FURY presents. ANNE SAVAGE 4.4.2009 @ Helsinki

181 posts, 10 pages, 26,205 views

kinderi

#101 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Olipas mulla kivaa! Humala ehti piipahtaan kesken illan,joskin sen sai näpsäkästi tanssittua pois *hih*
Ulkomaan stara ei niinkään miellyttäny,odotin kai jotain muuta..?
Galravin ja Carbonien setit vei taas mennessään,tuli tanssittua jalat taas asteen kipeemmäks, maistu!! *pihkassa*

Se lavajärkkäily sopi mun mielestä paljon paremmin kun edellinen ,toi enemmän tilaa tanssia,vaikka tuntuhan se silti tosi ahtaalta välillä *hih*

Juoruiltua sitte tuliki taas aika paljon,samoten kun muuten häröiltyä, mut n se tyttöjen välinen ystävyys niin jännää *nauru*

..ja pojatpojat,pariinkin otteeseen kuulin "no kun en mä osaa tanssia",buhah,en minäkään mutta tanssin silti!

Oli aivan mielettömän ihania ihmisiä liikkeellä,näitä lisää Heti! *pihkassa*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

#102 • • REivaaja Guest

Zebir, 5.4.2009 04:33:
Hyvät oli bileet, mutta: en omasta mielestäni provosoinut pokeja millään tavalla, en provosoinut yhtään ketään millään tavalla, mutta silti sain nyrksitä silmäkulmaan. Homma meni omasta mielsetäni kutakuinkin näin: heitin pokelle että onpa paljon jengii. Tähän hän kommentoi "kyllä on", jonka jälkeen hän hetken nojaili rappujen tankoihin ja katseli ihmisten tanssimista. Sen jälkeen hän mottasi minua vasempaan silmäkulmaan, jonka jälkeen hän mottasi jotain toista päähän, jonka seurauksena kohde vajosi maahan (portaisiin) ja jäi keräilemään itseään maahan sikiöasentoon. Toivoisin, että joku vahvistaisi edes osan tarinaani ettei tämä jäisi turhana kännitarinana roikkumaan eetteriin. Ainakin oma vasen silmäkulmani muistaa että jostain pientä osumaa tuli. Baarista lähdin suorinta tietä kohti bussipysäkkiä eikä sillä matkalla kukaan pysäyttänyt, saati lyönyt, minua.

Voi vittu mä olisin varmaan tehny jotain todella ''typerää''
Soita kytille. Tollanen mulkku pitää saada käräjille ja linnaan nopeee.
larpap

#103 • • larpap UG

Hyvät oli bileet, mutta: en omasta mielestäni provosoinut pokeja millään tavalla, en provosoinut yhtään ketään millään tavalla, mutta silti sain nyrksitä silmäkulmaan. Homma meni omasta mielsetäni kutakuinkin näin: heitin pokelle että onpa paljon jengii. Tähän hän kommentoi "kyllä on", jonka jälkeen hän hetken nojaili rappujen tankoihin ja katseli ihmisten tanssimista. Sen jälkeen hän mottasi minua vasempaan silmäkulmaan, jonka jälkeen hän mottasi jotain toista päähän, jonka seurauksena kohde vajosi maahan (portaisiin) ja jäi keräilemään itseään maahan sikiöasentoon. Toivoisin, että joku vahvistaisi edes osan tarinaani ettei tämä jäisi turhana kännitarinana roikkumaan eetteriin. Ainakin oma vasen silmäkulmani muistaa että jostain pientä osumaa tuli. Baarista lähdin suorinta tietä kohti bussipysäkkiä eikä sillä matkalla kukaan pysäyttänyt, saati lyönyt, minua.

Minä olin varmaan se "toinen" Henkilö, mutta se Nyrkeilijiä ei ollut mikään poke!.

