wiwi: Mistä sä puhut, en ymmärrä?
Lähteitä kiitos!
Huomaa, jopa wiwi hiffas, et ketä tarkoitit tollaki ontolla karikatyyrilläs, mä hiffasin sen, Ana hiffas, sä hiffasit, jokainen tässä rimpsussa sen hiffas, ni mikset Jone voinut sanoa sanottavaasi suoraan??? Wiwikään ei tosin sano mitään suoraan, mutta hänen vihjailuistaan näin ymmärrän.
Sun viestis siis oli, et "olis niin kiva, ku vaa tällee epäsuorasti ja ilman nimiä vittuiltais, mut kuitenki sillee, et kaikki tajuaa, et kenestä on kysymys, ni olis tosi kivaa". Tun hienoa, mahtava asenne. Ne sun aamumuros oli kyl jotai aika pashaa. Mielipide on mielipide, mutta tapahtunutta ei voi ottaa takaisin. Luuletsä, et sä et ole sanomisistas tolla tavalla vastuussa mitenkään?
No, "voittaja" nyt saa yhden internetpisteen ja ehkä oppi taas pari uutta halpaa väittelykikkaa, joilla voi tehdä muiden elämän entistä keljummaksi väittelyn lämpötilan noustessa, mutta onko se nyt sit niin kovin hienoa?
Annatko pikkuhiljaa esimerkin tällaisesta "voittajasta" ja "halvasta väittelykikasta", ja mihin se "voitto" muka perustuu??? Ku en sitä tajua.
Olisin tässäkin postauksessa voinut moneen otteeseen lähteä sörkkimään sitä kuinka "olet väärässä"
"Sulki niomic oli aika paskoja läppiä, mut en viitti niit nyt sörkkiä, niin Suuri Ihminen minä olen!"
LOL
Mut miks tussa sä et voinu esittää tota kritiikkiä suoraan minulle? Luuletsä, et mä arvostan tällasta vihjailevaa ja epäsuoraa lähestymistapaa enemmän??? Miten tollaseen pelkurimaiseen hyökkäykseen voisi edes vastata? Tämäkö on väittelyn välttämistä, "keskustelua"??? Epäsuora mustamaalaus ja vihjaileva paskanjauhanta?
Mä tiedän, et mul palaa käämit välillä turhaan, mut mä sentään keskustelen aina ihmisen kanssa. Tällanenkö lähestyminen sit on se "oikea" tapa? Tullu liikaa hittiä päähän thaiboxis? Ymmärrätsä, SÄ menit henkilökohtaisuuksiin heti ekassa postissas?
Se meistä foruminarkkareista heittäköön ekan kiven, joka ei ole tohon syyllistynyt.
Etkö Jone edes tajua, et tän rimpsun alottaminen oli "ensimmäisen kiven heittämistä". Mut sä oot sen verran high&mighty nyt, kun olet tapasi turmelluksen jättänyt taaksesi...
Oon nykysellää ihan tun paljon kiltimpi ku ennen wanhaan, et up Urs klubbarin nuorkonservatiivit, teineinä hautaan valmiita, harmaahapsina alistuu kansa, muistelee kaiholla kahleitansa! ^_____________^
Ja JOS et tarkoittanut minua halpamaisilla heitoillasi, ni ilmoita sekin selkeästi, sillä ainaki mä olen siinä uskossa.
En jaxanu duunaa uutta rimpsua, mut jotenki tällee sen oisin alottanu:
Ämmämäinen vihjailu vs suora puhe
Olen tässä pitkäään jo ihmetellyt, että nykyään klubbarissa harrastetaan ämmämäistä vihjailua ja epäsuoraa vittuilua, kun ei kyetä suoraan puheeseen. Itse kuitenkin pidän suoraa puhetta parempana, vihjailuun ja sen sellaiseen äpäröintiin nyt pystyy kuka tahansa keravalainen urpo, vihjailija ehkä tuntee olevansa nokkela, kun ei sano asioita suoraan, ja siten ei olekaan vastuussa siitä vittuilusta. Mutta vittuilu on vittuilua, vaika voissa paistaisi, vaikka sitten vittuilisikin ilman suoraa referenssiä, vittuilu on silti vittuilua. Vaikka sen kuinka naamioisi tai selittelisi joksikin muuksi.
Olisikin kivempi, jos voitaisiin siirtyä suoraan puheeseen, ja jättää sellainen epämääräinen toisten sohiminen ja sörkkiminen.
ELI
Jone, osta jostain itsetunto ja kerro mitä helvettiä sä haluat?