Musiikkimaailman vituttavat trendit

444 posts, 23 pages, 173,886 views

MiksuK

Posts: 74

#402 • • MiksuK hmm
Kusetus-proge.

En käy enää bileissäkään niin paljon kuin ennen tämän maailman raivostuttavimman tyylilajin takia.

Kuka soittaa enää melodista trancea, kenen seteissä progebiisit ovat vain suvantoja ja siirtymiä seuraavaan huippuun?

Olen lukemattomia kertoja pettynyt setteihin, dj:hin joiden LUULIN soittavan itselleni maittavaa musiikkia.

"Ai tää on tää biisi, tässä on ihan mahtava meno kertsissä". Alkulämmittelyt tonaalisuuden muodostamisineen kuulostavat lupaavilta. Tulee suvanto ja nostatus jossa esitellään nerokas soitukuljetus ja kauniin maalaileva melodia. Kohta räjähtää. *ponkko - ponko - ponkko - ponko* "Mitä vittua?" Mihin katos harmonia ja melodia? Pelkkä basari ja bassolinja. Jaa tää olikin joku proge-remix, lähetään kotiin itkemään.

--
There are two ways of being creative. One can sing and dance. Or one can create an environment in which singers and dancers flourish.

dj upi

Posts: 1,835

#403 • • dj upi

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

Kusetus-proge.

En käy enää bileissäkään niin paljon kuin ennen tämän maailman raivostuttavimman tyylilajin takia.

Kuka soittaa enää melodista trancea, kenen seteissä progebiisit ovat vain suvantoja ja siirtymiä seuraavaan huippuun?

Olen lukemattomia kertoja pettynyt setteihin, dj:hin joiden LUULIN soittavan itselleni maittavaa musiikkia.

"Ai tää on tää biisi, tässä on ihan mahtava meno kertsissä". Alkulämmittelyt tonaalisuuden muodostamisineen kuulostavat lupaavilta. Tulee suvanto ja nostatus jossa esitellään nerokas soitukuljetus ja kauniin maalaileva melodia. Kohta räjähtää. *ponkko - ponko - ponkko - ponko* "Mitä vittua?" Mihin katos harmonia ja melodia? Pelkkä basari ja bassolinja. Jaa tää olikin joku proge-remix, lähetään kotiin itkemään.



Tää on muuten ihan totta. Missä on laatuproge? Onneks Sasha tulee kohta näyttämään miten homma hoidetaan :) (Vaik aika houseahan sen soundi nykyään taitaa olla, joka nyt ei henk. koht. mua haittaa sekään ollenkaan.)
Physics

Posts: 831

#405 • • Physics Radio - suckers never play me!

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

Dubstepin äpärälapsi brostep vituttaa sekä ne jätkät, jotka sitä kuuntelee ja jolle ainut arvo dubstepissä (tai no missä tahansa musassa oikeastaan) on, että se on mahdollisimman 'dirrrrty' ja 'sick' ja wobblea on paljon eikä juuri muulla ole väliä. Samat jampat löytää yleensä Euroopan ja USA:n klubeilta riehumassa ja aloittamassa väkivaltaisia pittejä normaalin bailukansan seassa, pupillit lautasen kokoisina ja leuka jauhaen kuin viimeistä päivää...



ei kai toi nyt oikeesti oo mikään genre :D
Comandante

Posts: 359

#406 • • Comandante aka Miranda

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:


---
Dubstepin äpärälapsi brostep vituttaa sekä ne jätkät, jotka sitä kuuntelee ja jolle ainut arvo dubstepissä (tai no missä tahansa musassa oikeastaan) on, että se on mahdollisimman 'dirrrrty' ja 'sick' ja wobblea on paljon eikä juuri muulla ole väliä. Samat jampat löytää yleensä Euroopan ja USA:n klubeilta riehumassa ja aloittamassa väkivaltaisia pittejä normaalin bailukansan seassa, pupillit lautasen kokoisina ja leuka jauhaen kuin viimeistä päivää...
---


ei kai toi nyt oikeesti oo mikään genre :D



Porukka joka jaksaa itkeä siitä, kun dubstepistä on tullut liian suosittua. Ovat tulkintani mukaan kyvyttömiä olemaan ostamatta vain sitä hyvänä pitämäänsä, kun kokevat, että brostep on jotenkin "oikealta" dubstepiltä pois...

Juujuu, Rusko ja Skrillex hirteen!

--
Hooverhullu

Druma

Posts: 416

#407 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Tällä kertaa minnuu vituttaa JVG paska, samoin SMC. Siis niin hirveetä paskaa että oksat pois.
Gabbersparadise

Posts: 372

#408 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM
&lc=DaFsogKWC6n68_bjTwkuDwIGImtaZhjJm_Gjic7u06w&feature=inbox


NYT VITTU

Eikö tätä paskaa voisi jo lopettaa? Ihan kun ei olis uuden hardstylen kanssa tarpeeks ongelmia.


