373 posts, 19 pages, 146,728 views
luna g, 27.4.2009 15:32:
---
Jake, 27.4.2009 15:28:
---
buukkaat jake gab:in sinne ibizalle sit soittaa niin otetaan kaverista mittaa
¨golem, 27.4.2009 15:00:
SK-ketju harrastaa epäeettistä liiketoimintaa hyödyntämällä valtavaa monopoliasemaansa (älkää kysykö, en jaksa tarkentaa =D)
UzU, 27.4.2009 18:06:
---
golem, 27.4.2009 15:00:
SK-ketju harrastaa epäeettistä liiketoimintaa hyödyntämällä valtavaa monopoliasemaansa (älkää kysykö, en jaksa tarkentaa =D)
---
¨
Jännä homma. Niillä ei kuitenkaan ole monopolia, ne ei ole edes suurin ;)
---
---
¨
golem, 27.4.2009 18:53:
---
---
---
¨
---
Mä oon käsittäny toisenlailla, mut enpä oo kauheen luotettaviin lähteisiin perehtyny, et voin olla väärässäkin.
Mut ainakin stadin keskustassa (KY-Klubi, Royal Onnela, Freda 51, Kaivohuone, se mikä tuli Stockholm diskotekin tilalle, jnejne...), Sedulla tuntuis kyl perstuntumalla olevan monopoli isoihin ja keskeisillä sijainneilla oleviin yökerhoihin.
On tietysti eri asia jos nyt puhut Helsingin keskustan isoista yökerhoista vai yökerhoista yleensä. Haluaaks joku laskea paljon S-ryhmään kuuluvia yökerhoja on pitkin maata..
alex kunnari, 28.4.2009 02:20:
Ainiin ja mulla on mukana oma dj koppi.. 10 plasma tvtä.. omat monitorit.. Colorsin vj.. valomies.. ja alex kunnari logot muutamaan paikkaan roikkumaan siimalla.. : )
Above and Beyoundia, PvDtä, Arminia, Tiestoa, Cosmic Gatea, Schulzia, Deadmau5, Corstenia, Arnejta
kaasi, 28.4.2009 03:53: Minusta on hyvä, että Kunnari lähtee kiertämään jälleen Suomen yökerhoja näinkin laajasti yhden kesän aikana. Saa Onnelat hyvää vastapainoa perusilloille ja näille Alexin illoille on niissäkin paikoissa tilausta ja kannattajansa. Kaiken Lady Gaga/Rihanna/yms -kuuntelijoiden joukkoon mahtuu näissäkin paikoissa paljon musiikillisesti valveutunutta väkeä, jotka arvostaa tämmöistä pientäkin tilaisuutta nauttia omalla paikkakunnallaan hyvästä musasta. Ei siis lainkaan huono juttu, kun klubitapahtumia ei kuitenkaan ole taas tällä hetkellä mitenkää liikaa
Ainiin ja mulla on mukana oma dj koppi.. 10 plasma tvtä.. omat monitorit.. Colorsin vj.. valomies.. ja alex kunnari logot muutamaan paikkaan roikkumaan siimalla.. : )
Boris L, 28.4.2009 09:29:
Sä oot aina niin ihanan vaatimaton.
Ja mitä tulee tohon kuvapostaukseen, niin kiva, et oot saanu toteuttaa unelmas soittamisesta tuolla Ibizan Onnelassa. Kumma kyllä Suomesta löytyy muitakin, jotka ovat soittaneet saarella huomattavasti laadukkaammissa illoissa, mutta eipä heidän tartte täällä päteä siitä vähän väliä.
Mark, 28.4.2009 09:34:
Voi jestas. Ei tähän jaksa enää ees kommentoida paljoa muuta kuin et menkää nyt kateelliset himaanne nyyhkimään, Suomessa löytyy varmaan myös monta muuta promoottoria joka on rahdannut paikalle Morillon, Tieston, Buurenin, Digweedin yms. Ota pää pois perseestä, idiootti.
-M
Boris L, 28.4.2009 09:44:
Sä oot kaveri niiin hukassa. Missä vaiheessa olen kommentoinut sanallakaan Kunnarin kykyjä promottorina? Se on voi voi, jos et ymmärrä postaukseni pointtia.