FURY presents. ANNE SAVAGE 4.4.2009 @ Helsinki

181 posts, 10 pages, 26,136 views

[Siru]

#121 • • [Siru]
kivaa oli, musiikissa ei mitään valittamista *plur**sydän* aivan loistavaa. flunssa vähän vaivas, mut sitä on enää turha itkeä.

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

tiiplis

#122 • • tiiplis also available in sober

Lime_, 5.4.2009 17:32:

... hien hajusta joka siellä tanssialueella leijaili...

Joo, varsinkin alkuillasta tanssilattialla haisi sen verran tunkkainen hiki ettei siellä viihtynyt kovin pitkään yhteen menoon... Henkilökohtaisesta hygieniasta voisi olla suotavaa pitää pikkuisen parempaa huolta jos vaivautuu ihmisten ilmoille.

Muutoin oli kivaa, Kriss G & co:n setti yläkerrassa oli oikein viihdyttävä. Kiitos järjestäjille ja kanssaihmisille ja meidän dream teamille, ai lav juu *sydän*

--
italia litania nainati lailati

Lost-Soul

#123 • • Lost-Soul los pallos

tiiplis, 5.4.2009 20:45

Joo, varsinkin alkuillasta tanssilattialla haisi sen verran tunkkainen hiki ettei siellä viihtynyt kovin pitkään yhteen menoon... Henkilökohtaisesta hygieniasta voisi olla suotavaa pitää pikkuisen parempaa huolta jos vaivautuu ihmisten ilmoille.

Ja jos tanssia aikoo pitää kunto olla sellanen, että ei ainakaan hikoile.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

#124 • • astaroth Guest

Lost-Soul, 5.4.2009 20:54:

HANNUKAINEN

#128 • • HANNUKAINEN
Oli mukavaa *joo*
Ja kyllähän tanssiminen nyt on hieno asia, jota pitää harrastaa jos tykkää *piis*
m1kk3

#129 • • Edited m1kk3 no-life

astaroth, 5.4.2009 20:59:
---

---

*lmao**super*

edit: ja ilmanvaihdolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, vaan se on tanssijoiden vika jos ne hikoilee ? :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

tiiplis

#130 • • tiiplis also available in sober

---
tiiplis, 5.4.2009 20:45

---

*nauru* aivan. Itse meinaan hikoilen kuin sika mut kun on kunnon tärpätit kainalossa niin ei kauheasti haise niin kauan kuin pitää kengät jalassa.

Ja korjaus: hiki itsessäänhän ei haise miltään vaan se haju syntyy kun hikeen sekoittuu bakteereja yms. Eli alkuillasta tanssilattialla haisi ihon bakteerifloora ja solujätökset. Pahoitelen epätarkkaa ilmaisua.

--

Jinkso

#131 • • Jinkso FINRG
Jeje, oli kyllä parhaat Furyt aikoihin!
Uus lalvajärjestely toimi todella hyvin. Tolla ihmismäärällä paikka näyttää kohtuullisen täydeltä, mutta on silti mukava, ts. ruuhkaa ei synny siihen areenan pullonkaulaan ja rappusiin. Äänentoistokin taisi olla säädetty vähän paremmaksi kuin viimeksi.

Soittajilta aivan uskomatonta settiä jokaiselta.
Substanced & Grimsoul oli kyllä vakuuttava, ahrmi että slotti oli niin aikaisin.
Swoosh & Surreal sai linjauksen kivasti toimimaan ja setti kuulosti sopivasti molempien omalta saundilta!
Ms. Savagen setti oli varsin menevää, joskin oisin toivonu vielä vähän enemmän vanhoja klasareita, esim. The Hoffman Experience ja Four Leaf Clover.
Galravin setti oli mitä mainioin ja Flatus - Tortillera oli paras lopetus mitä oon kuullu aikoihin!
CB näytti kyllä edelleen, kuka suomen polkkaskeneä hallitsee. Alone With Me jyräytti!
Yläkerrassa soi todella potkiva saundi aina kun siellä ehti käymään, propsit erityisesti Kriss G:lle!

Overall mitäparhain ilta, kiitos pojat!
Timce

#132 • • Timce
Bakteerifloora, levite, jota kissasikin ostaisi.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

tiiplis

#133 • • Edited tiiplis also available in sober
Mitä me pantiin leivän päälle kun ei ollut bakteeriflooraa?

