P A C I F I Q U E : L U M I È R E 7.3.2009 @ Espoo

682 posts, 35 pages, 151,828 views

M.Q.

Posts: 36

#621 • • M.Q. kettu THE erikoistyttö
*sydän* mahtavat bileet *sydän*

Vaikka saikin jonottaa tunnin ja nakit ihan jäässä, mutta hyvin suli Pacifiquen tropiikissa ja eipä tullu oltua paikallaan varmaan hetkeäkään *hymy*

Kiitos järjestäjille ja kaikille iloisille kanssabilettäjille (lukuunottamatta muutamia känniääliöitä)!!
Laba

Posts: 25

#622 • • Edited Laba
+ Yleinen fiilis *hymy*
+ Näyttävästi järjestetty
+ Poliisin setti
+ Ihastuttavan kauniit naiset

- Pankkitilin saldo *nauru*

Hienot bileet jälleen kerran, soittoaikatauluja ois saanu olla enemmän esillä ja tupakoitsijoille olis voinu järkkää ehkä vähän lämpöä. *nauru* Mut joo *piis* kivat kemut.
Madda

Posts: 650

#623 • • Madda ice-angel

Damien, 9.3.2009 16:49:
---
nekkis,
Jäin kyllä kotimatkalla miettimään, että olinko erityisen ruma bikineissä vai onko tämä konemusa-jengi vaan erilaista siinä mielessä, ettei yksikään miespuolinen henkilö osoittanut minkäänlaista kiinnostusta - ei tullut edes röyhkeitä perseenpuristuksia! Kyllä nainen on vaikee, puristelusta ois saanut bitchslapit mutta nyt jäi paha mieli kun kukaan ei tykänny musta, yhyy angst viil :)

---


Eiku teitä bikku-pikineitä oli niin paljon, ettei sedän niskat ees tahtonu pysyy mukana siinä kääntyilyssä.

Seksuaalisuutta kyllä ois voinu olla mun mieleen hivenen vielä enemmän ilmassa, mutta kun toiset tykkää kiehnätä niin toisille se on taas ihan käsittämättömän vaikeeta - vaikka kaikki tykkää koskee ja olla kosketeltavana, kunhan se toteutetaan tarpeeks muhinoissa tai muuten vaan yhteiymmärryksessä. *vink*

Ton kokonen mesta vaan vaatii ehkä vielä useamman tunnin lisää aikaa, et jengi oikeesti pystyy antautuu tilanteelle ja alkaa irrottelee muutenkin kuin tanssien, vaikkapa tanssien kiihkeästi toisiaan vasten hinkaten verraten tähän "kaikki haluu et niitä katsotaan" tanssimiseen.

Yliseksuaalisuudessa toki tulee sitten tämä vastuu kysymys nopeasti vastaan, pitäis pystyy pidättelee itteensä jos vastapuoli onkin herkempi ja ymmärtää flirtin jännite, ilman että pilaa sitä painostamalla omia tarpeitaan, juurikin tämä puristellaan perseitä "vahingossa". Suorasukaista flirttiäkin kyllä kykenee harrastamaan, kunhan jaksaa panostaa siihen aistilliseen fiilistelyyn eikä pelkkään himotteluun käsikopelolla.

No ens kerralla pitääkin vetästä muna kepin varteen ala madventures ja jalkastella alkuasukastyylillä, perspaljaana läpi koko pileiden.. . *jiihaa*


Joko lisää aikaa tai parempia päihteitä niin alkaa bileet olee mun näkökulmasta "parempia". *uros*



LOL!!! Ens kerral jos Jussi vetäset sellaset päälle ni mäkin tuun bileisiin !

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Dementation

Posts: 2,892

#624 • • Edited Dementation wednesday?
Noniin, nyt olis aikaa kirjoittaa vähän pidempää romaania, joten tässä se tulee.

Itsellä bileisiin valmistautuminen alkoi noin 08.30 aamulla, jolloin keräsin itseni kotoa liikenteeseen ja kävin hakemassa Caron tavaroineen kotoa ja vein herran töihin. Tälläinen järjestely siis siksi ettei auto jäisi kaupungille yöksi ja jotta tavarat olisivat valmiiksi minun autossani.

