105 posts, 6 pages, 29,035 views
Avernian, 30.5.2009 11:19:
Meinasin juuri postata tämän uudestaan. :)
siveys
Nykyinen koulutusjärjestelmämme on mielestäni peruskoulun jälkeen lähinnä koulutuksen arvoa inflatoiva farssi.
siveys, 30.5.2009 19:00:
Kyllä me varmaan vähän vähemmälläkin hyysäämisellä voitaisiin taata menestymisen edellytykset kaikille, jotka ovat valmiita tekemään sen eteen töitä.
Nykyinen koulutusjärjestelmämme on mielestäni peruskoulun jälkeen lähinnä koulutuksen arvoa inflatoiva farssi.
Reivaaja, 2.6.2009 23:15:
---
siveys, 30.5.2009 19:00:
Kyllä me varmaan vähän vähemmälläkin hyysäämisellä voitaisiin taata menestymisen edellytykset kaikille, jotka ovat valmiita tekemään sen eteen töitä.
---
Siinä olen kyllä samaa mieltä että koulu on liian helppoa.
Ei, en ole käynyt kuin peruskoulun ja se hirvittää lähinnä vain korkeasti koulutettujen keskellä.
Muiden typeryyttä on helpompi sietää. Kyllä, olen ylimielinen. Se vaan on oikeasti vitun ärsyttävää mennä vaikka Mustaan pörssiin huomatakseen että kenestäkään ei ole yhtään mihinkään ja palvelun taso korreloi suoraan kännykän mallinumeroa possujen laskiessa ''ansaittuja'' myyntivoittojaan asiakkaiden ymmärtämättä, että samalla kasalla materiaa saa tehtyä ihan oikeitakin laitteita joilla voi nauttia sisällöstä pitkään ja laadulla.
Ehkä pitäis jo änkee tonne toisee luukkuu jo täs vaihees. Mua vaan vituttaa tietää asiantuntijaa enemmän. Se ei saisi olla yleistä, vaan on.
Tai ehkä mulla ei työttömänä ole parempaakaan tekemistä kuin opetella asioita joita ei nykyihminen saisi kaikkea osata.
Hyysäämiseen en voi sanoa mitään, kun on kovin epämääräinen sanavalinta.
kuilun partaalla, 7.6.2009 08:45:
Jaa, no mä kyl diggaan enempi poliitikoista, joita voi ymmärtää ihan suoraan niiden omista puheista ilman mitää videoita tai tulkintoja. PLUS et ääni Perussuomalaisille on myös ääni Kristillisdemokraateille... Mua ei ainakaan hotsittais se, et mun äänellä pääsee joku hihhuli läpi. Mut nää siis on mun mielipiteitä.
Muistakaa, väärin ei voi äänestää, kunhan äänestää. Sit on turha itkeä, kun ei enää saa.
TÄNÄÄN VAALIPÄIVÄ! Eli äänestää voi vain omassa äänestyspaikassaan. Sen jälkeen on mukava siirtyä terassille hörppimään.
Ja se viime hetken hypetys: Jussi Saramo, Vasemmistoliitto, 116 http://saramo.net/
aform, 7.6.2009 10:29: Tolla videolla puhuu nimen omaan Soinikin. Eli et edes vaivautunut katsomaan - tyypillistä !!
Epailija, 7.6.2009 22:47:
Sainpas äänestettyä. Harmi, että vihreille annettu ääni osaltaan auttoi Hautalan EU:hun.
H. Hautala vuonna 1998:
"Käytäntö varmasti on hyvin kirjava eri maissa myös perinteen osalta. Mutta niissä maissa, joissa homeopatia tunnetaan paremmin, on voitu todeta, että nämä lääkkeet eivät aiheuta sivuvaikutuksia. Ne ovat halpoja, ja vaikka vaikutusmekanismeja ei aina täysin voida perinteisin menetelmin todeta, niin ne kuitenkin toimivat."
Noh, onhan Hautalalla ollut päälle kymmenen vuotta aikaa tulla järkiinsä...
http://www.heidihautala.fi/vanhatsivut/puheet2_puhe.php?id=232
Damien, 7.6.2009 23:59:
Eikö placebo efekti - kehon itsensä uudelleen rakennus mielikuvan avulla - ole yhtä vakavasti otettava lopputulos, oli lääke sitten glukoosia tai jotain "oikeaa" lääkeainetta? Kunhan potilas paranee ja elämisenlaatu siinä samalla. Vai hyökkäätkö tässä Heidin naivistista vastausta kohtaan, etkä sinällään ole itse homepatiaa vastaan?
Epailija, 7.6.2009 22:47:
Sainpas äänestettyä. Harmi, että vihreille annettu ääni osaltaan auttoi Hautalan EU:hun.
Tyranoid, 19.5.2009 05:03:
Huippuvirallinen ennusteeni eurovaalien lopputuloksesta Suomen osalta:
KOK 4 (0)
SDP 3 (0)
KESK 3 (-1)
VIHR 1 (0)
VAS 1 (0)
PS 1 (+1)
RKP 0 (-1)
MUUT 0 (0)