KOTIMAAN TEKNOKATSAUS 3.4.2009 @ Helsinki

97 posts, 5 pages, 18,718 views

reinoh

#81 • • reinoh
mahtaako täältä tulla mitään tallenteita?

nm. missasin. vittu.
KLas

#82 • • KLas
Oli hienot kemut... ja darra oli aamusella sen mukainen...
#83 • • trusti Guest
tallenteet ois kova sana. hiukan harmittaa ettei tullut lähdettyä
J Raninen

#84 • • J Raninen

trusti, 4.4.2009 21:54:
hiukan harmittaa ettei tullut lähdettyä

Jos tietäsit miten kovat bileet oli, niin olis kyllä aika maailmanluokan vitutus päällä. Ois melkeen aihetta vääntää joku FFFFFFFUUUUUUUUUUUU -sarjis sellasesta.
Sam

#85 • • Sam
Hyvät oli diskot juu! Kiitos esiintyjille, Tapsalle ja yleisölle mun puolesta! Loistava ilta ja tupa suht täynnä.

Aivan korvaamattomia hetkiä: Kahilainen hävitti rumpukoneensa kesken setin ja Sleazemastersin radiohaastattelu jäbien samalla vetäessä settiään. :D

Koko ilta tuli narulle, ois tarkoitus purkaa tässä jossain vaiheessa jokainen setti erilleen. Saavat sitten kukin itse laittaa jakoon. Varmaan muutama noista seteistä tulee soimaan radiossa Deep Space Helsinki shoussa.

Eiköhän KTK II tule kun saadaan katseltua kalentereita tarkemmin.
purina

#86 • • purina
Kovat oli odotukset tästä illasta, eikä todellakaan tarvinnut pettyä.
Sellaista tykitystä koko ilta ettei sitä paikan päällä vielä edes oikein
tajunnut miten hienoa saundia koko ajan tuli. Positiivista oli myös
se, että paikka ei onneksi ollut niin täyteen ammuttu mitä etukäteen
pelkäsin.

Suomiteknoa ei tod. tarvi hävetä!

--
I believe in all things that are pure.

dj upi

#87 • • dj upi

Sam, 5.4.2009 09:20:
Hyvät oli diskot juu! Kiitos esiintyjille, Tapsalle ja yleisölle mun puolesta! Loistava ilta ja tupa suht täynnä.

Aivan korvaamattomia hetkiä: Kahilainen hävitti rumpukoneensa kesken setin ja Sleazemastersin radiohaastattelu jäbien samalla vetäessä settiään. :D

Koko ilta tuli narulle, ois tarkoitus purkaa tässä jossain vaiheessa jokainen setti erilleen. Saavat sitten kukin itse laittaa jakoon. Varmaan muutama noista seteistä tulee soimaan radiossa Deep Space Helsinki shoussa.

Mikä se semmonen radioshou on? Tahtoisin kuunnella?
Anderi

#89 • • Anderi
Oli kyllä kovat bileet! Musiikillisesti varmaan vuoden kovinta antia, varsinkin Kahilainen, Näkis ja Minima vetäs erittäinkin hienosti. Ja eipä muissakaan valitamista. CRC:n setin aikana alko jo hiukan odottamaan, että milloinka alkaa tulla dubsteppiä sekaan. Ois varmasti sekin toiminu kivasti breikkinä :)

Koko ilta selvin päin, poislukien Needlessin tarjoama puolikas kuskiolut. Puol kasilta kotona nukkumassa. Mut olipahan kekkerit!
crc

#90 • • crc

Anderi, 5.4.2009 17:40:
CRC:n setin aikana alko jo hiukan odottamaan, että milloinka alkaa tulla dubsteppiä sekaan. Ois varmasti sekin toiminu kivasti breikkinä :)

yyh ei kyllä meikältä tarvii moista odotella. elektrohommia tuli kyllä ja olihan se jo tavallaan breikkiä tasabiitistä :)
dj upi

#91 • • dj upi

Sam, 5.4.2009 15:01:
---
dj upi

---

Deep Space Helsinki @ Basso, joka torstai 18-20. 102,8 MHz Helsinki, www.basso.fi/bassostreami.m3u muualla.

Arkistoon pääset tosta mun sigusta...

Khuul, oon tainnuki pari kertaa kuunnella ohjelmaas puolivahingossa. Tänks juu kovasta soundista :)
djp

#93 • • djp

dj upi, 5.4.2009 17:51:
---
Sam, 5.4.2009 15:01:
---
dj upi

---

Deep Space Helsinki @ Basso, joka torstai 18-20. 102,8 MHz Helsinki, www.basso.fi/bassostreami.m3u muualla.

Arkistoon pääset tosta mun sigusta...

---

Khuul, oon tainnuki pari kertaa kuunnella ohjelmaas puolivahingossa. Tänks juu kovasta soundista :)

PAITSI tuo haastishan tehtiin meikän ja Roben toimesta Frozen North Sauna Sessions -ohjelmaan ;)
*mainostel*
www.myspace.com/frozennorthsaunasessions

itse bileistä, arvasin että suurin osa menee ohi "kaiken muun" vuoksi ja niinhän siinä kävi.
Omaan mieleen jäi tietenkin kahiksen setti, näkiksen jännätys ja sleazemastersin chigagomättö.

Onneksi pelasin kortit oikein ja sain liven jälkeen keskittyä olennaiseen kunnolla :D
Mutta ehdottomasti samaa mieltä monien muiden kanssa: suomiteknolla menee KOVAA ja laatu on huimaa!
Markus O.

#94 • • Markus O.
Aivan mahtavaa! Oltiin broidin kanssa pähkinöinä koko 5 tuntia. Tosi laadukkaan illan helmet olivat crc ja Näköradiomies.

Sam, 5.4.2009 09:20:

Tallenteita ja uutta katsausta odotellessa...
kupo

#95 • • kupo
Talnteita täälläkin odotellaan..
Kovasti oli tarkotus tulla paikalle, mutta samalle illalle osui firman bileet*känni*
Ilmaiset virvoitusjuomat oli tietysti firman puolesta ja se aiheutti nuoressa miehessä niin älyttömän humalatilan, että 22.00 oltiin jo kotona nukkumassa*hikoil*

Mukava kuulla että hipat oli onnistunu, toivottavasti seuraavat tulee pikaisesti!*piis*

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

longshort

#96 • • longshort silmiäni usko en...
joo nää kemut varmaa olis ollu hyvät saundiin tutustumisen kannalta.
Sam

#97 • • Sam
Torstaina soi Deep Space Helsinki @ Basso -ohjelmassa yksi tai kaksi liveä näistä kemuista. Kuuelt kuulol.