Parhaat Furyt jossa olen käynyt!
Viime kerran motkotuksista oli hyötyä ja homma toimi hienosti. Valoisuutta oli paljon vähemmän, popit soi sopivan kovalla ja uusi paikka soittajille on kyllä paras uudistus.
Tiesin heti kun baariin tulin siitä hien hajusta joka siellä tanssialueella leijaili, että on tulossa kovat joraukset. Ja kovaahan siellä vedettiinkin. Olisi hauska kysyä joskus sponsoriksi joku dödö firma, joka näyttäisi toteen "pitää hajun poissa" mainoslauseitaan
Kaikki soittajat veti tosi hyvin, mutta olihan se Anna savage ylitse muiden. Hieno energiä päällä koko setin ajan. Yllätti vain, että hardhousea ei tainnut tulla kuin yhden tai kahden biisin verran, vai onnistuinko niin hyvin uppoutumaan vaan siihen menoon etten huomannut? kova setti kuitenkin.
Surreal & Swooshin keikan lopussa tulleet prodigy miksaus (olisi kiva tietää biisin nimi?) ja mario biisi jäi kyllä hyvin mieleen. Galravin ja carbonin seteistä jotenkin puuttui se yleisökontakti joka Savagella oli, mutta onhan se kova paikka soittaa illan odotetuimman dj:n jälkeen. Kuka nyt carbonin porukasta siihen mikkiin tarttuikaan, niin olisi voinut jättää sen mikin vaan ihan rauhassa siihen pöydälle, kun jotenkin se ei näyttänyt menevän perille tanssijoille. Huomasin vaan kun vaiheessa tyyppi huusi mikkiin "kaikki kädet ilmaan" ja kukaan muu kuin minä ei nostanut
Valokuvaajia riitti kyllä älyttömästi, joten jätin tuon kuvaamisen vähemmälle joten ei varmaankaan tule mitään kuvamateriaalia minun suunnalta. Kuvaajien määrästä olisi voinut luulla, että suurempiakin julkkiksia olisi ollut liikenteessä. Mutta eihän siinä mitään, kiva vaan että näkee enempi hienoja kuvia.
Toivottavasti seuraavatkin Furyt on vähintäänkin yhtä hyvät.