Muta joo poket ei kyl hirveemin noterannu kokotilannetta.....
Goala

#104 • • Goala It is your own imagination!
Hyvät fiilikset jäi bileistä aijaij*sydän*

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Aeslie

#105 • • Aeslie
Savage oli ihan hiton kova, parasta musaa mitä about voi olla :) muutki soitti kivuutta mut jalat ei ihan antanu periksi harmi.
Camomilli

#107 • • Camomilli
No eipä kauheesti tuonut henkilökuntaan luottamusta sekään tuoppien kerääjä joka hinkkautu persettä vasten ohi kulkiessaan vaikka olisi mahtunut kyllä menemään hieman kauempaakin. *ding* Huomasin että aika moniakin naisia jäi siihen tanssilattialle tuijottamaan nälkäsen näkösenä kierrellessään. Yyyh.

dj upi, 5.4.2009 12:21:
---

---

Miks musta tuntuu et joka hemmetin kerta ku Hesarilla on bileet tulee joku ilkee juttu esiin mitä ne poket toteuttaa. Eikö se klubi nyt vaan tajua vaihtaa sitä asioita hoitavaa lafkaa O___o

Hjuvat bileet ilmeisesti muuten oli. Näytti ainakin toimivalta toi uus deejiikopin asettelu päälavalla :)

#108 • • Säty Guest
Musta poket käyttäytyi asiallisesti.
Mut jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. :)
Zeni-

#109 • • Zeni- Funky Little Man
Kiitän ja kumarran.

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

André

#110 • • André Madwave, Force
7 päivää 4 bileet
Lauantai *uuh* *nyyh* *plur*

Kyllä tämä putki alkoi jo hiukan painamaan ja meinasin jättää *super*illan väliin, mutta empäs tehnytkään niin, onneksi. Tuttuja oli todella paljon, loistavia settejä ja hyvin tilaa, sekä toimivat visuaalit ja dekot kruunasivat illan loistavasti.

Kaikki setit olivat hyviä, mutta Savage veti(yllätys, yllätys) voiton kotiin. Oli erittäin mukavaa tanssia Annen antaman biitin tahdissa ja kiitokset Avangionille *plur* , pari tanssi kun on sun kanssa aina niin kivaa *hali* Ainoa setti mikä ei toiminut oli, ikävä kyllä, Garbon Basedin. Voi tosin johtua aika kovasta väsymyksestä.

Kuvaajia olikin tosiaan paljon, mutta ei se mitään, kaikki oli ainakin mukavia ja ystävällisiä. Järjestelyt toimi paikan puolelta taas moitteettomasti. Minulle olivat ainakin kaikki poket ystävällisiä, eikä ole aikaisemminkaan ongelmia heidän kanssaan ollut.

Kiitokset taas kerran kaikille mukana olijoille ja varsinkin niille jotka jaksoivat mukana kaikki nämä neljät bileet tai edes osan niistä. Erityis kiitokset Ravecille *plur* jälleen kerran kotiin viemisestä ja takapenkin poppoolle aamuyön puheenaiheista *tirsk*
Displacer

#111 • • Displacer
Hyvin järkätyt bileet ja sali toimi noin päin vallan mainiosti. Sinne soittajien taakse jos ois saanu screenin viel ni ois ollu kiva. Hienoja juttuja pyöri screeneillä, mutta ei niitä loppupeleis tullut paljon katseltua kyl.

Oma fiilis oli vähän niin ja näin vaikka Carbon Based saikin vielä jalkaa vipamaan ja hymyä huulille.

Alkaisikohan nämä hardi bileet olla jo nähty... tai ens kerralla pitää ainakin ottaa suojakänni päälle :D
Lost-Soul

#112 • • Edited Lost-Soul los pallos
Olipas kekkerit. Kuvaajia ainakin riitti, joten päätin itse puhtaasti testailla jos vaikka löytäis jotain sellaista mistä itse tykkään. Väkeä oli yllättävän vähän tällä kertaa, mutta ainakin tilaa riitti jokaiselle tanssahdella kunnolla. Surreal vs. Swoosh veti mielestäni parhaimman seti illalla ja varsinkin heidän lopetus pakotti itsenikin pomppimaan. Tuosta oli Annen helppo jatkaa loistavaa menoa.

http://knuutti.1g.fi/kuvat/Events/Fury+presents+Anne+Savage+4.4.2009/

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

#114 • • Muussika Guest
Ilta alkoi muailman loistavimmilla etkoilu-synttäreillä, enkä meinannut irtautua Rock Bandin rumpujen takaa itse bileisiin olleskaan. :P Onneksi sitten jossain vaiheessa pöllähdettiin kuitenkin paikan päälle.

