373 posts, 19 pages, 146,716 views
Edelleen Redrum ja Kutonen jotka ovat täysin konemusiikille pyhitettyjä klubitiloja joissa on kerran kaksi kuussa noita oman genrensä ulkomaalaisia. Tämähän käsiteltiin tässä threadissa jo Pikku Tonin ja Kunnarin toimesta.
Nummelassakin on parempia konemusaklubeja kuin Tukholmassa. Tai jos konemusaklubilla takoitat sitä että musiikki on tehty koneella niin sit puhutaan eri menosta
Kievarih, 29.4.2009 12:41:
Tälläistä ei ole Helsingissä tai okei on, mutta todella paljon pienemmässä mittakaavassa.
Kievarih, 29.4.2009 12:41:
---
Edelleen Redrum ja Kutonen jotka ovat täysin konemusiikille pyhitettyjä klubitiloja joissa on kerran kaksi kuussa noita oman genrensä ulkomaalaisia. Tämähän käsiteltiin tässä threadissa jo Pikku Tonin ja Kunnarin toimesta.
---
Kutosen ehkä voisin laskea klubiksi, mutta redrum on kyllä mielestäni kaikkea muuta. Siellä kun tuo musiikillinen tyylisuuntaus on Reggaesta, Rnb/Rappiin ja sitä kautta konemusiikkiin. Vai edistääkö sun mielestä Sikamaanantai Suomen konemusiikki sceneä? ;)
MRC, 29.4.2009 12:57:
Redrum on muutenki aika yksipuolinen clubi mitä tulee konemusaan. Housee ja Technoo ja siinä se sit onki. Joskus harvoin taitaa soida Drum'n'bassii
kuilun partaalla, 29.4.2009 12:32:
lasken valmiix, et tulee rotsii, ku alan suunnittelee kemuja. Ku bisnes haluais tinkiä sellasista asioista, mistä itse en halua, ni asennehan sen ratkasee.
Individual, 29.4.2009 13:05:
---
MRC, 29.4.2009 12:57:
Redrum on muutenki aika yksipuolinen clubi mitä tulee konemusaan. Housee ja Technoo ja siinä se sit onki. Joskus harvoin taitaa soida Drum'n'bassii
---
Eihän sitä ihminen muuta tarvitse. Housea, teknoa ja junkkaa.
Ei jaeta aina sisäpuolellakaan.Link, 29.4.2009 07:40:
Varmaan myös tiet sen et kehä kolmosen ulkopuolella ei sitä palkkaa
varsinaisesti jaeta vieläkään.
Vaikeampaa jossain määrin ehkä, mutta ei mahdotonta. Kyllä niitä ug reivejä on pidetty mooonta kertaa 2000-luvullakin, nykyään porukka vain näyttää tyytyvän mieluummin siihen että varaa raflan ja pääsee helpolla.On myös mielenkiintosta pohtia sitä et
mitä tekemistä bileillä 10-15v sitten on nykypäivään verrattuna? Aika
kuluu, kuuntelijat vaihtuu, trendit muuttuu ja ravintolamaailma elää.
Samaten elää lainsäädäntö ja poliisien valppaus. On aivan turha
hekumoida ja fiilistellä jotain ysärin alun ug reivejä. Nykyään on
ujosti vaikeempaa pitää niitä enää.
Lepakosta ei ole mitään jäljellä, mutta kattellaan ja venaillaan, ehkä jostain vielä ilmestyy sitä fiilisteltävää kunhan on kärsivällinen ;) Nothing is over until we decide it is.mut kaikki tollaset lepakko fiilistelyt vois jo unohtaa.
kuilun partaalla, 29.4.2009 11:15:
Ja yhä vähän ihmettelen sitä, ettei Siltaseen tuu edes yhtä cd-soitinta, ku jotai spessu mazq ei löydy ku cd'l, vaik sit sellanen wanha lazerlevytoistaja? (Tulikohan tarpeex jalustalle kiipelyä?)
