137 posts, 7 pages, 38,342 views
niomic, 14.5.2009 00:37:
Itselle jo merkkaa tuo lauantain Skream sen verran paljon, et se ilta on ainakin varma. Oiskohan klubis täl kertaa vähän parempi ilmastointi (tai vähemmän jengii ;), meinas olla aika pätsi viimeks, jos ei tyytyny pousailuun.
tomii, 14.5.2009 10:04:
On kyl sellanen line-up, että uskallan jo sanoa, ettei millään Suomi-festareilla ole meikäläisen makuun parempaa tarjontaa tänävuonna, ei edes lähellekään.
drS, 14.5.2009 10:29:
---
näin se on joka vuosi mun kohdalla ollut, mukaanlukien nekin artistit joista ei ennen festareita tiennyt mitään.
Tänävuonna vaan tuntuu noi "mun ennestään tietämät" artistitkin olevan kuin suoraan omista toiveista. Ei vaan voi epäonnistua! Oon vaikka sikainfluenssassa ja muovikuplassa mestoilla! :)
tomii, 14.5.2009 10:38:
Toi oli aikoinaan myös Koneistossa siistiä (sori, pakko vertaa johonkin, vaikka olikin vähän erilainen tapahtuma, eikä liene etiketin vastaista muiden bileiden mainontaa, kun tuota ei enää ole ;)
Milläs sitä mitään suhteuttaisi toisiinsa ilman vertailukohtia.että oli iso läjä myös niitä uusia tuttavuuksia kovien täkyjen seassa, jotka pääsivät yllättämään sitten ihan 100-0. Tällasesta meiningistä mä just tykkään
Tänävuonna vaan tuntuu noi "mun ennestään tietämät" artistitkin olevan kuin suoraan omista toiveista. Ei vaan voi epäonnistua! Oon vaikka sikainfluenssassa ja muovikuplassa mestoilla! :)
Kon-tiki, 14.5.2009 10:51:
---
Noh, eiköhän me tavikset plus eri tapahtumajärjestäjät anneta anteeksi, jos joku mainitsee klubbarissa tapahtuman A yhteydessä tapahtuman BMilläs sitä mitään suhteuttaisi toisiinsa ilman vertailukohtia.