Saatuani Caron vietyä töihin, lähdin hakemaan kaupasta/apteekista korvatulppia, paristoja ja muutamia muita viimehetken hankintoja, joita löytyi omalta tai Caron tarvelistalta. Kauppareissun jälkeen kotiin päikkäreille, edellisen yön unet kun jäivät vähän vähäisiksi... *blush*

Päikkäreiden jälkeen sitten suihku (taustalla omaksi ja naapureiden *pahis* iloksi menevää trancea ), tavaroiden pakkaaminen jne järjestelyt ja sitten matkaan.

13.45 olin Caron työpaikan edessä, lähtö Kotkasta kohti pk-seutua tapahtui ehkä noin 14:10, jolloin kyydissä siis itseni ja Caron lisäksi myös Caron työtoveri, jonka lupasimme tiputtaa Helsinkiin. Matkan alkupäässä pysähdys tankkaamaan ja ostamaan matkaeväät molempiin suuntiin (=energiajuomaa, vettä, leipää jne) ja sitten vaan tasaista köröttelyä Helsinkiin ja sieltä sitten Serenalle. Paikalla oltiin toisinsanoen siis melko aikaisessa vaiheessa, kello ei ollut vielä edes viittä päivällä.

Oli mielenkiintoista seurata, kuinka bileiden viimeiset rakentelut tapahtuivat, normaalien kylpylävieraiden vielä uiskennellessa (allasosasto sulkeutui klo 18.00). Itsellä kaiken kaikkiaan oli hyvä fiilis. Kun ovien aukaisun ajankohta sitten koitti, kävin ovella ilmoittamassa nimeni, jotta se merkattiin nimilistalta saapuneeksi ja menin vaihtamaan itselleni poletteja.

Palvelu polettitiskillä oli ihan iloista ja laskeskelin nopeasti itselleni riittävän 8 polettia, kun kuitenkin selvinpäin olin liikenteessä. Ruuan kanssa tämä arvio meni sitten melko tiukille, mutta riitti loppujen lopuksi kuitenkin. Polettisysteemi oli mielestäni loistava, koska pystyin pitämään poletit uimashortsien taskussa, joka ei siis ole vedenkestävä. Paljon parjattu jonotus- ja promotyttöjen hitaus oli toki pieni haitta, mutta yleensä aina löytyi se tiski jossa oli hieman tyhjempää, useimmiten se luolan tiski oli nopein ja ruokatiskiltä pelkkää juomaa hakevat olivat kyllä melko hölmöjä, koska joutuivat odottamaan muiden ruokien valmistumista ja lisäsivät jonoa jo valmiiksi hieman hitaampaan ruokajonoon.

Itse kävin tilaamassa ranskalaisia itselleni jo siinä heti alkuillasta, joskus ennen klo 20.00 jo ja taisin saada talon ekat ranskalaiset, koska tyttö tiskillä oli vielä hieman pihalla että miten homma toimii. Tässä kohtaa ranskalaiset ainakin olivat oikein hyviä ja palvelu nopeaa sekä iloista *sydän*

Näin illan aikana paljon tuttuja, mutta en oikein missään kohtaan viettänyt pidempiä aikoja kenenkään seurassa. Olin oikein tyytyväinen siihen että olin yksin liikenteessä, varsinkin silloin kun tapasin jonkun joka oli vaikkapa tunnin tai kaksi etsinyt ystäväänsä/ystäviään bileistä.

Muistan viimeeksi kun olin paceissa, että se ystävän etsiminen/odottelu vei ison osan bilefiiliksestä, varsinkin kun sukupuoli oli vielä eri, ettei voinut saunoissa eikä pukuhuoneissa kulkea yhdessä. Onneksi silloin olimme tajunneet kuitenkin sopia aina kohtauspaikan jonne hakeuduttaisiin jos toinen katoaisi ja vielä paikasta jossa ei tarvitse kököttää tylsyyttään, vaan selkeä paikka allasosastolta, jossa viihtyy pidempiäkin aikoja.

Tällä kertaa minun ei missään kohtaa iltaa kuitenkaan tarvinnut etsiä ketään tai miettiä että etsiikö joku minua, ei tarvinnut kertaakaan vaihtaa paikkaa siksi että joku muu halusi kuunnella jotain muuta tai jäädä koska joku muu halusi jäädä. Kaikki meni oman pääni mukaan ja sain rauhassa fiilistellä ja kulkea oman syklin mukaan.

