Ja muistutuksena: voit äänestää ennakkoon missä tahansa ennakkoäänestyspisteessä ympäri Suomea (ja ulkomailla), mukaan tarvitset vain henkilötodistuksen.

105 posts, 6 pages, 29,996 views
aform, 1.1.1970 02:00:
Jos tuo kommentti ottaa päähän, tässä vähän perusteluja:
Mä en väitä, että tiedän ilmaston muutoksesta mitään ns. yhtään konkreettisempaa kuin kukaan mukaan teistä. Te kaikki toistatte medioissa kuulemaanne. Teistä ei oikeasti kukaan tiedä siitä yhtään sen enempää kuin minäkään.
Ilmastonmuutos on nimen omaan uskonto!
Mä en väitä, että tiedän ilmaston muutoksesta mitään ns. yhtään konkreettisempaa kuin kukaan mukaan teistä. Te kaikki toistatte medioissa kuulemaanne. Teistä ei oikeasti kukaan tiedä siitä yhtään sen enempää kuin minäkään. Koko käsitys perustuu uskomukseen ja oletukseen. Koska meille on medioissa kerrottu, että asia on niin.
Katos vatasen pojot lähti just nousuun.
Anselmi, 1.1.1970 02:00:
---
Pohjimmiltani edustan vihreitä arvoja arviolta enempi kuin suurin osa muista klubbarilaisista. Tämänkin sanon siksi, että voitte hahmottaa arvomaailmaani ja ottaa sen huomioon kun punnitsette viestiäni.
---
Kerrotkos vielä miten käytännössä näkyy toi sun keskivertoa suurempi vihreiden arvojen edustaminen? Niin voidaan hiukan paremmin hahmottaa sun arvomaailmaa ja ottaa sen huomioon kun punnitsemme viestiäsi.
---
Anselmi, 1.1.1970 02:00:
Kerrotkos vielä miten käytännössä näkyy toi sun keskivertoa suurempi vihreiden arvojen edustaminen? Niin voidaan hiukan paremmin hahmottaa sun arvomaailmaa ja ottaa sen huomioon kun punnitsemme viestiäsi.
---
Mikä jottei. Arikisia valintoja:
1. En omista autoa
2. Ajan julkisilla ainoastaan talvella ja silloin kun kyseessä on fillarilleni liian pitkä matka.
3. Syön erittäin vähän sian ja naudanlihaa.
4. En oikeastaan koskaan osta muovikassia kaupasta
5. En käytä tupakaa, kahvia ja virvoitusjuomia hyvin niukasti.
6. Alumiinitölkeissä en osta mitään, ellei ole ihan pakko.
Kierrätän metallit, pahvit, paperit ja lasit.
Kaukana olen siis vielä täydellisestä, mutta mielestäni olen oikeilla linjoilla.
Optimaalinen tilanne olisi jos tuottaisin suurimman osan omasta ruuastani ja lämmittäisin taloani auringolla. Mutta joo haavella saa jokainen*joo*
2la, 1.1.1970 02:00:
Unable to locate teh "keskivertoa suurempi vihreiden arvojen edustaminen"
siveys, 1.1.1970 02:00:
Sun kommenttisi kohdalla täytyy kyllä sanoa, että "unable to locate realism". Jos verrataan nyt vaikkapa keskimääräiseen Suomen kansalaiseen niin jo yksinomaan autoton elämä johtaa ainakin luonnon nettokuormituksen näkökulmasta hyvin helposti keskivertoa vihreämpään lopputulokseen.
Me autottomat urban dwellerit ollaan kuitenkin ikävä kyllä aika pieni osa väestöstä :(
Jone, 1.1.1970 02:00:
---
---
...ja perustat väitteesi tästä sille, että asiasta puhutaan kuin puhutaankin eri medioissa suhteellisen säännöllisesti? Toisin sanoen susta asian oleminen esillä on kiistämätön todiste siitä että hommassa on jotain mätää? Ei kai siinä sit paljon muuta.
Koetko että asiasta tehdyt lukuisat tieteelliset tutkimukset liioittelevat myös ja jos koet, niin miksi ihmeessä?
aform, 27.5.2009 13:50:
Minusta asian oleminen esillä ei tarkoita, että siinä on jotain mätää. Tuo on sinun tulkintasi siitä mitä sanoin.
aform, 27.5.2009 13:50:
Oletko itse lukenut kyseiset lukuisat tieteelliset tutkimukset vai toistatko vaan sitä mitä kaikki muutkin toistavat? Yleinen tapahan on sanoa esim. lukuisat tiettelliset tutkimukset osoittavat, että aspartaami on turvallista jne.
Ei en koe, että lukuisat tieteelliset tutkimukset liioittelevat koska en ole niitä lukenut, etkä varmaan ole sinäkään. Voin tietysti olla väärässä. Saatathan olla nimen omaan kova lukeemaan tieteellisiä tutkimuksia ilmaston muutoksesta. Muistat myös varmaan mitkä tutkimukset olet lukenut.
Reivaaja, 27.5.2009 16:15:
Taas on niin ironinen meno että :) ''Media-kriittisyys on hyvä asia, mutta...'' (ei pahalla Jone. Se nyt vain vikana jäi mieleen keskustelusta) jne.
mandalafreak, 28.5.2009 08:45: "Eurovaalien äänestysprosentin odotetaan jäävän 34%"
Kukin saa sitten tulkita itse mitä tuotakin voisi tarkoittaa... Jollekkin se on sitä että jengi on vaan niin laiskaa ja tyhmää ettei niitä jaksa kiinnostaa.
Toisille se on äänestämistä, ettei äänestä.
Jollekkin se kertoo siitä ettei kansalaiset enää usko että voivat vaikuttaa äänestämällä.
Eu on jo niin kaukana oman elämän tärkeistä jutuista, että vaikuttaa voi paremmin ihan muilla jutuilla.