20pistettä, 26.6.2009 17:46:
Mä haluun dissata tän topicin aloittajaa, eli sua. Oot itsekkin aika saatanan ruman ja pelottavan näköinen. Siis todella ruma.
Mä oon keskittyny ulkonäössäni siihen ainoaan asiaan, mikä lopulta ketään kiinnostaa: tisseihin. Ne on isot, kaikki kattoo niitä, totta vitussa mä pystyn olee muuten ruma :D
sts, 26.6.2009 18:43:
Koska laite puristaa sun tissiä eräässä kuvassa, et voi olla mies. Laite on myös AST herramiehenä vahvistanut että ne eivät olleet ns. MOOBSIT.
Aa, no okei myönnetään, koitin huijaa! Mut kun kerran kiinnostaa niin mulla on tällä hetkellä niin auvoinen elämäntilanne, ettei menkkoja ole eikä tule! Eli tää on kesto-pms!
btw toi faktahan vois toimia sinkkuluukun vessanpesuilmoituksen lisänä. oon helppo käyttää ympäri kuukauden! jes, tänään heruu! ]Kuka keksii eka onnitella perheenlisäyksestä :DDD
anniharha, 26.6.2009 18:48:
--- sts, 26.6.2009 18:43:
Koska laite puristaa sun tissiä eräässä kuvassa, et voi olla mies. Laite on myös AST herramiehenä vahvistanut että ne eivät olleet ns. MOOBSIT.
---
Aa, no okei myönnetään, koitin huijaa! Mut kun kerran kiinnostaa niin mulla on tällä hetkellä niin auvoinen elämäntilanne, ettei menkkoja ole eikä tule! Eli tää on kesto-pms!
anniharha, 26.6.2009 16:00:
Dissaan ihan joka vitun ikistä ihmistä, jotka ovat tehneet, tekevät tai tulevat tekemään biisejä Kauhajoelle, Jokelalle, Jacksonille ja Estonialle, sekä muille vastaaville järkyttäville tragedioille, jotka koskettavat koko kansakuntaamme kuin Jackson lasta jos toistakin.
Elviksen ja Hitlerin sallin.
no tossa ny tuo kun nii on kaivattu, itse en kyl kuunnellu mut ketä tahtoo ja sitä rataa...
Kyllä, täällä saa, olet oivaltanut asian aivan oikein!
Toivon tänne oikein paljon negatiivisia kommentteja asioista ja varsinkin henkilöistä, joista teillä on jotain pahaa sanottavaa. Herkkäsieluiset, aikuismaiset ja muuten vaan muita paremmat ihmiset voivat siten sivuuttaa kaiken sen paskan, jota me heikot egoamme boostaavat varhaisteinit ja muut negatiivisia asioita toisia kohtaan tuntevat runkkarit näppäimistöistämme suollamme. Maailmasta tulee kauniimpi paikka kun siivoamme sen töryn pois asiatopikeista, ja toisena pointtina tahtoisin korostaa mieltäkeventävää vaikutusta, kun myös ne "väärät" mielipiteensä on helpompi tuoda julki, koska täällä ne ovat sallittuja. Myös ne, joissa vitsaillaan kuolleista.
SIIS IHAN OIKEESTI VOISITTE POSTATA NIITÄ TÄNNE, ei tartteis lukee esimerkiks noita viittätoista mj-topikkia ja ettiä sieltä niitä kiinnostavia kommentteja kaikenmaailman yhyybyhyy -itkuvirsien välistä. Dissaan sellaisia.