Valtaosin vain kävelin ympäriinsä ja katselin iloisia ja kauniita ihmisiä. Olin todella ylpeä siitä kuinka hyvin valtaosa porukasta käyttäytyi, mukaanlukien niin tavikset, turistit, bilettäjät, hc-reivaajat, kynäniskat, bodarit, barbit ynnä muut millä kaikilla nimillä ihmisiä nyt bileissä ja täällä onkaan lokeroitu. *ding* Toki aina joukkoon mahtuu idiootteja muutama vähintään, mutta toivoisin että näistä todellakin nostettaisiin vähän melua ja hankittaisiin se järjestyksenvalvoja paikalle, koska uskon että tuoltakin kyllä päätyi poistetuksi jos käyttäytyi kunnolla huonosti tai oli turhan päihtynyt. Tämä siis liittyen törkeisiin iholle tulemisiin jne.

Ainoa setti jonka tanssin kokonaan, oli Poliisin setti luolassa, kiitos kolmelle kauniille tytölle vinkistä että se siellä soittaa, en olisi muuten edes muistanut, vaikka alkuillasta ja myös illan aikana useamman kerran aikatauluja tulin vilkaisseeksi.

Vesiliukumäet oli jälleen kerran mukavia ja villivirta vei miestä ihan minne sattu, onneksi ei sattunut *pepsodent* Halvat limpparit, vesi ja red bull olivat iloinen yllätys, monesti kun näkee että viinaa saa halvemmalla kuin limpparia ja se on aina yhtä perseestä. *joo*
Loppupään allasosaston meno oli kovaa, harmittavan moni vaan lähti valumaan pois sen neljän minuutin teknisen ongelman vuoksi, kuvitellen kai bileiden jo loppuneen tai jotain... Harmillista sinäänsä, mutta onneksi valtaosa jengistä jäi ja osa jopa palasi takaisin kun musiikki taas saatiin takaisin päälle. Mielestäni ihan toimivaa musiikkia soi joka osastolla koko illan, missään kohtaa en kokenut mitään huonoja fiboja musasta enkä oikein muustakaan.

Kokonaisuudessaan iltani oli mahtava, eikä minulla oikein ole mistään mitään valitettavaa. *plur*
Parannusehdotuksia voisi toki olla muutama:
- Polettien takaisin lunastamisesta olisi voinut ilmoittaa jossain paremmin.
- Söpöt promotytöt voisi kouluttaa tykittämään viinaa/limpparia tai sitten vaihtaa henkilöihin jotka osaa sen homman jo. Myönnän kyllä että muutamat promotytöt ja varsinkin muutamat muut työntekijät olivat erittäin nopeita, mutta valtaosin jonottamisajat olisi voitu pienentää huomattavasti lyhyemmiksi ammattitaitoisella työväellä. (Tämä tuskin on bileiden järjestäjästä kiinni, mutta terveiset voi varmasti laittaa eteenpäin. Tuollaisessa tapahtumassa on jo niin monta bikinikissaa, että ei varmaan haittaa ketään vaikka sitä juomaa laskisi vähän tavallisemmankin näköinen täti- tai setä.) *vink*
- Järjestyksenvalvojille voisi pitää hiukan briiffiä tapahtumasta/paikasta. En tarkoita että heidän pitäisi osata soittoaikatauluja tai mitään sellaista, mutta osa ei tuntunut tietävän juuri mistään mitään ja he ovat kuitenkin ne henkilöt joiden puoleen asiakkaat kääntyvät olipa sitten kyseessä lähin wc, soittoaikataulut (ne löytyivät kaikki yhdeltä seinältä polettitiskin ja pukkareiden välistä, eli sinne järkkäri voisi opastaa), tietyn venuen, narikan, vippioven, polettitiskin tms sijainti jne.

Matka kohti kotia alkoi Serenasta klo 03.00, matkalla tuli autossa syötyä eväitä ja vedettyä puolimatkassa lyhyet torkut, kun alkoi ramaista. Paluuaika kotiin oli noin 06.00. Fiilis oli väsynyt mutta onnellinen.

