Sikaflunssa

109 posts, 6 pages, 30,961 views

plink

Posts: 1,405

#21 • • plink team paska

Replying to Sikaflunssa:

Nasutin, 15.8.2009 12:21:
Siellä kun ei tuo terveydenhuolto toimi ihan yhtä hienosti, kun täällä suomessa! *nauru*



niin, se toimii ihan helvetin paljon hienommin. ;) jännä, että jotkut jaksavat vielä uskoa suomalaiseen propagandaan, että rannikon toisella puolella ei pääsisi hoitoon tai että se olisi huonoa.

mut jees, itekin oon miettinyt, että olisi parempi sairastaa ko. tauti ekassa aallossa (jos se siis on pakko sairastaa yleensä ollenkaan), mut syynä on oikeastaan se, että oireita helpottavat lääkkeet toiminevat paremmin vielä tässä alkuvaiheessa. en tunne ketään, joka olisi sairastunut, joten aika etäiseltä koko homma tuntuu kuitenkin vielä.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

daffy

Posts: 737

#22 • • Edited daffy duck and cover
Sikainfluenssaan kuollut ~2.000 ihmistä (lähde: Wikipedia).

AIDS:iin kuolee vuosittain ~2.917.000 ihmistä (lähde: WolframAlpha).

Ihmiset panikoi kättelemisestä ja käsien pesemisestä sikainfluenssan takia mut kortsun käytöstä silti laistetaan (toivottavasti ei klubbarilaisten keskuudessa). :P

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

serotonot

Posts: 3,137

#23 • • serotonot Paul Easy

Replying to Sikaflunssa:

daffy, 15.8.2009 13:44:
Sikainfluenssaan kuollut ~2.000 ihmistä (lähde: Wikipedia).

AIDS:iin kuolee vuosittain ~2.917.000 ihmistä (lähde: WolframAlpha).

Ihmiset panikoi kättelemisestä ja käsien pesemisestä sikainfluenssan takia mut kortsun käytöstä silti laistetaan (toivottavasti ei klubbarilaisten keskuudessa). :P


Niin... Kättely ja käsien pesu ei tosin saa koko huonetta haisemaan huonolle seksille :D
Dementation

Posts: 2,892

#24 • • Dementation wednesday?

Replying to Sikaflunssa:

daffy, 15.8.2009 13:44:
Sikainfluenssaan kuollut ~2.000 ihmistä (lähde: Wikipedia).

AIDS:iin kuolee vuosittain ~2.917.000 ihmistä (lähde: WolframAlpha).

Ihmiset panikoi kättelemisestä ja käsien pesemisestä sikainfluenssan takia mut kortsun käytöstä silti laistetaan (toivottavasti ei klubbarilaisten keskuudessa). :P



Tuntuu oikeasti että hämmästyttävän moni nuori ihminen jättää kortsun käytön pois, koska ei se oo kuulemma kovin todennäköistä saada mitään tauteja... *ding*

Ja itse olen ollut tekemisssä possuflunssan kanssa jonkin verran (tekemissä useamman sairastuneen kanssa samaan aikaan) ja hetken jo luulin sen saaneeni kun olin flunssainen, mutta kurkkukipua ja kuumetta ei ollut, joten työterveyden mielestä mitään testejä tai toimia ei tarvittu.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#25 • • astaroth Guest

Replying to Sikaflunssa:

plink, 15.8.2009 13:15:
niin, se toimii ihan helvetin paljon hienommin. ;) jännä, että jotkut jaksavat vielä uskoa suomalaiseen propagandaan, että rannikon toisella puolella ei pääsisi hoitoon tai että se olisi huonoa.


nähtävästi olen vielä propagandakoneiston uhri, joten olisiko mahdollista saada jotain referenssiä / linkkiä tästä helvetin hyvästä järjestelmästä?
Anu

Posts: 158

#26 • • Anu
En jaksa stressata tosta possuflunssasta, tulee jos on tullakseen... Tosin kun kerta iskee todennäkösemmin alle 3-kymppisiin, niin mähän oon turvassa! *nauru* Onnee vaan teinit... *hih*

Ehkä oon pessy käsiä pari kertaa useemmin kun aiemmin, mutta kuten jo sanoin niin kyllä se iskee jos on iskeäkseen -muistan kun yhessä aikasemmassa duunipaikassa kiersi oksennustauti suunnilleen kaikki työkaverit ja asiakkaat ja koitin välttää sen pesemällä käsiä vimmasesti saippualla ja käsidesillä, tulos: sain taudin viimeisten joukossa mutta sain kuiteski, ja sopivasti joulunpyhiksi, kun oli vapaata...!

