P A C I F I Q U E : L U M I È R E 7.3.2009 @ Espoo

682 posts, 35 pages, 147,414 views

Pacifique

Posts: 91

#661 • • Pacifique
PFQ2009_011.jpg

GRACIAS A TODOS!


Suurkiitos kaikille, jotka olivat jälleen kerran mukana tekemässä Pacifiquesta unohtumattoman illan! Kiitokset myös kaikille artisteille, työntekijöille, Serenan mukavalle henkilökunnalle, Red Bullille ja juhlakansalle, joka nosti tunnelman kattoon!!

Kuvia tapahtumasta löytyy osoitteesta:
http://www.pacifique.fi/photos.shtml

Liity postituslistalle niin saat ensimmäisenä tietoa ensi vuoden tapahtumasta:
http://www.pacifique.fi/mailing_list.shtml


-Ens vuonna tavataan, Pacifique Crew
ezzy

Posts: 8,060

#662 • • ezzy Droid-pappa

Fakiiri, 10.3.2009 16:56:
---
katjusha, 10.3.2009 16:53:Ja sitten vielä ihan pakko sanoa, ettei noin nuorilla tytöillä ole vielä lantiotakaan...*whaat*Toivottavasti kukaan nyt ei saa raivaria...

---


Ei kai sinne synnyttämään ole tultu?



Ei, se synnyttäminen tehdään usein täällä palautteissa vasta :)
Nitta

Posts: 5,021

#663 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

Caro², 11.3.2009 03:18:
Onks muilla vastaavia juttuja?


o/ Ti alkoi kurkkukivulla ja nyt jo kunnon flunssa. Tosin tää oli tuloillaan jo yli viikon. Olin ihan varma että ellen lepää, se pääsee iskemään. Ja niinhän se iski kun ei malttanut *poks* Edelliseltä kerraltani en muista vastaavaa.

golem, 8.3.2009 21:11:
Kuinka monta kortsuu järkkärit poimi altaista tänä vuonna bileitten jälkeen? :D


Siivooja näytti nostelevan niitä sieltä villivirran alapuolelta siivilästä. Ei jääty laskemaan...

hedelmällistä vettä ;)
wiwi

Posts: 1,575

#664 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Örörör. Oisin saanu yhen altaan jo täyteen räkää tällä niistämisellä. Eikä tunnu ainakaan ihan vielä olevan loppumassa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Jago

Posts: 4,039

#665 • • Jago un-trained monkee
Oli kyllä kivat bileet. Paremmat kun viimevuonna.
Se tosin ei johtunut musiikista. Musiikki pääpuolella oli yhtä huonoimmista, mitä biletysaikana oon kuullut. Homohouseksi tota sanoisin, en baleaariseksi. Tuo oli sitä perusmamakamaa alusta loppuun.

Pikkupuolella olis pitänyt olla, jos olisi musaa halunnut kuunnella, mutta kyllä kaverit ja yleinen pasifiquefiilis sai jäämään isolle puolelle ja pitämään siellä paljonkin hauskaa.

Polettisysteemi toimi. Olin yllättynyt, koska se kuulosti täydeltä katastrofilta.
Muutenkin kaikki toimi. Ongelmatapauksiakaan en nähnyt.

Ehottomasti ensi vuonna uudestaan.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Simon Templar

Posts: 780

#666 • • Simon Templar
Loistavat oli kemut!!!Ehdottomasti nousi edellisvuoden edelle ei tosin ensimmäisten pacien tasolle mutta loistavat joka tapauksessa!!Kaikki tuntu toimivan ja näytti todella hyvälle.!!Itse vahvasti sitä mieltä että melkein turha tuoda ketään ulkomailta levyjä soittamaan kun omien poikien ja tyttöjen levylaukut ovat pullollaan niin maittavia ralleja..<3
RainChild

Posts: 909

#667 • • RainChild

Dementation, 10.3.2009 14:15:
-clipeti-
Toki aina joukkoon mahtuu idiootteja muutama vähintään, mutta toivoisin että näistä todellakin nostettaisiin vähän melua ja hankittaisiin se järjestyksenvalvoja paikalle, koska uskon että tuoltakin kyllä päätyi poistetuksi jos käyttäytyi kunnolla huonosti tai oli turhan päihtynyt. Tämä siis liittyen törkeisiin iholle tulemisiin jne.
-clips-



Tätä mietin itse näin jälkeenpäin, että olisiko tämä auttanut, tai olisiko häiriköijälle tehty mitään (jotain?). Tässä topikissa kirjoittelin aiemmin, mitä eräs känniääliö yritti. Tosin ei oikein onnistunut, koska allekirjoittanut oli selvinpäin ja näki noin kilometrin päästä herran aikeet. Tosin en ensin tajunnut, kun ei tullut mieleen, että joku olis niin törkee. No kuitenkin, mietin näin jälkeenpäin, että olisiko ollut jotain hyötyä sille järkkäril käydä sanomas. Tää ei kuitenkaan tullu mieleen silloin kun oli tilanne päällä kun olin niin hämmentynyt ja vittuuntunut...

