LOVESEXMONEY 18.2.2009 @ Helsinki

47 posts, 3 pages, 14,307 views

fashion_police

Posts: 31

#21 • • Edited fashion_police

Unik, 15.1.2009 18:24:
---
fashion_police, 15.1.2009 18:11:
---
sts, 15.1.2009 12:10:
---
fashion_police, 15.1.2009 11:27:
Kaikki tulevat Dj't ovat venäläisiä mutta ei sen takia että mulla ois mitään vastaan muita, vaan sen takia että Venäjällä klubikulttuuri on kehittyneempää.

---


Musta on aika mahtavaa että sulla on ensimmäisten bileiden aikaan jo ennen bileitä noin isot puheet. Pääset vielä pitkälle valitsemallasi uralla.

Bileitä on hyvä tehdä valmiissa tilassa omalla rahalla, mutta eipä sillä mitään hienoa tehdä, varsinkin jos mainostaminen on näin lapsenkengissä niinkuin sinun tapahtumapostauksesi klubitukseen, olisit edes vähän mallia katsonut muista tapahtuma ilmoituksista.

---


Ja tota ei oo niin helppoa duunia miltä näyttää =) budjetti on naurettava (1500€) ja kriteerit ei helpommasta päästä. Niin ku näät hommasin 6 djta ja 4 tanssijaa ja serpentiinishow joka kruunaa illan. Kohta näät julisteita pitkin katuja ja ehkä ajattelet että joku muukin vois ottaa mallia mun asenteesta ja tavasta hoitaa asioita. Mut kiitos et arvostelet, vain tällä tavalla voin pistää paremmaks

---

Tuleeko toi budjetti: 1500€ omasta pussista vai maksaako SK sen? Lähtökohtana yleensä on et jos maksaa itse niin silloin miettii asioita, valintoja yms. tarkemmin ja yleensä enemmän tulee katsottua rahojen perään eli minne ne menee tai katoaa ja tehtyä ehkä enemmän "sydämmellä" hommaa.


kyllä maksaa SK, mutta joudun maksaa niille tota suuremman summan jos en saa ennakkolippui myytyy =) hommaa riittää ja minähän en saa yhtään mitään kyseisen tapahtuman tuotoista =)
Freja

Posts: 8,775

#22 • • Freja Sihteeri

fashion_police, 15.1.2009 18:36:
kyllä maksaa SK, mutta joudun maksaa niille tota suuremman summan jos en saa ennakkolippui myytyy =) hommaa riittää



"kiva" diili :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lauri

Posts: 1,051

#23 • • Lauri Devoted

Freja, 15.1.2009 18:40:
---
fashion_police, 15.1.2009 18:36:
kyllä maksaa SK, mutta joudun maksaa niille tota suuremman summan jos en saa ennakkolippui myytyy =) hommaa riittää

---


"kiva" diili :D



No jos ei luota siihen, että saa 250 lippua myytyä, niin kannattaa
kyllä jättää moinen skaba ylipäänsä väliin ja pysyttäytyä vain
siellä asiakaspuolella ;)
dj upi

Posts: 1,835

#24 • • dj upi

Lauri, 15.1.2009 18:44:
---
Freja, 15.1.2009 18:40:
---
fashion_police, 15.1.2009 18:36:
kyllä maksaa SK, mutta joudun maksaa niille tota suuremman summan jos en saa ennakkolippui myytyy =) hommaa riittää

---


"kiva" diili :D

---


No jos ei luota siihen, että saa 250 lippua myytyä, niin kannattaa
kyllä jättää moinen skaba ylipäänsä väliin ja pysyttäytyä vain
siellä asiakaspuolella ;)



Toisaalta keskiviikkoilta ja ky paikkana. En sanois et erityisen helppo tehtävä ainakaan keskellä talvea. Toisaalta jo omista kavereista voi saada sata ihmistä tai jotai..
Lauri

Posts: 1,051

#25 • • Lauri Devoted

dj upi, 15.1.2009 18:48:
---
Lauri, 15.1.2009 18:44:
---
Freja, 15.1.2009 18:40:
---
fashion_police, 15.1.2009 18:36:
kyllä maksaa SK, mutta joudun maksaa niille tota suuremman summan jos en saa ennakkolippui myytyy =) hommaa riittää

---


"kiva" diili :D

---


No jos ei luota siihen, että saa 250 lippua myytyä, niin kannattaa
kyllä jättää moinen skaba ylipäänsä väliin ja pysyttäytyä vain
siellä asiakaspuolella ;)

---


Toisaalta keskiviikkoilta ja ky paikkana. En sanois et erityisen helppo tehtävä ainakaan keskellä talvea. Toisaalta jo omista kavereista voi saada sata ihmistä tai jotai..



