206 posts, 11 pages, 49,486 views
Riku, 20.2.2009 11:22:
Yks sana sul meni oikein, "sketsi". Mut jos sä väität et toi kuva pääs lähellekään meidän, mun ja muun läpän tasoa, sul on aika paska huumorintaju.
(Mis vaihees mä opin et mun pitäis vaan pitää pääni kii? Katotaan sit seuraavan 10v ja parin forumin päästä)
Juhgu, 19.2.2009 11:28:
Jaa. Ehkä se sit vaatis syvempää tutustumista ko. artistin tuotantoon, että tietäis mitä se oikeasti haluaa sanoa, mut ei toi "vittu vittu vitun homot vittu" -läppä nyt oikein innosta siihen. Pahoittelut kuitenkin harkitsemattomasta steen-fanien solvaamisesta.
Et väittäny. Vaik mua on turhaa lukee rivien välistä, se ei tarkota et mä en ite tee sitä. Eikä tää ollu lopulta kuitenkaa kovin vakavaa tai henkilökohtasta mun tasolta.Epicuros, 20.2.2009 11:38:
Väitinkö mä niin? :D
Mä en tunnusta missään vaiheessa sanoneeni mitään henkilökohtasta yhestäkään kuvasta. Ana on täs keskustelus ainoo, jota tunnen ees sen vertaa et edes voisin rupee henkilökohtaselle tasolle, mut mielestäni en oo siihen kuitenkaan siihen nyt pahemmin sortunu, ainakaan suoraan. Jos oon _yhtään mitään siihen suuntaan ees viitannu_, ne asiat on ollu aika tarkkaan rivien välis, ja ne jutut on selvitetty jo privas.Te vuodatitte hirveen määrän asiaankuulumatonta paskaa ja toi kuvastaa hyvin sitä. Ei sitä kannata Riku hyvä ottaa niin henkilökohtaisesti, et pitää rupee keksii kaikenlaisia vähätteleviä ilmaisuja kuvan postaajasta.
Täähän täs on se huvittava pointti. Jopa kaverit luulee et mä vedän pulttii, kun mä oikeesti oon ihan rauhallinen ja iisisti, musta on vaan hauskaa vetää täyslaidallisia takasin, ja seuraa miten jengi pomppii seinille asti.Maltti on valttia - "over and out" :D
Riku, 20.2.2009 11:08:
Ahh, että mä rakastan kun ihmiset parantaa ennestään hyvällä tasolla olevaa threadii kaiken päälle replykuvilla. Mikä siin on motivaatio?
josbe, 20.2.2009 08:32:
Näinä hetkinä mietin, miksi edes luen tätä paskaa.
Juhgu, 20.2.2009 14:33:
Olen pahoillani, että keskustelumme ei miellytä sinua. Korvaukseksi matkatoimistomme tarjoaa erittäin edulliseen hintaan sukset, sekä lukuisia matkakohteita mihin niillä voi täysin oma-aloitteisesti suksia.
Hei Josbe,
Olen pahoillani, että keskustelumme ei miellytä sinua. Korvaukseksi matkatoimistomme tarjoaa erittäin edulliseen hintaan sukset, sekä lukuisia matkakohteita mihin niillä voi täysin oma-aloitteisesti suksia.
Juhgu, 20.2.2009 14:29:
Yön Ritarissa esiintyvä Batman mm. vahingossa Coca-Cola -pullon,
josbe, 20.2.2009 15:03:
---
---
En kyllä viitannut sinuun sanallakaan. Mut kiva, että sä määrittelet, mitä mä voin kommentoida. Tuliko edes mieleen, että voisit laittaa ignoreen sen sijaan, että alat neuvomaan mua suksimaan kuuseen?
"Meidän keskustelumme..." :DD
Voidaan, lyhyesti. Mä sorruin tohon itekin ekaa kertaa täs joku vko sitte, mä tajuun kyl sen motivaation, sen mitä sil haetaan takaa, sen idean ja vittu kaiken muunkin. Mä vaan kyseenalaistan että onko sillä mitään vitun positiivista seurausta, tarkotusta tai yhtään mitään muutakaa? Turhautumisen mä kyl käsitän, mut edelleen, replykuvien saavutus ja arvo on abt sitä luokkaa et suoraan paskantaisit koko lukijakunnan naamalle. Et ehkä siitä saa kiksejä, mut sillon on olemassa parempiakin forumeja.Juhgu, 20.2.2009 14:29:
Kun kerran tuli puheeksi, niin keskustellaanpa vähän replykuvista!
Ana-5000, 19.2.2009 20:49:
Heh. Mä en toisaalta ihan ymmärrä. 20 miljoonaa kuollutta tuossa ihan rajan takana, ja tässä maassa on vieläkin ihmisiä, jotka sanovat itseään kommunisteiksi. Se on aika kylmäävää.
tbo, 22.2.2009 18:10:
---
Ana-5000, 19.2.2009 20:49:
Heh. Mä en toisaalta ihan ymmärrä. 20 miljoonaa kuollutta tuossa ihan rajan takana, ja tässä maassa on vieläkin ihmisiä, jotka sanovat itseään kommunisteiksi. Se on aika kylmäävää.
---
"Heh. Mä en toisaalta ihan ymmärrä, 400 vuotta orjuutta ja sen päälle 100v apartheidia tuossa ihan rapakon takana, ja tässä maassa on vieläkin ihmisiä, jotka sanovat itseään kapitalisteiksi. Se on aika kylmäävää."
tai
"Heh. Mä en toisaalta ihan ymmärrä, tuhansille ihmisille vittuilua ja satunnaisia pahoinpitelyjä joka viikonloppu täällä ihan kotimaassa, ja tässä maassa on vieläkin ihmisiä jotka sanovat itseään turvallisuusalan ammattilaisiksi. Se on aika kylmäävää."
tiiäkkö Ana, aivoihin sattuu kun joutuu lukemaan noin tarkoituksellisen pelleä argumentointia. yrittäisit nyt edes.