+ Ihmiset *plur*
+ Uudet ja vanhat tutut *hali*
+ Valot ja meininki *sydän*
+ Halvat alkoholittomat juomat

Eli jos joskus taas järjestetään, niin olen paikalla, maksoipa lippu sitten 20, 40 tai 60 euroa. *iloinen*

Kiitos järjestäjille, kanssabilettäjille ja kaikille jotka tekivät nämä mahdollisiksi *jiihaa**aplodit**tanssittel*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

trianda100

Posts: 20

#625 • • Edited trianda100
"Paaaaaljon nuoria naisen alkuja tuli tsiigailtua, ehkä ois kaivannu enemmän naisia paikalle, tai sit vaan pitäis ite nuortuu. Ei piukeessa mitään vikaa oo, mut ku ne tissit - ne tissit.. ."


Näistä tisseistä vielä vähän:) Oishan siellä ollut yllättävän paljon tarjolla sitä Tallinnasta saatavaa muovia, jota joku kai tisseiksi kutsuu? Itse en kyllä henk.koht. vaihtaisi ikinä omia tissejäni niihin muoveihin, en vaikka joku maksaisi. Aika surullista, että se villitys on Suomessakin jo näin laajalti.
Ja tämä taas ei liity tisseihin, mutta tytöt oli kyllä useimmat tosi nuoria, että onkohan niitä papereita katsottu ovella? Onneksi miessukupuolesta löytyi niitä miehen ikäisiäkin jo! Ja sitten vielä ihan pakko sanoa, ettei noin nuorilla tytöillä ole vielä lantiotakaan...*whaat*Toivottavasti kukaan nyt ei saa raivaria...
Fakiiri

Posts: 462

#626 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

katjusha, 10.3.2009 16:53:Ja sitten vielä ihan pakko sanoa, ettei noin nuorilla tytöillä ole vielä lantiotakaan...*whaat*Toivottavasti kukaan nyt ei saa raivaria...



Ei kai sinne synnyttämään ole tultu?

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

tobey t

Posts: 29

#627 • • tobey t

La Petite, 8.3.2009 20:58:
---
doz, 8.3.2009 20:44:
.

-bileiden lopetus, tuli yhtäkkiä ja 15min ennen kuin piti, kuin seinään.


---


se about klo 1.15 musan loppuminen seinään oli kyllä joku teknikaali, minkä sedät korjas ja sit musa jatkui kyllä yli puol kahden. Luonnollisesti jos bileet päättyy klo 2, niin musa loppuu 1.30 about. Mut tulihan sieltä viel lopetuksenkin jälkeen yks kaikista parhaimmista hehkutusbiiseistä + sen jälkeen vielä "All You Need is Love" :D




---

nooo siis tarkotin vaan sitä et viime vuonna orkidea soitteli johonki 10 yli 2 asti ja lopetti fonzerellin moonlight partylla =) ja siis se i found youn loppuminen seinää oli just se moka, vissiin paino cuee tms =) mut hyvät bileet, ei siin midää :)

--
Club Balearic Sunset

MissKoo

Posts: 1,289

#628 • • MissKoo
No pitääpä nyt itsekin avata sanainen arkkuni bileiden kulusta. Mulla oli ihan kivaa, tosin musiikki oli niin luokattoman huonoa, että ns. perusbileistä oisin jo ajat sitten lähtenyt lätkimään. Olin paseissa aiemmin jokunen vuosi sitten ja sillon oli ihan sama juttu. Ei se kait haittaa, kivaa mulla oli silti ja pääpointti oli vedessä lillumisessa.

Harmillisesti kuumuus ja tuntien vedessä olon jälkeen olin jo ennen yhtä niin totaalisen loppu ja nälkäinen, etten ollut loppuun asti, mutta ei sitä vanha jaksa enää, vaikka ois vaan kahteen asti bileet *nauru*

Eiköhän tän tytön paseilut ole nyt tässä, tuskinpa enää lähden. Kiitos tästä *joo* *hymy*
trianda100

Posts: 20

#629 • • Edited trianda100

Fakiiri, 10.3.2009 16:56:
---
katjusha, 10.3.2009 16:53:Ja sitten vielä ihan pakko sanoa, ettei noin nuorilla tytöillä ole vielä lantiotakaan...*whaat*Toivottavasti kukaan nyt ei saa raivaria...

---


Ei kai sinne synnyttämään ole tultu?