Alkuillan musat ei oikeen uponnut meikäläiseen. Mä tykkään melodioista, vaikka musa olisikin hardimpaa kamaa, joten päälavan puolella mulle maistuvaa settiä alkoi tulla vasta Galravin soitantojen myötä. AIJAI! <3

Ylhäällä tuli loistavaa housea! Tais olla Kriss G ja sen soittokaveri puikoissa, oon niin laiska etten jaksa tsekkailla soittoaikataulua tähän väliin. :P Carbon Basedille myös kiitokset tanssijalkojen nostattamisesta.

Lava toimi hyvin noin päin, kaverit oli ihkuja ja tunnelma katossa. *sydän*

Mie kiitän!
Lime_

#115 • • Edited Lime_
Parhaat Furyt jossa olen käynyt!

Viime kerran motkotuksista oli hyötyä ja homma toimi hienosti. Valoisuutta oli paljon vähemmän, popit soi sopivan kovalla ja uusi paikka soittajille on kyllä paras uudistus.

Tiesin heti kun baariin tulin siitä hien hajusta joka siellä tanssialueella leijaili, että on tulossa kovat joraukset. Ja kovaahan siellä vedettiinkin. Olisi hauska kysyä joskus sponsoriksi joku dödö firma, joka näyttäisi toteen "pitää hajun poissa" mainoslauseitaan *nauru*

Kaikki soittajat veti tosi hyvin, mutta olihan se Anna savage ylitse muiden. Hieno energiä päällä koko setin ajan. Yllätti vain, että hardhousea ei tainnut tulla kuin yhden tai kahden biisin verran, vai onnistuinko niin hyvin uppoutumaan vaan siihen menoon etten huomannut? kova setti kuitenkin.

Surreal & Swooshin keikan lopussa tulleet prodigy miksaus (olisi kiva tietää biisin nimi?) ja mario biisi jäi kyllä hyvin mieleen. Galravin ja carbonin seteistä jotenkin puuttui se yleisökontakti joka Savagella oli, mutta onhan se kova paikka soittaa illan odotetuimman dj:n jälkeen. Kuka nyt carbonin porukasta siihen mikkiin tarttuikaan, niin olisi voinut jättää sen mikin vaan ihan rauhassa siihen pöydälle, kun jotenkin se ei näyttänyt menevän perille tanssijoille. Huomasin vaan kun vaiheessa tyyppi huusi mikkiin "kaikki kädet ilmaan" ja kukaan muu kuin minä ei nostanut *nauru*

Valokuvaajia riitti kyllä älyttömästi, joten jätin tuon kuvaamisen vähemmälle joten ei varmaankaan tule mitään kuvamateriaalia minun suunnalta. Kuvaajien määrästä olisi voinut luulla, että suurempiakin julkkiksia olisi ollut liikenteessä. Mutta eihän siinä mitään, kiva vaan että näkee enempi hienoja kuvia.

Toivottavasti seuraavatkin Furyt on vähintäänkin yhtä hyvät.
Vertina

#116 • • Vertina
Hyvät oli bileet jälleen. Aluks mietitytti jaksaako tänne edes lähteä kun edellinen ilta meni flipsidessa ja olo oli sen mukainen. Väsymys sitten onneksi meni ohi. Loppuun olisin mielelläni ollut, mutta pitikin lähteä sitten aikaisemmin pois :(
JasoX

#117 • • JasoX Ruoska

Lime_, 5.4.2009 17:32:
Kuka nyt carbonin porukasta siihen mikkiin tarttuikaan, niin olisi voinut jättää sen mikin vaan ihan rauhassa siihen pöydälle, kun jotenkin se ei näyttänyt menevän perille tanssijoille. Huomasin vaan kun vaiheessa tyyppi huusi mikkiin "kaikki kädet ilmaan" ja kukaan muu kuin minä ei nostanut *nauru*

Ei meidän porukasta tainnut ainakaan kukaan saada mitään selvää et mitä se siel huus, ainoa sana mistä sai jotenkin selvää tais olla helsinki *nauru*

--
heartbeat will never fade

Zebir

#119 • • Zebir

larpap, 5.4.2009 13:29:
---
Minä olin varmaan se "toinen" Henkilö, mutta se Nyrkeilijiä ei ollut mikään poke!.

Muta joo poket ei kyl hirveemin noterannu kokotilannetta.....

Ok, kiitos korjauksesta niin ei jää mitään valheellista tietoa ilmaan. Ikävä homma kaikesta huolimatta. *igor*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Laskeuma

#120 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
Kiitos ja anteeksi

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.