--
Rainchild is back home

Sankari

Posts: 617

#668 • • Sankari
Tietääkö ketään mikä se Bob Marley - could you be loved remix oli minkä Alfredo soitti?
Individual

Posts: 10,942

#669 • • Edited Individual HYPNO!
Sen verran kyllä täytyy itsekin antaa pyyhkeitä (heh heh) Dj Alfredolle siitä, että Yeke Yeke Hardfloor-remixin nostatukseeen ei kyl miksailla sekaan jotain muita vokaaleja. *soo soo*
AJ

Posts: 82

#670 • • AJ

Jago, 12.3.2009 14:23:
Oli kyllä kivat bileet. Paremmat kun viimevuonna.
Se tosin ei johtunut musiikista. Musiikki pääpuolella oli yhtä huonoimmista, mitä biletysaikana oon kuullut. Homohouseksi tota sanoisin, en baleaariseksi. Tuo oli sitä perusmamakamaa alusta loppuun.

Pikkupuolella olis pitänyt olla, jos olisi musaa halunnut kuunnella, mutta kyllä kaverit ja yleinen pasifiquefiilis sai jäämään isolle puolelle ja pitämään siellä paljonkin hauskaa.

Polettisysteemi toimi. Olin yllättynyt, koska se kuulosti täydeltä katastrofilta.
Muutenkin kaikki toimi. Ongelmatapauksiakaan en nähnyt.

Ehottomasti ensi vuonna uudestaan.



Samaa mieltä tuosta musiikista, mutta makuasiahan tuo on. Itse viihdyin enemmän luolassa koska se musa iski enemmän. Haaveilin siinä jo että jos luolan Dj:t olisivat soittaneet isolla areenalla niin WOW. Tuota luolaa sai aluksi vähän etsiäkin, kun oli ensimmäinen kerta bileissä. Järkkärit ei tosiaan tiennyt mistään mitään tai sitten kysyin vain vääriltä ihmisiltä.
Ihan ok tapahtuma muuten, tultiin paikalle n. 18.15 ja jonotettiin se 45min että päästiin sisälle. Silloin sai kaapin ja poletit niinkuin pitikin ja ei tarvinnut jonotella kuin ovella kylmässä :D Ensi vuonna uudestaan ehkä.

--
En kuuntele Housea koskaan

sapeli

Posts: 11,768

#671 • • sapeli jokukukamikä?

AJ, 13.3.2009 07:34:
Tuota luolaa sai aluksi vähän etsiäkin, kun oli ensimmäinen kerta bileissä.



Meikä on ollut tuolla neljänä vuotena ja joka kerralla olen löytänyt Serenasta uusia paikkoja! *hih* Siinä ihmisvilinässä ja muussa huiskeessa ei vaan ehdi tai pääse joka paikkaan... Mutta tämä on ollut toistaiseksi lähinnä hyvä asia; ei pääse kyllästymään tapahtumaan tai paikkaan! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

yertle

Posts: 421

#672 • • yertle
Whii! Kurkku kipee ja nenä vuotaa, sainko mäkin Paciflunssan *sydän*
Orion

Posts: 1,266

#673 • • Orion
Tässä mun chill-out -saunojen setti tracklisteineen ladattavaksi. Kiitokset isosti paikanpäälläkin fiilistelleille, oli kokonaisuudessaan älyttömän hieno tapahtuma :)

DJ ORION - FROM RURAL TO URBAN - PACIFIQUE 2009

Tracklist:
01. DJ Orion - One Sunday
02. Motorcitysoul - Solar
03. Planet Boelex - Peflet
04. Adore - I:Cube
05. Flashbaxx - Voodoo Therapy
06. FSOL - Papsico
07. Japanese Seizure Robots - Alone In A Crowded Room
08. Softys - No More Time For Us
09. DJ Orion - Brotherhood
10. Bonus track

>>> http://orion.reaktio.net/downloads/
AlkaZ

Posts: 17

#674 • • Edited AlkaZ
tähän terveystilanteeseen viitaten, ajoin 39 asteen kuumeessa hki-jkl ja vielä nyt kuudentena päivänä olo ei meinaa helpottaa o_0 täytyy varmaan seuraavalla kerralla vuorautua tekoturkiksiin ja lämpöhaalariin *pepsodent*
IInesAnkka

Posts: 656

#675 • • IInesAnkka

Individual, 12.3.2009 21:47:
Sen verran kyllä täytyy itsekin antaa pyyhkeitä (heh heh) Dj Alfredolle siitä, että Yeke Yeke Hardfloor-remixin nostatukseeen ei kyl miksailla sekaan jotain muita vokaaleja. *soo soo*



Mä luulin olleeni vain heikossa hapessa kun olin kuulevinani pätkän Gipsy Kingsiä *nauru*
herman

Posts: 207

#678 • • herman
Kyllähän nää Pacifiquet toimii vuosi toisensa jälkeen. Jokaisissa tullu oltua ja ensi vuonna taas uudelleen, ellei ihmeitä tapahdu. Kaverit, musiikki, puitteet ja se fiilis! Pääareenan musiikki on oikeastaan ainoa juttu, mistä on pakko antaa risuja.

