Nyt sun liipasinsormes on turhan herkällä. Ei tässä oltu mitaleita jakamassa.kuilun partaalla, 27.3.2009 14:49:
=0 Älä?! Arvaas mitä, been there, done that, didn't buy the shirt!
Koko texti: http://klubitus.org/blog.php?blog=15041
75 posts, 4 pages, 13,735 views
Nyt sun liipasinsormes on turhan herkällä. Ei tässä oltu mitaleita jakamassa.kuilun partaalla, 27.3.2009 14:49:
=0 Älä?! Arvaas mitä, been there, done that, didn't buy the shirt!
Koko texti: http://klubitus.org/blog.php?blog=15041
REivaaja, 27.3.2009 15:32:
Nyt sun liipasinsormes on turhan herkällä. Ei tässä oltu mitaleita jakamassa.
kuilun partaalla, 27.3.2009 14:11:
Jone, klipsasin tästä aika läjän tekstiä pois.
Sen sanon, etten usko sinua nyt, uskon, että seivaat, mutta et kuitenkaan ttuile enää ja selkeästi ainakin vedät ryhtiä olemukseen, vaikka sanojasi siis epäilenkin.
Kysy vaik wiwiltä, et kehen se luuli, et sä viittasit ekalla postillas ja tässä "verkossa on hirvittävän kätsyä puukottaa toisen postaus atomitason quotehelvetiksi ja jos omaa edes jonkin verran verbaalista lahjakkuutta & älyä". Mua siis vitutti ihan ekaks toi "edes jonkin verran"! =D Uskon yhä, että tuo karikatyyri oli minun postauksistani.
Ja vaik et vittuilukaa, ni se toinen vaihtoehto, oot norettanu mua puolvuotta, ni ei kauheesti meltä ylennä, koska et ilmeisestikään laske mua siihen mainitsemaasi "fiksuun porukkaan". Joten, hyvää kevättä, laitan sut nyt kevät-noreen, ollaa toistemme noreissa, ku arvostetaan toisiamme niin paljon, kerro sit joskus, et miten foorumiväittelyn "voittaja" määritellään... =(
Ja nore on ihan paska, se ei auta, sillä norelaisten aivopierut näkyvät silti quoteissa... Mut Klubbarin tulevaisuuskin taitaa olla tässä talouskriisin velloessa aika tiukilla, joten turha varmaan kysellä, et koskas tulee uutta oodia... =/ NYT ei taida auttaa edes soli-bileet...
niomic, 27.3.2009 15:05:
Kyl se estää, koska mun mielestä tuollaisen ryöpyn sylkeminen threadiin on epäkunnioittavaa lukijoita kohtaan ja jos ei sitä tosiaan osaa kappaleisiin jakaa, pitäis ehkä aloittaa alusta uusiksi ja käyttää perus teema-reema -mallia.
Ja sit vielä kunnon marttyyrina "ai et muotoiluseikan takia viitsi lukea, whatevöö" (quote ei ole alkuperäinen, vaan keksitty).
Ehkä tuo paranee hiukan jos ottaa quotet pois ympäriltä, ni tulee hieman lisää horisontaalista pelivaraa, eikä mee ihan noin tiiviiks. Tosin sehän on testattu juttu, et palstat kannattaa juuri luettavuuden nimissä pitää kohtuu ohkasina.
kuilun partaalla, 27.3.2009 15:44:
Miltäs "kuilutus" nyt näin ensikokemalta tuntuu? =)))
kuilun partaalla, 27.3.2009 15:36:
---
REivaaja, 27.3.2009 15:32:
Nyt sun liipasinsormes on turhan herkällä. Ei tässä oltu mitaleita jakamassa.
---
TÄH? =D "Liipasinsormi"?
Mistä helvetistä sä puhut? Yllätyin, ku hokasin, et sulle on käyny ihan sama juttu.
REivaaja, 27.3.2009 16:18:
Useastikin. Sulla vaan jäi toi sarkasminappula päälle. en ymmärtääkseni ampunut, vaikka se nyt ehkä niin tulkittiin. sormeani vaan heristelin kun en mielestäni agitoinut millään tasolla.
kuilun partaalla, 27.3.2009 16:28:
---
REivaaja, 27.3.2009 16:18:
Useastikin. Sulla vaan jäi toi sarkasminappula päälle. en ymmärtääkseni ampunut, vaikka se nyt ehkä niin tulkittiin. sormeani vaan heristelin kun en mielestäni agitoinut millään tasolla.
