Humppilan asemies kuoli poliisin luotiin

206 posts, 11 pages, 49,486 views

epicuros

#181 • • epicuros
Hauskuus. Kyllä tuo ainakin nauratti ton teidän sketsin jälkeen :)

--
Valid criticism does you a favor.

Riku

#182 • • Riku The Little Prince
Yks sana sul meni oikein, "sketsi". Mut jos sä väität et toi kuva pääs lähellekään meidän, mun ja muun läpän tasoa, sul on aika paska huumorintaju.

(Mis vaihees mä opin et mun pitäis vaan pitää pääni kii? Katotaan sit seuraavan 10v ja parin forumin päästä)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

epicuros

#183 • • epicuros

Riku, 20.2.2009 11:22:
Yks sana sul meni oikein, "sketsi". Mut jos sä väität et toi kuva pääs lähellekään meidän, mun ja muun läpän tasoa, sul on aika paska huumorintaju.

Väitinkö mä niin? :D

Te vuodatitte hirveen määrän asiaankuulumatonta paskaa ja toi kuvastaa hyvin sitä. Ei sitä kannata Riku hyvä ottaa niin henkilökohtaisesti, et pitää rupee keksii kaikenlaisia vähätteleviä ilmaisuja kuvan postaajasta.

(Mis vaihees mä opin et mun pitäis vaan pitää pääni kii? Katotaan sit seuraavan 10v ja parin forumin päästä)

Maltti on valttia - "over and out" :D

--
Valid criticism does you a favor.

Epailija

#184 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Juhgu, 19.2.2009 11:28:
Jaa. Ehkä se sit vaatis syvempää tutustumista ko. artistin tuotantoon, että tietäis mitä se oikeasti haluaa sanoa, mut ei toi "vittu vittu vitun homot vittu" -läppä nyt oikein innosta siihen. Pahoittelut kuitenkin harkitsemattomasta steen-fanien solvaamisesta. *piis*

Tässä voisi nyt ottaa muutaman asian huomioon:

1. Asemaansa väärin käyttävät poliisit ovat monta kertaluokkaa pahempia kuin vastaaviin tekoihin syyllistyvät rikolliset.
2. Steen1 on ilmeisesti ainakin entinen lakia kunnioittamaton nuori, joka tuskin on käynyt edes lukiota.
3. Kiroilu ja haukkuminen ovat niin yleisiä rap-musiikissa, että niitä voi melkein pitää uskottavan artistin vaatimuksena.
4. Musiikki on kanava, jonka kautta voi purkaa vitutustaan juuri siinä muodossa kuin haluaa.

Eli eipä sieltä varmaan mitään muunlaista tekstiä kannattaisi edes odottaa. Sinällään kyllä symppaan, että jos idässä poliisit tosiaan toimivat vähän mitä sattuu, niin kyllä minuakin vituttaisi ja kunnioitus sinistä pukua kohtaan hälvenisi entisestään. Tuollaisen aseman väärinkäyttö on sellainen rikos, että siitä pitäisi määrätä julkista ruoskintaa ja waterboardingia (näin tunnepohjalta). Toisaalta tuossa tulee vähän sellainen fiilis, että Steen1 itkee kuin mikäkin teini, jonka mielestä rangaistus rötöksestä on rankaisijan eikä rötöstelijän vika. "Mitä vittuu! Mä vain vähän rikoin lakia! Ei teillä ole oikeutta! AAAAAAAA!"

Summa summarum, suodattamalla tuosta biisistä turhat pois jää käteen virkavallan korruptoituneisuutta ja sen seurauksia (arvovallan katoamista) ruotiva teksti. Toisaalta Steen1 on jossain haastattelussa sanonut olevansa oikeasti sitä mieltä, että pomolta pitää varastaa, joten tiedä sitten pitäisikö nuo väkivaltaisetkin ajatukset ottaa tosissaan vaiko ei. Veikkaan kuitenkin, että valtaosa ihmisistä ajattelisi väkivaltaisia ajatuksia, jos kokisi virkavallan taholta selvää vääryyttä (esim. saisi turpiinsa poliisilta sen takia, että sattui juomaan alkoholia julkisella paikalla).

