97 posts, 5 pages, 18,693 views
Jos tietäsit miten kovat bileet oli, niin olis kyllä aika maailmanluokan vitutus päällä. Ois melkeen aihetta vääntää joku FFFFFFFUUUUUUUUUUUU -sarjis sellasesta.trusti, 4.4.2009 21:54:
hiukan harmittaa ettei tullut lähdettyä
Sam, 5.4.2009 09:20:
Hyvät oli diskot juu! Kiitos esiintyjille, Tapsalle ja yleisölle mun puolesta! Loistava ilta ja tupa suht täynnä.
Aivan korvaamattomia hetkiä: Kahilainen hävitti rumpukoneensa kesken setin ja Sleazemastersin radiohaastattelu jäbien samalla vetäessä settiään. :D
Koko ilta tuli narulle, ois tarkoitus purkaa tässä jossain vaiheessa jokainen setti erilleen. Saavat sitten kukin itse laittaa jakoon. Varmaan muutama noista seteistä tulee soimaan radiossa Deep Space Helsinki shoussa.
Eiköhän KTK II tule kun saadaan katseltua kalentereita tarkemmin.
dj upi
Mikä se semmonen radioshou on? Tahtoisin kuunnella?
Anderi, 5.4.2009 17:40:
CRC:n setin aikana alko jo hiukan odottamaan, että milloinka alkaa tulla dubsteppiä sekaan. Ois varmasti sekin toiminu kivasti breikkinä :)
Sam, 5.4.2009 15:01:
---
dj upi
---
Deep Space Helsinki @ Basso, joka torstai 18-20. 102,8 MHz Helsinki, www.basso.fi/bassostreami.m3u muualla.
Arkistoon pääset tosta mun sigusta...
crc, 5.4.2009 17:47:
yyh ei kyllä meikältä tarvii moista odotella. elektrohommia tuli kyllä ja olihan se jo tavallaan breikkiä tasabiitistä :)
dj upi, 5.4.2009 17:51:
---
Sam, 5.4.2009 15:01:
---
dj upi
---
Deep Space Helsinki @ Basso, joka torstai 18-20. 102,8 MHz Helsinki, www.basso.fi/bassostreami.m3u muualla.
Arkistoon pääset tosta mun sigusta...
---
Khuul, oon tainnuki pari kertaa kuunnella ohjelmaas puolivahingossa. Tänks juu kovasta soundista :)
Sam, 5.4.2009 09:20:
Koko ilta tuli narulle, ois tarkoitus purkaa tässä jossain vaiheessa jokainen setti erilleen. Saavat sitten kukin itse laittaa jakoon. Varmaan muutama noista seteistä tulee soimaan radiossa Deep Space Helsinki shoussa.
Eiköhän KTK II tule kun saadaan katseltua kalentereita tarkemmin.