Miehet vs. Naiset

137 posts, 7 pages, 40,303 views

kuu

#61 • • kuu tyttttö
Avernian:

leikkimielinen painiminen ja tappelu erikseen, mutta "oikein kunnolla" se ei ole kyllä "kivaa"

[muokattu 13.5.2003 13:05]

no niin leikkimielisesti.mutta silti kunnolla.ei silleen, että sä oot tyttö, niin ei niin kunnolla voi painia.se on epistä *dissaa*

--
köh köh

kuu

#62 • • kuu tyttttö
jaa mistä sä sen tiedät?mä olen maailman vahvin tyttö *blush*

--
köh köh

[Nuclear]

#63 • • [Nuclear] el aprendiz
She:

Ne on huomaamattomia, ja pahimmat kotkat ei edes itse tiedä, että on kotka eikä ne ota tosissaan, kun menee herne nenää ja alkaa ottaa pannuu! En tiedä onko pahempia, mutta ärsyttävämpiä ainakin mun näkökulmasta... Ja kokemuksilla...

Ite uskoisin, et sukupuolesta riippumatta ollaan samalla viivalla.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Karski

#64 • • Karski Pomon kätyri
kuusi:

no niin leikkimielisesti.mutta silti kunnolla.ei silleen, että sä oot tyttö, niin ei niin kunnolla voi painia.se on epistä *dissaa*

Nimen omaan, tää on just sitä oikeeta tasa-arvoo:
jos voi lyödä miehiä niin sit voi lyödä naisiaki. Eli ei muutaku
kehään vaan boxing_smiley.gif

Sitä paitsi 30 vuotta judovalmentajana ja -tuomarina toiminut
tuttu sano että vaikka naisilla ei o välttämättä keskimäärin
yhtä paljon raakaa voimaa, niin ainakin tatamilla ne on
sitkeempiä ja lähtee vääntään viimesillä voimilla tilanteista
joissa suurin osa miehistä olis jo luovuttanu. Että ei tosta
välttämättä helppo matsi tulis.

spanka.gif

Oho väärä hymiö *plur*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

kuu

#65 • • kuu tyttttö
haa joo *joo*

--
köh köh

#66 • • GoA Guest
Naiset on niin iki ihania että olla ja voi... *tykkää naisista* *plur*
Howdy

#67 • • Howdy Oldie
Miksi koittaa kilpailla .. tai verrata kummat parempia???
Eikös tällä planeetalla kannattais olla ihan sovussa kaikkien .. ja molempia tarvitaan kuitenkin.
Molemmissa omat vikansa .. niiden kanssa pitää vaan koittaa elää.*täh*

--
Käpy vailla vertaa

Blues

#68 • • Blues Koning van Afrika
GoA:

Naiset on niin iki ihania että olla ja voi... *tykkää naisista* *plur*

Et ole ainoa *nauru*
On niissä huonoja puoliakin..kuten meissä miehissäkin. En kuitenkaan halua ruveta listaamaan mitään

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

She

#69 • • She
Einiin.. Mä voitan kaikki tuijotusskabas!!*joo**piis*
hallucinogen

#70 • • hallucinogen Edain
She:

Einiin.. Mä voitan kaikki tuijotusskabas!!*joo**piis*

En mä usko, mä voitan meiän kissankin aina ja se on aika kova mulkoileen *iloinen*

--
pikku-*possu*

¡ Previous post about a year ago !
Karvinen

#71 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Miehet eivät ole niin tyhmiä kuin luullaan, vaan paljon tyhmempiä.

On kaksi asiaa, joita yksikään mies ei myönnä tekevänsä huonosti
- autolla ajo ja rakastelu

Useimmat miehet eivät aikuistu, he vain kasvavat

Aivosolu eksyi miehen aivoihin, siellä oli pimeää ja tyhjää. solu törmäsi toiseen ja kysyi siltä : mitä sä täällä ylhäällä teet, me kaikki ollaan tuolla alakerrassa

*muhaha*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

#72 • • NTRANCE Guest

Karvinen:

Aivosolu eksyi miehen aivoihin, siellä oli pimeää ja tyhjää. solu törmäsi toiseen ja kysyi siltä : mitä sä täällä ylhäällä teet, me kaikki ollaan tuolla alakerrassa

*muhaha*

Noh noh, näyttää olleen aika hiljaista miesmarkkinoilla.
Jone

#73 • • Jone Archibald Haddock

Karvinen:

*muhaha*

...ja naiset on älykkyydessään niin korkealla tasolla, että ne eivät edes pysty itse keksimään läppiään vastakkaisesta sukupuolesta, vaan toistelevat muualta kuultua. Se tyhmyydestä.

