Riku, 19.2.2009 21:49:
---
Ana, sä oot lyhyempi siel mestoil mil sil on välii.
ahahahahahahahah
Sä et vaan tiedä ja tajuu sitä kun sä olet niin täynnä omaa totuuttas.
En tajua, että olen lyhyt sieltä missä sillä on väliä, koska olen täynnä jotain omaa totuuttani? Kettu kuittaa.
Mäkin oon täynnä itteäni, mut vaikka sä et sitä tajuu etkä varmasti hyväksy, mä syön sut vaikka aamupalaksi jos ruvetaan vittu oikeesti sille linjalle.
Mille linjalle? Ja kantsii ottaa jotain kevyempää aamupalaks. Mussa on aika paljon rasvaa.
Sul on isommat nyrkit, totta, mut muuten... Ja älä saarnaa mulle wikipediaa.
No ei näillä nyrkeillä kehtaiskaan. Nää on suorastaan järkälemäiset.
Jos mä auon suuteni jostakin, mä vittu TIEDÄN siitä asiasta, muuten mä pidän pääni kii.
Joo, olen huomannut. Koska sinä et esitä mielipiteitä, vaan kerrot Totuuksia. Se on hieno piirre ihmisessä. Siis tieto, ja totuus. Arvostan. Kuten Steen1 sanoi: "Ja"
Ja tohon psykologiaan, kato mul ei oo maisterin arvoo ja tutkintoo, mut mul on vitun tarkka silmä sen asian suhteen vaikka sä eikä muutkaan haluis sitä myöntää, parhaat frendit sen silti tietää.
Tietää minkä? Ketkä, siis sun parhaat frendit vai mun parhaat frendit? Lyödääx vetoo et mun parhaat frendit voittas sun parhaat frendit koriksessa? Oli tutkintoa tai ei!
Mut mä nään sun läpi niin vitun helposti.
Epäilemättä. Mehän tunnetaan toisemme niin syvällisesti. Tavattiin kai viimeksi vuonna 2005 huoltoasemalla, kun sä huutelit mulle kännissä ANA ON HOMOOOOOO. Sen jälkeen en muista, että oisit edes kadulla tullu vastaan.
Mä nään sun läpi, mä tiedän mitä sä haet takaa, mä about tiedän mitä sä tuut seuraavaks sanoo ennen kuin ne sanat on sun suussa.
No oisit kertonu! Säästyis kirjottamisen vaiva.
Dissaa, hauku, pilkkaa, epäile, mut faktat ei muutu mihinkää, sä et vaan tunne mua tarpeeks hyvin et sä tajuisit sen. Ne, jotka tuntee, tietää.
Those who are in the know, are the wise ones.