FURY presents. ANNE SAVAGE 4.4.2009 @ Helsinki

181 posts, 10 pages, 26,693 views

kemuttaja

#81 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Päivä pelastettu ja kohta otetaan nokka kohti helsinkiä *tanssittel*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

Zebir

#82 • • Zebir
Jaha, tuli sit pieni yllätyslähtö tänne. Äkkii viunaa naamaan!

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

oka

#83 • • Edited oka klick.
En ole ikinä ollut hard X fani, mutta nyt kyllä pääartistin musa oli erittäin miellyttävää (no sen tunnin minkä jaksoi olla *lmao*). Muutamat kaipiroskat ja kuvasetti oli valmis. Jälleen herkkä nahkaisten kannattaa jättää setti väliin.

...ai niin, enpä ole tainut ikinä nähnyt niin paljon kuvaajia niin pienessä paikassa. Luulis et kaikista on kuvia, kun kuvaajia oli suhteessa 1:20 bilettäjiin nähden *nauru*

http://blog.okamorikawa.com/weblog/post/99397

505355275_LqNC9-S.jpg

505357357_6rXyF-S.jpg

505359210_jFYAC-S.jpg
Zebir

#84 • • Zebir
Hyvät oli bileet, mutta: en omasta mielestäni provosoinut pokeja millään tavalla, en provosoinut yhtään ketään millään tavalla, mutta silti sain nyrksitä silmäkulmaan. Homma meni omasta mielsetäni kutakuinkin näin: heitin pokelle että onpa paljon jengii. Tähän hän kommentoi "kyllä on", jonka jälkeen hän hetken nojaili rappujen tankoihin ja katseli ihmisten tanssimista. Sen jälkeen hän mottasi minua vasempaan silmäkulmaan, jonka jälkeen hän mottasi jotain toista päähän, jonka seurauksena kohde vajosi maahan (portaisiin) ja jäi keräilemään itseään maahan sikiöasentoon. Toivoisin, että joku vahvistaisi edes osan tarinaani ettei tämä jäisi turhana kännitarinana roikkumaan eetteriin. Ainakin oma vasen silmäkulmani muistaa että jostain pientä osumaa tuli. Baarista lähdin suorinta tietä kohti bussipysäkkiä eikä sillä matkalla kukaan pysäyttänyt, saati lyönyt, minua.

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Camomilli

#85 • • Camomilli
Oliks vähän kivaa, fury ei kyl petä koskaan *plur*
zorri

#86 • • zorri Do I have something to say?
*ankka**känni**piis*Kuitti . Suit you Sir *hymy*
Nightraver

#87 • • Nightraver Nightraver
Kivaa oli vaikka toista päivää jo lähti tamppaamaan... Annen setti oli kyl makoisaa ja tuli rankaistua jalkoja vielä eilisen jälkeen lisää riittävästi *jiihaa* Kiitos jälleen kanssabilettäjille ja frendeille sekä tietysti illan artisteille. Seuraavia Furyjä odotellessa *hihu*

--
In TRANCE We TRUST

JasoX

#88 • • JasoX Ruoska
Mahtavaa oli jälleen kerran, vähän menoa hidasti eilinen flipside mutta silti riehuttiin alusta loppuun. Seuraavaa odotellessa =)

--
heartbeat will never fade

xl8r

#90 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Savage sytytti kyllä todella. Parasta soundia mitä oon kuullu pitkiin aikoihin :)

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Timce

#91 • • Timce

lohikarme
ps. Anne on aika herttanen ja mukava likka <3

Move along, move along...Se on mun mukava ja herttainen likka. :D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

KeijoK

#92 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Timce, 5.4.2009 10:33:
---
lohikarme

---

Herux? =D

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

lohikarme

#93 • • lohikarme RitariVittupää

KeijoK, 5.4.2009 10:52:
---
---
lohikarme

---

---

Herux? =D

Ei ainakaan Timcelle ;)

--
Qualis artifex pereo

KeijoK

#94 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

lohikarme, 5.4.2009 10:52:
---
KeijoK, 5.4.2009 10:52:
---
---
lohikarme

---

---

Herux? =D

---

Ei ainakaan Timcelle ;)

Timcelle ei nyt heru kuin väljähtänyttä olutta ja sitäkin snapsilasissa =D

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Timce

#95 • • Timce

KeijoK
Herux? =D

En ollu koko bileissä.. =P

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

#97 • • Säty Guest
Olipahan bileet...

Musa jees.
Juomat jees. (sorruin tequilaan:D)
Ihmiset jees. *hih*
Poket oli kivoja, varsinki ovi poke. :D
dj upi

#99 • • dj upi

Zebir, 5.4.2009 04:33:
Hyvät oli bileet, mutta: en omasta mielestäni provosoinut pokeja millään tavalla, en provosoinut yhtään ketään millään tavalla, mutta silti sain nyrksitä silmäkulmaan. Homma meni omasta mielsetäni kutakuinkin näin: heitin pokelle että onpa paljon jengii. Tähän hän kommentoi "kyllä on", jonka jälkeen hän hetken nojaili rappujen tankoihin ja katseli ihmisten tanssimista. Sen jälkeen hän mottasi minua vasempaan silmäkulmaan, jonka jälkeen hän mottasi jotain toista päähän, jonka seurauksena kohde vajosi maahan (portaisiin) ja jäi keräilemään itseään maahan sikiöasentoon. Toivoisin, että joku vahvistaisi edes osan tarinaani ettei tämä jäisi turhana kännitarinana roikkumaan eetteriin. Ainakin oma vasen silmäkulmani muistaa että jostain pientä osumaa tuli. Baarista lähdin suorinta tietä kohti bussipysäkkiä eikä sillä matkalla kukaan pysäyttänyt, saati lyönyt, minua.

Miks musta tuntuu et joka hemmetin kerta ku Hesarilla on bileet tulee joku ilkee juttu esiin mitä ne poket toteuttaa. Eikö se klubi nyt vaan tajua vaihtaa sitä asioita hoitavaa lafkaa O___o

Hjuvat bileet ilmeisesti muuten oli. Näytti ainakin toimivalta toi uus deejiikopin asettelu päälavalla :)
Jka

#100 • • Jka Harder.fi
Haluan kiittää järjestäjiä pääesiintyjän tuomisesta. Anne Savage oli suvereenisti parasta ulkomailta, mitä olen tähän mennessä hardin osalta nähnyt. Genret vaihteli välissä ja nainen soitti suurimmalti osin juuri sellaista soundia mitä itse on tuottanut, ei mitään "suomivirityssettejä" tai jatkuvasti hillittömiä yleisönostatusklassikoita.

Hieno tapaus ja toivottavasti saadaan pian uudelleen tänne! Kiitos! *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*