseuraa; Täytyy argumentoida itseään vastaan kun ei toisesta ole muuten vastusta, nii *iloinen*


Onko sulla noren takaa yhtään mitään hajua mistä puhutaan? :D Ja kyllä vastaan, vaikka olenkin noressa. Vastaan sillä samalla oikeudella kuin sinäkin vastaat.

Nore ei sitten BTW ole mikään määräys. Sen funktio on vähentää sun tuskaasi. Se ei ole sitä varten, että kun sinä painat nappulaa, niin mun pitää olla hiljaa. Maailma ei toimi niin.
Jätetään OT? Tai mä ainakin jätän...
UkeUke

Posts: 394

#59 • • UkeUke
Heh, on kiva elää riskirajoilla riskiryhmässä (diabetes).
Avatar
#60 • • Reivaaja Guest

Replying to Sikaflunssa:

UkeUke, 30.8.2009 16:21:
Heh, on kiva elää riskirajoilla riskiryhmässä (diabetes).


Kyllä sä voit sanoa olevasi kuivilla aika varmasti jos diabeteksesi ei ole pahaa laatua, ja olet hyvässä kunnossa. Ainakin näin toivon. Veikkaan että ne riskiryhmäläiset on ylipainoisia diabetes potilaita jotka ei syö kuin lihaa, pastaa ja perunoita.