Eviran virallinen suositus taitaa muuten olla, että ylenpalttista käsidesillä läträämistä vältettäisiin. Saippualla ja lämpimällä vedellä puhdistuu pöpöt käsistä, desinfiointiaineiden käyttö saattaa edistää lääkeresistenttien viruskantojen kehittymistä... Mutta tää nyt ei oo mikään uusi juttu, liiallisesta desinfioivien siivous- ja pesuaineiden, hammastahnojen ym käytöstä on varoiteltu jo vuosia. Parempi olis elää hieman "epäsiistimmin", syödä kakarana hiekkakakkuja, jääpuikkoja ja lunta (ei sitä keltasta..) ja isompana popsia tyytyväisenä lattialle pudonneet voileivät... *vink*
joo karkeita esimerkkejä, mutta eiköhän pointti tullu selväksi...
Nasutin

Posts: 265

#27 • • Nasutin

Replying to Sikaflunssa:


niin, se toimii ihan helvetin paljon hienommin. ;) jännä, että jotkut jaksavat vielä uskoa suomalaiseen propagandaan, että rannikon toisella puolella ei pääsisi hoitoon tai että se olisi huonoa.



Korjaan äsköistä epäselvää sanavalintaani:
Joo terveydenhuolto pelaa helvetin hyvin, niille joilla on varaa maksaa siitä! Mutta sitten nää mattimeikäläiset, opiskelijat, työttömät, maahanmuuttajat (lailliset ja laittomat)... Siellä kun ei ole samanlaista ILMAISTA terveydenhuoltotoimintaa kun suomessa!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

plink

Posts: 1,405

#28 • • Edited plink team paska

Replying to Sikaflunssa:

astaroth, 15.8.2009 16:17:
---
plink, 15.8.2009 13:15:
niin, se toimii ihan helvetin paljon hienommin. ;) jännä, että jotkut jaksavat vielä uskoa suomalaiseen propagandaan, että rannikon toisella puolella ei pääsisi hoitoon tai että se olisi huonoa.

---

nähtävästi olen vielä propagandakoneiston uhri, joten olisiko mahdollista saada jotain referenssiä / linkkiä tästä helvetin hyvästä järjestelmästä?



jos aihe kiinnostaa enemmänkin, niin suosittelen kirjan "who killed health care" lukemista. sen on kirjoittanut regina e. herzlinger, jonka olen useasta lähteestä lukenut olevan luultavasti kaikkein parhaiten perillä yhdysvaltain terveydenhuoltojärjestelmästä.

usa:n kansalaisista melkein 85 prosentilla on vakuutus, jonka avulla saa hoitoa tarvittaessa.

jäljelle jäävästä osuudesta noin puolet tienaavat niin paljon, että heillä vallan mainiosti olisi varaa ottaa omat sairauskuluvakuutukset, mutta he eivät halua sitä ottaa ja mun mielestä ihmisillä kuuluu siihen olla oikeuskin. toisesta puoliskostakin suurin osa pääsee julkisilla varoilla hoitoon (esim. medicaid ja schip-ohjelmat), joten terveydenhuollon ulkopuolelle jää oikeastaan hyvin vähäinen määrä porukkaa (n. 2-5%). järjestelmä toimii, sillä usa:ssa esimerkiksi leikkausjonot ovat lyhimpien joukossa maailmassa.

mitä tämä lysti sitten maksaa? vakuutukset maksavat keskimäärin vähemmän kuin mitä suomessa maksetaan terveydenhuollon veroja. mutta tämä nyt tuskin ketään yllättikään.

googlekin varmaan tarjoaa hyviä tutkimuksia ja vertailuja aiheen tiimoilta.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

plink

Posts: 1,405

#29 • • plink team paska

Replying to Sikaflunssa:

Nasutin, 15.8.2009 18:28:
---

niin, se toimii ihan helvetin paljon hienommin. ;) jännä, että jotkut jaksavat vielä uskoa suomalaiseen propagandaan, että rannikon toisella puolella ei pääsisi hoitoon tai että se olisi huonoa.


