137 posts, 7 pages, 32,492 views
niomic, 14.5.2009 00:37:
Itselle jo merkkaa tuo lauantain Skream sen verran paljon, et se ilta on ainakin varma. Oiskohan klubis täl kertaa vähän parempi ilmastointi (tai vähemmän jengii ;), meinas olla aika pätsi viimeks, jos ei tyytyny pousailuun.
tomii, 14.5.2009 10:04:
On kyl sellanen line-up, että uskallan jo sanoa, ettei millään Suomi-festareilla ole meikäläisen makuun parempaa tarjontaa tänävuonna, ei edes lähellekään.
drS, 14.5.2009 10:29:
---
näin se on joka vuosi mun kohdalla ollut, mukaanlukien nekin artistit joista ei ennen festareita tiennyt mitään.
tomii, 14.5.2009 10:38:
Toi oli aikoinaan myös Koneistossa siistiä (sori, pakko vertaa johonkin, vaikka olikin vähän erilainen tapahtuma, eikä liene etiketin vastaista muiden bileiden mainontaa, kun tuota ei enää ole ;)
että oli iso läjä myös niitä uusia tuttavuuksia kovien täkyjen seassa, jotka pääsivät yllättämään sitten ihan 100-0. Tällasesta meiningistä mä just tykkään
Tänävuonna vaan tuntuu noi "mun ennestään tietämät" artistitkin olevan kuin suoraan omista toiveista. Ei vaan voi epäonnistua! Oon vaikka sikainfluenssassa ja muovikuplassa mestoilla! :)
Kon-tiki, 14.5.2009 10:51:
---
Noh, eiköhän me tavikset plus eri tapahtumajärjestäjät anneta anteeksi, jos joku mainitsee klubbarissa tapahtuman A yhteydessä tapahtuman B Milläs sitä mitään suhteuttaisi toisiinsa ilman vertailukohtia.