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Riku

#185 • • Edited Riku The Little Prince

Epicuros, 20.2.2009 11:38:
Väitinkö mä niin? :D

Et väittäny. Vaik mua on turhaa lukee rivien välistä, se ei tarkota et mä en ite tee sitä. Eikä tää ollu lopulta kuitenkaa kovin vakavaa tai henkilökohtasta mun tasolta.

Te vuodatitte hirveen määrän asiaankuulumatonta paskaa ja toi kuvastaa hyvin sitä. Ei sitä kannata Riku hyvä ottaa niin henkilökohtaisesti, et pitää rupee keksii kaikenlaisia vähätteleviä ilmaisuja kuvan postaajasta.

Mä en tunnusta missään vaiheessa sanoneeni mitään henkilökohtasta yhestäkään kuvasta. Ana on täs keskustelus ainoo, jota tunnen ees sen vertaa et edes voisin rupee henkilökohtaselle tasolle, mut mielestäni en oo siihen kuitenkaan siihen nyt pahemmin sortunu, ainakaan suoraan. Jos oon _yhtään mitään siihen suuntaan ees viitannu_, ne asiat on ollu aika tarkkaan rivien välis, ja ne jutut on selvitetty jo privas.

Maltti on valttia - "over and out" :D

Täähän täs on se huvittava pointti. Jopa kaverit luulee et mä vedän pulttii, kun mä oikeesti oon ihan rauhallinen ja iisisti, musta on vaan hauskaa vetää täyslaidallisia takasin, ja seuraa miten jengi pomppii seinille asti.

--

Riku

#187 • • Riku The Little Prince
Joo, mä just mietin (edelleen, LÄPÄLLÄ) röökillä, et pitäis vissii tyydyttää omahyväsyyttä ja perustaa ihan topicci et "Miten luet Rikuu" et ihmiset käsittäis vittu edes joskus oikein. Kuilu vois tehdä saman. Tää on niin tätä kun ihmiset ei tunne sua eikä ymmärrä.

--

lohikarme

#188 • • lohikarme RitariVittupää

--
Qualis artifex pereo

Riku

#189 • • Riku The Little Prince
Lupasin jo itelleni et en sorru väittelee tässä aiheessa. Mut nyt mä vastaan ihan neutraalisti, enkä ketään vastaan, joten sääntö ei koske sitä, right?

Epäilijä, sul on pirun arvostettava kyky pysyy analyyttisena ja ulkopuolisena, et siitä(kin) respectiä Mut jatkaakseni.

Siis räbäytys on nimenomaan sitä että purkaa fiiliksiä sieltä äärilaidoista sanoiksi asti. Ja näissä asioissa ne asiat, missä on toimittu väärin, korostuu selkeesti ihan tarkotuksella, just sen takiahan sitä sanotaan. Ehkä se on kärjistystä useinkin, mut se pitää nimenomaan pistää sinne kontekstii. Jos ruvetaan vetää sana sanalta settii ja analysoimaan sitä, se on ihan täysin idioottia ja turhaa. Ne läpät pitää pistää kontekstiin ja sit alkaa käsittelee asioita siltä tasolta.

Ihmiset ei vaan vittu käsitä niitä sävyjä forumeilla, kirjotettuna sanoinu tai muutenkaan. Se on niin oma maailmansa kun sanoo ne päin naamaa.

(ollaaks vähitellen vääräs topicis? Eka moderaattori joka tulee väliin saa multa tikkaria kun nähään)

--

Juhgu

#190 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Riku, 20.2.2009 11:08:
Ahh, että mä rakastan kun ihmiset parantaa ennestään hyvällä tasolla olevaa threadii kaiken päälle replykuvilla. Mikä siin on motivaatio?

Kun kerran tuli puheeksi, niin keskustellaanpa vähän replykuvista!

Ns. replykuvien viehätys piilee niiden monimerkityksellisyydessä ja tulkinnanvaraisuudesa. Riippuu lukijasta, millaisen viestin kuvat välittävät. Itse näytin kuvan Heath Ledgeristä Yön Ritari-elokuvassa, ja tässä sinulle siitä pari mahdollista tulkintaa. Ne ovat kuitenkin vain esimerkkejä, eivätkä tarkoita ettetkö voisi tehdä itse omat tulkintasi!

