682 posts, 35 pages, 154,072 views
Damien, 9.3.2009 16:49:
---
nekkis,
Jäin kyllä kotimatkalla miettimään, että olinko erityisen ruma bikineissä vai onko tämä konemusa-jengi vaan erilaista siinä mielessä, ettei yksikään miespuolinen henkilö osoittanut minkäänlaista kiinnostusta - ei tullut edes röyhkeitä perseenpuristuksia! Kyllä nainen on vaikee, puristelusta ois saanut bitchslapit mutta nyt jäi paha mieli kun kukaan ei tykänny musta, yhyy angst viil :)
---
Eiku teitä bikku-pikineitä oli niin paljon, ettei sedän niskat ees tahtonu pysyy mukana siinä kääntyilyssä.
Seksuaalisuutta kyllä ois voinu olla mun mieleen hivenen vielä enemmän ilmassa, mutta kun toiset tykkää kiehnätä niin toisille se on taas ihan käsittämättömän vaikeeta - vaikka kaikki tykkää koskee ja olla kosketeltavana, kunhan se toteutetaan tarpeeks muhinoissa tai muuten vaan yhteiymmärryksessä.
Ton kokonen mesta vaan vaatii ehkä vielä useamman tunnin lisää aikaa, et jengi oikeesti pystyy antautuu tilanteelle ja alkaa irrottelee muutenkin kuin tanssien, vaikkapa tanssien kiihkeästi toisiaan vasten hinkaten verraten tähän "kaikki haluu et niitä katsotaan" tanssimiseen.
Yliseksuaalisuudessa toki tulee sitten tämä vastuu kysymys nopeasti vastaan, pitäis pystyy pidättelee itteensä jos vastapuoli onkin herkempi ja ymmärtää flirtin jännite, ilman että pilaa sitä painostamalla omia tarpeitaan, juurikin tämä puristellaan perseitä "vahingossa". Suorasukaista flirttiäkin kyllä kykenee harrastamaan, kunhan jaksaa panostaa siihen aistilliseen fiilistelyyn eikä pelkkään himotteluun käsikopelolla.
No ens kerralla pitääkin vetästä muna kepin varteen ala madventures ja jalkastella alkuasukastyylillä, perspaljaana läpi koko pileiden.. .
Joko lisää aikaa tai parempia päihteitä niin alkaa bileet olee mun näkökulmasta "parempia".
katjusha, 10.3.2009 16:53:Ja sitten vielä ihan pakko sanoa, ettei noin nuorilla tytöillä ole vielä lantiotakaan...*whaat*Toivottavasti kukaan nyt ei saa raivaria...
La Petite, 8.3.2009 20:58:
---
doz, 8.3.2009 20:44:
.
-bileiden lopetus, tuli yhtäkkiä ja 15min ennen kuin piti, kuin seinään.
---
se about klo 1.15 musan loppuminen seinään oli kyllä joku teknikaali, minkä sedät korjas ja sit musa jatkui kyllä yli puol kahden. Luonnollisesti jos bileet päättyy klo 2, niin musa loppuu 1.30 about. Mut tulihan sieltä viel lopetuksenkin jälkeen yks kaikista parhaimmista hehkutusbiiseistä + sen jälkeen vielä "All You Need is Love" :D
Fakiiri, 10.3.2009 16:56:
---
katjusha, 10.3.2009 16:53:Ja sitten vielä ihan pakko sanoa, ettei noin nuorilla tytöillä ole vielä lantiotakaan...*whaat*Toivottavasti kukaan nyt ei saa raivaria...
---
Ei kai sinne synnyttämään ole tultu?
Damien, 8.3.2009 15:12:
Paaaaaljon nuoria naisen alkuja tuli tsiigailtua, ehkä ois kaivannu enemmän naisia paikalle, tai sit vaan pitäis ite nuortuu. Ei piukeessa mitään vikaa oo, mut ku ne tissit - ne tissit.. .
Foxmagon, 10.3.2009 10:16:
En ihmettelis yhtään jos tupakoivat ihmiset oisivat hankkineet itellensä flunssan siitä röökipaikalta. Ei maassa mitään mattoa eikä lämppäreitä.
m_a, 10.3.2009 17:18:
Mä kun oon tämmöi wannabeughippi,
nii luulen et tol Ibiza-musal saadaan ulkonäkökeskeisiä ihmisiä paikalle.
Ihan ku jotkut muutki ajattelis vähän sinnepäi :D
Dementation, 10.3.2009 17:22:
---
m_a, 10.3.2009 17:18:
Mä kun oon tämmöi wannabeughippi,
nii luulen et tol Ibiza-musal saadaan ulkonäkökeskeisiä ihmisiä paikalle.
Ihan ku jotkut muutki ajattelis vähän sinnepäi :D
---
Mikäs genre nyt tuomitaan sit rumien ja itsestään piittaamattomien genreksi?
Individual, 10.3.2009 17:35:
No höh. Tekno tietty.
Dementation, 10.3.2009 17:37:
---
Individual, 10.3.2009 17:35:
No höh. Tekno tietty.
---
Sinä sanoit sen, minä vain nyökyttelin
Eli ensikerralla teknofique - bileet pystyyn, niin ei oo ongelmaa siitä että musa vetäis pintaliitäjiä
patis, 10.3.2009 19:59:
En kyllä ymmärrä ihmisiä ketkä mielsivät polettipelleilyn toimivaksi.
patis, 10.3.2009 19:59:
1. Älkää laittako avaimia myyntiin polettitiskille jatkossa. Sisällyttäkää narikka/avain jatkossa lipun hintaan.
2. Laittakaa ainakin kaksi erillistä myyntipistettä poleteille.
3. Hoitakaa paikalle asiansa osaavaa baarihenkilökuntaa.
patis, 10.3.2009 19:59:2. Laittakaa ainakin kaksi erillistä myyntipistettä poleteille.
Tyranoid, 10.3.2009 20:32:
Oiskohan poletteja voinut myydä käteisellä ulkona jonossa oleville varsinaisen myyntipisteen lisäksi? Pari myyjää vain kiertelemään edes taas jonoa. Itse olisin ainakin ostanut siitä, olisipa säästynyt yhdeltä ylimääräiseltä jonotukselta.