---


Korjaan äsköistä epäselvää sanavalintaani:
Joo terveydenhuolto pelaa helvetin hyvin, niille joilla on varaa maksaa siitä! Mutta sitten nää mattimeikäläiset, opiskelijat, työttömät, maahanmuuttajat (lailliset ja laittomat)... Siellä kun ei ole samanlaista ILMAISTA terveydenhuoltotoimintaa kun suomessa!



tää alkaa olemaan jo niin diippiä kamaa, etten tähän viitsi kommentoida muuta kuin että kenellehän tämä suomen julkinen systeemi on ilmainen? julkisyhteisöjen varoista menee jotain luokkaa 15% terveydenhuoltoon ja mistähän julkisyhteisöt saa suurimman osan varoistaan..?

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

asdf

Posts: 3,155

#30 • • asdf

Replying to Sikaflunssa:

Worin, 15.8.2009 08:54:
Ei kyl influenssa vie hoitamattomana sairaalaan. Ei siihen ole mitään lääkkeitä olemassa.



Kyllä influenssa voi vetää riskiryhmään kuuluvat aika heikkoon happeen ja sitä myötä sairaalakuntoon, tohon kun helposti kehittyy sivutauteja yms. muuta inhottavaa verrattuna tavalliseen flunssaan. Ja kuten sanoin, influenssa ja sen sikaversiokin podetaan useimmiten ihan kotosalla.
Avatar
#31 • • Edited astaroth Guest

Replying to Sikaflunssa:

plink, 15.8.2009 19:34:
jos aihe kiinnostaa enemmänkin, niin suosittelen kirjan "who killed health care" lukemista. sen on kirjoittanut regina e. herzlinger, jonka olen useasta lähteestä lukenut olevan luultavasti kaikkein parhaiten perillä yhdysvaltain terveydenhuoltojärjestelmästä.


kiitosta vain, täytyypä yrittää tarkastella aihetta
ramsau

Posts: 403

#32 • • Edited ramsau chuck my norris

Replying to Sikaflunssa:

plink, 15.8.2009 19:34:
---

usa:n kansalaisista melkein 85 prosentilla on vakuutus, jonka avulla saa hoitoa tarvittaessa.

jäljelle jäävästä osuudesta noin puolet tienaavat niin paljon, että heillä vallan mainiosti olisi varaa ottaa omat sairauskuluvakuutukset, mutta he eivät halua sitä ottaa ja mun mielestä ihmisillä kuuluu siihen olla oikeuskin. toisesta puoliskostakin suurin osa pääsee julkisilla varoilla hoitoon (esim. medicaid ja schip-ohjelmat), joten terveydenhuollon ulkopuolelle jää oikeastaan hyvin vähäinen määrä porukkaa (n. 2-5%). järjestelmä toimii, sillä usa:ssa esimerkiksi leikkausjonot ovat lyhimpien joukossa maailmassa.



Jep.

Onneksi Yhdysvaltojen kokoisessa valtiossa tuo vaivainen 15% on VAIN n. 45 miljoonaa ihmista.

Ja mita tuohon sanoit etta "puolet tienaavat niin paljon, etta heilla vallan mainiosti olisi varaa.." korjaan luvun viidennekseen.** Neljanneksella on mahdollisuus paasta valtion takaamaan hoitoon ja loput n. 50% tarvitsevat kipeasti rahaa saadakseen hoidon, n. 9% koko Amerikan vaestosta Vain vajaat 25 miljoonaa ihmista.**

Ja mita tuohon vakuuttamattomuuteen tulee, 10% siita luvusta on kaltaisiani laillisia viisuminhaltioita.**

Lahde?

http://www.census.gov/prod/2008pubs/p60-235.pdf

Ja tilanne talla hetkella on huonompi kuin koskaan, ihmisilla ei ole varaa maksaa edes asuntolainojaan pois, saatika terveysvakuutuksia. Joten uusi terveydenhuoltoon liittyva suunnitelma jota ajetaan innolla (ja kauhulla) lapi saattaisi auttaa taalla suunnattomasti

Olet hyvin hajuilla, eipa siina. Faktasi ovat vain vanhentuneita. Mutta enpa silti itse haluaisi menettaa tyonantajan puolelta tulevaa terveysvakuutusta vaikkei sita viela ole onneksi tarvinnut.


