Virallinen dissaa täällä niin muualla ei tarvitse -topic

47 posts, 3 pages, 15,540 views

anniharha

Posts: 1,937

#1 • • Edited anniharha
Hei kaikki!

Koska viime aikoina on suunnassa jos toisessakin tullut kritiikkiä siitä, että toisten ihmisten arvostelua joutuu lukemaan ns. fiksun ja asiallisen keskustelun lomassa, koin tarpeelliseksi ehdottaa teille, että keskittäisimme kaikenlaisen muiden ja itsensä dissaamisen yhteen ja samaan topikkiin, eli tähän! Täten säästämme positiivista suhtautumista tukevien silmät törmäämästä negatiivisiin kommentteihin.

Niin, ja korostaisin, että täällä saa myös kertoa vitsejä kuolleista!

Ehdottaisin suoraan myös tämän topikin siirtämistä tunkiolle, koska oletan monen ihmisen pitävän tätä hyvän maun vastaisena, typeränä, turhana ja muutenkin paskana.


Sitten asiaan!

Ihan ensiksi tahtoisin dissata itseäni, koska olen niin pahansuopa sielu, että koin tarpeelliseksi tällaisen topikin perustamisen. Lisäksi dissaisin Michael Jacksonia, koska hän on mielestäni aina näyttänyt pelottavammalta kuin kukaan muu henkilö tässä maailmassa, sekä siksi, etten yksinkertaisesti voi ymmärtää hänen saamaansa arvostusta musiikilliseltakaan pohjalta. Aiheeseen liittyen saanen dissata myös Juhana H:ta, joka vitsaili, että suuri idolini Matti Nykänen olisi kuollut.

Dissaan myös Mikko P:ta, koska hän käytti facebookissa sanaa "hippi", sekä Mari A:ta, joka matkustaa Jyväskylän sijaan Helsinkiin.

Dissaan Keskisuomalaisen nettilehden toimitusta, jotka raportoivat ns. tärkeät uutiset hitaammin kuin esim. Keski-Suomeen osuneet veikkausvoitot. Dissaan myös Olivia -lehden toimitusta, joka lähetti minulle muistutuslaskun, vaikka maksoinkin laskun jo viime viikolla, sekä Elle -lehden toimitusta, joka lähetti kolme muistutuslaskua peruttuani tilauksen jo kahdesti.

Erityisdissauksen tahtoisin osoittaa naapurinsedälle, joka viidenkympin villityksessään nauttii hellepäivistä rappusilla pelkät speedot päällä aiheuttaen allekirjoittaneelle melkein yhtä pahoja traumoja kuin Jacksonin naama, joka pomppaa esille joka ikiseltä sivulta, jonka olen tänään typeryyksissäni mennyt aukomaan.

--
and though my words could save the world they never come out right

nomic

Posts: 4,120

#2 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Kivitys!
anniharha

Posts: 1,937

#3 • • anniharha
Dissaan ihan joka vitun ikistä ihmistä, jotka ovat tehneet, tekevät tai tulevat tekemään biisejä Kauhajoelle, Jokelalle, Jacksonille ja Estonialle, sekä muille vastaaville järkyttäville tragedioille, jotka koskettavat koko kansakuntaamme kuin Jackson lasta jos toistakin.

Elviksen ja Hitlerin sallin.

--
and though my words could save the world they never come out right

Timce

Posts: 5,381

#4 • • Timce

anniharha, 26.6.2009 16:00:
Dissaan ihan joka vitun ikistä ihmistä, jotka ovat tehneet, tekevät tai tulevat tekemään biisejä Kauhajoelle, Jokelalle, Jacksonille ja Estonialle, sekä muille vastaaville järkyttäville tragedioille, jotka koskettavat koko kansakuntaamme kuin Jackson lasta jos toistakin.

Elviksen ja Hitlerin sallin.



Unohdit listasta hemohessin ja Lahden mm-kisat 2001. Jotka pilasi Lahti.

Ja se biisi.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Yallu

Posts: 1,910

#5 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Minä dissaan kaikkia jotka yrittävät väittää että Michael Jackson on koskettanut heitä enemmän kuin Farrah Fawcett. Kumman tahtiin on fapattu enemmä, kysyn vaan?
nomic

Posts: 4,120

#6 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Yallu, 26.6.2009 16:06:
Minä dissaan kaikkia jotka yrittävät väittää että Michael Jackson on koskettanut heitä enemmän kuin Farrah Fawcett. Kumman tahtiin on fapattu enemmä, kysyn vaan?



