Viimeisin jota olen pelännyt sikana oli The Strangers (Liv Taylor). Törkeen kuumottava! Realistisen uhan tunne pelottaa niin paljon enemmän kuin mikään yliluonnolliset örkit. Piti välillä pausettaa ja soittaa kaverille ku sydän hakkasi niin pirusti.
157 posts, 8 pages, 55,162 views
Replying to Kaikkien aikojen pulssia nostattavimmat kauhuelokuvat + pelkogallup!!:
Wolverine, 7.7.2009 18:17:
Jos en ihan väärin muista niin MISERY on ihan kova leffa.
http://www.imdb.com/title/tt0100157/
Replying to Kaikkien aikojen pulssia nostattavimmat kauhuelokuvat + pelkogallup!!:
Damien, 7.7.2009 14:06:
---
jukebox, 7.7.2009 13:50:
---
Damien, 7.7.2009 12:50:
pitääks jengi Splatteria kauhun merkkinä? Musta kauhu tulee psykologiasta Jos mä haluun kauhua sen pitää tulla pään sisältä, tunnetilasta mihin samaistua
---
en ainakaan henk.koht. vaikka gorea sekä splatteria toisinaan tuleekin katsottua. mutta jo näin vertailun nimissä lienee paikallaan todeta, ettei esim. sellainen superklassikko kuin: john carpenter's: Halloween perustu pelkkään psykologiaan
---
Carpenter saa minut tuntemaan kauhua rytmityksen, loistavan kerronnan ja scoren kautta. John tekee parhaat teemat, ne huokuu tunnelmaa.. .
kimonoid, 7.7.2009 15:44:
---
jukebox, 7.7.2009 15:26:
---
kimonoid, 7.7.2009 15:17:
Alien (1971)
pieni oikaisu sikäli tarkoitit ridley scott:n klassikkoa? valmistusvuosi on: 1978.
---
hups, typoilua :P joo, ihan tota Scottin Alienia meinaan.. sen kun
ainaki mun mielestä voi laskee vielä suht puhtaaksi kauhuksi.
tsekkasin ton vuoden vielä IMDB:stä ja siellä luki 1979 ;)
Miss Annie, 7.7.2009 17:32:
Sleep away camp (kesäleiriteurastus)
samlainio, 8.7.2009 07:18:
sellanen pätkä, kun Pimeyden ruhtinas.
Yks omia suosikkejani on edelleen Blair Witch Project. Leffa jakaa mielipiteet ja aika moni siitä ei pidä, mutta mulle uppoo kyllä vieläkin. Ja muistan eka kerran vieläkin... oli kyllä aika jännäkakka fiilis viel monta tuntia leffan jälkeenkin.
Saara, 8.7.2009 10:30:
Dawn of the Dead (1978).
Yks omia suosikkejani on edelleen Blair Witch Project. Leffa jakaa mielipiteet ja aika moni siitä ei pidä, mutta mulle uppoo kyllä vieläkin. Ja muistan eka kerran vieläkin... oli kyllä aika jännäkakka fiilis viel monta tuntia leffan jälkeenkin.
Epailija, 8.7.2009 11:13:
---
*clips
---
Halloween (Rob Zombien versio)
Mulla on tästä leffasta vähän ristiriitaset mielipiteet: Leffan alku, jossa oli näkyvissä Zombien käsiala, oli jännittävä/mielenkiintoinen ja selkeesti enemmän mun makuun, kuin se loppupuolen varsinainen remake-osuus, joka taas oli lähinnä pakkopullanmakuinen ja tympeä.jukebox
Halloween (Rob Zombien versio)
jukebox, 8.7.2009 11:29:
olkoon tämä sitten puolestaan se minun soraääni:
kenties surkuhupaisin remake_viritelmä_sähläys mitä maa päällään kantaa! jos on yhtä lahjaton niin musiikin (vaikka eihän hänen rääkymistä voi hyvällä tahdollakaan musiikiksi mieltää) kuin elokuvien teonkin osalta, kuten ks. "ohjaaja" jo muutamaan otteeseen on ehtinyt peeloiluillaan tämän todistamaan, on paikallaan pysähtyä peilin eteen, myöntää faktat ja vaihtaa hyvän sään aikana alaa. surullista.
jukebox, 7.7.2009 15:26:
---
kimonoid, 7.7.2009 15:17:
Alien (1971)
pieni oikaisu sikäli tarkoitit ridley scott:n klassikkoa? valmistusvuosi on: 1978.
Candyman (1992)
Event Horizon (1997)
Deadly Friend (1986)
---
nuo 3 on ihan parhaita, voi kiesus. etenkin: event horizon. TE jotka ette ole nähneet ja kauhusta sekä scifistä pidätte... hajotkaa aamuihinne!