NOKUN EEEI! JOKU VITUN TÖNK TÖNK TÖÖÖ DUBSTYLE

--
I am lightning, the rain transformed

tommib

Posts: 3,204

#411 • • tommib
Se iänikuinen tönkötyshouse, tech-house ja se Tieston pikkurillitrance. Etenkään missään houseklubeilla ei viitsi edes käydä, kun se on sitä iänikuista jumituskamaa, mitä siellä kuulee.
Gabbersparadise

Posts: 372

#412 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:


---

&lc=DaFsogKWC6n68_bjTwkuDwIGImtaZhjJm_Gjic7u06w&feature=inbox


NYT VITTU

Eikö tätä paskaa voisi jo lopettaa? Ihan kun ei olis uuden hardstylen kanssa tarpeeks ongelmia.


NOKUN EEEI! JOKU VITUN TÖNK TÖNK TÖÖÖ DUBSTYLE
---


Mitä vittuu sä vingut, onx pakko kuunnella sitä!!



Eiks tässä langassa saa vinkua? *ding*

Aika kulunu vastalause kyl kans että onko sitä pakko kuunnella. Kuuntelin styleä joskus niin vitusti mut kun on huonompaan päin mennyt niin musiikki vaihtunut. Jostain syystä haluun aina pysyä mukana ja päivitän ittee katsastamalla uudet biisit yms. jos vaikka tulis jotain hyvää :)


Kyl on jollain ollu liian kuumaa puuroa tänään.

--
I am lightning, the rain transformed

xl8r

Posts: 2,227

#413 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Kun kaikesta kivasta tulee aina liian nopeasti liian poppia.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

tommib

Posts: 3,204

#414 • • tommib
-Ylituotettu r&b
-rap/hiphop, joka vaan lainaa vanhoja biisejä, kun eivät osaa tehdä itse mitään
-elektrohouse ideatonta paskaa
-klubihouse/deep house ideatonta paskaa, jossa ei ole groovea, ei tapahdu mitään. Deep house on mennyt skabaan kuka soittaa deepeintä ja tumputtaa koviten.
-Jump up d&b ei vaan ymmärrä. Kaipaa melodiaa itse
-armoton nostatustrance jossa skabataan kuka nostattaa/huudattaa eniten
antonsonin

Posts: 2,712

#418 • • antonsonin laserpoint.

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

-Ylituotettu r&b
-rap/hiphop, joka vaan lainaa vanhoja biisejä, kun eivät osaa tehdä itse mitään
-elektrohouse ideatonta paskaa
-klubihouse/deep house ideatonta paskaa, jossa ei ole groovea, ei tapahdu mitään. Deep house on mennyt skabaan kuka soittaa deepeintä ja tumputtaa koviten.
-Jump up d&b ei vaan ymmärrä. Kaipaa melodiaa itse
-armoton nostatustrance jossa skabataan kuka nostattaa/huudattaa eniten



Tykkäätkö sä musiikista ylipäätään?
Kriss G

Posts: 1,492

#419 • • Kriss G Wir brauchen bass

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:


---

---
Ja aina vihaan ylikaupallista, rahat pois poppia/rockia
---


Millasta on "Ylikaupallinen, rahat pois" pop/rock?
---


99% Nrj:n musasta. Tokio Hotel etc joilla on tarkoitus vaan vetää rahat teineiltä. Samaa sarjaa Adam Lambert, Lady Draga etc



Okei :D Ja nää kaikki biisit on tehty vaan ottamaan rahat pois teineiltä? Näistä esimerkeistä nyt sen verran et Tokio Hotel on käsittääkseni kaverusten yläasteella perustama bändi eli oliko se ylikaupallista jo silloin vai vasta sen jälkeen kun ne menesty? Varmaan jo silloin ku eihän kukaan intohimosta voi tehdä musaa mistä sä et tykkää. Nyt taas se kuuluisa järki käteen oikeesti.

--
DESTROY ALL HIPPIES

tommib

Posts: 3,204

#420 • • tommib

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:


---
-Ylituotettu r&b
-rap/hiphop, joka vaan lainaa vanhoja biisejä, kun eivät osaa tehdä itse mitään
-elektrohouse ideatonta paskaa
-klubihouse/deep house ideatonta paskaa, jossa ei ole groovea, ei tapahdu mitään. Deep house on mennyt skabaan kuka soittaa deepeintä ja tumputtaa koviten.
-Jump up d&b ei vaan ymmärrä. Kaipaa melodiaa itse
-armoton nostatustrance jossa skabataan kuka nostattaa/huudattaa eniten
---


Tykkäätkö sä musiikista ylipäätään?



Jos en tykkää, miksi mulla on cd:tä n. 2000 hyllyssä?