bansq, 29.4.2009 15:59: mutta voihan suomessakin leikata tiedostot vahalle, mahtuu varmasti paljon sliippareiden välispiikkejä! ;)
Kilpailuksiko sä sitä oikeasti luulet? Eikä taakse katsominen millään tavalla estä ympärille katsomista. Vähän sama kuin itse musiikissakin, klassikot on klassikoita jostain syystä. Kyllä siellä "takanapäin" on olemassa sellaisia juttuja, joista kannattaa ottaa oppia ja vaikutteita myös nykypäivään. Kummallista miten esim Lepakon mainitseminen ohimennen jossakin saa sitten taas vuorostaan noin tylyn vastareaktion. Tai jonkun vuosiluvun. Onko se sitten joltain pois jos jotkut julkisesti muistelevat menneitä? Kyllä näitä samoja asioita jauhetaan ihan yksityisestikin samalla tavalla ja kahden samat muistot omaavan välillä se ei siellä voi mitenkään olla pätemistä, mutta jos samat asiat sanoo julkisesti, se yhtäkkiä muuttuu pätemiseksi?Anselmi, 29.4.2009 10:02:
Musiikkigenre muuttuu ja tulee uutta, niin hyvää kuin pahaakin, mut itse näen hedelmättömänä sen etenkin Klubbarissa monasti näkevän, "ennen kaikki oli paremmin" märehdinnän. Senkus kilpailette siitä kuinka kauan kukin on ollut kehissä ja oli vuonna yks ja kaks siellä ja siellä bileissä. Itse tykkään enemmän siitä että katsotaan ympärille, taakse katsomisen sijaan, kuten jo sanoin uusia yrittäjiä riittää ja kaikille löytyy aikalailla kaikkea, joten ei muuta kuin nauttimaan.
UIT:t olivat aivan helvetin hyviä. Kuten oli Laserpointitkin nyt. Mä en oo vielä spotannu kenenkään haukkuvan nykyisiä bileitä vaikka oon aika tarkasti yrittäny tätä threadia seurata. Dissata ja valittaa saa, mutta jos menee tekemään sen virheen, että hehkuttaa jotain jo mennyttä, niin siitä syntyy kaamea poru, ja se tulkitaan kauheaksi pätemiseksi? On tää ihmisen psykologia hämmästyttävää... Muistaakseni klubbarilla on jopa topicci aiheesta, jossa nimenomaan kysellään porukalta mistä, miksi ja milloin aloitit konemusiikkiharrastuksesi, mutta jos sama asia tulee puheeksi sen topicin ulkopuolella, niin voi synti ja häpeä?Ymmärrän kyllä et jengi kaipaa monia bileitä, itse myös. Kyllä mulle varmaankin on Unity the Islandit on parhaat bileet tähän mennessä ja kaipaan niitä kovasti. Mutta jollekin nuorelle sankarille joku ens kesän bileistä on sen Unity the Island joita se tulee sitten kaipaamaan aikanaan kovasti. Joten en näe mitään järkeä sille et lähtisin sille ukkoileen et voi kuule noi sun lempparibileet on ihan hanurista, UTI:t ne ne oli jotain.
Ja sitä on ollut kieltämässä tai estämässä kuka?No se on siinä vaiheessa oma ongelma. Mutta annetaan niiden nauttia joita säväyttää.
Siinä olet kyllä oikeassa.Kuten jo tuolla mainitsinkin, niin ei voi kun ihailla kuinka ne jotka ovat suurimman työn tehneet, osaavat pitää jalat maassa. Siinä on jotain mistä me kaikki voimme oppia paljon.
Riku, 29.4.2009 16:59:
---
Kyllä näitä samoja asioita jauhetaan ihan yksityisestikin samalla tavalla ja kahden samat muistot omaavan välillä se ei siellä voi mitenkään olla pätemistä, mutta jos samat asiat sanoo julkisesti, se yhtäkkiä muuttuu pätemiseksi?
epicuros, 29.4.2009 12:41:
btw. ylihuomenna taas picnic-bileet kaivarissa, eiks jeh? ;)
Kyllä mä esim niistä laittomista bileistä olen ylpeä. Mut siihen mun keulimiset täällä on jääny. Siinä montako vuotta on pyörinyt bileissä tai onko käynyt Lepakossa, ei ole mitään pätemisen aihetta, ainakaan mulla. Pikemminkin mua harmittaa että olen missannut ne kaikkein villeimmät vuodet, mähän olen kuitenkin aika alottelija moniin muihin verrattuna. Se, että mä pidän enemmän koko yön warehousebileistä kuin klubeista, nyt vaan sattuu olemaan mun mielipide ja se idealismi jonka mukaan mä haluisin et homma menis. Oon mä sen sanonu sata kertaa aiemminkin.Juhgu, 29.4.2009 17:11:
Tietty vois järjestää jonku gallupin, mihin laitettais tästä threadista pari valikoitua postausta ja äänestysnappi et "keulimista ja namedroppailua vai vanhojen aikojen muisteloa ilman taka-ajatuksia" ja katsoa muodostuvia prosentteja, mut ei sitä sulle varmaan oikeesti tarvi todistaa, kun kyllä sä oikeesti tiedät mistä Anselmi puhuu. Koitat vaan kaunistella asiaa ja teeskennellä ettet ymmärrä. :)
golem, 29.4.2009 16:51:
-clips-
sts, 29.4.2009 17:41:
---
golem, 29.4.2009 16:51:
-clips-
---
Ja sun piti tulla tänne mainitsee se ainoa tila jossa teet bieitä :D
golem, 29.4.2009 18:41:
-clips-