Humppilan asemies kuoli poliisin luotiin

206 posts, 11 pages, 49,478 views

Riku

#161 • • Riku The Little Prince

Ana-5000, 19.2.2009 21:54:
---
Riku, 19.2.2009 21:49:
---
Ana, sä oot lyhyempi siel mestoil mil sil on välii.

---

ahahahahahahahah

Ups, pakko myöntää, tos kohtaa tuli VITUN NOLO JA PAHA MOKA. Mut sen korjatakseni voidaan kaivaa kyl mittanauhat esiin, katotaa sit uusiks. Mut mä en rupee täs vitun turhas aihees (varsinkaa) sun kaa vetää lause lauseelta noita vastauksia. Se ei päätyis mihinkään, ja siin ei ois mitää rakentavaa, joten signing off for now.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Aziz Combat Fighter

#162 • • Aziz Combat Fighter

Riku, 19.2.2009 22:10:
---
Ana-5000, 19.2.2009 21:54:
---
Riku, 19.2.2009 21:49:
---
Ana, sä oot lyhyempi siel mestoil mil sil on välii.

---

ahahahahahahahah

---
Ups, pakko myöntää, tos kohtaa tuli VITUN NOLO JA PAHA MOKA. Mut sen korjatakseni voidaan kaivaa kyl mittanauhat esiin, katotaa sit uusiks. Mut mä en rupee täs vitun turhas aihees (varsinkaa) sun kaa vetää lause lauseelta noita vastauksia. Se ei päätyis mihinkään, ja siin ei ois mitää rakentavaa, joten signing off for now.

AAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAHHAHA MITTANAUHAT ESIIN :D::D:DDD

Ei vittu sä oot tän boardin mahtavin tyyppi :D <3<3
Riku

#163 • • Edited Riku The Little Prince
Kyl mä Ana tiedän et te dissaatte mua siel selän takana, monessa mediassa. Mut kato, mua ei vittuakaan kiinnosta kun mä voin katella teidän pelleilyä täältä yläpuolelta. Et se siit, olkoon tää tässä. *vilkuttaa yleisölle*

--

Aziz Combat Fighter

#164 • • Aziz Combat Fighter

Riku, 19.2.2009 22:17:
Kyl mä Ana tiedän et te dissaatte mua siel selän takana, monessa mediassa. Mut kato, mua ei vittuakaan kiinnosta kun mä voin katella teidän pelleilyä täältä yläpuolelta. Et se siit, olkoon tää tässä. *vilkuttaa yleisölle*

I can't hear you. You have to speak into the microphone.
Riku

#165 • • Riku The Little Prince

Ana-5000, 19.2.2009 22:29:

Mä puhun sun mikrofoniin vaan sun märimmissä unissa. Mä tiedän et mä oon friikki ja outo, ähh. jätän loput sanomatta. Sopivan itseriittosta mut te ette hyväksyis tai tajuis. Ja täl ei oo enää mitää vitun tekemistä topicin kaa, tää on pelkkää henkilökohtasta sotaa, jossa sä oot ainoo joka kehtaa julkisesti ottaa osaa.

--

Aziz Combat Fighter

#166 • • Edited Aziz Combat Fighter

Riku, 19.2.2009 22:37:
---
Ana-5000, 19.2.2009 22:29:

---
Mä puhun sun mikrofoniin vaan sun märimmissä unissa. Mä tiedän et mä oon friikki ja outo, ähh. jätän loput sanomatta. Sopivan itseriittosta mut te ette hyväksyis tai tajuis. Ja täl ei oo enää mitää vitun tekemistä topicin kaa, tää on pelkkää henkilökohtasta sotaa, jossa sä oot ainoo joka kehtaa julkisesti ottaa osaa.

Sotaa?

Wau.

edit: Korjaan. Superwau.
RiD

#167 • • RiD Nukemi
Humppilan asemies approves!
moral_kosminen.jpg

--
*super* *possu*

Riku

#168 • • Riku The Little Prince

Ana-5000, 19.2.2009 22:15:
AAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAHHAHA MITTANAUHAT ESIIN :D::D:DDD

Ei vittu sä oot tän boardin mahtavin tyyppi :D <3<3

Ihan siltä varalta että et tajunnu, niin SE OLI VITTU IHAN TÄYS LÄPPÄ, monellakin tasoo, tiedä sit kuinka monet siitä meni filtterin läpi sinne asti. Mutjoo, se siitä, tästä ja sun munasta.

--

Syder

#169 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Mulle samaa kusta muroihin mitä te ootte vetäny, tuntuu toimivan iha hyvi!

