FLOW 09 - VAMPIRE WEEKEND ja THE JUAN MACLEAN LISÄTTY OHJLELMISTOON

137 posts, 7 pages, 30,850 views

sale

Posts: 1,235

#41 • • Edited sale
Vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta ja Flow:ssa ei ole koskaan tullutkaan käytyä. Lippu tilaukseen välittömästi kun tulee myyntiin ja tänne viettämään synttäreitä.. :D
Lupu

Posts: 317

#42 • • Lupu Supersaha
Kolmen päivän lippu jo taskussa, saunapihalla vihdotaan! *plur*
FlowFestival

Posts: 53

#43 • • FlowFestival
Flow09:n lipunmyynti alkaa tänään 14.4. kello 09:00 - hae omasi Tiketistä tai Lippupisteestä.

---Sampo
korento

Posts: 110

#44 • • korento Raiski turbo Emma
No huh huh pakko se on repästä ja ostaa tuo kolmen päivän lippu <3

--
Se tuntui takapuolessa asti.

tomii

Posts: 3,594

#45 • • tomii kallion herttua
Pe+La-lippu ostettu. Aijaijai! Olis kyl napannu toi sunnuntaikin Collie Budzin takia, mutta tiedän, ettei puhti riitä koko vklopulle... mut kyl tota herkkua on pe+la:kin täynnä, HUH HUH!!!

--
reivaan kunnes kuolen

noemi

Posts: 535

#46 • • Edited noemi
aivan saatanan kova lineup mut niin on lippujen hintaki...väliin jää vaikka itkettää :'(

....voi ei White Lies:ki tulee. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaAaAaAaaaarrGGRrRrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhh :E

--
Oikeutta koneille!

Avatar
#47 • • niomic Guest
Pitääpä suorittaa taas MySpace-retki, ennenku alkaa enempää hehkuttaa.

Itselle jo merkkaa tuo lauantain Skream sen verran paljon, et se ilta on ainakin varma. Oiskohan klubis täl kertaa vähän parempi ilmastointi (tai vähemmän jengii ;), meinas olla aika pätsi viimeks, jos ei tyytyny pousailuun.
samlainio

Posts: 1,264

#48 • • samlainio
Jazzanova ja lauantain deejiit. Muuten aika tyhjä arpa mulle.
FlowFestival

Posts: 53

#49 • • FlowFestival
Saitti juuri päivitetty artistilisäyksillä:

GRACE JONES (JAM)
JENNY WILSON (SWE)
WHITE LIES (UK)
FLYING LOTUS (US)
THE BIG PINK (UK)
KODE 9 (UK)
LOEFAH & MC SGT POKES (UK)
SCUBA (UK)
ja muita...

http://www.flowfestival.com
Homegrove

Posts: 2,102

#50 • • Homegrove Further
Ai sattana.

--
Forward thinking house music

Sam

Posts: 544

#51 • • Sam
Mun tärpit: Roots Manuwa, Andreas Tilliander, A Guy Called Gerald, Mika Vainio, MiNiMa, Huoratron, Grace Jones, Seun Kuti, Jazzanova, Röyhkä ja Rättö ja Lehtisalo, Villa Nah, Kerri Chandler, Radioslave, A Critical Mass, Rodigan ja sit toi sunnuntai vaikka ihan kokonaan.

Kova festari tulossa taas tällä kertaa.
milo

Posts: 860

#52 • • milo Plaugenaut

niomic, 14.5.2009 00:37:
Itselle jo merkkaa tuo lauantain Skream sen verran paljon, et se ilta on ainakin varma. Oiskohan klubis täl kertaa vähän parempi ilmastointi (tai vähemmän jengii ;), meinas olla aika pätsi viimeks, jos ei tyytyny pousailuun.



"Valitettavasti brittiläisen agentuurin varsin asiaton toiminta johti Skreamin peruuntumiseen ilman hyväksyttävää syytä. Mutta ei hätää, sillä tilalle on saatu peräti 4 kuumaa dubstep-nimeä."