Uuvatti:) No ei toivottavasti, mutta kun oli puhetta ettei noin nuorilla tytöillä oo tissejä, niin eipä niillä paljon muutakaan ole...No joo, never mind. Puhutaan välillä miesten ulkonäöstä, jooko?!
Juhgu

Posts: 7,921

#630 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Damien, 8.3.2009 15:12:
Paaaaaljon nuoria naisen alkuja tuli tsiigailtua, ehkä ois kaivannu enemmän naisia paikalle, tai sit vaan pitäis ite nuortuu. Ei piukeessa mitään vikaa oo, mut ku ne tissit - ne tissit.. .



Bileisiin ikärajan, päihtyneisyysrajan, yhteiskuntaluokkarajan ja naamarajan lisäks kuppikokoraja. Ja tissitarkastus ovelle. Ettei kukaan huijaa täytetyillä bikineillä.


Foxmagon, 10.3.2009 10:16:
En ihmettelis yhtään jos tupakoivat ihmiset oisivat hankkineet itellensä flunssan siitä röökipaikalta. Ei maassa mitään mattoa eikä lämppäreitä. *eiei*


Mä hankin flunssan ihan muuten vaan tupakoimattakin. Saakelin hipit kun hikoilee, niistää, kusee, paskoo, oksentaa ja masturboi sinne altaaseen. Bakteerit leviää. >:| Sniiisk. *sars*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Dementation

Posts: 2,892

#631 • • Dementation wednesday?

m_a, 10.3.2009 17:18:
Mä kun oon tämmöi wannabeughippi,
nii luulen et tol Ibiza-musal saadaan ulkonäkökeskeisiä ihmisiä paikalle.
Ihan ku jotkut muutki ajattelis vähän sinnepäi :D



Mikäs genre nyt tuomitaan sit rumien ja itsestään piittaamattomien genreksi?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#633 • • Edited Dementation wednesday?

Individual, 10.3.2009 17:35:
No höh. Tekno tietty.



Sinä sanoit sen, minä vain nyökyttelin *pepsodent*

Eli ensikerralla teknofique - bileet pystyyn, niin ei oo ongelmaa siitä että musa vetäis pintaliitäjiä *vink*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Caro²

Posts: 5,301

#634 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Dementation, 10.3.2009 17:37:
---
Individual, 10.3.2009 17:35:
No höh. Tekno tietty.

---


Sinä sanoit sen, minä vain nyökyttelin *pepsodent*

Eli ensikerralla teknofique - bileet pystyyn, niin ei oo ongelmaa siitä että musa vetäis pintaliitäjiä *vink*


Joo, allas täyteen viinaa ja baaritiskiltä saa "uusia farkkuja" hajonneiden tilalle *lmao*
patis

Posts: 1,158

#635 • • patis 10
Pacifiqueissa on kyllä koko historiansa ajan ollut musiikki luokattoman huonoa pääareenalla. Saunassa sen sijaan on tullut vitun hyvää settiä. Harmi ettei saunaan viitsi jäädä jumittamaan pitkiksi ajoiksi.

En kyllä ymmärrä ihmisiä ketkä mielsivät polettipelleilyn toimivaksi. Ajatuksenahan tuo on ihan hyvä mutta:

1. Älkää laittako avaimia myyntiin polettitiskille jatkossa. Sisällyttäkää narikka/avain jatkossa lipun hintaan.

2. Laittakaa ainakin kaksi erillistä myyntipistettä poleteille.

3. Hoitakaa paikalle asiansa osaavaa baarihenkilökuntaa.
epicuros

Posts: 7,734

#636 • • epicuros

patis, 10.3.2009 19:59:
En kyllä ymmärrä ihmisiä ketkä mielsivät polettipelleilyn toimivaksi.



Sain polettini rahaani vastaan n. 5minuutissa, eikä tarvinnut hirveen paljoa laskeskella kolikoita tai märkiä seteleitä kun kävin hakee 3 poletin redbulleja yms. Varsin yksinkertaista. Jonot baaritiskeille nyt tuskin olisivat olleet sen lyhyempiä muutenkaan ja veikkaan, et toi polettien käyttö vain nopeutti asiakkaan ja myyjän välillä käytyä kauppaa.

