Unik, 15.1.2009 18:24:
---
fashion_police, 15.1.2009 18:11:
---
sts, 15.1.2009 12:10:
---
fashion_police, 15.1.2009 11:27:
Kaikki tulevat Dj't ovat venäläisiä mutta ei sen takia että mulla ois mitään vastaan muita, vaan sen takia että Venäjällä klubikulttuuri on kehittyneempää.
---
Musta on aika mahtavaa että sulla on ensimmäisten bileiden aikaan jo ennen bileitä noin isot puheet. Pääset vielä pitkälle valitsemallasi uralla.
Bileitä on hyvä tehdä valmiissa tilassa omalla rahalla, mutta eipä sillä mitään hienoa tehdä, varsinkin jos mainostaminen on näin lapsenkengissä niinkuin sinun tapahtumapostauksesi klubitukseen, olisit edes vähän mallia katsonut muista tapahtuma ilmoituksista.
---
Ja tota ei oo niin helppoa duunia miltä näyttää =) budjetti on naurettava (1500) ja kriteerit ei helpommasta päästä. Niin ku näät hommasin 6 djta ja 4 tanssijaa ja serpentiinishow joka kruunaa illan. Kohta näät julisteita pitkin katuja ja ehkä ajattelet että joku muukin vois ottaa mallia mun asenteesta ja tavasta hoitaa asioita. Mut kiitos et arvostelet, vain tällä tavalla voin pistää paremmaks
---
Tuleeko toi budjetti: 1500 omasta pussista vai maksaako SK sen? Lähtökohtana yleensä on et jos maksaa itse niin silloin miettii asioita, valintoja yms. tarkemmin ja yleensä enemmän tulee katsottua rahojen perään eli minne ne menee tai katoaa ja tehtyä ehkä enemmän "sydämmellä" hommaa.
kyllä maksaa SK, mutta joudun maksaa niille tota suuremman summan jos en saa ennakkolippui myytyy =) hommaa riittää ja minähän en saa yhtään mitään kyseisen tapahtuman tuotoista =)