Humppilan asemies kuoli poliisin luotiin

206 posts, 11 pages, 49,489 views

Aziz Combat Fighter

#141 • • Edited Aziz Combat Fighter

Riku, 19.2.2009 20:13:
---
Ana-5000, 19.2.2009 20:09:
must vaan topikki poliisitoiminta + riku + steen1-quotet on niin hedelmällisten läppien maaperää, etten pysty hillitsemään itseäni.

Anteeksi vaan.
---
Fine. Olkoo. Mut älä kuvittelee hetkeekään et sä oisit mitenkään puolueeton tai oikeudenmukanen täs asias itekään. Jos sä sitä kuvittelet, sä oot sokeempi kun mä tajusinkaa.

nii vittu.

*pyyhkii räkää poskelta*
Riku

#142 • • Riku The Little Prince

Ana-5000, 19.2.2009 20:15:
nii vittu.

*pyyhkii räkää poskelta*

Mites se olikaan... Sarkasmi on niitä heikkoi heittoi takasin kun en enää pysty muuten vastaa. Sori Ana, mä kunnioitan sua tietyl tasol, vaikka sä varmaan ihan puhtaasti inhoot ja halveksit mua, mut jos lähettäis vetää tätä läppää ja politiikkaa livenä, sä jäisit vitun nopeesti joko idiotismiin tai sit täysin hiljaseksi.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

WiljamiDzay

#143 • • WiljamiDzay Nyypiö

kilobitti, 19.2.2009 02:03:
---
Ana-5000, 19.2.2009 00:11:
[steen1:en lyriikoita]
Steen Christensen, voiks sitä syyttää?
Sehän vaan pisti kylmäks pari kyttää.
Tommonen tapa pitäis idäs säilyttää ja aina ku kyttä nähä,
niin sitä turpaan mättää.
Christensen on itäpuolen sankari,
sille pitäis antaa kytäntappomitali.

---

Tää oikeasti pudotti mut aika pahasti. Niinku.....WTF....*sanaton*

Mua rupes mietityttää että saiskohan tommosta taidetta esittää jos sanan "kyttä" korvais vaikkapa sanalla "somali", "ryssä", "juutalainen" tai vaikka "muslimi" *ding*

(Pari päivää sittenhän oli en-muista-missä -lehdessä juttu kun jonkuu stadilaisen taiteilijasielun omakustannerunokirja oli bannittu ja heppu saanut tuomion kansanryhmää vastaan kiihottamisesta kun esim. glorifioi Aadolffin toimia juutalaisia vastaan ja kirjoitteli ei tarkemmin esiteltyjä runoja myös pakolaisista ja eri uskontokuntien edustajista.)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Riku

#145 • • Riku The Little Prince

Ana-5000, 19.2.2009 20:43:
ai lipputangol kahtelttoist? OKEI!

Props. I think we're done here.

--

Aziz Combat Fighter

#146 • • Aziz Combat Fighter

WiljamiDzay, 19.2.2009 20:37:
---
Mua rupes mietityttää että saiskohan tommosta taidetta esittää jos sanan "kyttä" korvais vaikkapa sanalla "somali", "ryssä", "juutalainen" tai vaikka "muslimi" *ding*

(Pari päivää sittenhän oli en-muista-missä -lehdessä juttu kun jonkuu stadilaisen taiteilijasielun omakustannerunokirja oli bannittu ja heppu saanut tuomion kansanryhmää vastaan kiihottamisesta kun esim. glorifioi Aadolffin toimia juutalaisia vastaan ja kirjoitteli ei tarkemmin esiteltyjä runoja myös pakolaisista ja eri uskontokuntien edustajista.)