--
Divida et impera.

josbe

#170 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Näinä hetkinä mietin, miksi edes luen tätä paskaa.
#171 • • REivaaja Guest
Hienoa taas lukea miten Suomalaiset oikeistopopulisti patriootit sanovat varmuudella poliisin toimineen asiallisesti.
#172 • • Edited REivaaja Guest

Ana-5000, 18.2.2009 16:13:
---
Riku, 6.2.2009 12:37:
Ja tappava laukaus oli ainoa vaihtoehto? Jalkoihin tai vastaaviin ampuminen ei tullut kysymykseen?

---

Et ole tainnut paljoa aseilla ampua. Aseella ampuminen, varsinkin pimeässä, nopeasti ja stressitilanteessa on niin saatanan vaikeaa, että käteen tai jalkaan ampuminen on täysin utopistista puhetta.

Käy Riku joskus rätkimässä parikytä kuulaa esim. 15 metrin päähän tauluun Glockilla, niin tää "miksei se ampunut jalkaan"-lause alkaa kuulostamaan sinunkin korviisi hieman hassulta :)

---

Steen1:stä lainatakseni: "Mut eihän kytät saa syytettä, eihän kytät joudu vankilaan!"

---

Saavat, ja joutuvat.

Edit: *sensuroitu*

Steen1 on ihana, ja kommunistit sekä poliisivihaa lietsovat räppärit ovat yhteiskunnan tukijalka, jota ilman päätyisimme kaikki helvettiin.

Pahoittelut poliittisesti epäkorrektista ilmaisusta, mutta välttääkseni mitä todennäköisimmän tuomion kunnianloukkauksesta joudun poistamaan törkeät valheeni verkosta.

Pahoitteluni kaikille asianomaisille, joita a) loukkasi b) satutti kyseinen kommentti Seppo Lampelasta ja tämän lähipiiristä.

Tarkoitukseni ei ollut lietsoa epäluuloa poliisivihaa lietsovia kommunistiräppäreitä kohtaan vaan osoittaa se tosiasia, että keskimääräinen poliisi tekee varsin vähän rikoksia, ja Seppo Lampelan alter egon käsitys poliisin koskemattomuudesta on harhainen.

Jälleen kerran, pahoittelut.

Steen on totaalipelle, mutta kylla poliisilta loytyy sarjatulta joka maijastakin. oisko nyt mp5 ja ne on kylla tarpeeksi tarkkoja jalka-osumaan piiritystilanteessa.
lohikarme

#173 • • Edited lohikarme RitariVittupää

--
Qualis artifex pereo

Timce

#174 • • Edited Timce
...poliisin mp5:ssa ei ole sarja/pursketuli toimintoa....

edit: Huono Suomi.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

kosmo

#175 • • kosmo TJH87

josbe, 20.2.2009 08:32:
Näinä hetkinä mietin, miksi edes luen tätä paskaa.

Mitäääh? Täähän on viihdyttävintä sitten 'orgaaniset soundit takas konemusiikkiin' topicin ! =)
Riku

#176 • • Edited Riku The Little Prince
Jollain on sentään oikee asenne, viihteenä tää nimenomaan pitää ottaaki. -Tän topicin nro 1 sirkuspelle

editps. Eihän täs oo enää aikoihin juteltu asiasta, eikä siitä oo mutenkaa enää kenelläkään mitään uutta sanottavaa. Munkin on ihan turha ruveta korjaa itteäni kohta kohdalta, kuka tahansa aivoaaltoja omistava tajuu ja tietää ne ennaltakin, ja jos joku on niin idiootti että luulee mun ajattelevan nyt, sillon tai mennees provoviestin mukaan, se on niiden häpeä.

--

WiljamiDzay

#177 • • WiljamiDzay Nyypiö
Ja uutisoitujen tietojen perusteella jalkaan osuminen eniveis mahdotonta (ammutusta oli näkyvissä ainoastaan yläruumis... ilmeisesti rivarin aidan takana tai jotain vastaavaa... yritätkö sit ampua päähän vai kroppaan, kädet heiluu vähän liikaa vaikka ampuisit tarkkuuskiväärillä *ding*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

josbe

#178 • • josbe suomalainen juhlakinkku

kosmo, 20.2.2009 09:39:
Mitäääh? Täähän on viihdyttävintä sitten 'orgaaniset soundit takas konemusiikkiin' topicin ! =)

Niinno, onhan se Demi.fi-kin viihdyttävää - mutta vain hetkittäin, eikä todellakaan silloin, kun haluaa lukea jotain oikeaa asiaa.
lohikarme

#179 • • lohikarme RitariVittupää

--
Qualis artifex pereo

Riku

#180 • • Edited Riku The Little Prince
Ahh, että mä rakastan kun ihmiset parantaa ennestään hyvällä tasolla olevaa threadii kaiken päälle replykuvilla. Mikä siin on motivaatio? Saada muut tajuu et ne on idiootteja minkä kuka tahansa palikka ties jo itekin aikoja sitten? Osottaa omaa älykkyyttään? Paskoo muiden naamalle et pääsee ite vielä alemmas?

--