Kiitokset näistä jälleen. Niin ja Sessions -porukka on tehnyt taas upeata jälkeä! *piis*
Roope Ankka

Posts: 343

#679 • • Roope Ankka
Litsis ja lätsis.

Nyt jo ensi rakkauteni Pacifiqueen haihduttua suhteeni on tasaantunut, mutta silti *sydän*

Alkumokasta (luulin, että aukeaa 20.00) huolimatta meni ihan ok eli 50 minuuttia jonossa. Täytyy kyllä myöntää, että tuossa alkujonotusvaiheessa teki mieli vippilippua… nimimerkillä kilinkalin kesähousuissa.

Mielestäni koppien myynti oli surkea idea, ennemmin olisi pitänyt sisällyttää lipun hintaan ja jakaa ensin sisään tulleille koppiavain ja sen jälkeen tulleille poletteja, joilla voisi maksaa narikan. Ne, jotka sanovat, etteivät koppia tarvitse, niin tarvinnevat ainakin sen narikan eli homma on ihan sama. Onneksi en uskonut tyttöä, joka sanoi miesten koppien loppuneen ja sain kopin. Arvioin kasassa olleen noin 150 kopin avaimet vielä siinä vaiheessa jäljellä laatikkoon katsoessani (jos on jonoa kyltin alla, jossa lukee koppiin avaimia tms., niin tuskin ne ovat loppuneet. Kaveri uskoi tyttöä, valitettavasti).
Polettisysteemi juomien osalta oli hyvä idea ja varmasti parempi kuin Visa Electronilla maksajat… (kassat eivät jumitu korteista ja rahat säilyvät kuivana). Tosin jo aiemminkin mainittu henkilökunnan laittaminen ensin polettimyyntiin ja sitten juomamyyntiin olisi ollut viisas idea, jota ei ole vielä osattu tuoda päivittäistavarakaupasta näemmä polettimyyntiin. Teknologian siirto on tässä varmasti aivan ylivoimaisen vaikeaa.

Ainoa nahistelu, jonka näin, oli 20-vuotiaiden tyttöjen tukkanuottaset. Tuonkin järjestysmiehet lopettivat lyhyeen.

Plussat
- Redbullin hinta
- Pacifique yleensä
- Sen ihontappajakamikazemäen muuttuminen vettä virtaavaksi keltaiseksi pyörteeksi
- Lyhyet jonot Redbullin myyntitiskillä (jokainen voi käyttää järkeään ja kävellä luolan luo ostamaan sitä juomaa kuin jonottaa siinä yhdellä tiskillä pääareenan vieressä… et sinä kaupassakaan jää siihen pisimmän jonon päähän vaan etsit toisen jonon)
- Minulla ei ole hittikimaroita vastaan mitään tuossa tapahtumassa
- Myyntihenkilöstön ulkonäkö (kassan käsittelytaidot tai natural born blondius ei haitannut, kun tilasin Red Bullia. HUOM! Tuossa vaiheessa, klo. 22.00, ainakin nämä tytöt olivat jo ymmärtäneet ottaa laatikoittain niitä Red Bulleja jääkaapista myyntiin)


Miinukset
- Koppien myyntiprosessin järkevyyden puuttuminen (sisällyttämällä hintaan häviää yksi jono kokonaan plus ei tarvitse etsiä sitä mahdollisesti vielä vapaana olevaa lokeroa)
- Sauna oli välillä melko kuollut, mutta epäilen käyttäjien niiden hiljentämisestä
- Kovalla ollut musiikki pääareenalla


Aina tuo yhden Lontoon reissun voitti.
Flight

Posts: 1,306

#680 • • Flight Groove Me Baby
Oli kyllä mahtavaa! Kesäpäivä keskellä talvea. Hymyilevät ihmiset sekä loistava tapahtumatuotanto tekivät tästä ikimuistoisen. Kiitos!

En muista pitkään aikaan nauttineeni soittamisesta noin isosti. Oli mukava katsella altaiden täyttyvän ja fiilistellä kesäisiä soundeja...

Hienon tapahtuman ja muutaman pyynnön johdosta teen poikkeuksen laittamalla biisilistan keikalta kotisivuilleni parin kuvan kera. Uniikki hetki, joten Serenassa soi myös tarkoin valittuja kesä-soundeja ;)


PACIFIQUE 2009 tracklist
http://www.djflight.com


ville, 8.3.2009 11:11:
Tällä kertaa kävi niin, että jengi oli Flighin setin jälkeen jo suht täydessä menossa...

Caro², 8.3.2009 12:22:
Flightin setti kuitenkin kuulosti kivalta...

Skyther, 8.3.2009 13:23:
Flight soitteli myös juurikin niin hyvin kuin olin odottanut, veti päälavan parhaat raidat eetteriin.


Kiitos lämmittävistä sanoista myös täällä klubituksen puolella.