Juutalaisista mokomaa saa kirjoittaa, jos sattuu olemaan imaami tai joku muu islamin uskonoppinut. Muslimeista tai somaleista jos tuollaista kirjoittaa, joutuu kahdeksi vuodeksi vankilaan Seppo Lehdon kaveriksi. Poliisista kun tuollaista kirjottaa, myy svidusdi levyi ja sua haastatellaan trendikkääseen City-lehteen, tarjotaan levytyssopimus, julkaistaan kirja ja pyydetään kansanedustajaksi SKP:een.
WiljamiDzay

#148 • • WiljamiDzay Nyypiö

Ana-5000, 19.2.2009 20:45:
---
---

---

Juutalaisista mokomaa saa kirjoittaa, jos sattuu olemaan imaami tai joku muu islamin uskonoppinut. Muslimeista tai somaleista jos tuollaista kirjoittaa, joutuu kahdeksi vuodeksi vankilaan Seppo Lehdon kaveriksi. Poliisista kun tuollaista kirjottaa, myy svidusdi levyi ja sua haastatellaan trendikkääseen City-lehteen, tarjotaan levytyssopimus, julkaistaan kirja ja pyydetään kansanedustajaksi SKP:een.

Mun ääni menee kyl edellee Kari Peitsamolle ku sil o skootteri *joo*

--

lohikarme

#149 • • lohikarme RitariVittupää

Ana-5000, 19.2.2009 20:46:
---
Riku, 19.2.2009 20:45:
---
Ana-5000, 19.2.2009 20:43:
ai lipputangol kahtelttoist? OKEI!

---
Props. I think we're done here.

---

Mä soitan mun isoveljelle se tunee Ranen ja ranella on mopo.

Mä tunnen teston ja raudon! Ja sit jos se ei riitä ni Teston amerikanserkku JOHN COLOSSAL tulee!

--
Qualis artifex pereo

Aziz Combat Fighter

#150 • • Aziz Combat Fighter

WiljamiDzay, 19.2.2009 20:48:
---
Ana-5000, 19.2.2009 20:45:
---
---

---

---

Mun ääni menee kyl edellee Kari Peitsamolle ku sil o skootteri *joo*

Heh. Mä en toisaalta ihan ymmärrä. 20 miljoonaa kuollutta tuossa ihan rajan takana, ja tässä maassa on vieläkin ihmisiä, jotka sanovat itseään kommunisteiksi. Se on aika kylmäävää.
Juhgu

#151 • • Juhgu Virnistelijä

---

Siinä menee yhteiskuntakritiikin ja rasismin raja. *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Riku

#152 • • Edited Riku The Little Prince

Ana-5000, 19.2.2009 20:49:
Heh. Mä en toisaalta ihan ymmärrä. 20 miljoonaa kuollutta tuossa ihan rajan takana, ja tässä maassa on vieläkin ihmisiä, jotka sanovat itseään kommunisteiksi. Se on aika kylmäävää.

Vittu. Ja kapitalismin varjol ei oo ikinä tapettu ketää. Ihan vitun turha vetää noita nimikkeitä esiin jos sä et tajuu ees niiden perussisältöjä. Mä en oo kommunisti, se on poliittinen järjestelmä. Voin tunnustautuu kohtuullisen sosialistiks jos verrataan nykyseen järjestelmään. Mut älä nyt Anapieni lajele termejä ja nimikkeitä varsinkaan julkisesti, joista sä et tajuu mitää. Se kertoo susta liikaa mitä sä kovasti yleensä haluut peittää.

--

Aziz Combat Fighter

#153 • • Aziz Combat Fighter

Riku, 19.2.2009 21:20:
---
Ana-5000, 19.2.2009 20:49:

---
Vittu. Ja kapitalismin varjol ei oo ikinä tapettu ketää.

On varmasti, muttei systemaattisesti kymmeniä miljoonia.

Ihan vitun turha vetää noita nimikkeitä esiin jos sä et tajuu ees niiden perussisältöjä.

Tajuan minä. Siksi kehtaankin sanoa, että kommunismi on varsin huono valtiomuoto ja johtaa lähinnä kurjuuteen ja kuolemaan.

Mä en oo kommunisti, se on poliittinen järjestelmä.