** = Luku on vuodelta 2007, nykyisen taantuman jalkimainingeissa luvut ovat huomattavasti katastrofaalisimpia.
Nasutin

Posts: 265

#33 • • Nasutin

Replying to Sikaflunssa:

plink, 15.8.2009 19:41:
---
Nasutin, 15.8.2009 18:28:
---

niin, se toimii ihan helvetin paljon hienommin. ;) jännä, että jotkut jaksavat vielä uskoa suomalaiseen propagandaan, että rannikon toisella puolella ei pääsisi hoitoon tai että se olisi huonoa.


---


Korjaan äsköistä epäselvää sanavalintaani:
Joo terveydenhuolto pelaa helvetin hyvin, niille joilla on varaa maksaa siitä! Mutta sitten nää mattimeikäläiset, opiskelijat, työttömät, maahanmuuttajat (lailliset ja laittomat)... Siellä kun ei ole samanlaista ILMAISTA terveydenhuoltotoimintaa kun suomessa!

---


tää alkaa olemaan jo niin diippiä kamaa, etten tähän viitsi kommentoida muuta kuin että kenellehän tämä suomen julkinen systeemi on ilmainen? julkisyhteisöjen varoista menee jotain luokkaa 15% terveydenhuoltoon ja mistähän julkisyhteisöt saa suurimman osan varoistaan..?



Suomessa nyt on mahdollista saada täysin ilmainen terveydenhuolto. Puhun nyt yksittäisistä ihmisistä. Ja ne loput jotka veroistaan maksaa sen pienen osan, että saadaan terveyskeskukset ja sairaalat toimimaan, ja sen pienen vuosittaisen terveyskeskusmaksun, musta se on muillekkin lähes ilmasta. Eli kun täällä ei ole pakko miettiä niitä vakuutusasioita eikä sitä minne sä oikeasti voit mennä hoitoon. Sanoisin, että on helpompaa kuin jenkeissä.
Mä en perusta mun mielipiteitä nyt mihinkään faktatietoihin tai johonki mitä oon lukenu lehdistä tai ettiny googlesta... Joten myönnän, että saatan olla täysin väärässä! Mutta mulla sattuu asumaan sukua jenkeissä ja aika paljon on ollut keskustelua juuri tästä terveydenhuoltoaiheesta viime aikoina. Siskoni tuolla jokin aika sitten kävi ja ihan sen perusteella mitä suku ja heidän ystävänsä siellä kertoo ja mitä sisko ite oli nähnyt. Ja ramsau aika hyvin tän esitti. Kun katsoo noita lukuja, ei taida mennä ihan suhteessa suomalaiseen menoon!
Mut tää ei tainnu olla jenkkien terveydenhuolto keskustelu, joten jätän aiheen sikseen ja palaamme takaisin sikainfluenssaan.

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

plink

Posts: 1,405

#34 • • plink team paska

Replying to Sikaflunssa:

ramsau, 16.8.2009 07:15:
---
plink, 15.8.2009 19:34:
---

usa:n kansalaisista melkein 85 prosentilla on vakuutus, jonka avulla saa hoitoa tarvittaessa.

jäljelle jäävästä osuudesta noin puolet tienaavat niin paljon, että heillä vallan mainiosti olisi varaa ottaa omat sairauskuluvakuutukset, mutta he eivät halua sitä ottaa ja mun mielestä ihmisillä kuuluu siihen olla oikeuskin. toisesta puoliskostakin suurin osa pääsee julkisilla varoilla hoitoon (esim. medicaid ja schip-ohjelmat), joten terveydenhuollon ulkopuolelle jää oikeastaan hyvin vähäinen määrä porukkaa (n. 2-5%). järjestelmä toimii, sillä usa:ssa esimerkiksi leikkausjonot ovat lyhimpien joukossa maailmassa.


---


Jep.

Onneksi Yhdysvaltojen kokoisessa valtiossa tuo vaivainen 15% on VAIN n. 45 miljoonaa ihmista.

