LOVESEXMONEY 18.2.2009 @ Helsinki

47 posts, 3 pages, 14,280 views

fashion_police

Posts: 31

#1 • • Edited fashion_police
Eli 6 huippu tiskijukkaa, 4 tanssijat suoraan klubipääkaupungist, 3 salia ja 3 eri musiikkityyliä ja älytön määrä julkiksia ja paparazzeja ;) tässä oli bileiden lyhyt kuvaus. Kannattaa tulla katsomaan paikan päälle nimittäin stadin keskiviikkoo ajatelles tää on aikamoinen tapahtuma.
uneek

Posts: 81

#2 • • uneek Love is all we really need. (money too).

fashion_police, 13.1.2009 16:59:
älytön määrä julkiksia ja paparazzeja



Onko Matti Nykänen tulossa?

--
o====3

ninscu

Posts: 635

#6 • • ninscu candydelic
hirvee nimi bileillä :D ok sori

--
.. grooving with the eternal now ..

uneek

Posts: 81

#7 • • uneek Love is all we really need. (money too).
Aika kaamee logokin...

--
o====3

domi

Posts: 7,069

#8 • • Edited domi Työn sankari.

fashion_police, 29.6.2008 15:18:
naamarajalla vois nostaa klubin laatua jotta siitä vois tulla ihan hyvä kilpailuetu joka houkuttelis niitä ihmisiä jolla on varaa jättää baariin kymmenesti perusjuopon verran.


Kai tänne on sit naamaraja?
EDIT:

fashion_police, 29.6.2008 20:57:
Niinpä muute dj ei ees ollu mikää venäläinen. Sen takii näyttiki miltä näytti. Toivotaan että ens kerral mikään ei estä luvattuja dj tulemasta.


Ja sit onko varma et DJ:t tulee? Niilläkin kun näemmä on naamaraja.
fashion_police

Posts: 31

#10 • • fashion_police

domi, 15.1.2009 11:05:
---
fashion_police, 29.6.2008 15:18:
naamarajalla vois nostaa klubin laatua jotta siitä vois tulla ihan hyvä kilpailuetu joka houkuttelis niitä ihmisiä jolla on varaa jättää baariin kymmenesti perusjuopon verran.
---

Kai tänne on sit naamaraja?
EDIT:
---
fashion_police, 29.6.2008 20:57:
Niinpä muute dj ei ees ollu mikää venäläinen. Sen takii näyttiki miltä näytti. Toivotaan että ens kerral mikään ei estä luvattuja dj tulemasta.

---

Ja sit onko varma et DJ:t tulee? Niilläkin kun näemmä on naamaraja.



Kaikki tulevat Dj't ovat venäläisiä mutta ei sen takia että mulla ois mitään vastaan muita, vaan sen takia että Venäjällä klubikulttuuri on kehittyneempää. Djlle ei ole naamarajoja ja ne saapuvat 100% varmasti. Koko tämä juttu on SK bilejärjestäjä kilpailua... Ja nyt useasta sadasta hakijasta olen kymmenen joukossa ketkä kilpailevat 20000 euron summasta. Harmi että olette noin negatiivisia näitä bileitä kohtaan mutta olen sitä mieltä jo tämä on suuri saavutus minulle. Hain kilpailuun kun olin kaks viikkoo sitten täyttäny 18 ja koko projektista olin saanu 95% hyvää palautetta. Mutta kiitos teidänkin palautteesta sillä next time teen paremmat että kaikki ovat tyytyväisiä. Pistäkää rakentavaa kriitikkiä ja tulkaa paikalle edes sen takia että voitte sen jälkeen sanoa että "olipa paskat bileet" mutta kuitenkin toivon että paikan päällä muutatte mielipiteenne. Kiitos

Terveisin Irina
fashion_police

Posts: 31

#12 • • fashion_police

joucca, 15.1.2009 11:31:
---
fashion_police, 15.1.2009 01:05:
---
uneek, 13.1.2009 17:20:
---
fashion_police, 13.1.2009 16:59:
älytön määrä julkiksia ja paparazzeja

---


Onko Matti Nykänen tulossa?

---


never ever

---


No sitte mä en ainakaan tuu paikalle jos mattikaa ei tuu..



Eli Matti Nykänen on ainut asia mikä kiinnostaa bileis ? Erikoistoiveist voin senkin kutsuu mut sit jos sua ei nää bileis, ajattelen että puhuit paskaa sen takii ettet keksiny mitää fiksumpaa
anton fine

Posts: 1,359

#13 • • anton fine myspace.com/finethedj


:D
dolphin dos

Posts: 174

#14 • • dolphin dos
Heh venäläinen klubikulttuuri on kehittyyneempää ainakin sillä tasolla, että vipkulttuuri on viety todella extremeen. Sedun Royal-sk-platina-meininki jää kyllä Moskovan varjoon täysin.

Uusrikkaille tyypilliseen tapaan tapahtuman nimi on osuva, etenkin LOVE MONEY. Vanha oldschool bling bling on Venäjällä kling kling timantteineen ja turkiksineen. Privaattiklubeilla drinksut tavallisen pulliaisen vuoden visalaskun verran :)

En suoranaisesti näitä bilejä mustamaalaa. Toivon sulle onnea ja onnittelut jo valmiiksi näin pitkälle pääsemisestä. Tsemmpiä!
Lauri

Posts: 1,051

#15 • • Lauri Devoted

fashion_police, 15.1.2009 11:27:
Harmi että olette noin negatiivisia näitä bileitä kohtaan mutta olen sitä mieltä jo tämä on suuri saavutus minulle. Hain kilpailuun kun olin kaks viikkoo sitten täyttäny 18 ja koko projektista olin saanu 95% hyvää palautetta. Mutta kiitos teidänkin palautteesta sillä next time teen paremmat että kaikki ovat tyytyväisiä. Pistäkää rakentavaa kriitikkiä ja tulkaa paikalle edes sen takia että voitte sen jälkeen sanoa että "olipa paskat bileet" mutta kuitenkin toivon että paikan päällä muutatte mielipiteenne. Kiitos



Onneksi olkoon että olet noinkin pitkälle päässyt tuossa touhussa.
Kannattaa muistaa, että aina löytyy ihmisiä, jotka kritisoivat sua
teit mitä tahansa, hyvää tai pahaa.

Klubitus tuskin on ihan otollisin hehkutuskenttä tuon kaltaiselle
kärkkäälle, pintaliitoa havittelevalle, aggressiivisesti lokeroivalle
bilekonseptille - mutta onnea valitsemallesi tielle :-)
speukka

Posts: 335

#16 • • speukka
Kehittynyttä klubikulttuuria: Viimeeks kun kuulin pietarilaisen DJ:n soittavan, niin setissä soi joku tasabiittiremix Tatusta. Jäi tosi hyvät vibat!
sts

Posts: 7,969

#17 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

fashion_police, 15.1.2009 11:27:
Kaikki tulevat Dj't ovat venäläisiä mutta ei sen takia että mulla ois mitään vastaan muita, vaan sen takia että Venäjällä klubikulttuuri on kehittyneempää.



Musta on aika mahtavaa että sulla on ensimmäisten bileiden aikaan jo ennen bileitä noin isot puheet. Pääset vielä pitkälle valitsemallasi uralla.

Bileitä on hyvä tehdä valmiissa tilassa omalla rahalla, mutta eipä sillä mitään hienoa tehdä, varsinkin jos mainostaminen on näin lapsenkengissä niinkuin sinun tapahtumapostauksesi klubitukseen, olisit edes vähän mallia katsonut muista tapahtuma ilmoituksista.
fashion_police

Posts: 31

#18 • • fashion_police

phAntominE, 15.1.2009 11:57:


Uusrikkaille tyypilliseen tapaan tapahtuman nimi on osuva, etenkin LOVE MONEY. Vanha oldschool bling bling on Venäjällä kling kling timantteineen ja turkiksineen.



LOVE (you) SEX (please) MONEY (no problem)

=D
fashion_police

Posts: 31

#19 • • fashion_police

sts, 15.1.2009 12:10:
---
fashion_police, 15.1.2009 11:27:
Kaikki tulevat Dj't ovat venäläisiä mutta ei sen takia että mulla ois mitään vastaan muita, vaan sen takia että Venäjällä klubikulttuuri on kehittyneempää.

---


Musta on aika mahtavaa että sulla on ensimmäisten bileiden aikaan jo ennen bileitä noin isot puheet. Pääset vielä pitkälle valitsemallasi uralla.

Bileitä on hyvä tehdä valmiissa tilassa omalla rahalla, mutta eipä sillä mitään hienoa tehdä, varsinkin jos mainostaminen on näin lapsenkengissä niinkuin sinun tapahtumapostauksesi klubitukseen, olisit edes vähän mallia katsonut muista tapahtuma ilmoituksista.



Ja tota ei oo niin helppoa duunia miltä näyttää =) budjetti on naurettava (1500€) ja kriteerit ei helpommasta päästä. Niin ku näät hommasin 6 djta ja 4 tanssijaa ja serpentiinishow joka kruunaa illan. Kohta näät julisteita pitkin katuja ja ehkä ajattelet että joku muukin vois ottaa mallia mun asenteesta ja tavasta hoitaa asioita. Mut kiitos et arvostelet, vain tällä tavalla voin pistää paremmaks
Unik

Posts: 4,117

#20 • • Unik

fashion_police, 15.1.2009 18:11:
---
sts, 15.1.2009 12:10:
---
fashion_police, 15.1.2009 11:27:
Kaikki tulevat Dj't ovat venäläisiä mutta ei sen takia että mulla ois mitään vastaan muita, vaan sen takia että Venäjällä klubikulttuuri on kehittyneempää.

---


Musta on aika mahtavaa että sulla on ensimmäisten bileiden aikaan jo ennen bileitä noin isot puheet. Pääset vielä pitkälle valitsemallasi uralla.

Bileitä on hyvä tehdä valmiissa tilassa omalla rahalla, mutta eipä sillä mitään hienoa tehdä, varsinkin jos mainostaminen on näin lapsenkengissä niinkuin sinun tapahtumapostauksesi klubitukseen, olisit edes vähän mallia katsonut muista tapahtuma ilmoituksista.

---


Ja tota ei oo niin helppoa duunia miltä näyttää =) budjetti on naurettava (1500€) ja kriteerit ei helpommasta päästä. Niin ku näät hommasin 6 djta ja 4 tanssijaa ja serpentiinishow joka kruunaa illan. Kohta näät julisteita pitkin katuja ja ehkä ajattelet että joku muukin vois ottaa mallia mun asenteesta ja tavasta hoitaa asioita. Mut kiitos et arvostelet, vain tällä tavalla voin pistää paremmaks


Tuleeko toi budjetti: 1500€ omasta pussista vai maksaako SK sen? Lähtökohtana yleensä on et jos maksaa itse niin silloin miettii asioita, valintoja yms. tarkemmin ja yleensä enemmän tulee katsottua rahojen perään eli minne ne menee tai katoaa ja tehtyä ehkä enemmän "sydämmellä" hommaa.