Kuka sua on kutsunut kommunistiksi? Ja joo, kommunismi on itseasiassa ideologia, eikä poliittinen järjestelmä. Toteuttamalla tuota ideologiaa valtiotasolla siitä tulee poliittinen järjestelmä, joka on kylvänyt epätoivoa, surkeutta ja kuolemaa kaikkialle, missä sitä sovelletaan - viimeisinpänä esimerkkinä Zimbabwe.

Voin tunnustautuu kohtuullisen sosialistiks jos verrataan nykyseen järjestelmään.

Minäkin kannatan sosiaalista demokratiaa, jossa verojen avulla kustannetaan mm. ilmainen koulutus ja terveydenhuolto kaikille. Se ei ole kommunismia. Sosalismi ei ole kommunismia. Tarkista vaikka WIKIPEDIASTA.

Mut älä nyt Anapieni lajele termejä ja nimikkeitä varsinkaan julkisesti, joista sä et tajuu mitää.

Ana pieni? Riku rakas, sä olet mua noin 20 senttiä lyhyempi.

Se kertoo susta liikaa mitä sä kovasti yleensä haluut peittää.

Mitä mä haluan peittää, ja mitä se musta kertoo? Senkö, että mun mielestä stalinistit on sekopäitä?

Voi ei. Jos tuo totuus tulee julki, olen varmasti TUHON OMA!
epicuros

#154 • • epicuros
30cm...

--
Valid criticism does you a favor.

WiljamiDzay

#155 • • WiljamiDzay Nyypiö

Ana-5000, 19.2.2009 21:30:

Mitä mä haluan peittää, ja mitä se musta kertoo? Senkö, että mun mielestä stalinistit on sekopäitä?

Jos sanoit tuon ääneen 30-luvun Neuvostoliitossa niin olisit ollu gulagilla rakentelemassa Muurmanskinrataa alta aikayksikön *joo*

40- luvun alun neuvostoliitossa olisit päässy taka-ampujaksi sturmovikiin (ne valittiin poliittisten vankien joukosta ja se hyrrä oli ihan tarkoituksella melko heikosti panssaroitu takanta) ja vuodesta 45 50-luvulle ois suuntana ollu siperia.. Toisaalta jos olisit sattunut olemaan hengissä isä aurinkoisen kuolemaan asti niin sut olis todnäk haettu sieltä siperiasta ja esitelty uuden neuvostoliiton airuena ja uuden kaaderin esimerkkinä edellisen johdon kurimuksesta..

Mukava maa tuo Neuvostojen maa *pepsodent*

--

Aziz Combat Fighter

#156 • • Aziz Combat Fighter

WiljamiDzay, 19.2.2009 21:42:
---

---

Jos sanoit tuon ääneen 30-luvun Neuvostoliitossa niin olisit ollu gulagilla rakentelemassa Muurmanskinrataa alta aikayksikön *joo*

40- luvun alun neuvostoliitossa olisit päässy taka-ampujaksi sturmovikiin (ne valittiin poliittisten vankien joukosta ja se hyrrä oli ihan tarkoituksella melko heikosti panssaroitu takanta) ja vuodesta 45 50-luvulle ois suuntana ollu siperia.. Toisaalta jos olisit sattunut olemaan hengissä isä aurinkoisen kuolemaan asti niin sut olis todnäk haettu sieltä siperiasta ja esitelty uuden neuvostoliiton airuena ja uuden kaaderin esimerkkinä edellisen johdon kurimuksesta..

Mukava maa tuo Neuvostojen maa *pepsodent*

Jep, ja nyt jos julkisesti tunnustautuu stallariksi saa vasemmistoälymystön rajattoman ihailun osakseen <3
Riku

#157 • • Riku The Little Prince

Ana pieni? Riku rakas, sä olet mua noin 20 senttiä lyhyempi.