Ja mita tuohon sanoit etta "puolet tienaavat niin paljon, etta heilla vallan mainiosti olisi varaa.." korjaan luvun viidennekseen.** Neljanneksella on mahdollisuus paasta valtion takaamaan hoitoon ja loput n. 50% tarvitsevat kipeasti rahaa saadakseen hoidon, n. 9% koko Amerikan vaestosta Vain vajaat 25 miljoonaa ihmista.**

Ja mita tuohon vakuuttamattomuuteen tulee, 10% siita luvusta on kaltaisiani laillisia viisuminhaltioita.**

Lahde?

http://www.census.gov/prod/2008pubs/p60-235.pdf

Ja tilanne talla hetkella on huonompi kuin koskaan, ihmisilla ei ole varaa maksaa edes asuntolainojaan pois, saatika terveysvakuutuksia. Joten uusi terveydenhuoltoon liittyva suunnitelma jota ajetaan innolla (ja kauhulla) lapi saattaisi auttaa taalla suunnattomasti

Olet hyvin hajuilla, eipa siina. Faktasi ovat vain vanhentuneita. Mutta enpa silti itse haluaisi menettaa tyonantajan puolelta tulevaa terveysvakuutusta vaikkei sita viela ole onneksi tarvinnut.


** = Luku on vuodelta 2007, nykyisen taantuman jalkimainingeissa luvut ovat huomattavasti katastrofaalisimpia.



kiitti hyvästä postauksesta, joka antoi itselleni ajantasaisempaa tietoa. siitä tosiaan on jo jonkin aikaa, kun tuohon aiheeseen tuli enemmän tutustuttua, eikä ole sittemmin tullut juurikaan päivitettyä tietoja.

prosentuaalisesti ajatellen hoidon ulkopuolelle jää kuitenkin aika pieni osa väestöstä, eikä kuten yleensä luullaan "kaikki mattimeikäläiset, jotka eivät kylve rahassa". tosin usa:ssa on niin paljon asukkaita, että jo 10 prosenttia siitä on iso määrä porukkaa.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

plink

Posts: 1,405

#35 • • plink team paska

Replying to Sikaflunssa:

Nasutin, 16.8.2009 10:40:
---
plink, 15.8.2009 19:41:
---
Nasutin, 15.8.2009 18:28:
---

niin, se toimii ihan helvetin paljon hienommin. ;) jännä, että jotkut jaksavat vielä uskoa suomalaiseen propagandaan, että rannikon toisella puolella ei pääsisi hoitoon tai että se olisi huonoa.


---


Korjaan äsköistä epäselvää sanavalintaani:
Joo terveydenhuolto pelaa helvetin hyvin, niille joilla on varaa maksaa siitä! Mutta sitten nää mattimeikäläiset, opiskelijat, työttömät, maahanmuuttajat (lailliset ja laittomat)... Siellä kun ei ole samanlaista ILMAISTA terveydenhuoltotoimintaa kun suomessa!

---


tää alkaa olemaan jo niin diippiä kamaa, etten tähän viitsi kommentoida muuta kuin että kenellehän tämä suomen julkinen systeemi on ilmainen? julkisyhteisöjen varoista menee jotain luokkaa 15% terveydenhuoltoon ja mistähän julkisyhteisöt saa suurimman osan varoistaan..?

---


Suomessa nyt on mahdollista saada täysin ilmainen terveydenhuolto. Puhun nyt yksittäisistä ihmisistä. Ja ne loput jotka veroistaan maksaa sen pienen osan, että saadaan terveyskeskukset ja sairaalat toimimaan, ja sen pienen vuosittaisen terveyskeskusmaksun, musta se on muillekkin lähes ilmasta. Eli kun täällä ei ole pakko miettiä niitä vakuutusasioita eikä sitä minne sä oikeasti voit mennä hoitoon. Sanoisin, että on helpompaa kuin jenkeissä.



on toki helpompaa kuin jenkeissä, eikä mulla nyt muutenkaan ole missään vaiheessa ollut tarkoitus mollata suomen systeemiä. suomen terveydenhoitojärjestelmä on ihan hyvä ja varmaan ainoa vaihtoehtokin tämän kokoluokan valtioon, jossa kysyntä esimerkiksi erikoishoidoille on kuitenkin loppujen lopuksi henkilömäärällisesti aika pieni. tarkoitukseni oli tuoda esille se, ettei se tilanne jenkeissäkään nyt ihan niin huono ole, kuin suomessa yleensä puhutaan (ilmeisesti tosin takapakkia menossa, kuten ramsau tuossa yllä esitti).