Mutta vielä aikaisempien lisäksi Grace Jones ja White Lies. <4

Pitää käydä hakemassa se lippu jo ettei vaan jää hankkimatta.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

tomii

Posts: 3,594

#53 • • tomii kallion herttua
EI SAATANA! FLYING LOTUS!!! On kyl sellanen line-up, että uskallan jo sanoa, ettei millään Suomi-festareilla ole meikäläisen makuun parempaa tarjontaa tänävuonna, ei edes lähellekään. Isoo ylös! *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

drS

Posts: 1,939

#54 • • drS

tomii, 14.5.2009 10:04:
On kyl sellanen line-up, että uskallan jo sanoa, ettei millään Suomi-festareilla ole meikäläisen makuun parempaa tarjontaa tänävuonna, ei edes lähellekään.



näin se on joka vuosi mun kohdalla ollut, mukaanlukien nekin artistit joista ei ennen festareita tiennyt mitään.
tomii

Posts: 3,594

#55 • • Edited tomii kallion herttua

drS, 14.5.2009 10:29:
---

näin se on joka vuosi mun kohdalla ollut, mukaanlukien nekin artistit joista ei ennen festareita tiennyt mitään.



Kyllä. Toi oli aikoinaan myös Koneistossa siistiä (sori, pakko vertaa johonkin, vaikka olikin vähän erilainen tapahtuma, eikä liene etiketin vastaista muiden bileiden mainontaa, kun tuota ei enää ole ;), että oli iso läjä myös niitä uusia tuttavuuksia kovien täkyjen seassa, jotka pääsivät yllättämään sitten ihan 100-0. Tällasesta meiningistä mä just tykkään *joo* Tänävuonna vaan tuntuu noi "mun ennestään tietämät" artistitkin olevan kuin suoraan omista toiveista. Ei vaan voi epäonnistua! Oon vaikka sikainfluenssassa ja muovikuplassa mestoilla! :)

--
reivaan kunnes kuolen

Kon-tiki

Posts: 1,936

#56 • • Kon-tiki The Unsinkable

tomii, 14.5.2009 10:38:
Toi oli aikoinaan myös Koneistossa siistiä (sori, pakko vertaa johonkin, vaikka olikin vähän erilainen tapahtuma, eikä liene etiketin vastaista muiden bileiden mainontaa, kun tuota ei enää ole ;)



Noh, eiköhän me tavikset plus eri tapahtumajärjestäjät anneta anteeksi, jos joku mainitsee klubbarissa tapahtuman A yhteydessä tapahtuman B *hymy* Milläs sitä mitään suhteuttaisi toisiinsa ilman vertailukohtia.

että oli iso läjä myös niitä uusia tuttavuuksia kovien täkyjen seassa, jotka pääsivät yllättämään sitten ihan 100-0. Tällasesta meiningistä mä just tykkään *joo*



Samaa toivotaan!

Tänävuonna vaan tuntuu noi "mun ennestään tietämät" artistitkin olevan kuin suoraan omista toiveista. Ei vaan voi epäonnistua! Oon vaikka sikainfluenssassa ja muovikuplassa mestoilla! :)



Jos ainoa mun ennestään tietämä olis Lili Allen ja listahitti-ihme ja Interpol-kopio vm. 2009 White Lies, niin hiukan olis mun toiveet kaatuneet. Onneksi näin ei ole, vaan vanha mamma Grace Jones tulee ja pelastaa, samoin Radioslave, Villa Nah ja varmaan myös Joensuu 1685. Ja kymmenet tutut dj:t *aplodit*
tomii

Posts: 3,594

#57 • • tomii kallion herttua

Kon-tiki, 14.5.2009 10:51:
---

Noh, eiköhän me tavikset plus eri tapahtumajärjestäjät anneta anteeksi, jos joku mainitsee klubbarissa tapahtuman A yhteydessä tapahtuman B *hymy* Milläs sitä mitään suhteuttaisi toisiinsa ilman vertailukohtia.



Varotoimi kato, ennenkuin joutuu klubbari-poliisien hampaisiin *vink*

--
reivaan kunnes kuolen

Onni08

Posts: 23

#58 • • Onni08
Mahtavaa tuo Grace Jones vielä LA:n lisäksi. Pääsin viime kerralla tapaamaan Jonesia, mutta keikka jäi valitettavasti väliin vaikka yrittikin roudata kamun ja mut sisälle Hesperian yökerhoon.. tämä siis vuonna nolla :) Mahtava persoona.