Lisää niitä vaihtotiskejä saa tietty olla, jos sielä jotkut palelivat.

plussaa vielä siitä vihreästä poletti-boxista, minkä sai jos vaihtoi 50e :)

--
Valid criticism does you a favor.

Dementation

Posts: 2,892

#637 • • Dementation wednesday?

patis, 10.3.2009 19:59:
1. Älkää laittako avaimia myyntiin polettitiskille jatkossa. Sisällyttäkää narikka/avain jatkossa lipun hintaan.


Turha jakaa jokaiselle sisääntulevalle avainta, kun kaikki eivät sitä tarvitse tai koko kaveriporukka pärjää yhdellä kaapilla. Toki olis fiksua että polettimyynti olis erikseen narikasta ja avainmyynnistä, mutta missään nimessä se ei heikentänyt polettien toimivuutta, vaan niiden saatavuutta ja monet ostivat alkuillasta aivan liian vähän poletteja, joten osittain ihmisten omaa vikaakin että jonot pysyivät pitkään suurina.


2. Laittakaa ainakin kaksi erillistä myyntipistettä poleteille.


Mun logiikalla on järkevämpää myydä poletteja yhdestä paikasta neljän työntekijän voimin kuin kahdesta eri paikasta vaikka molemmissa sitten olisi se kaksi työntekijää, koska tällöin ei pääse käymään niin että toisella tiskillä on tyhjää ja toisella jonoa. Eli koko ajan koko myyntikapasiteetti on käytössä ja ihmisten ei tarvitse erikseen arpoa että kummassakohan olisi hiljaisempaa.

Sama pätee myös silloin kun tulee asiakas joka pelkän ostamisen sijaan jää kyselemään lisätietoja esim. hinnoista, palautuskäytännöistä jne. Jos niitä tulee yksi, kolme myy yhä poletteja, jos tulee kaksi, kaksi pystyy yhä myymään. Jos taas olisi kaksi erillistä kahden myyjän myyntipistettä, niin tässä skenaariossa toinen jono seisoisi nyt kokonaan.

Eli en näe mitään etua kahdessa erillisessä myyntipisteessä vs. yksi piste, kun kerran kyse ei ollut jonotustilan puutteesta. Tietenkin täälläkin olisi nopeuttanut useampi myyjä ja tottuneempi kassakäytös kiireessä, mutta sitä ei ratkaisisi myyntipisteiden lisääminen.


3. Hoitakaa paikalle asiansa osaavaa baarihenkilökuntaa.



Joo, tästä voin helposti olla samaa mieltä, vaikka kyllä sellaistakin paikalla oli, mutta enemmän olis saanut olla.

Mielestäni pitää kuitenkin huomioida poleteissa hyvänä asioina myös vaihtoraha- ja korttirumban poistuminen, jolloin jono kulki niin nopeasti kuin se vain saattoi kulkea tuolla myyntitaidolla, ajatteleppa samat kassahenkilöt ja samat ostajamäärät kortti- ja vaihtoraharumban kanssa.. *ding*

Myös se että poletit saivat rauhassa kastua, oli erinomainen ominaisuus. *joo*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Tyranoid

Posts: 1,552

#638 • • Tyranoid FINRG

patis, 10.3.2009 19:59:2. Laittakaa ainakin kaksi erillistä myyntipistettä poleteille.



Oiskohan poletteja voinut myydä käteisellä ulkona jonossa oleville varsinaisen myyntipisteen lisäksi? Pari myyjää vain kiertelemään edes taas jonoa. Itse olisin ainakin ostanut siitä, olisipa säästynyt yhdeltä ylimääräiseltä jonotukselta.
Caro²

Posts: 5,301

#639 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Tyranoid, 10.3.2009 20:32:

Oiskohan poletteja voinut myydä käteisellä ulkona jonossa oleville varsinaisen myyntipisteen lisäksi? Pari myyjää vain kiertelemään edes taas jonoa. Itse olisin ainakin ostanut siitä, olisipa säästynyt yhdeltä ylimääräiseltä jonotukselta.


Ei, kun sen myyjän pitää olla bikineissä ;)
Dementation

Posts: 2,892

#640 • • Dementation wednesday?

Caro², 10.3.2009 21:52:
Ei, kun sen myyjän pitää olla bikineissä ;)



No ainakin pysyis pitkät päällä *lmao*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}