Virallinen dissaa täällä niin muualla ei tarvitse -topic

47 posts, 3 pages, 15,594 views

20pistettä

Posts: 8

#21 • • 20pistettä

anniharha, 26.6.2009 15:48:
Michael Jacksonia, koska hän on mielestäni aina näyttänyt pelottavammalta kuin kukaan muu henkilö tässä maailmassa



Mä haluun dissata tän topicin aloittajaa, eli sua. Oot itsekkin aika saatanan ruman ja pelottavan näköinen. Siis todella ruma.
tomii

Posts: 3,594

#22 • • tomii kallion herttua
*lmao* :DDD

--
reivaan kunnes kuolen

m1kk3

Posts: 5,560

#23 • • m1kk3 no-life

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#24 • • astaroth Guest
sts

Posts: 7,969

#25 • • sts Sama pyynti aitta!

Juhgu, 26.6.2009 15:50:
Mulla ei nyt just ole oikein mitään dissattavaa, mutta haluaisin silti osallistua.
*dissaa*



Mä oon niin empaattinen etten halua dissata sua tai ketää muutakaan, siksi postaan tämän söpön koiran pennun:
anniharha

Posts: 1,937

#29 • • anniharha

20pistettä, 26.6.2009 17:46:
Mä haluun dissata tän topicin aloittajaa, eli sua. Oot itsekkin aika saatanan ruman ja pelottavan näköinen. Siis todella ruma.


Mä oon keskittyny ulkonäössäni siihen ainoaan asiaan, mikä lopulta ketään kiinnostaa: tisseihin. Ne on isot, kaikki kattoo niitä, totta vitussa mä pystyn olee muuten ruma :D

Dissaan sua siitä, että dissasit mua huonosti!

--
and though my words could save the world they never come out right

anniharha

Posts: 1,937

#30 • • Edited anniharha

sts, 26.6.2009 18:43:
Koska laite puristaa sun tissiä eräässä kuvassa, et voi olla mies. Laite on myös AST herramiehenä vahvistanut että ne eivät olleet ns. MOOBSIT.


Aa, no okei myönnetään, koitin huijaa! Mut kun kerran kiinnostaa niin mulla on tällä hetkellä niin auvoinen elämäntilanne, ettei menkkoja ole eikä tule! Eli tää on kesto-pms!


btw toi faktahan vois toimia sinkkuluukun vessanpesuilmoituksen lisänä. oon helppo käyttää ympäri kuukauden! jes, tänään heruu!
]Kuka keksii eka onnitella perheenlisäyksestä :DDD

--
and though my words could save the world they never come out right

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#31 • • WiljamiDzay Nyypiö

anniharha, 26.6.2009 18:48:
---
sts, 26.6.2009 18:43:
Koska laite puristaa sun tissiä eräässä kuvassa, et voi olla mies. Laite on myös AST herramiehenä vahvistanut että ne eivät olleet ns. MOOBSIT.

---

Aa, no okei myönnetään, koitin huijaa! Mut kun kerran kiinnostaa niin mulla on tällä hetkellä niin auvoinen elämäntilanne, ettei menkkoja ole eikä tule! Eli tää on kesto-pms!

]Kuka keksii eka onnitella perheenlisäyksestä :DDD



MINÄ!

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#32 • • WiljamiDzay Nyypiö

anniharha, 26.6.2009 16:00:
Dissaan ihan joka vitun ikistä ihmistä, jotka ovat tehneet, tekevät tai tulevat tekemään biisejä Kauhajoelle, Jokelalle, Jacksonille ja Estonialle, sekä muille vastaaville järkyttäville tragedioille, jotka koskettavat koko kansakuntaamme kuin Jackson lasta jos toistakin.

Elviksen ja Hitlerin sallin.



no tossa ny tuo kun nii on kaivattu, itse en kyl kuunnellu mut ketä tahtoo ja sitä rataa...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

anniharha

Posts: 1,937

#33 • • anniharha

WiljamiDzay, 26.6.2009 19:25:

no tossa ny tuo kun nii on kaivattu, itse en kyl kuunnellu mut ketä tahtoo ja sitä rataa...



Dissaan tämän topikin tasoa, ja tarjoan vielä paremmin tunnelmaa kuvaavan ääniraidan perjantai-illan viihdykkeeksi:

--
and though my words could save the world they never come out right

sts

Posts: 7,969

#34 • • sts Sama pyynti aitta!

anniharha, 26.6.2009 19:33:
---
WiljamiDzay, 26.6.2009 19:25:

no tossa ny tuo kun nii on kaivattu, itse en kyl kuunnellu mut ketä tahtoo ja sitä rataa...

---


Dissaan tämän topikin tasoa, ja tarjoan vielä paremmin tunnelmaa kuvaavan ääniraidan perjantai-illan viihdykkeeksi:




nokitan:
Arsk4_

Posts: 833

#35 • • Arsk4_ Lihis
Täälläkö saa huutaa hävyttömyyksiä?

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Timce

Posts: 5,381

#36 • • Timce

Individual, 26.6.2009 17:02:
Meidän poikaa käytettiin seksuaalisesti hyväksi, mutta se on ihan okei, kun Michael maksoi.



It's like they always say, if you're rich and white, you can get away with anything.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

anniharha

Posts: 1,937

#37 • • anniharha

Timce, 26.6.2009 20:04:
if you're white, you can get away with anything.


Dissaaksä valkoisii, hä?

--
and though my words could save the world they never come out right

anniharha

Posts: 1,937

#38 • • Edited anniharha

Arsk4_, 26.6.2009 19:36:
Täälläkö saa huutaa hävyttömyyksiä?



Kyllä, täällä saa, olet oivaltanut asian aivan oikein!

Toivon tänne oikein paljon negatiivisia kommentteja asioista ja varsinkin henkilöistä, joista teillä on jotain pahaa sanottavaa. Herkkäsieluiset, aikuismaiset ja muuten vaan muita paremmat ihmiset voivat siten sivuuttaa kaiken sen paskan, jota me heikot egoamme boostaavat varhaisteinit ja muut negatiivisia asioita toisia kohtaan tuntevat runkkarit näppäimistöistämme suollamme. Maailmasta tulee kauniimpi paikka kun siivoamme sen töryn pois asiatopikeista, ja toisena pointtina tahtoisin korostaa mieltäkeventävää vaikutusta, kun myös ne "väärät" mielipiteensä on helpompi tuoda julki, koska täällä ne ovat sallittuja. Myös ne, joissa vitsaillaan kuolleista.

*plur*


SIIS IHAN OIKEESTI VOISITTE POSTATA NIITÄ TÄNNE, ei tartteis lukee esimerkiks noita viittätoista mj-topikkia ja ettiä sieltä niitä kiinnostavia kommentteja kaikenmaailman yhyybyhyy -itkuvirsien välistä. Dissaan sellaisia.

--
and though my words could save the world they never come out right

m1kk3

Posts: 5,560

#39 • • Edited m1kk3 no-life
RADIO ROCK NYT JUMALAUTA

VIHAAN, VIHAAN, VIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

anniharha

Posts: 1,937

#40 • • anniharha
juontaja_juntunen.jpg

Dissaan, punainen väri ei sovi Janille.

--
and though my words could save the world they never come out right