--

ravec

#134 • • ravec
om nomnomnom... *sydän**sydän* Anne Savage *sydän**sydän*

Kiitos Furyn porukka ja kiitos kaverit. *respect*
anis

#135 • • anis

larpap, 5.4.2009 13:29:
---
Zebir, 5.4.2009 04:33:
Hyvät oli bileet, mutta: en omasta mielestäni provosoinut pokeja millään tavalla, en provosoinut yhtään ketään millään tavalla, mutta silti sain nyrksitä silmäkulmaan. Homma meni omasta mielsetäni kutakuinkin näin: heitin pokelle että onpa paljon jengii. Tähän hän kommentoi "kyllä on", jonka jälkeen hän hetken nojaili rappujen tankoihin ja katseli ihmisten tanssimista. Sen jälkeen hän mottasi minua vasempaan silmäkulmaan, jonka jälkeen hän mottasi jotain toista päähän, jonka seurauksena kohde vajosi maahan (portaisiin) ja jäi keräilemään itseään maahan sikiöasentoon. Toivoisin, että joku vahvistaisi edes osan tarinaani ettei tämä jäisi turhana kännitarinana roikkumaan eetteriin. Ainakin oma vasen silmäkulmani muistaa että jostain pientä osumaa tuli. Baarista lähdin suorinta tietä kohti bussipysäkkiä eikä sillä matkalla kukaan pysäyttänyt, saati lyönyt, minua.

---

Minä olin varmaan se "toinen" Henkilö, mutta se Nyrkeilijiä ei ollut mikään poke!.

Muta joo poket ei kyl hirveemin noterannu kokotilannetta.....

Joo ks. sekopää kuulemma ahdisteli muakin bileissä.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Sjel

#137 • • Sjel Apprentice.

anis, 6.4.2009 07:53:
---
larpap, 5.4.2009 13:29:
---
Zebir, 5.4.2009 04:33:
Hyvät oli bileet, mutta: en omasta mielestäni provosoinut pokeja millään tavalla, en provosoinut yhtään ketään millään tavalla, mutta silti sain nyrksitä silmäkulmaan. Homma meni omasta mielsetäni kutakuinkin näin: heitin pokelle että onpa paljon jengii. Tähän hän kommentoi "kyllä on", jonka jälkeen hän hetken nojaili rappujen tankoihin ja katseli ihmisten tanssimista. Sen jälkeen hän mottasi minua vasempaan silmäkulmaan, jonka jälkeen hän mottasi jotain toista päähän, jonka seurauksena kohde vajosi maahan (portaisiin) ja jäi keräilemään itseään maahan sikiöasentoon. Toivoisin, että joku vahvistaisi edes osan tarinaani ettei tämä jäisi turhana kännitarinana roikkumaan eetteriin. Ainakin oma vasen silmäkulmani muistaa että jostain pientä osumaa tuli. Baarista lähdin suorinta tietä kohti bussipysäkkiä eikä sillä matkalla kukaan pysäyttänyt, saati lyönyt, minua.

---

Minä olin varmaan se "toinen" Henkilö, mutta se Nyrkeilijiä ei ollut mikään poke!.

Muta joo poket ei kyl hirveemin noterannu kokotilannetta.....

---

Joo ks. sekopää kuulemma ahdisteli muakin bileissä.

Vaikuttaa aika voittajatyypiltä noin muutenkin ko. kaveri, että terveisiä vaa sinne suunnalle jos/kun lukee tän threadin läpi, olet selvästi oman elämäsi äksönsankari ja muutenkin hyvä tyyppi.

--
Will work for bandwith. :)

euforia

#138 • • euforia mmm sure! why the f*ck not!
Anne *super*avage tuli, näytti ja voitti *piis*

thanks fury

--
morjens

Substanced

#139 • • Edited Substanced FINRG Recordings
Oli kivaa, kiitti Furylle taas. Anne Savagelta tuli kyl aika tykkiä matskuu. *hymy*

ps. Kriss G:stä löytyy "tyyny roikkuu munasta"-kuva :D

Substanced vs. Grimsoul Live -tracklist:

Substanced - First Typhoon (Fury Edit)
Grimsoul - UG
Substanced - Downfall
Grimsoul - Bleed
Substanced - Can You Believe
Phyton & Grimsoul - Empty Eyes
Substanced - My Sacrifice
Grimsoul - Rebirth of Darkness
Substanced & Grimsoul - Signal Lost
Substanced & Grimsoul - Harder Than U Think
#140 • • REivaaja Guest

Substanced, 6.4.2009 13:46:
Oli kivaa, kiitti Furylle taas. Anne Savagelta tuli kyl aika tykkiä matskuu. *hymy*

ps. Kriss G:stä löytyy "tyyny roikkuu munasta"-kuva :D

Pic or stfu!