Yksinkertaisimmillaan Ledgerin ilme kuvastaa omaa ilmettäni ja omaa reaktiotani, jonka halusin tuoda ilmi väittelyänne seurattuani. Kyseisen ilme mielestäni kuvastaa yhtäaikaista lievää turhautumista sekä kohtalaista huvittuneisuutta. Edellämainitun kaltainen ilme esiintyy usein väittelijöiden keskuudessa silloin, kun argumentit alkavat yllättäen ajautua absurdiin suuntaan, joista mielekkään keskustelun jatkaminen on lähes mahdotonta. Kuvan esittämisen aikoihin esitit eufemismin, jonka tulkitsin sinun ja Anan penisten pituuksien vertailuksi.

Toinen mahdollinen tulkinta Ledgerin ilmeestä on, että se esittää ikään kuin varoitusta; ilme viestii vahvasta pettymyksestä keskustelun epähedelmällisyydestä, ja ikään kuin yrittää saada keskustelijan havahtumaan ja näkemään kirjoituksensa ulkopuolisen silmin - ja kenties harkitsemaan josko keskustelua kannattaisi jatkaa vasta PCP:n vaikutuksen lakattua. Tosin, jos replykuvalla haluaisi välittää pelkästään tämän kaltaisen "varoitusviestin", siihen olisi tehokkaampiakin vaihtoehtoja, kuten esimerkiksi allaoleva kuva.

time_to_stop_posting_p.jpg

Replykuvat saattavat olla myös viittauksia ajankohtaisiin ilmiöihin, ja tällöin lukija löytää kuvista enemmän merkityksiä - usein kirjoittajan pääasiallisesti tarkoittamia merkityksiä - mikäli tunnistaa nämä viittaukset. Kuva Ledgeristä viittaa erääseen Internet-meemiin, jossa Yön Ritarissa esiintyvä Batman mm. vahingossa Coca-Cola -pullon, sekä pelaa shakkia sääntöjen vastaisesti. En tässä selvitä kyseistä meemiä sen tarkemmin, mutta mikäli lukija näkee yhtäläisyyden kyseisen meemin henkilöiden keskustelun ja sinun ja Anan keskustelun rakenteissa, lopputuloksena on humoristinen mielleyhtymä.

Pian Ledgerin kuvan jälkeen nimimerkki RiD esitti kuvan Asemiehestä, joka on fiktiivinen henkilö He-Man -piirrossarjassa. Kyseinen kuva on siis yhtä aikaa sekä intertekstuaalinen viittaus 1980-luvun televisioviihteeseen, että oivallinen leikittely sanan asemies kahdella eri merkityksellä.

Toivottavasti tämä vastasi tiedusteluusi motivaatiosta ns. replykuvien esittämisen takana!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Juhgu

#191 • • Juhgu Virnistelijä

josbe, 20.2.2009 08:32:
Näinä hetkinä mietin, miksi edes luen tätä paskaa.

Hei Josbe,

Olen pahoillani, että keskustelumme ei miellytä sinua. Korvaukseksi matkatoimistomme tarjoaa erittäin edulliseen hintaan sukset, sekä lukuisia matkakohteita mihin niillä voi täysin oma-aloitteisesti suksia.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

josbe

#192 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

Juhgu, 20.2.2009 14:33:
Olen pahoillani, että keskustelumme ei miellytä sinua. Korvaukseksi matkatoimistomme tarjoaa erittäin edulliseen hintaan sukset, sekä lukuisia matkakohteita mihin niillä voi täysin oma-aloitteisesti suksia.

En kyllä viitannut sinuun sanallakaan. Mut kiva, että sä määrittelet, mitä mä voin kommentoida. Tuliko edes mieleen, että voisit laittaa ignoreen sen sijaan, että alat neuvomaan mua suksimaan kuuseen?

"Meidän keskustelumme..." :DD
Syder

#193 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Hei Josbe,

hahahaha ei vittu, olinpa osuvasti puhelimes asiakkaan kans ku luin tämän, no eihä se kovin vahvasti menny :DDDDDDDDDDDDDDDD

--
Divida et impera.

Kolera

#194 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Juhgu, 20.2.2009 14:29:
Yön Ritarissa esiintyvä Batman mm. vahingossa Coca-Cola -pullon,

Jussi Sorolle Tykkimäen vahakapinettiin!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

RiD

#195 • • RiD Nukemi

josbe, 20.2.2009 15:03:
---

---

En kyllä viitannut sinuun sanallakaan. Mut kiva, että sä määrittelet, mitä mä voin kommentoida. Tuliko edes mieleen, että voisit laittaa ignoreen sen sijaan, että alat neuvomaan mua suksimaan kuuseen?