Ana, sä oot lyhyempi siel mestoil mil sil on välii. Sä et vaan tiedä ja tajuu sitä kun sä olet niin täynnä omaa totuuttas. Mäkin oon täynnä itteäni, mut vaikka sä et sitä tajuu etkä varmasti hyväksy, mä syön sut vaikka aamupalaksi jos ruvetaan vittu oikeesti sille linjalle. Sul on isommat nyrkit, totta, mut muuten... Ja älä saarnaa mulle wikipediaa. Jos mä auon suuteni jostakin, mä vittu TIEDÄN siitä asiasta, muuten mä pidän pääni kii. Ja tohon psykologiaan, kato mul ei oo maisterin arvoo ja tutkintoo, mut mul on vitun tarkka silmä sen asian suhteen vaikka sä eikä muutkaan haluis sitä myöntää, parhaat frendit sen silti tietää. Mut mä nään sun läpi niin vitun helposti. Mä nään sun läpi, mä tiedän mitä sä haet takaa, mä about tiedän mitä sä tuut seuraavaks sanoo ennen kuin ne sanat on sun suussa. Dissaa, hauku, pilkkaa, epäile, mut faktat ei muutu mihinkää, sä et vaan tunne mua tarpeeks hyvin et sä tajuisit sen. Ne, jotka tuntee, tietää.

--

Aziz Combat Fighter

#158 • • Aziz Combat Fighter

Riku, 19.2.2009 21:49:
---
Ana, sä oot lyhyempi siel mestoil mil sil on välii.

ahahahahahahahah

Sä et vaan tiedä ja tajuu sitä kun sä olet niin täynnä omaa totuuttas.

En tajua, että olen lyhyt sieltä missä sillä on väliä, koska olen täynnä jotain omaa totuuttani? Kettu kuittaa.

Mäkin oon täynnä itteäni, mut vaikka sä et sitä tajuu etkä varmasti hyväksy, mä syön sut vaikka aamupalaksi jos ruvetaan vittu oikeesti sille linjalle.

Mille linjalle? Ja kantsii ottaa jotain kevyempää aamupalaks. Mussa on aika paljon rasvaa.

Sul on isommat nyrkit, totta, mut muuten... Ja älä saarnaa mulle wikipediaa.

No ei näillä nyrkeillä kehtaiskaan. Nää on suorastaan järkälemäiset.

Jos mä auon suuteni jostakin, mä vittu TIEDÄN siitä asiasta, muuten mä pidän pääni kii.

Joo, olen huomannut. Koska sinä et esitä mielipiteitä, vaan kerrot Totuuksia. Se on hieno piirre ihmisessä. Siis tieto, ja totuus. Arvostan. Kuten Steen1 sanoi: "Ja"

Ja tohon psykologiaan, kato mul ei oo maisterin arvoo ja tutkintoo, mut mul on vitun tarkka silmä sen asian suhteen vaikka sä eikä muutkaan haluis sitä myöntää, parhaat frendit sen silti tietää.

Tietää minkä? Ketkä, siis sun parhaat frendit vai mun parhaat frendit? Lyödääx vetoo et mun parhaat frendit voittas sun parhaat frendit koriksessa? Oli tutkintoa tai ei!

Mut mä nään sun läpi niin vitun helposti.

Epäilemättä. Mehän tunnetaan toisemme niin syvällisesti. Tavattiin kai viimeksi vuonna 2005 huoltoasemalla, kun sä huutelit mulle kännissä ANA ON HOMOOOOOO. Sen jälkeen en muista, että oisit edes kadulla tullu vastaan.

Mä nään sun läpi, mä tiedän mitä sä haet takaa, mä about tiedän mitä sä tuut seuraavaks sanoo ennen kuin ne sanat on sun suussa.

No oisit kertonu! Säästyis kirjottamisen vaiva.

Dissaa, hauku, pilkkaa, epäile, mut faktat ei muutu mihinkää, sä et vaan tunne mua tarpeeks hyvin et sä tajuisit sen. Ne, jotka tuntee, tietää.

Those who are in the know, are the wise ones.
Juhgu

#159 • • Juhgu Virnistelijä
joker_expression.jpg

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)