suomen järjestelmän ilmaisuutta en kyllä pysty ymmärtämään. ero jenkkisysteemin ja suomisysteemin välillä on se, että täällä rahat otetaan väkisin kun taas usa:ssa voi jollain tasolla itse vaikuttaa siihen (täyttä valinnan vapautta ei ole, koska suurin osa usalaisista on työnantajan vakuuttamia).

mä maksan veroja n. 15 000 euroa vuodessa, ja jos nyt ajatellaan että 15% julkisen sektorin menoista menee terveydenhoitoon, niin periaatteessa maksan julkisesta terveydenhuollosta yli 2000 euroa vuodessa. onhan valtiolla toki muitakin tuloja, mutta kuitenkin suurin osa taitaa tulla veroista.

mulla on myös sairauskuluvakuutus, joka korvaa yksityisellä juoksentelua 56 000 euroon asti ja tämän vakuutuksen hinta on n. 100 euroa vuodessa. en tiedä kyllä sitten, että jos tulisi oikein perkeleen paha tauti, niin kuinka pitkälle tuolla rahalla sitten saisi hoitoa.

oma toistaiseksi viimeinen kokemukseni julkisen puolen terveyspalveluista on syksyltä 2001 ja silloin siellä ryssittiin hoito niin kovin, että meinasin halvaantua ja sen jälkeen ei ole tehnyt mieli arvauskeskuksissa käydä. nykyisin olen siitä onnellisessa asemassa, että työterveyshuoltokin on yksityisillä lääkäriasemilla.


mut jees, se siitä. piis out ja aihe takaisin sikainfluenssaan. :)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

kinderi

Posts: 1,783

#36 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mua ei sinänsä pelota tämä(kään) tauti, samaa hypetystähän oli sillon kanalenssun ja hullun lehmän taudin takia, eikä vissiin ihan hirveesti ihmisiä tappanu nekään..?
Ainoo mikä toki huolestuttaa, on se, kun taloudesta kuitenkin löytyy kaksin kappalein riskiryhmään (alle 3v) kuuluvia, joista toisella on normaalia huonompi vastustuskyky jo muutenkin..

Mutta, käsiä meillä on aina pesty muutenkin, nyt ehkä aavistuksen tarkemmin hankaan sekä omat että junioreiden hanskat. Tauti tulee jos on tullakseen, ja sitten arvioidaan tilanne uusiks.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

tbo

Posts: 935

#37 • • tbo budhisattva
[foliohattu]

According to reports in the mainstream media (which has no reason to lie about this particular detail), this strain of influenza contains viral code fragments from:

• Human influenza
• Bird Flu from North America
• Swine flu from Europe
• Swine flu from Asia

This is rather astonishing to realize, because for this to have been a natural combination of viral fragments, it means an infected bird from North America would have had to infect pigs in Europe, then be re-infected by those some pigs with an unlikely cross-species mutation that allowed the bird to carry it again, then that bird would have had to fly to Asia and infected pigs there, and those Asian pigs then mutated the virus once again (while preserving the European swine and bird flu elements) to become human transmittable, and then a human would have had to catch that virus from the Asian pigs -- in Mexico! -- and spread it to others. (This isn't the only explanation of how it could have happened, but it is one scenario that gives you an idea of the complexity of such a thing happening).



http://www.naturalnews.com/026141.html

[/foliohattu]

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Laskeuma

Posts: 240

#39 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
yks lunssa taas sinne tänne, ihan sama *dissaa*

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

Chantola

Posts: 769

#40 • • Chantola Black Hole / Spinnin / Club86 / Baroque / Bonzai
Moni suhtautuu tähän silleen et " älkää viitsikä panikoida asenteella"..Ei tarvitsekkaan panikoida mutta tuossa taudissa on mahdollista esim. keuhkojen lamaantuminen..sitä ei koskaan tiedä tuleeko se juuri itselle sellaisena..jotain tietynlainen varovaisuus on musta ihan sallittua..se viimitteeks nauraa joka on hengityskoneessa, eikä sekään välttämättä auta ?! =/