Etkös sä muuten ollut se mimmi, joka osui naapurin autoon parkkeeratessaan omaansa? Se autoilusta.

Epäilen myös vahvasti onko suakin oikeasti erehdytty polkemaan. Itse en ainakaan moiseen ryhtyisi. Se rakastelusta.

Ikäähän sulla itselläsi on toki 18 ja kokoa suhteessa siihen ihan tarpeeksi. Se aikuisuuden ja kasvamisen kombosta.

Naisten päässä ei muuten liiku edes niitä siittiöitä muulloin kuin silloin kun joku meistä on heittänyt lastit yhden teistä suuhun.
kilobitti

#74 • • kilobitti 1-2-3 techno

Jone:
---
Karvinen:
---
Etkös sä muuten ollut se mimmi, joka osui naapurin autoon parkkeeratessaan omaansa? Se autoilusta.

Ja harmitteli kun jäi siitä kiinni? Se aikustumisesta.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Karvinen

#75 • • Karvinen SekaiSin MariSta

kilobitti:
---
Jone:
---
Karvinen:
---
---

Ja harmitteli kun jäi siitä kiinni? Se aikustumisesta.

*muhaha*

--
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Karvinen

#76 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Jone:
...ja naiset on älykkyydessään niin korkealla tasolla, että ne eivät edes pysty itse keksimään läppiään vastakkaisesta sukupuolesta, vaan toistelevat muualta kuultua. Se tyhmyydestä.

Epäilen myös vahvasti onko suakin oikeasti erehdytty polkemaan. Itse en ainakaan moiseen ryhtyisi. Se rakastelusta.

Ikäähän sulla itselläsi on toki 18 ja kokoa suhteessa siihen ihan tarpeeksi. Se aikuisuuden ja kasvamisen kombosta.

Naisten päässä ei muuten liiku edes niitä siittiöitä muulloin kuin silloin kun joku meistä on heittänyt lastit yhden teistä suuhun.

.. ja miehet kestävyydessää niin heikkoja että ei kestä lukee paria dissaus lausetta niistä se siitä

Oon hyvä ajamaan autoa ja viel parempi romuttamaan niitä. se autosta ja myöntämisestä

mut oot kuitenki jo miettiny oonko mä tehny sitä ja että ryhtyisitsä siihen mun kanssa. se rakastelusta

mielummin tällänen ku vanhempi ja huumorintajuton. se kasvamisesta

nyt siis todistit itse että niitä soluja ei ole ollenkaa koko miehessä, siittiöitä niidenkin edestä se on myöntämistä

ja mitä naisiin tulee niin ei vissiin meilläkään mitään päässä liiku ku tollasen maailmaan on päästäny. . . se naisista

--
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Yansher

#77 • • Edited Yansher

Karvinen:
---
Jone:

---

.. ja miehet kestävyydessää niin heikkoja että ei kestä lukee paria dissaus lausetta niistä se siitä

Oon hyvä ajamaan autoa ja viel parempi romuttamaan niitä. se autosta ja myöntämisestä

mut oot kuitenki jo miettiny oonko mä tehny sitä ja että ryhtyisitsä siihen mun kanssa. se rakastelusta

mielummin tällänen ku vanhempi ja huumorintajuton. se kasvamisesta

nyt siis todistit itse että niitä soluja ei ole ollenkaa koko miehessä, siittiöitä niidenkin edestä se on myöntämistä

ja mitä naisiin tulee niin ei vissiin meilläkään mitään päässä liiku ku tollasen maailmaan on päästäny. . . se naisista

Kaks päivää meni noiden "kuittien" keksimisessä.
serotonot

#78 • • serotonot Paul Easy

Yansher:

"Ylläri"
Mitä muuta voi olettaa ihmiseltä jolla on sukupuolielimen tilalla reikä?
e-will

#79 • • e-will joor worst naitmeir
liekö oikeasti tärkeää miettiä tälläisiä filosofisia kysymyksiä.
tärkeää on syödä ja harrastaa seksiä.

--
vailla täyttä ymmärrystä

Karvinen

#80 • • Edited Karvinen SekaiSin MariSta

Yansher:

mulla muutaki tekemistä ku olla kokopäivä klubbaris väittelemässä, eikä oikeen edes kiinnosta väitellä täällä. "nyt joku pistää mulle vastaan, äkkii... äkkii vastaa takas ettei se luule mua nössöks". . . ei kiitos, en oo tollanen *hih*

"siis jos toi sano tollee nii mun pitäis sanoo jotenki sillee takas...hmm... joo tällä vois toi lause alkaa... ja loppuu tähän, mut hitsi mitä tohon väliin vois tulla... oisko tääkään nyt hyvä... siis ei..."

*ding*

--
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani