a, 28.4.2009 16:36:
Annan minäkin sanaisen arkkuni tähän. Aleksi ja Toni ovat olleet baarijukkia '89 alkaen, harmikseni olen itse käynyt bileissä vasta vuodesta '92. En ole ikinä esim. nähnyt Hyperdelic Housersin bileitä Turussa.
Kun me vuonna kypärä aloitimme, jengi jakautui kahtia. Me pikkuanarkistit juoksimme mm. Oransilla ja kaikissa yöbileissä, Rikkaat Pojat juoksivat klubeilla. Mäkin aloin juoksemaan, mutta vasta sitten, kun oli tarpeeksi massia :) Välillä lakkasi, koska paskat poket kysyi aina silloin tällöin papereita. Pointtihan oli siinä, että tehdään kulttuurimurrosta. Nyt lähinnä kivitetään ikkunoita ja puukotetaan katumaastureista renkaita.
But I digress. Järjestimme yöbileitä, vastustimme viranomaisia, ylipäätään kapinoimme jotta kulttuurimme olisi yhteiskunnan hyväksymä. Nyt se on hyväksytty, ja joku keksi sillä tehdä rahaa. No voihan kyynel?
Laserpointiin ei tule taviksia, koska Aleksi soittaa Iisalmessa. Laserpointiin tulee taviksia, koska Laserpointia mainostetaan radiossa. Miksi? Koska me ollaan nimilistalla ja tavikset maksaa meidän viinat.
Jos me olemme tapelleet 20 vuotta sitä varten, että kulttuurimme hyväksytään ja joku keksii tehdä sillä rahaa, niin tosi harmi. En tykkää Aleksista enkä sen lesoomisesta (enkä muuten ole sen palkkaama), mutta jos jätkällä on bisnesidea niin jälleen kerran, voi kyynel. Nyt soi Tiestö radiossa ja Iisalmessa järkätään bileitä. Siihen pyrittiin. Pikkutoni ja Aleksi ovat niitä jätkiä, jotka kehittivät siitä uran.
Ville esim. on teekkari jolla on aina ollut aina rahaa kuin roskaa. Mikä vitun kulttuuri? Mikä vitun kehittäminen? Klubeille ovat aina päässeet kaikki, paitsi ne joilla on lenkkarit. En ole nähnyt Varvanaa enkä sua UG-bileissä. En muuten ketään muutakaan pikkupeeloa, joka täällä itkee kun massinteko on niin väärin ja muutenkin vituttaa kun sossulta ei tuu tarpeeksi rahaa. Toni, mun mielestä Redari on ihan paska :) Tosin olenkin kamala speedcore-poika joka ei tollasesta meiningistä tajua mitään.
Aleksi teki pahat flamebitet ja ihan ansiosta haukutaan, muttei 12 sivun edestä. Miksei sitten haukuta Hessua, Jaakkoa, Anttia, Villeä (sori daru, sua en sentään tunne henk.koht.), Aleksia, Lauria, Jania, Pietaria, Harria, Tapsaa jnejnejne. Jokainen tekee tätä hommaa elannokseen.
Mä en ole nähnyt teistä itkijöistä ketään hoitamassa "meidän skeneä" silloin kun se oli tärkeää. Sinäkään Riku et ollut siellä, vaikka aika massiivista, et jätkä on käynyt jo 10v bileissä :)
Mikä skene ylipäätään? Uunisaareenkin pääsi kaikki jotka halusi, vikat yöbileet oli meidän Lo Tech Club. Ari onneksi vielä pitää Equinoxeja, mutta se on enemmänkin festari kuin rave. Ja mikä vittu teitä vaivaa? Jengi haluu olla niin kuumaa kamaa ja pousata, vaikka tärkeät asiat tehtiin jo 15v sitten.
Aleksi saa soittaa Iisalmessa ja tehdä rahaa ihan huoletta, sama musa soi radiossa ja tässä ei kehitetä TAI loukata mitään "skeneä". Ja oisko lapset hiljaa plz :)
edit: lenkkarit
edit5: skene
edit20k: kirjotusvihreitä
keskutellaas nyt hei tän pohjalta? :))