Niin, ja sit herää kysymys että kelle tuo skaba on tarkoitettu.
dj upi

Posts: 1,835

#26 • • dj upi

Lauri, 15.1.2009 18:53:
---
dj upi, 15.1.2009 18:48:
---
Lauri, 15.1.2009 18:44:
---
Freja, 15.1.2009 18:40:
---
fashion_police, 15.1.2009 18:36:
kyllä maksaa SK, mutta joudun maksaa niille tota suuremman summan jos en saa ennakkolippui myytyy =) hommaa riittää

---


"kiva" diili :D

---


No jos ei luota siihen, että saa 250 lippua myytyä, niin kannattaa
kyllä jättää moinen skaba ylipäänsä väliin ja pysyttäytyä vain
siellä asiakaspuolella ;)

---


Toisaalta keskiviikkoilta ja ky paikkana. En sanois et erityisen helppo tehtävä ainakaan keskellä talvea. Toisaalta jo omista kavereista voi saada sata ihmistä tai jotai..

---


Niin, ja sit herää kysymys että kelle tuo skaba on tarkoitettu.



Vaikee sanoo siitä. Sanoisin et Sedulle helppoa rahaa enemmän tai vähemmän :P
Jake

Posts: 792

#27 • • Jake saloUG

fashion_police, 15.1.2009 11:27:
---
domi, 15.1.2009 11:05:
---
fashion_police, 29.6.2008 15:18:
naamarajalla vois nostaa klubin laatua jotta siitä vois tulla ihan hyvä kilpailuetu joka houkuttelis niitä ihmisiä jolla on varaa jättää baariin kymmenesti perusjuopon verran.
---

Kai tänne on sit naamaraja?
EDIT:
---
fashion_police, 29.6.2008 20:57:
Niinpä muute dj ei ees ollu mikää venäläinen. Sen takii näyttiki miltä näytti. Toivotaan että ens kerral mikään ei estä luvattuja dj tulemasta.

---

Ja sit onko varma et DJ:t tulee? Niilläkin kun näemmä on naamaraja.

---


Kaikki tulevat Dj't ovat venäläisiä mutta ei sen takia että mulla ois mitään vastaan muita, vaan sen takia että Venäjällä klubikulttuuri on kehittyneempää. Djlle ei ole naamarajoja ja ne saapuvat 100% varmasti. Koko tämä juttu on SK bilejärjestäjä kilpailua... Ja nyt useasta sadasta hakijasta olen kymmenen joukossa ketkä kilpailevat 20000 euron summasta. Harmi että olette noin negatiivisia näitä bileitä kohtaan mutta olen sitä mieltä jo tämä on suuri saavutus minulle. Hain kilpailuun kun olin kaks viikkoo sitten täyttäny 18 ja koko projektista olin saanu 95% hyvää palautetta. Mutta kiitos teidänkin palautteesta sillä next time teen paremmat että kaikki ovat tyytyväisiä. Pistäkää rakentavaa kriitikkiä ja tulkaa paikalle edes sen takia että voitte sen jälkeen sanoa että "olipa paskat bileet" mutta kuitenkin toivon että paikan päällä muutatte mielipiteenne. Kiitos

Terveisin Irina



oot kyl ihan söpö... saaks mä vipin??
Jake

Posts: 792

#28 • • Jake saloUG

Lauri, 15.1.2009 18:44:
---
Freja, 15.1.2009 18:40:
---
fashion_police, 15.1.2009 18:36:
kyllä maksaa SK, mutta joudun maksaa niille tota suuremman summan jos en saa ennakkolippui myytyy =) hommaa riittää

---


"kiva" diili :D

---


No jos ei luota siihen, että saa 250 lippua myytyä, niin kannattaa
kyllä jättää moinen skaba ylipäänsä väliin ja pysyttäytyä vain
siellä asiakaspuolella ;)



Siis toi sbabahan on ihan täysi kusetus. kun luin säännöt.
sääntöjen viimeinen lause oli vallan mielenkiintoinen.
Speedpromotionilla mikä lie, on oikeus pienentää kilpailun päävoittona olevaa summaa mikäli heidän mielestään voittaja idea ei ole tarpeeksi hyvä ja tuottava :D
fashion_police

Posts: 31

#29 • • Edited fashion_police

Lauri, 15.1.2009 18:53:
---
dj upi, 15.1.2009 18:48:
---
Lauri, 15.1.2009 18:44:
---
Freja, 15.1.2009 18:40:
---
fashion_police, 15.1.2009 18:36:
kyllä maksaa SK, mutta joudun maksaa niille tota suuremman summan jos en saa ennakkolippui myytyy =) hommaa riittää

---


"kiva" diili :D

---


No jos ei luota siihen, että saa 250 lippua myytyä, niin kannattaa
kyllä jättää moinen skaba ylipäänsä väliin ja pysyttäytyä vain
siellä asiakaspuolella ;)

---


Toisaalta keskiviikkoilta ja ky paikkana. En sanois et erityisen helppo tehtävä ainakaan keskellä talvea. Toisaalta jo omista kavereista voi saada sata ihmistä tai jotai..

---


Niin, ja sit herää kysymys että kelle tuo skaba on tarkoitettu.



onhan kaverit ja kavereitten kaverit kohderyhmiä
sts

Posts: 7,969

#30 • • sts Sama pyynti aitta!

Jake, 15.1.2009 20:00:
-clips-



Ne myös saa muistaakseni täydet oikeudet sun bilekonseptii ja sen käyttämiseen käyttämiseen tulevaisuudessa.
Jake

Posts: 792

#32 • • Edited Jake saloUG

Individual, 15.1.2009 21:09:
Antaa nyt toisen järkkää bileet, älkääkö lyökö taas hartiavoimin, perkele.



Joo, ei siis on hienoo että tyttö on lähtenyt rohkeesti yrittämään järjestämistä. mäkin jopa hetken ajattelin osallistumista tohon kisaan. Mutta luettuani säännöt totesin että selkeää rahastusta koko homma.

no Sasha vie homman himaan :)
dolphin dos

Posts: 174

#33 • • dolphin dos
Mä en henk.koht. voi Sedu Koskista sietää. Helvetin hyvin se osaa rahaa tehdä, mut tuhoo monopolillaan kilpailua. Paikat ilmeettömiä, kalliita ja vievät klubiskeneä syvemmälle pohjamutiin. Tietysti niillä paikkakunnilla, joilla ei oo liiaksi yöelämää, niin onhan se Onnela varmaan ihan jees.
Enivei Irina take SK down and lead the empire!! :D No se on kyl nii veloissa jo et eiköhän imperiumi kaadu tässä joskus.

Mä voisin pyrkiä Talent Suomeen, koska osaan järkkää paskimmat kemut ikinä btw!
Uskon vahvasti et KY:lle tulee reippaasti jengiä, vaik olis keskiviikko. En oo ikinä käyny siel mut kuulemani mukaan se on aika suosittu paikka.

lycka till viel :)
fashion_police

Posts: 31

#34 • • fashion_police

sts, 15.1.2009 20:58:
---
Jake, 15.1.2009 20:00:
-clips-

---


Ne myös saa muistaakseni täydet oikeudet sun bilekonseptii ja sen käyttämiseen käyttämiseen tulevaisuudessa.



ei varmana saa mitään oikeuksii mun konseptiin, mutta mahdollisesti tästä tulee kiertue.

Bileistä tulee varmasti kuumimmat ja puhutuimmat ;) Vaikka inhoaisit Seduu mutta jos olet progressiivisen musiikin ystävä oot varmasti tervetullu. Älkää myös ikinä ottako mitään sanojani liian vakavasti ja konkreettisesti. Kaikki tehdään huumorilla !
anton fine

Posts: 1,359

#35 • • anton fine myspace.com/finethedj
LOVESEXMONEY pt.1 [RUS]

UzU

Posts: 2,361

#36 • • UzU [33100]

phAntominE, 15.1.2009 22:40:
Mä en henk.koht. voi Sedu Koskista sietää. Helvetin hyvin se osaa rahaa tehdä, mut tuhoo monopolillaan kilpailua.



Sedu ei ole monopoli, ei edes suurin. Muut on makuasioita.
Displacer

Posts: 1,828

#37 • • Displacer
näähän oiskin näköjään jo kohta.

Ihan mielenkiintoista olisi kyllä käydä kuuntelemassa uusia nimiä. jos vaikka selvinpäin saisi lähdettyä paikalle..
tomii

Posts: 3,594

#38 • • tomii kallion herttua

Individual, 15.1.2009 21:09:
Antaa nyt toisen järkkää bileet, älkääkö lyökö taas hartiavoimin, perkele.



ToD! vaikken ihan ks. henkilön kaikista forum-sammakoista, joita on päästänyt suusta, pidäkään, niin hitto kyl nostettava aina hattua, että joku haluu yrittää, oli sit Sedu tai vittu vaikka Jammu maksumiehenä.

--
reivaan kunnes kuolen

fashion_police

Posts: 31

#39 • • fashion_police
Noniin!
Nyt on meidän bileviikko! Tuntuu vähän oudolta, mutta enää ei jaksa odottaa sillä bileet tulee olemaan makeimmat kuin mikä vaan karkki! Kaikki mitä tarvitsee nuori ihminen löytyy KY-klubilta 18.2.2009
Fiilistä kohottamassa meillä on viisi seksikästä tanssijaa ja mieletön show!
Kaikki mukaan!
anton fine

Posts: 1,359

#40 • • anton fine myspace.com/finethedj
LOVESEXMONEY pt.2 [RUS]