---
Ok, mitä tarkoitit ilmauksellasi "Ei tässä oltu mitaleita jakamassa"?
reivaaja: Lähinnä purin närkästystäni kommenttiisi ''been there'' jne. jonka tulkitsin mielestäni oikeutetusti alentuvaksi.
Se oli vastaus näiden tuntemusten pohjalta.
kuilun partaalla, 27.3.2009 15:44:
---
niomic, 27.3.2009 15:05:
Kyl se estää, koska mun mielestä tuollaisen ryöpyn sylkeminen threadiin on epäkunnioittavaa lukijoita kohtaan ja jos ei sitä tosiaan osaa kappaleisiin jakaa, pitäis ehkä aloittaa alusta uusiksi ja käyttää perus teema-reema -mallia.
---
Hetkinen. "Ryöpyn sylkeminen"? Mistä ansaitsin tollasen piruilun?
"Toisia lukijoita"? Sä voit puhua omasta puolestasi, et "muiden lukijoiden". En usko, et jokainen, joka ton postin näkee, kokee sitä "epäkunniottavaksi".
Eli kohotit yhtäkkiä itsesi edustamaan "muita lukijoita", vaikka kyseessä oli SINUN mielipiteesi. Varmasti löytyy joku toinen ja kolmaskin, jonka mielestä toi oli "epäkunnioittavaa", mut en usko, et kovinkaan montaa.
Caro², 28.3.2009 10:32: Miten epäkunnioitavuus häviää, vaikkei ihan jokainen sitä kokisikaan epäkunnioittavaksi?
Huolimatta siitä, ettet (ilmesesti) tarkoittanut osoittaa epäkunnioitusta (johon en itse ota sen enempää kantaa) - miten epäkunnioitus poikkeaa siitä oliko se tahallista vai tahatonta?
Miten voit tulkita asian niin, että jos ihminen joka ilmaisee (selvästi henkilökohtaisen) mielipiteensä, onkin juuri ylentänyt itsensä muiden yläpuolelle kertoessaan "VAIN" omaa mielipidettään - kuitenin toteat samaan lauseeseen, että varmasti löytyy muutama muukin joka on samaa mieltä.
Eikö tällöin mielipiteen ilmaissut henkilö näin ollen kuitenkin ole "muiden kanssa samalla tasolla", eikä suinkaan niiden yläpuolella?
kuilun partaalla, 28.3.2009 10:51:
Ei mitenkään, epäkunnioittava on joku ihminen, joka käyttäytyy tai antaa epäkunnioittavia lausuntoja.
=? Epäkunnioitus, aka halveksunta, on aina aktiivista. Kukaan ei voi halveksia ketään tahattomasti, vaan joku voidaan tahattomasti tulkita epäkunnioittavaksi.
Tämä on sulle kovinkin tavanomainen tapa halveksia muita. Et ymmärrä, että teet site ainoastaan hallaa itsellesi.
"Muiden yläpuolelle"? En ole sellaista edes implikoinut. Hän nosti itsensä yksilöstä edustamaan "muita lukijoita", ei heidän yläpuolelleen. Hän kohotti itsensä oman henkilönsä yläpuolelle.
Jos mä tulkitsen tän sun postaukses osoitukseksi siitä, et sä halveksit minua, onko se niin?
Jos mä tulkitsen tän sun postaukses osoitukseksi siitä, et sä olet huono valokuvaaja, onko se sitten niin?
Esim et ole kommentoinut mun anteeksipyyntöni sulle lainkaan. Koen sen siten, ettet noteeraa sellaista, olet sellaisen yläpuolella jostain syystä, sun ei tarvitse hieroa sovintoa, vaan voit jatkaa nakerteluasi. No miten sun kanssas voi edes kommunikoida avoimesti, jos sä et ota vastaan ojennettua kättä?
kuilun partaalla, 26.3.2009 19:22:
Pahoitteluni mm Carolle ja jukeboxille. En tunne teitä lainkaan, selitykseni "vähän lainehti muista topiceista yli" ei ole pätevä, olen käyttätynyt sopimattomasti teitä kohtaan, te ette ole tehneet tai kohdelleet ketään ilkeästi tai yliampuvasti. Mä olen vaan tällänen wanha kääkkä, ei mun sanomisista kannata ottaa itseensä.