"Meidän keskustelumme..." :DD

Ei välttämättä kuuseen. Kyllä noita järvisen paketteja on moneen lähtöön. Löytyy mm. Nevadaan, vittuun ja lukemattomia muita pakettimatkavaihtoehtoja. Helvettiin on allekirjoittaneen henk. koht. suosikki!

--
*super* *possu*

Riku

#196 • • Edited Riku The Little Prince

Juhgu, 20.2.2009 14:29:
Kun kerran tuli puheeksi, niin keskustellaanpa vähän replykuvista!

Voidaan, lyhyesti. Mä sorruin tohon itekin ekaa kertaa täs joku vko sitte, mä tajuun kyl sen motivaation, sen mitä sil haetaan takaa, sen idean ja vittu kaiken muunkin. Mä vaan kyseenalaistan että onko sillä mitään vitun positiivista seurausta, tarkotusta tai yhtään mitään muutakaa? Turhautumisen mä kyl käsitän, mut edelleen, replykuvien saavutus ja arvo on abt sitä luokkaa et suoraan paskantaisit koko lukijakunnan naamalle. Et ehkä siitä saa kiksejä, mut sillon on olemassa parempiakin forumeja.

--

%

#197 • • Edited %
Pojat haistelisitte välillä vähän ruusuja, niin ei lähde koko keskustelu ihan lapasesta.

[img]http://tinyurl.com/bmfekq[/img]

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

tbo

#198 • • Edited tbo budhisattva

Ana-5000, 19.2.2009 20:49:

Heh. Mä en toisaalta ihan ymmärrä. 20 miljoonaa kuollutta tuossa ihan rajan takana, ja tässä maassa on vieläkin ihmisiä, jotka sanovat itseään kommunisteiksi. Se on aika kylmäävää.

"Heh. Mä en toisaalta ihan ymmärrä, 400 vuotta orjuutta ja sen päälle 100v apartheidia tuossa ihan rapakon takana, ja tässä maassa on vieläkin ihmisiä, jotka sanovat itseään kapitalisteiksi. Se on aika kylmäävää."

tai

"Heh. Mä en toisaalta ihan ymmärrä, tuhansille ihmisille vittuilua ja satunnaisia pahoinpitelyjä joka viikonloppu täällä ihan kotimaassa, ja tässä maassa on vieläkin ihmisiä jotka sanovat itseään turvallisuusalan ammattilaisiksi. Se on aika kylmäävää."

tiiäkkö Ana, aivoihin sattuu kun joutuu lukemaan noin tarkoituksellisen pelleä argumentointia. yrittäisit nyt edes.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Cloud

#199 • • Edited Cloud Game Freak
Täytyy kyl myöntää, että pitkästä aikaa on taas popcorn viihde taattua ja jaksaa täälläkin olla. (klubituksessa ylipäätänsä)
Mutta mitenköhän en ole yllättynyt ketä täällä heiluu.. :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Aziz Combat Fighter

#200 • • Aziz Combat Fighter

tbo, 22.2.2009 18:10:
---
Ana-5000, 19.2.2009 20:49:

Heh. Mä en toisaalta ihan ymmärrä. 20 miljoonaa kuollutta tuossa ihan rajan takana, ja tässä maassa on vieläkin ihmisiä, jotka sanovat itseään kommunisteiksi. Se on aika kylmäävää.

---

"Heh. Mä en toisaalta ihan ymmärrä, 400 vuotta orjuutta ja sen päälle 100v apartheidia tuossa ihan rapakon takana, ja tässä maassa on vieläkin ihmisiä, jotka sanovat itseään kapitalisteiksi. Se on aika kylmäävää."

tai

"Heh. Mä en toisaalta ihan ymmärrä, tuhansille ihmisille vittuilua ja satunnaisia pahoinpitelyjä joka viikonloppu täällä ihan kotimaassa, ja tässä maassa on vieläkin ihmisiä jotka sanovat itseään turvallisuusalan ammattilaisiksi. Se on aika kylmäävää."

tiiäkkö Ana, aivoihin sattuu kun joutuu lukemaan noin tarkoituksellisen pelleä argumentointia. yrittäisit nyt edes.

Voi rähmä!