Dissaan sitä että joudun nyt siivoamaan ananasmehut näppäimistöltä. *grr*
anniharha

Posts: 1,937

#7 • • Edited anniharha

nomic, 26.6.2009 16:10:
Dissaan sitä että joudun nyt siivoamaan ananasmehut näppäimistöltä. *grr*



Dissaan sua ananasmehujen tuhlaamisesta sotkemistarkoitukseen! Oisit tähdänny suuhus etkä näppiksilles! *grr*

Dissaan kyllä sitäki, jos se oli noista kahesta Jackson joka sai sut heittelemään mehujas :(

--
and though my words could save the world they never come out right

Timce

Posts: 5,381

#8 • • Timce

Yallu, 26.6.2009 16:06:
Minä dissaan kaikkia jotka yrittävät väittää että Michael Jackson on koskettanut heitä enemmän kuin Farrah Fawcett.



No vähän riippuu siitäkin, mitä tarkoitat koskettamiselle.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Yallu

Posts: 1,910

#9 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

nomic, 26.6.2009 16:10:
---
Yallu, 26.6.2009 16:06:
Minä dissaan kaikkia jotka yrittävät väittää että Michael Jackson on koskettanut heitä enemmän kuin Farrah Fawcett. Kumman tahtiin on fapattu enemmä, kysyn vaan?

---


Dissaan sitä että joudun nyt siivoamaan ananasmehut näppäimistöltä. *grr*


Success! *jiihaa*
anniharha

Posts: 1,937

#10 • • anniharha

Timce, 26.6.2009 16:16:
---
Yallu, 26.6.2009 16:06:
Minä dissaan kaikkia jotka yrittävät väittää että Michael Jackson on koskettanut heitä enemmän kuin Farrah Fawcett.

---


No vähän riippuu siitäkin, mitä tarkoitat koskettamiselle.


Ooks Timce niin pinkee pikkupoika että oisit kelvannut Mr. Jacksonille? IHAN KYSYN VAAN TÄLLEEN YSTÄVÄLLISESTI, YHTÄÄN EN KOITA DISSATA.

--
and though my words could save the world they never come out right

Timce

Posts: 5,381

#12 • • Timce

anniharha, 26.6.2009 16:21:
---
Timce, 26.6.2009 16:16:
---
Yallu, 26.6.2009 16:06:
Minä dissaan kaikkia jotka yrittävät väittää että Michael Jackson on koskettanut heitä enemmän kuin Farrah Fawcett.

---


No vähän riippuu siitäkin, mitä tarkoitat koskettamiselle.

---

Ooks Timce niin pinkee pikkupoika että oisit kelvannut Mr. Jacksonille? IHAN KYSYN VAAN TÄLLEEN YSTÄVÄLLISESTI, YHTÄÄN EN KOITA DISSATA.



Yhtään dissaamatta kysyjää, mutta oisin kelvannu vaikka Jammu-sedälle, siis yhtään dissaamatta Jammua.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

anniharha

Posts: 1,937

#13 • • anniharha

Timce, 26.6.2009 16:31:

oisin kelvannu vaikka Jammu-sedälle


Upotitko Estonian?

--
and though my words could save the world they never come out right

anniharha

Posts: 1,937

#15 • • anniharha
25. tammikuuta 1994 – Poptähti Michael Jacksonia vastaan nostettu syyte 14-vuotiaan pojan seksuaalisesta hyväksikäytöstä hylättiin sen jälkeen, kun Jackson oli maksanut pojalle huomattavan rahasumman.

En dissaa, fiksusti tehty!

Mutta dissaan Tohtori Keijo Korhosta, joka 15.7.1994 ilmoitti jättävänsä Kainuun Sanomien päätoimittajan tehtävät ja siirtyvänsä Yhdysvaltoihin Tucsonin yliopiston vierailevaksi professoriksi. Korhonen oli ollut Suomen Kansan Itsenäisyysrintaman presidenttiehdokkaana helmikuun presidentinvaaleissa ja näkyvimpiä Suomen EU-jäsenyyden vastustajia. Ja silti se lähti. DISSAAN. Paska jätkä.

--
and though my words could save the world they never come out right

anniharha

Posts: 1,937

#17 • • anniharha

Individual, 26.6.2009 16:56:
****


penis on kyllä viiden tähden juttu!
niiku tolleen: Jollain toimii *****


minä menen nyt ompelemaan, voitte dissata minua sillä välillä!
plur kaikille!

--
and though my words could save the world they never come out right

epicuros

Posts: 7,734

#19 • • epicuros
Dissaan aurinkoisia työpäiviä sisällä. Dissaan vitusti myös kylmiä ja sateisia kesälomia.

--
Valid criticism does you a favor.

Syce

Posts: 1,649

#20 • • Edited Syce
otampa oluen... jota en dissaa. jatkakaa*piis*

edit. annoin ääneni ensimmäiselle